Ik ben ook erg benieuwdquote:Op maandag 14 mei 2012 15:03 schreef MaJo het volgende:
Ben benieuwd! Zal morgen die Jopen trouwens voor je meenemen (help me nogmaal herinneren he)
Welke heb ik nou laatst bij de vergadering geproeft, die je hebt ingeleverd?quote:Op maandag 14 mei 2012 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben ook erg benieuwd
Ik heb wel spijt dat ik één van mijn andere bieren niet ingeleverd heb. Die is de laatste weken echt heel erg lekker geworden
Ja graag! En dat zal ik doen
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welke heb ik nou laatst bij de vergadering geproeft, die je hebt ingeleverd?
Hoe laat moet ik je herinneren?quote:Ik zal de Jopen in ieder geval klaarzetten
De tuin. Ik heb eigenlijk een minigraver nodigquote:Op maandag 14 mei 2012 17:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Iedereen aan het werk? Het is zo rustig hier
quote:Ik heb trouwens die vriendin van mij eens flink de waarheid verteldVolgens mij was ze het er wel mee eens want ze sprak me niet echt tegen
Ik was aan het werk, nu ben ik brak...quote:Op maandag 14 mei 2012 17:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Iedereen aan het werk? Het is zo rustig hier
Nog iets uitgekomen behalve dat je je ei kwijt bent?quote:Ik heb trouwens die vriendin van mij eens flink de waarheid verteldVolgens mij was ze het er wel mee eens want ze sprak me niet echt tegen
Oh. Em. Gee. Wtfquote:Op maandag 14 mei 2012 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gister terug van mijn halve wereldreis... Kom ik thuis, binnen een uur aan het smsen met die vriendin. Blijkt: Ze is niet van plan terug te komen in de herfst maar pas in de winter (waardoor ik één trimester alleen in een huis van de campus af woon, in dit enge, gestoorde dorp) èn ze heeft haar vriend (jeweetwel, degene met wie ik deze travels gemaakt heb en wie het allemaal bedacht had) bedrogen en is van plan hem te verlaten. Uh. Ok. Damn![]()
Heb bijna spijt van mijn tripOf niet eens bijna
ja ik weet niet wat ik moet zeggenquote:
Was de reis op zich leuk? Brain fart: duik in bed met haar toekomstige exquote:Op maandag 14 mei 2012 18:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ik weet niet wat ik moet zeggenZe zei dat ze me vandaag zou bellen maar ik heb even geen zin in haar
Nee, helaas. Eigenlijk had ik het dan ook iets eerder moeten wetenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nem en MaJo, hebben jullie vanavond zo weinig te doen dat quizzen in Mick een zeer aantrekkelijke optie is?
Ik bedacht me net pas dat het een optie is voor vanavond. Stom eigenlijk, want ik wist al langer dat ik vandaag op het juiste tijdstip in de buurt zou zijn.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, helaas. Eigenlijk had ik het dan ook iets eerder moeten weten
Ja, de beste plannen ontstaan on the flyquote:Op maandag 14 mei 2012 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik bedacht me net pas dat het een optie is voor vanavond. Stom eigenlijk, want ik wist al langer dat ik vandaag op het juiste tijdstip in de buurt zou zijn.
Ik heb zeker goede plannen met mijn gulpquote:Op maandag 14 mei 2012 18:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, de beste plannen ontstaan on the fly
Volgende keer beter.
nou ja de 19 uur in de auto vielen enorm mee; we hebben non stop naar Harry Potter geluisterd. De 23 uur daar voelde ik me een beetje een 5e wiel en was moe... En ik kreeg halverwege de avond door dat ze niet terug zou komen maar het me niet vertellen wilde.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Was de reis op zich leuk? Brain fart: duik in bed met haar toekomstige ex
Dat was leuk geweest en als je het een paar uur eerder had voorgesteld had het ook nog wel een optie geweest, maar gaat nu niet meer lukken helaas...quote:Op maandag 14 mei 2012 18:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nem en MaJo, hebben jullie vanavond zo weinig te doen dat quizzen in Mick een zeer aantrekkelijke optie is?
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zoveel Sirs zijn er niet met Grammy'squote:Op maandag 14 mei 2012 18:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nou ja de 19 uur in de auto vielen enorm mee; we hebben non stop naar Harry Potter geluisterd. De 23 uur daar voelde ik me een beetje een 5e wiel en was moe... En ik kreeg halverwege de avond door dat ze niet terug zou komen maar het me niet vertellen wilde.
En absoluut niet. Hij is sowieso niet fysiek aantrekkelijk voor mij, maar ik mag hem ook als vriendje van haar niet. Hij is aardig hoor, maar hij heeft haar slecht behandeld in het verleden en vindt het heerlijk dat ze hem op een voetstuk plaats. Zij was volgens mij meer starstruck dan dat ze hem echt leuk vond om wie hij is (zijn vader is een engelse ridder (sir) en een enorme big shot in de opera wereld met een grammy op zijn naam. Zij is helemaal in to opera)
Daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:57 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft ze daar niet een goede reden voor?
Nee was hij ook niet, al is dat ook weer meer dan een jaar geleden.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maargoed, iets meer info is altijd nuttig, meneer was dus ook niet de onschuld zelve.... blijft niet netjes van je vriendin though.
Maar neem je haar kwalijk dat ze later pas terugkomt? Heeft ze daar niet een goede reden voor?
Geen optie om nog andere woonruimte te vinden?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
We hebben samen een huurcontract getekend. Het is niet veilig om hier alleen te wonen...
Nopequote:Op maandag 14 mei 2012 19:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoveel Sirs zijn er niet met Grammy's
Niet echt nee.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Geen optie om nog andere woonruimte te vinden?
Nee, integendeel zelfs. Ik heb een hekel aan starfuckers.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nopenog geen reden om iemand te daten
ook niet op zo'n korte termijn en voor maar één trimester. Hebben we al geprobeerd ook; er is een derde huisgenoot die fall term in Denemarken zitquote:Op maandag 14 mei 2012 19:05 schreef LadyBlack het volgende:
Oh ja dat is wel vervelend danandere roommate een optie?
Lukt mij ook wel.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:17 schreef MaJo het volgende:
Lees nu pas de eerdere reacties. Denk dat vriendin de hint begrepen heeft want ze stuurt allemaal positieve berichten
Nem als je me er vanavond nog even aan herinnert komt het goed
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:17 schreef MaJo het volgende:
Lees nu pas de eerdere reacties. Denk dat vriendin de hint begrepen heeft want ze stuurt allemaal positieve berichten
quote:Nem als je me er vanavond nog even aan herinnert komt het goed
Hoe zit dat, wordt het een hele happening daar in het ziekenhuis? Mag iedereen dan op de dagOK komen om het te aanschouwen?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:49 schreef iamredleader het volgende:
Info besnijdenis: voor wie wil komen:
Datum: woensdag 16 mei, om 15:30
Graag per pm even melden als je komt
Groetjes van deze trotse papa
Fijn Etcie! Proberen we allemaal PS op het rechte pad te houden, geef je haar dit advies!quote:Op maandag 14 mei 2012 18:44 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:17 schreef MaJo het volgende:
Eeeh...wat?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
belastingvrij OV reizen volgend jaar ook afgeschaft.
Op zich is het wel eerlijk tov automobilisten....
Maar voor de rest wel weer een lastenverzwaring.
De reiskostenvergoeding per OV gaat belast worden. Je betaalt dus via de belasting voor de gratis OV-jaarkaart die je van je werkgever krijgtquote:
Whut, het nummer wat we sinds onze geboorte hebben krijgt weer een nieuwe naam?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:01 schreef MaJo het volgende:
Dat lijkt me echt het stomste wat je kunt doenZo bevorder je mensen helemaal niet om met het OV te gaan
Ook al gehoord dat we per 2014 allemaal een IBAN-nummer krijgen?
Nope rekeningnummers worden IBAN-nummers. Je nummer blijft hetzelfde maar ziet er dan voortaan bijvoorbeeld zo uit: NL12ING123456789 Ik vind het stomquote:Op maandag 14 mei 2012 21:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Whut, het nummer wat we sinds onze geboorte hebben krijgt weer een nieuwe naam?
Someone has to be the dirty mind herequote:Op maandag 14 mei 2012 20:29 schreef wyccie het volgende:
Fijn Etcie! Proberen we allemaal PS op het rechte pad te houden, geef je haar dit advies!
Bedoel je geen rekeningnummerquote:Op maandag 14 mei 2012 21:01 schreef MaJo het volgende:
Jawel, want die moet je voortaan opgeven. En er verandert wel degelijk veel, wij werken veel met rekeningnummers en moeten dus van alle klanten (een paar tienduizend) gaan opvragen wat hun IBAN-nummer isquote:Op maandag 14 mei 2012 21:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Someone has to be the dirty mind here
[..]
Bedoel je geen rekeningnummerDie heb je nu ook al, verandert niet zo heel veel
Volgens mij niet hoor, ik hoor het nu tenminste voor het eerst.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
Dat van die belaste OV vergoeding was toch ook al bekend? Was gelijk bekend met beperken forensenvergoeding...
Dat IBAN nummer inderdaad...
Dat is nieuwquote:Op maandag 14 mei 2012 21:07 schreef Etcetera het volgende:
Ah. De mijne - van de gezamenlijke rekening dan - staat nu al op m'n bankpas
Ik wist het al welquote:Op maandag 14 mei 2012 21:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, ik hoor het nu tenminste voor het eerst.
Niks nieuws dus.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is nieuwMaar je kan je IBAN-nummer altijd al bij online bankieren zien of opvragen bij je bank omdat je het nodig hebt als je betalingen naar het buitenland doet.
Die heb je al hoor, wordt alleen nog niet zo expliciet weergegevenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:01 schreef MaJo het volgende:
Dat lijkt me echt het stomste wat je kunt doenZo bevorder je mensen helemaal niet om met het OV te gaan
Wel dat je het moet gaan gebruikenquote:
Je hebt nu ook al een IBAN, maar later moet je die ook echt gaan gebruikenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:01 schreef MaJo het volgende:
Ach, een waarschuwingstermijn van 2 jaar is toch erg ruim.quote:
En ISBN-nummer.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je hebt nu ook al een IBAN, maar later moet je die ook echt gaan gebruiken. IBAN-nummer is overigens fout, omdat het dan International Bank Account Number-nummer zou zijn. Net zoiets als APK-keuring
ABN heeft: NL83ABNA0xxxxxxxxxquote:Omschakeling zal over het algemeen wel meevallen, tenminste als er per bank maar een prefix is. Als je alleen NL12INGB000 voor elk ING-rekeningnummer hoeft te zetten is het te overzien
Ik weet heus wel dat het al bestaat, ik moet er namelijk mee werkenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt nu ook al een IBAN, maar later moet je die ook echt gaan gebruiken. IBAN-nummer is overigens fout, omdat het dan International Bank Account Number-nummer zou zijn. Net zoiets als APK-keuring
Omschakeling zal over het algemeen wel meevallen, tenminste als er per bank maar een prefix is. Als je alleen NL12INGB000 voor elk ING-rekeningnummer hoeft te zetten is het te overzien
Voor particulieren wel ja, maar daar zit het probleem dus nietquote:Op maandag 14 mei 2012 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, een waarschuwingstermijn van 2 jaar is toch erg ruim.
Waar jullie dus 2 jaar voor hebben.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat het al bestaat, ik moet er namelijk mee werkenEn we noemen het IBAN-nummer omdat bijna niemand weet waar de afkorting voor staat.
Maar jullie snappen echt de ernst niet. We moeten dus van tienduizenden mensen het IBAN-nummer gaan achterhalen, dat wordt een behoorlijke tijdrovende klus
Jullie zijn heus niet de enige.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:27 schreef MaJo het volgende:
Maar jullie snappen echt de ernst niet. We moeten dus van tienduizenden mensen het IBAN-nummer gaan achterhalen, dat wordt een behoorlijke tijdrovende klus
Ook dat is toch geen ramp?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:28 schreef MaJo het volgende:
Jullie moeten dus ook beseffen dat we geen idee hebben bij welke bank klanten zitten he? Anders zou het inderdaad niet zo moeilijk zijn
7 cijfers is ING dus die kan je al wegstrepenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:28 schreef MaJo het volgende:
Jullie moeten dus ook beseffen dat we geen idee hebben bij welke bank klanten zitten he? Anders zou het inderdaad niet zo moeilijk zijn
Gelukkig wel jaquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gelukkig wel jaIk zei net al tegen mijn moeder dat we er maar meteen mee moeten beginnen bij nieuwe klanten
Ik zeg toch nergens dat we de enige zijnquote:Op maandag 14 mei 2012 21:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jullie zijn heus niet de enige.
Zoals gezegd zal het dus wel meevallen als alle prefixen hetzelfde zijn.
Dat scheelt weer ja, maar die nummers zijn flink in de minderheidquote:Op maandag 14 mei 2012 21:29 schreef Bart het volgende:
[..]
7 cijfers is ING dus die kan je al wegstrepen.
Tik es een bankrekeningnummer in op IBANnl.org en kijk of ie het goed heeftquote:Op maandag 14 mei 2012 21:28 schreef MaJo het volgende:
Komt op mij over als klagen bij voorbaat, de wereld vergaat niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:30 schreef MaJo het volgende:
Ik zeg toch nergens dat we de enige zijnAlleen dat het een rotklus gaat worden. Mag ik ook eens klagen
ING heeft genoeg rekeninghouders. Minderheid klopt denk ik wel, flink in de minderheid is misschien wat ruimquote:Op maandag 14 mei 2012 21:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat scheelt weer ja, maar die nummers zijn flink in de minderheid
En we krijgen het nu vanwege de eenheid in Europa en de Euro. Dat was het verhaal in ieder geval.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is nieuwMaar je kan je IBAN-nummer altijd al bij online bankieren zien of opvragen bij je bank omdat je het nodig hebt als je betalingen naar het buitenland doet.
Kijk dat is handigquote:Op maandag 14 mei 2012 21:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tik es een bankrekeningnummer in op IBANnl.org en kijk of ie het goed heeft
Ik zeg alleen maar dat we er veel werk aan gaan hebben. Als mensen roepen dat dat wel meevalt dan zeg ik dat dat niet zo is want het gaat gewoon veel werk worden. Dat mag ik toch wel zeggenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Komt op mij over als klagen bij voorbaat, de wereld vergaat niet.
En als er zoveel mensen of instanties met dat 'probleem' zitten, ga ik ervan uit dat er wel iets op verzonnen wordt. Anders gaat heel NL aan de zeik.
Tevens vorige post ge-edit.
Ik werk dagelijks met rekeningnummers en verhoudingsgewijs komen 7 cijfers echt een stuk minder voorquote:Op maandag 14 mei 2012 21:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
ING heeft genoeg rekeninghouders. Minderheid klopt denk ik wel, flink in de minderheid is misschien wat ruim
Spuit 11quote:Op maandag 14 mei 2012 21:34 schreef Nembrionic het volgende:
Dat IBAN-nummer is helemaal niet nieuw. Dat heb je "altijd" al gehad.
Overigens staat het op de nieuwe bankpassen gewoon compleet vermeld.
Ja, no shitquote:
dit vind ik een terechte klachtquote:Op maandag 14 mei 2012 21:39 schreef MaJo het volgende:
Ik klaag echt bijna nooit, en ik vind het stom dat ik aangevallen word omdat ik nu een keertje wel klaag
Kijk dat soort dingen kan ik wat meequote:Op maandag 14 mei 2012 21:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, no shit
Trouwens, hier een nog iets betere link voor het achterhalen van de IBAN, als het in grote getalen moet:
http://www.ibannl.org/bedrijfsdiensten.php
quote:
Medestandersquote:
Mag je wel zeggen, maar weet je ook al of dat zo is?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:36 schreef MaJo het volgende:
Ik zeg alleen maar dat we er veel werk aan gaan hebben. Als mensen roepen dat dat wel meevalt dan zeg ik dat dat niet zo is want het gaat gewoon veel werk worden. Dat mag ik toch wel zeggen
Het gaat er niet om dát je klaagt, maar wel al zo vroeg, en nog voordat je überhaupt een terechte/bevestigde reden hebt om te klagen.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:39 schreef MaJo het volgende:
Ik klaag echt bijna nooit, en ik vind het stom dat ik aangevallen word omdat ik nu een keertje wel klaag
Die tools maken het absoluut makkelijker, maar tienduizenden rekeningnummers veranderen blijft hoe dan ook een grote klus toch?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mag je wel zeggen, maar weet je ook al of dat zo is?
Zoals ik al zei, er worden nu al IBAN's vermeld. Wie weet komt er één of ander handig tooltje dat automatisch alle IBAN's voor je opzoekt of omzet, of alle banken geven het automatisch aan je door.
[..]
Het gaat er niet om dát je klaagt, maar wel al zo vroeg, en nog voordat je überhaupt een terechte/bevestigde reden hebt om te klagen.
En zie hier nu ook al de tool die Nem post. Dus mag ik ook zeggen dat het wel meevalt?
Als ze in een database staan dat kan dat behoorlijk meevallen met de juiste tools en API's. Maar daar kan je vader ongetwijfeld iets mee. Theoretisch kun je binnen een uur de hele boel converteren.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die tools maken het absoluut makkelijker, maar tienduizenden rekeningnummers veranderen blijft hoe dan ook een grote klus toch?
Goed, dan is het probleem niet het achterhalen en het niet weten bij welke bank ze zitten.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:42 schreef MaJo het volgende:
Die tools maken het absoluut makkelijker, maar tienduizenden rekeningnummers veranderen blijft hoe dan ook een grote klus toch?
En dat dus.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:44 schreef Nembrionic het volgende:
Als ze in een database staan dat kan dat behoorlijk meevallen met de juiste tools en API's. Maar daar kan je vader ongetwijfeld iets mee. Theoretisch kun je binnen een uur de hele boel converteren.
Als je ze handmatig moet gaan doen, dan ben je natuurlijk flink de lul.
Ik hoop dat hij daar iets mee kan inderdaad. Ik ging er dus vanuit dat we dat allemaal handmatig moesten gaan doenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ze in een database staan dat kan dat behoorlijk meevallen met de juiste tools en API's. Maar daar kan je vader ongetwijfeld iets mee. Theoretisch kun je binnen een uur de hele boel converteren.
Als je ze handmatig moet gaan doen, dan ben je natuurlijk flink de lul.
Toen deze discussie begon wist ik niet van het bestaan van die tools af he? Ik ging er vanuit dat we dus per klant uit moesten gaan zoeken wat het nieuwe nummer zou zijn.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goed, dan is het probleem niet het achterhalen en het niet weten bij welke bank ze zitten.
[..]
En dat dus.
Ik hoop dat het in een database staat. Lijkt me opzich wel. Ik snij het morgen wel even aanquote:Op maandag 14 mei 2012 21:48 schreef MaJo het volgende:
Ik hoop dat hij daar iets mee kan inderdaad. Ik ging er dus vanuit dat we dat allemaal handmatig moesten gaan doen
Is goedquote:Op maandag 14 mei 2012 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop dat het in een database staat. Lijkt me opzich wel. Ik snij het morgen wel even aan
Integendeel denk ik juist. Ik zie het als je voordeelquote:Op maandag 14 mei 2012 21:48 schreef MaJo het volgende:
mijn vader schrijft alle software zelf. De kans is daarom best groot dat hij dat er niet in kan integreren
Ik wist ook niet van het bestaan van die tools af, maar ik ging er vanuit dat dat wel zo was.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:48 schreef MaJo het volgende:
Toen deze discussie begon wist ik niet van het bestaan van die tools af he? Ik ging er vanuit dat we dus per klant uit moesten gaan zoeken wat het nieuwe nummer zou zijn.
Ah, dan is het inderdaad vervelend dat je geen huisgenootje voor dat trimester kunt vinden. Ook niet iemand van je uni die gewoon eens een paar maandjes gezellig wil komen logeren? Of zit je dan met dubbele woonkosten?quote:
Ik dus ook niet vandaar dat ik niet hard ga zeggen dat het simpel kan maar ik kan me niet voorstellen dat je vader het níet in een database heeft staanquote:Op maandag 14 mei 2012 21:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is goedIk weet wel dat hij de software al heeft aangepast zodat IBAN qua karakters ook ingevuld kan worden. Maar hoe het verder zit, geen idee
Gelukkig hebben we die 2 jaar jaquote:Op maandag 14 mei 2012 21:50 schreef wyccie het volgende:
En MaJo, mocht je die rekeningnummers niet in 1 overzichtlijst hebben staan, dan heb je nog 2 jaar de tijd om ze wel in 1 lijst te verzamelen om ze zo later in één keer om te kunnen zetten. Dat is wel een tijdrovend klusje, maar wie weet kun je daar goedkope apies voor inhuren.
Ik hoop tijdtechnisch en geldtechnisch gezien dat je vader alles in 1 lijst heeft. Duimen.
[..]
Ik wist ook niet van het bestaan van die tools af, maar ik ging er vanuit dat dat wel zo was.
Eerst kijken en nadenken voordat je in paniek raakt!
[..]
Ah, dan is het inderdaad vervelend dat je geen huisgenootje voor dat trimester kunt vinden. Ook niet iemand van je uni die gewoon eens een paar maandjes gezellig wil komen logeren? Of zit je dan met dubbele woonkosten?
Nicequote:Op maandag 14 mei 2012 21:53 schreef Lotusss het volgende:
Net gezien dat ik mijn belasting teruggaaf binnen heb![]()
Bijna 1400 eurootjes
Ik ga sowieso niet voor haar lasten opdraaien; daar heeft ze een contract voor getekend. Het is alleen zuur dat ik in mijn eentje gas en licht moet doen. En het is heel moeilijk om iemand te vinden die voor één trimester komt wonen, maar net met iemand gepraat die wellicht interesse heeft, dus... Nou ja dat zou fijn zijn!quote:Op maandag 14 mei 2012 21:50 schreef wyccie het volgende:
En MaJo, mocht je die rekeningnummers niet in 1 overzichtlijst hebben staan, dan heb je nog 2 jaar
Ah, dan is het inderdaad vervelend dat je geen huisgenootje voor dat trimester kunt vinden. Ook niet iemand van je uni die gewoon eens een paar maandjes gezellig wil komen logeren? Of zit je dan met dubbele woonkosten?
Vind ik welquote:Op maandag 14 mei 2012 21:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we die 2 jaar ja
Ik vind het alleen vervelend dat ik eens een keer ergens over klaag en dat je zegt dat ik niet zo moet zeuren. Laat me ook eens even een keer. Misschien valt het allemaal hartstikke mee maar ik denk gewoon dat het veel tijd zal gaan kosten. En als het dan toch meeviel is dat weer een opluchting. Maar ik mag toch wel mijn zorgen hier spuien?
Maar gas en licht zou dan toch ook met de helft moeten afnemen?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet voor haar lasten opdraaien; daar heeft ze een contract voor getekend. Het is alleen zuur dat ik in mijn eentje gas en licht moet doen. En het is heel moeilijk om iemand te vinden die voor één trimester komt wonen, maar net met iemand gepraat die wellicht interesse heeft, dus... Nou ja dat zou fijn zijn!
Dat was precies hetzelfde wat ik dachtquote:Op maandag 14 mei 2012 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar gas en licht zou dan toch ook met de helft moeten afnemen?
Ik dacht dat ze allemaal hun eigen kamer hadden?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was precies hetzelfde wat ik dachtMaar het klopt niet helemaal natuurlijk: stel je zit samen de hele dag in de woonkamer, dan kun je de kosten daarvan splitten. Maar de kosten zijn zeker een stuk lager als je er alleen gebruik van maakt
Ik heb mijn teruggave ook binnen en dat komt eigenlijk wel goed uitquote:Op maandag 14 mei 2012 21:53 schreef Lotusss het volgende:
Net gezien dat ik mijn belasting teruggaaf binnen heb![]()
Bijna 1400 eurootjes
Hebben ze niet een gedeelde kamer? Anders maakt het inderdaad niks uit neequote:Op maandag 14 mei 2012 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze allemaal hun eigen kamer hadden?
Tuurlijk mag datquote:Op maandag 14 mei 2012 21:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar ik mag toch wel mijn zorgen hier spuien?
Ja ja, natuurlijk mag je klagen. En natuurlijk is het ook een rotklus als je dat allemaal handmatig en individueel moet gaan opzoeken en omzetten, maar het kwam op mij nogal op blinde paniek over en ik probeer het alleen maar te relativeren, en het blijkt nu toch uiteindelijk wel mee te vallen?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:53 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het alleen vervelend dat ik eens een keer ergens over klaag en dat je zegt dat ik niet zo moet zeuren. Laat me ook eens even een keer. Misschien valt het allemaal hartstikke mee maar ik denk gewoon dat het veel tijd zal gaan kosten. En als het dan toch meeviel is dat weer een opluchting. Maar ik mag toch wel mijn zorgen hier spuien?
Tenzij fixed price per blok ofzo, bedenk ik me net.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hebben ze niet een gedeelde kamer? Anders maakt het inderdaad niks uit nee
Bij andere zaken is het wel handig als je kan splitten. Een koelkast staat gewoon aan, terwijl je misschien aan de helft wel genoeg hebt. De kosten (en de koelkast) kan je dan mooi delen. Zelfde geldt voor stookkostenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was precies hetzelfde wat ik dachtMaar het klopt niet helemaal natuurlijk: stel je zit samen de hele dag in de woonkamer, dan kun je de kosten daarvan splitten. Maar de kosten zijn zeker een stuk lager als je er alleen gebruik van maakt
Weet ik ookquote:Op maandag 14 mei 2012 21:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat. Ik probeerde gewoon aan te geven dat het misschien best wel meevalt
Ik ben ook wel blij dat het mee lijkt te vallen, maar vond het gewoon raar dat ik er zo op aangevallen werdquote:Op maandag 14 mei 2012 21:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja ja, natuurlijk mag je klagen. En natuurlijk is het ook een rotklus als je dat allemaal handmatig en individueel moet gaan opzoeken en omzetten, maar het kwam op mij nogal op blinde paniek over en ik probeer het alleen maar te relativeren, en het blijkt nu toch uiteindelijk wel mee te vallen?
Dus probeer je niet zo aangevallen te voelen, je kunt je nu ook opgelucht voelen nu blijkt dat het meevalt.
Ik dus welquote:Op maandag 14 mei 2012 22:03 schreef Soempie het volgende:
Ik las het niet als een aanval.
Ik ben bijna de hele dag buiten geweest. Zo fijn.
Het was bedoeld om je uit die 'paniek' te halen!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:02 schreef MaJo het volgende:
Ik ben ook wel blij dat het mee lijkt te vallen, maar vond het gewoon raar dat ik er zo op aangevallen werdBen ook wel een beetje grumpy door die vriendin, dat soort dingen hebben vaak tijd nodig bij mij en een halve dag later word ik dan opeens echt boos
Mwah het kwam meer over als "zeik niet zo". En je zei laatst ook al iets dat ik altijd mijn gelijk wil halen ofzo, dat kan ik van jou dus ook zeggenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het was bedoeld om je uit die 'paniek' te halen!
Ik probeer dat fucking nuchter te relativeren en dan zie jij dat gelijk als aanval.Ik dacht echt even watskeburt?
Maar ik merk wel dat je dat redelijk vaak hebt. Zal inderdaad wel met de omstandigheden te maken hebben, nogal behoorlijk schommelend zo met die vriendin, en natuurlijk ook je depressie en CVS.
Ik heb wel de zon gezien, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
quote:
Ik vind dit helemaal geen wyccie-zin.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:09 schreef wyccie het volgende:
Ik probeer dat fucking nuchter te relativeren en dan zie jij dat gelijk als aanval.Ik dacht echt even watskeburt?
Ik had steeds geen attributen bij me, dus kwam niet veel verder dan vechtpartijen nadoen vlak voor de foto. Ook leuk, maar minder indrukwekkendquote:
Ik ook niet. Wyccie scheldt online niet.quote:
Nee, nu ik teruglees denk ik dat het misschien wat sarcastisch overkwam terwijl het juist wat laconiek was. Zo van, ah relax, valt mee.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:12 schreef MaJo het volgende:
Mwah het kwam meer over als "zeik niet zo". En je zei laatst ook al iets dat ik altijd mijn gelijk wil halen ofzo, dat kan ik van jou dus ook zeggenEn waarom je mijn depressie en CVS erbij haalt snap ik echt niet
Maar goed, ik ben hier weg
Hehe, zoiets heb ik ook gedaan. Er was er eentje bij die moest lachen. De rest stond heel serieus en cool op de foto.quote:
Dat is toch geen schelden?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ook niet. Wyccie scheldt online niet.
Het is al goed, weet ook wel dat je het niet lullig bedoeltquote:Op maandag 14 mei 2012 22:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, nu ik teruglees denk ik dat het misschien wat sarcastisch overkwam terwijl het juist wat laconiek was. Zo van, ah relax, valt mee.
Was al bang dat dat laatste ook verkeerd zou vallen.Het was om aan te geven dat ik wel begrijp dat je door al deze dingen zoals je zelf zegt wat grumpy kunt zijn. Maar volgens mij kan ik beter niks meer zeggen, want alles wordt nu verkeerd opgevat.
[..]
Hehe, zoiets heb ik ook gedaan. Er was er eentje bij die moest lachen. De rest stond heel serieus en cool op de foto.
[..]
Dat is toch geen schelden?Niet uitschelden in ieder geval.
Ik zeg trouwens best vaak fuck en shit.
Fucking is ook schelden. En je zegt het misschien vaak, maar je schrijft het nooitquote:Op maandag 14 mei 2012 22:19 schreef wyccie het volgende:
Dat is toch geen schelden?Niet uitschelden in ieder geval.
Ik zeg trouwens best vaak fuck en shit.
Ja, helaas dus niet goed gevallen, twijfelde al even.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:22 schreef MaJo het volgende:
En snap ook wel dat je het bedoelt om me vrij te pleiten maar dacht echt even![]()
Zullen we weer vriendjes zijn?
Zal ik het dan voortaan maar elke dag even doen? Alleen als jullie dat op prijs stellen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
Fucking is ook schelden. En je zegt het misschien vaak, maar je schrijft het nooit
Van mij mag je het hele forum volschelden. Ik ben het gewoon niet gewend van jequote:Op maandag 14 mei 2012 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zal ik het dan voortaan maar elke dag even doen? Alleen als jullie dat op prijs stellen.
Inderdaad, vrolijke muziek is wat we nodig hebben!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
Dan maar even een leuk nummertje als intermezzo:
Vriendjesquote:Op maandag 14 mei 2012 22:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, helaas dus niet goed gevallen, twijfelde al even.
Vriendjes.
Wil ik ook nog een keer doen, maar dan moet ik wel eerst gaan lijmen.quote:
De YMCA heb ik een keer geprobeerd, maar er was wat verwarring over wie welke beweging zou doen (geen idee hoe dat kan, leek mij niet al te moeilijk) dus die was niet heel geslaagdquote:Op maandag 14 mei 2012 22:27 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wil ik ook nog een keer doen, maar dan moet ik wel eerst gaan lijmen.
Wel al een aantal keer op een dergelijke foto gestaan terwijl ik een krant aan het lezen was.Alleen na de boomstammen was mijn krant doorweekt.
Ik vind achtbanen vet tofquote:Op maandag 14 mei 2012 22:29 schreef MaJo het volgende:
Dat jullie dat kunnen, ik zit altijd doodsbenauwd in die karretjes
Zo?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:29 schreef MaJo het volgende:
Dat jullie dat kunnen, ik zit altijd doodsbenauwd in die karretjes
we hebben ook een woonkamer hoorquote:Op maandag 14 mei 2012 21:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hebben ze niet een gedeelde kamer? Anders maakt het inderdaad niks uit nee
Hoe vaak ga je?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind achtbanen vet tof. Weet in Walibi van de meeste achtbanen precies waar de camera's staan, dus ik kan precies op het juiste moment poseren
Ja ongeveer zoquote:Op maandag 14 mei 2012 22:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo?![]()
[ afbeelding ]
Als ik google zie ik een kotsend iemand in zo'n karretje, en ik zie ook Britney Spears in zo'n karretje.
Vorig jaar ben ik er vijf of zes keer geweest, toen had ik een abonnement. Dit jaar niet gedaan (park ken je dan wel weer even) en ben nu nog niet gegaan. Had vorig jaar ook meer vrije tijd, dat helpt mee.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je?
De laatste keer zijn we 3 keer achter elkaar in één van die achtbanen geweest (groene?) en hebben we expres heel hard gegild.
Ja, die was het. De Superman vond ik wat tegenvallen. Alleen het eerste stuk in het donker, wat het onvoorspelbaar maakte, was leuk.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De groene achtbaan met paarse steunen is de Goliath, dat is een van mijn favorieten daar
Vervelend ja, mijn oren knallen er dan af.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:35 schreef ß het volgende:
Ik vind ze allemaal wel leuk behalve El Condor. Dan ben je meer bezig te zorgen dat je je hoofd niet steeds stoot.
Europapark ben ik nog niet geweest, het is namelijk best ver van Leeuwarden af. Hoop er deze zomer even een bezoekje te brengen. Na de Carbagerun ben ik relatief in de buurt.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:38 schreef Soempie het volgende:
De tofste achtbaan vond ik de blauwe in het Europapark, omdat je in die achtbaan kunt zien hoe hoog je hartslag is.
Eentje die nog niet op het forum staat en ook nog niet geschilderd isquote:Op maandag 14 mei 2012 22:41 schreef Soempie het volgende:
HT doet mee met de Carbagerun!Welke auto?
Ik zit even op Wikipedia te kijken (waar ook foto's staan) en ik zie zo al drie verschillende blauwe achtbanenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:38 schreef Soempie het volgende:
De tofste achtbaan vond ik de blauwe in het Europapark, omdat je in die achtbaan kunt zien hoe hoog je hartslag is.
Oh my, die van mij zal wel retehoog zijn. Ik kan ook echt absoluut niet rennen en praten tegelijk (dan zit je in een te hoge hartzone blijkbaar).quote:Op maandag 14 mei 2012 22:38 schreef Soempie het volgende:
Ik zit net even te kijken. lijkt er de ideale auto voor.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eentje die nog niet op het forum staat en ook nog niet geschilderd is. We hebben een Subaru Impreza Plus GL 1.8
Er zijn grotere auto's te krijgen binnen het budget, wat op zich ook wel prettig kan zijn. Deze zat dan weer net in een iets vriendelijker belastingtarief en had relatief weinig kilometers op de teller staanquote:Op maandag 14 mei 2012 22:46 schreef ß het volgende:
[..]
Ik zit net even te kijken. lijkt er de ideale auto voor.
Ik krijg er ook een "Land van Ooit"-gevoel bijquote:Op maandag 14 mei 2012 22:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Had nog nooit van Europapark gehoord
Ik ook. VEEL, VEEL meer.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:26 schreef MaJo het volgende:
Ik scheld IRL trouwens ook veel meer dan hier
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh echt... Nouja, er is er een waar een hartslagmeter ingebouwd is.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zit even op Wikipedia te kijken (waar ook foto's staan) en ik zie zo al drie verschillende blauwe achtbanen
Ik zie op de site, als ik zoek bij 'achtbanen', maar 1 blauwe, de Blue Fire Megacoaster.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:52 schreef Soempie het volgende:
Oh echt... Nouja, er is er een waar een hartslagmeter ingebouwd is.![]()
Dat sprookjesgedoe vind ik juist niet leuk. Ik ga daarom veel liever naar Walibi.quote:En 't lijkt wat op de Efteling, maar dan veel groter. De attracties lijken vooral op elkaar, maar in het Europapark zijn de attracties net een stapje beter/ groter/ langer. Maargoed, de Efteling blijft met onder andere het sprookjesbos sowieso voor mij het mooiste en leukste park.
Poseidon en Euro-Mir zagen er aardig blauw uit. Ik wil ook nog wel een paar parken in Engeland bezoeken, met name Thorpe Park en Alton Towersquote:Op maandag 14 mei 2012 22:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zie op de site, als ik zoek bij 'achtbanen', maar 1 blauwe, de Blue Fire Megacoaster.
[..]
Dat sprookjesgedoe vind ik juist niet leuk. Ik ga daarom veel liever naar Walibi.
Die in Blackpool lijkt me gaaf. Als ik eens voor langere tijd in Engeland ben....![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:02 schreef wyccie het volgende:
http://www.rense.com/general69/cedar.htm
Als ik hierin zou zitten, weet ik niet zeker of ik wel durf te kijken.
Ik weet wel zeker dat mijn hart dan in mijn keel bonst.
Laat het LB niet horenquote:
Die laatste fotoquote:Op maandag 14 mei 2012 23:02 schreef wyccie het volgende:
http://www.rense.com/general69/cedar.htm
Als ik hierin zou zitten, weet ik niet zeker of ik wel durf te kijken.
Ik weet wel zeker dat mijn hart dan in mijn keel bonst.
De wangen van die rechter.quote:
Dat wil je dus echt niet weten.quote:Per uur kunnen circa 1400 passagiers gelanceerd worden om een 28 seconden durende rit te beleven die hen via een verticale spiraal 90° omhoog brengt. Kingda Ka heeft echter regelmatig last van technische problemen.
Ligt er wel een beetje aan wat de problemen zijn.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:23 schreef wyccie het volgende:
Over een andere achtbaan in dat park in Ohio:
[..]
Dat wil je dus echt niet weten.
Of juist wel, kun je het vermijden.
Iets te snelle slijtage aan de remmen.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ligt er wel een beetje aan wat de problemen zijn.
Doe maar niet zoiets, dat ziet er afgrijselijk uit:quote:Op maandag 14 mei 2012 23:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmpf ik moet op zoek naar een 'Moulin Rouge-achtige' outfit voor de dansvoorstelling waar ik weer in zit dit trimester. Dat wordt nog wat met mij
mm ja ik had die dwerg links gezien als iemand die achteraan stondquote:
Aerobics in SM-stijl.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
Doe maar niet zoiets, dat ziet er afgrijselijk uit:
[ afbeelding ]
Ja heel leuk, maar ik doe de lift-sequence die je hier ziet vanaf 14 tot 22 en dat gaat toch echt gevaarlijk worden met mijn decollete in een corset. Ik denk niet dat Knox College klaar is voor een nip-slip a la Janet Jackson van PSquote:Op maandag 14 mei 2012 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe maar niet zoiets, dat ziet er afgrijselijk uit:
[ afbeelding ]
Iets met een corset of een bustier lijkt me wel een goeie optie.
Zoals de middelste.
[ afbeelding ]
Bustier geen optie? Die zijn doorgaans van boven wat dichter.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja heel leuk, maar ik doe de lift-sequence die je hier ziet vanaf 14 tot 22 en dat gaat toch echt gevaarlijk worden met mijn decollete in een corset.
Oneens.quote:Ik denk niet dat Knox College klaar is voor een nip-slip a la Janet Jackson van PS
Ik heb geen idee welke lift je bedoelt, ik zie het niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja heel leuk, maar ik doe de lift-sequence die je hier ziet vanaf 14 tot 22 en dat gaat toch echt gevaarlijk worden met mijn decollete in een corset. Ik denk niet dat Knox College klaar is voor een nip-slip a la Janet Jackson van PS
Lift en eventuele variantenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welke lift je bedoelt, ik zie het niet.
Leuk filmpje, krijg helemaal zin om het zelf te gaan doen.![]()
Die met die afschuwelijke panty heeft wel duidelijk een turn/ritmische gymnastiek achtergrond.
Lijkt me prima toch? Can Can kan primaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:11 schreef wyccie het volgende:
Ik weet wat een lift is, maar die lift lijkt me eigenlijk niet zo erg. Dacht aan iets waarbij ze op de kop hangt (vanwege de thumbnail waarschijnlijk).
Strapless gaat 'm niet worden, nee. Zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Windmolenman. Lijkt me één van de slechtste superhelden ooit. Na Corncobman.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan in het rood natuurlijk
Ja dat moet lukken lijkt me.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:20 schreef wyccie het volgende:
Het verstandigst is natuurlijk je eigen beha, met daarboven zo'n top te dragen, en niet puur op die bustiers vertrouwen.
[ afbeelding ]
Niet met lifts, dansen en decolletees in combinatie met elkaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:23 schreef wyccie het volgende:
Nem heeft er meer verstand van dan ik, natuurlijk.
het is meer een swingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welke lift je bedoelt, ik zie het niet.
Leuk filmpje, krijg helemaal zin om het zelf te gaan doen.![]()
Die met die afschuwelijke panty heeft wel duidelijk een turn/ritmische gymnastiek achtergrond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Date party. Formal van een van de fratsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:11 schreef Nembrionic het volgende:
Wat was de gelegenheid ook alweer?
Ik vind het wel een sexy jurkje trouwens.
beetje trekken, maar het was verder perfect voor mijn figuur. Zelfde 'probleem'; erg brede heupe, erg smalle taille.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:11 schreef wyccie het volgende:
Mooi jurkje.Je ogen passen er ook goed bij.
Wel steeds naar beneden trekken, of is het gedrappeerd?
Kokerrokken passen me zelden omdat mijn heupen te breed zijn, en in de taille zit dan vaak een gapend gat. Stilstaand zit het goed, als ik ga lopen kruipt het omhoog. Dan heb ik opeens een niet passende tubetop.
Zoiets?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:11 schreef wyccie het volgende:
Wel steeds naar beneden trekken, of is het gedrappeerd?
Kokerrokken passen me zelden omdat mijn heupen te breed zijn, en in de taille zit dan vaak een gapend gat. Stilstaand zit het goed, als ik ga lopen kruipt het omhoog. Dan heb ik opeens een niet passende tubetop.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Date party. Formal van een van de frats
Dat kort vind ik wel mee vallen. Zit goed ook verderquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
beetje trekken, maar het was verder perfect voor mijn figuur. Zelfde 'probleem'; erg brede heupe, erg smalle taille.
Het is wel kort
Wel wat kort ja. Zo van de voorkant valt het nog mee, maar achter is het natuurlijk korter.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
beetje trekken, maar het was verder perfect voor mijn figuur. Zelfde 'probleem'; erg brede heupe, erg smalle taille.
Het is wel kort
Dat zou dan een passende tubetop zijn.quote:
Nou, niet ìedereen, maar het is inderdaad best een happeningquote:Op maandag 14 mei 2012 20:29 schreef wyccie het volgende:
Hoe zit dat, wordt het een hele happening daar in het ziekenhuis? Mag iedereen dan op de dagOK komen om het te aanschouwen?
zo denken ze in Amerika toch over Europa, leuke verzameling van kleine landjes in een parkachtige omgeving?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
te ingewikkeldquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:31 schreef wyccie het volgende:
http://www.aday.org/
Lijkt me wel grappig. Misschien neem ik mijn camera morgen wel mee.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:11 schreef wyccie het volgende:
Zeker weten.quote:
zo te zien een waar klusparadijs die woningquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge![]()
Voor LB: zwaar doorrookt maar wel jaren 30
quote:
Ik zal wel moeten jaquote:
Ooooh, dat kan echt zo mooi worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge![]()
KNMI: Woensdag overdag is er af en toe zon maar komen er ook nog steeds buien voor. Een enkele nog met onweer. Met een maximumtemperatuur van 11 graden en daarbij een matige tot (vrij) krachtige noordwestenwind is het ronduit fris.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:05 schreef MaJo het volgende:
Is er al iets bekend over het weer morgen? Mijn nichtje gaat morgen trouwen maar als het weer dan net zo is als vandaag wordt het wel erg somber
Ik ga me maar eens aankleden
Dat is wel balen voor zequote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
KNMI: Woensdag overdag is er af en toe zon maar komen er ook nog steeds buien voor. Een enkele nog met onweer. Met een maximumtemperatuur van 11 graden en daarbij een matige tot (vrij) krachtige noordwestenwind is het ronduit fris.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het is meer een swingEn ik ga het niet kopen, moet het samenstellen van bestaande dingen
Trouwens, hier de beloofde foto van de rode jurk. Niet de meest charmante foto maar het moet maarZeer oké jurkje inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vergeet die diepe tuin op het zuiden nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ooooh, dat kan echt zo mooi worden.Die openslaande deuren, die raampjes, de haard...hebben hebben.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Vergeet die diepe tuin op het zuiden niet
Dan moet je die haard dus het hele jaar laten branden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar die lucht krijg je er vast niet zo makkelijk uit...![]()
gewoon alles eruit slopen en anderhalf jaar later heb je een woning die als nieuw is!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar die lucht krijg je er vast niet zo makkelijk uit...![]()
Nee ik heb het op het moment druk zatquote:
Ik ben gek op jopenquote:
dat is wel te hopenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben gek op jopen
Heb je ze ook daadwerkelijk meegenomen?
Yepquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben gek op jopen
Heb je ze ook daadwerkelijk meegenomen?
Eigenlijk wilde ik ze nog even dichtlatenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
YepMag ik vanavond een slokje?
Of hou je ze nog even dicht?
dat zou even schrikken zijn denk ikquote:
En toch had het zo gekundquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
dat zou even schrikken zijn denk ik
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik ze nog even dichtlaten
Jopen != jopenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
En toch had het zo gekundHad er gisteren aan gedacht maar was het weer vergeten. Gelukkig dacht ik er vanochtend weer aan
Ik wil er best eentje bewarenquote:Ander keertje dan?
Dat is redelijk luxequote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Hier op 't werk hebben we een nieuwe koffieautomaat, eentje die zelf bonen maalt, best lekkere koffie
ja, ik ben er blij meequote:
Dat van ons zag er niet beter uit toen we het kochtenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:23 schreef LadyBlack het volgende:
OMFG wat een goor huis
Wel mooi inderdaad, maar dat zou ik nooit kopen
Daar kwamen ze hier ook mee, stuk beter dan de standaard automatenkoffie inderdaad. Nou ja, 'hier' is helemaal aan de andere kant van het gebouw dus het kost me tien minuten om een beker te halenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Hier op 't werk hebben we een nieuwe koffieautomaat, eentje die zelf bonen maalt, best lekkere koffie
Dit zijn heul niet mijn eigen jopen! Dit zijn Nem zijn jopenquote:
Nee nee, dat zijn mijn Jopen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit zijn heul niet mijn eigen jopen! Dit zijn Nem zijn jopen
Ik plaatste vanmorgen ergens een linkje naar het opmerkelijke foto's van Funda-topic. Daar staat een doorgerookt huis in Groningen in.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie trouwens geen links naar vieze huizen?
Is die link weg?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik plaatste vanmorgen ergens een linkje naar het opmerkelijke foto's van Funda-topic. Daar staat een doorgerookt huis in Groningen in.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge![]()
hier een kat die zondag een beetje jankerig en vervelend was en zich na gisterochtend niet meer heeft laten zien. Ik gok dat hij er vanavond wel weer is maar m'n vriendin is er niet zo vrolijk onder...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:52 schreef MaJo het volgende:
In wijk bij Duurstede idem, maar ik gok dat het overal rotweer is
Trouwens hier ook nog een eervolle vermelding: Kitty is vandaag 20 jaar gewordenBeste leeftijd voor een poes dacht ik zo
Ik nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:09 schreef MaJo het volgende:
Gaan er nog mensen van hier naar de besnijdenis morgen?
Uiteraardquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:12 schreef Soempie het volgende:
Onweer hier.![]()
De besnijdenis sla ik over... Ga jij MaJo?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:09 schreef MaJo het volgende:
Crap, betekent dat dat we hier nog een lading krijgen? Volgens buienradar trekt de boel naar het oostenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:23 schreef Soempie het volgende:
Brandweer rukt uit hier.Onweer was ook wel heel heftig.
Er komt vanaf 1630 uur nog een flinke bui vanuit GB het land binnen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Crap, betekent dat dat we hier nog een lading krijgen? Volgens buienradar trekt de boel naar het oosten
Ik ook niet... moet werken en heb al twee verjaardagen... ga ik niet redden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:09 schreef MaJo het volgende:
Buienradar doet niet heel veel weergeven voor vanmiddag.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:37 schreef Cobra4 het volgende:
Er komt vanaf 1630 uur nog een flinke bui vanuit GB het land binnen.
quote:THE nation of Greece said sorry to the European Union with a present of an enormous wooden horse.
In theory these would still fit
Left outside the European Central Bank in the dead of night, the horse has now been moved into the ECB’s central lobby where it is proudly on display.
A gift tag attached to the horse, which is surprisingly light for its size and has small holes along the length of its body, suggested that it should be placed in the bank’s vaults overnight to avoid it being targeted by thieves.
Mario Draghi, President of the ECB, said: “How nice of the Greeks to acknowledge the trouble we’ve been put to on their behalf with this wonderful horse, handmade and so large it could hold a dozen double-decker buses.
“The card with it, which had a teddy bear dressed as a hobo on the front, explained that Greece made us this because they don’t have enough money for a present, which brought a tear to my eye.
“Nonetheless, unless they can somehow find ¤200 billion overnight then austerity measures must continue.”
Oddly, Greek representatives in Brussels have hinted that they may soon be in a position to settle their debts and have puzzled the French and German banks that hold their loans by asking if there is any discount for cash.
The government of Spain has reacted angrily to the gift, accusing the Greeks of trying to bribe the ECB and redoubling their own efforts to weave a gigantic sombrero-wearing straw donkey.
Yep, ik kon een lichte glimlach niet onderdrukken toen ik het zag.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
Nu.NL met een onbedoelde woordgrap:
'Afbeelding vrouwelijk geslachtsdeel oudste grottekening'
http://www.nu.nl/wetensch(...)te-grottekening.html
Biedt inspiratie voor een mooie TTquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
Nu.NL met een onbedoelde woordgrap:
'Afbeelding vrouwelijk geslachtsdeel oudste grottekening'
http://www.nu.nl/wetensch(...)te-grottekening.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |