Nee, paardrijden. Ik moest kiezen tussen die 2 en vind dit toch veel leukerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja bij de taille is het bij mij ook niet strak, vooral bij m'n kont. Maar maakt niet uit, fuarkin joocy.
[..]
En jij dan? Je ging toch weer kickboksen?
Okay.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, paardrijden. Ik moest kiezen tussen die 2 en vind dit toch veel leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay safe.full stops and exclamation marks
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Okay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie tanden ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay safe.
ik ben slapen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Ja. Maar ik vertrouw ze sowieso niet, die beesten. Blijf maar mooi uit m'n buurt met je peerd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:31 schreef Vaseline_ het volgende:
Dom wijfZo spelen paarden met elkaar en dan gaat zij met dat paard spelen. Veeeeery clever
Goodnightquote:
Dit dusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja. Maar ik vertrouw ze sowieso niet, die beesten. Blijf maar mooi uit m'n buurt met je peerd.
Jammer, jij word dus niet mijn zwarte ridder op het witte paard?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja. Maar ik vertrouw ze sowieso niet, die beesten. Blijf maar mooi uit m'n buurt met je peerd.
Nu ik nadenk, ben volgens mij nog nooit in Groningen geweestquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
En nu ga ik nog even hardlopen (of een poging tot) en dan ook slapenMorgen weer werken en dan een lang weekend naar Groningen
Misschien kan ik het in harnas proberen zodat ik niet gelijk doodgetrapt word.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammer, jij word dus niet mijn zwarte ridder op het witte paard?
Beste choco,quote:
Ik ook niet. De enige provincie in NL waar ik niet geweest ben.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:43 schreef junamii het volgende:
[..]
Nu ik nadenk, ben volgens mij nog nooit in Groningen geweest
Wauw nieteens op Texel? Daar ben ik mijn deugdelijkheid verloren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:24 schreef jna het volgende:
Ik ben ook nog nooit in Groningen geweest. En niet op een waddeneiland
De provincie is niet zo tof neequote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:41 schreef Juminelle het volgende:
Groningen is best tof. De stad dan, de provincie weet ik niet
Aaaaaaaaaanwezuuuuuuuugquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:58 schreef jna het volgende:
Juna, mocht je nog naar de stad moeten. Boze buschauffeurs blokkeren het hele spui waardoor er niks meer langs kan
Wat nou weer?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:58 schreef jna het volgende:
Juna, mocht je nog naar de stad moeten. Boze buschauffeurs blokkeren het hele spui waardoor er niks meer langs kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |