Ik ben ook erg benieuwdquote:Op maandag 14 mei 2012 15:03 schreef MaJo het volgende:
Ben benieuwd! Zal morgen die Jopen trouwens voor je meenemen (help me nogmaal herinneren he)
Welke heb ik nou laatst bij de vergadering geproeft, die je hebt ingeleverd?quote:Op maandag 14 mei 2012 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben ook erg benieuwd
Ik heb wel spijt dat ik één van mijn andere bieren niet ingeleverd heb. Die is de laatste weken echt heel erg lekker geworden
Ja graag! En dat zal ik doen
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welke heb ik nou laatst bij de vergadering geproeft, die je hebt ingeleverd?
Hoe laat moet ik je herinneren?quote:Ik zal de Jopen in ieder geval klaarzetten
De tuin. Ik heb eigenlijk een minigraver nodigquote:Op maandag 14 mei 2012 17:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Iedereen aan het werk? Het is zo rustig hier
quote:Ik heb trouwens die vriendin van mij eens flink de waarheid verteldVolgens mij was ze het er wel mee eens want ze sprak me niet echt tegen
Ik was aan het werk, nu ben ik brak...quote:Op maandag 14 mei 2012 17:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Iedereen aan het werk? Het is zo rustig hier
Nog iets uitgekomen behalve dat je je ei kwijt bent?quote:Ik heb trouwens die vriendin van mij eens flink de waarheid verteldVolgens mij was ze het er wel mee eens want ze sprak me niet echt tegen
Oh. Em. Gee. Wtfquote:Op maandag 14 mei 2012 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gister terug van mijn halve wereldreis... Kom ik thuis, binnen een uur aan het smsen met die vriendin. Blijkt: Ze is niet van plan terug te komen in de herfst maar pas in de winter (waardoor ik één trimester alleen in een huis van de campus af woon, in dit enge, gestoorde dorp) èn ze heeft haar vriend (jeweetwel, degene met wie ik deze travels gemaakt heb en wie het allemaal bedacht had) bedrogen en is van plan hem te verlaten. Uh. Ok. Damn![]()
Heb bijna spijt van mijn tripOf niet eens bijna
ja ik weet niet wat ik moet zeggenquote:
Was de reis op zich leuk? Brain fart: duik in bed met haar toekomstige exquote:Op maandag 14 mei 2012 18:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ik weet niet wat ik moet zeggenZe zei dat ze me vandaag zou bellen maar ik heb even geen zin in haar
Nee, helaas. Eigenlijk had ik het dan ook iets eerder moeten wetenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nem en MaJo, hebben jullie vanavond zo weinig te doen dat quizzen in Mick een zeer aantrekkelijke optie is?
Ik bedacht me net pas dat het een optie is voor vanavond. Stom eigenlijk, want ik wist al langer dat ik vandaag op het juiste tijdstip in de buurt zou zijn.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, helaas. Eigenlijk had ik het dan ook iets eerder moeten weten
Ja, de beste plannen ontstaan on the flyquote:Op maandag 14 mei 2012 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik bedacht me net pas dat het een optie is voor vanavond. Stom eigenlijk, want ik wist al langer dat ik vandaag op het juiste tijdstip in de buurt zou zijn.
Ik heb zeker goede plannen met mijn gulpquote:Op maandag 14 mei 2012 18:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, de beste plannen ontstaan on the fly
Volgende keer beter.
nou ja de 19 uur in de auto vielen enorm mee; we hebben non stop naar Harry Potter geluisterd. De 23 uur daar voelde ik me een beetje een 5e wiel en was moe... En ik kreeg halverwege de avond door dat ze niet terug zou komen maar het me niet vertellen wilde.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Was de reis op zich leuk? Brain fart: duik in bed met haar toekomstige ex
Dat was leuk geweest en als je het een paar uur eerder had voorgesteld had het ook nog wel een optie geweest, maar gaat nu niet meer lukken helaas...quote:Op maandag 14 mei 2012 18:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nem en MaJo, hebben jullie vanavond zo weinig te doen dat quizzen in Mick een zeer aantrekkelijke optie is?
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zoveel Sirs zijn er niet met Grammy'squote:Op maandag 14 mei 2012 18:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nou ja de 19 uur in de auto vielen enorm mee; we hebben non stop naar Harry Potter geluisterd. De 23 uur daar voelde ik me een beetje een 5e wiel en was moe... En ik kreeg halverwege de avond door dat ze niet terug zou komen maar het me niet vertellen wilde.
En absoluut niet. Hij is sowieso niet fysiek aantrekkelijk voor mij, maar ik mag hem ook als vriendje van haar niet. Hij is aardig hoor, maar hij heeft haar slecht behandeld in het verleden en vindt het heerlijk dat ze hem op een voetstuk plaats. Zij was volgens mij meer starstruck dan dat ze hem echt leuk vond om wie hij is (zijn vader is een engelse ridder (sir) en een enorme big shot in de opera wereld met een grammy op zijn naam. Zij is helemaal in to opera)
Daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:57 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft ze daar niet een goede reden voor?
Nee was hij ook niet, al is dat ook weer meer dan een jaar geleden.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maargoed, iets meer info is altijd nuttig, meneer was dus ook niet de onschuld zelve.... blijft niet netjes van je vriendin though.
Maar neem je haar kwalijk dat ze later pas terugkomt? Heeft ze daar niet een goede reden voor?
Geen optie om nog andere woonruimte te vinden?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
We hebben samen een huurcontract getekend. Het is niet veilig om hier alleen te wonen...
Nopequote:Op maandag 14 mei 2012 19:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoveel Sirs zijn er niet met Grammy's
Niet echt nee.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Geen optie om nog andere woonruimte te vinden?
Nee, integendeel zelfs. Ik heb een hekel aan starfuckers.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nopenog geen reden om iemand te daten
ook niet op zo'n korte termijn en voor maar één trimester. Hebben we al geprobeerd ook; er is een derde huisgenoot die fall term in Denemarken zitquote:Op maandag 14 mei 2012 19:05 schreef LadyBlack het volgende:
Oh ja dat is wel vervelend danandere roommate een optie?
Lukt mij ook wel.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:17 schreef MaJo het volgende:
Lees nu pas de eerdere reacties. Denk dat vriendin de hint begrepen heeft want ze stuurt allemaal positieve berichten
Nem als je me er vanavond nog even aan herinnert komt het goed
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:17 schreef MaJo het volgende:
Lees nu pas de eerdere reacties. Denk dat vriendin de hint begrepen heeft want ze stuurt allemaal positieve berichten
quote:Nem als je me er vanavond nog even aan herinnert komt het goed
Hoe zit dat, wordt het een hele happening daar in het ziekenhuis? Mag iedereen dan op de dagOK komen om het te aanschouwen?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:49 schreef iamredleader het volgende:
Info besnijdenis: voor wie wil komen:
Datum: woensdag 16 mei, om 15:30
Graag per pm even melden als je komt
Groetjes van deze trotse papa
Fijn Etcie! Proberen we allemaal PS op het rechte pad te houden, geef je haar dit advies!quote:Op maandag 14 mei 2012 18:44 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:17 schreef MaJo het volgende:
Eeeh...wat?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
belastingvrij OV reizen volgend jaar ook afgeschaft.
Op zich is het wel eerlijk tov automobilisten....
Maar voor de rest wel weer een lastenverzwaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |