Klopt inmiddels niet meer. Officiële update naar ICS is reeds geweest.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:17 schreef Das-Phantom het volgende:
Waarom in godsnaam 2.3.3, mijn Note draait reeds op 4.0.4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door epicbeardman op 14-05-2012 13:33:00 ]Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
quote:Op maandag 14 mei 2012 12:41 schreef Wihakayda het volgende:
Ik kreeg vanmorgen ineens dit scherm:
Geen idee wat ik heb gedaan om het te kunnen zien haha, jullie een idee?
Heb gewoon op boot geklikt
Ahaquote:Op maandag 14 mei 2012 12:53 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Als je hem aanzet met je volume knop omlaag ingedrukt houd krijg je dit scherm
Ja, heb ik heel vaakquote:Op maandag 14 mei 2012 20:07 schreef WatskeZegt het volgende:
Iemand nog meer als ie bijvoorbeeld ''haha lachen :p'' typt op whatsapp en dan op enter drukt, en de tekst is verzonden, dat de :p dan nog blijft staan?
Facking wazig
Yep, heb ik ook, als je dan inzoomt (2x tikt) dan komt ie ietwat beter in beeldquote:Op maandag 14 mei 2012 21:14 schreef Onufriev het volgende:
Dat van die tekst in WhatsApp heb ik ook inderdaad, niet echt lekker. Nu we het toch over 'foutjes' hebben, hebben jullie ook dat wanneer je een foto via WhatsApp stuurt/krijgt dat hij hem wel fullscreen laat zien, maar de foto niet het hele beeld vult. Rechts en onderin komen twee zwarte balken..
Donderdags opgehaald, vrijdag (een week later) terug met een nieuwe achterkant.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:21 schreef -J-D- het volgende:
De volumeknop is los gegaan. Komt waarschijnlijk door kapotte achterkant. HTC haalt het toestel donderdag op. Jammer...
Klinkt als snelle afhandeling.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:22 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Donderdags opgehaald, vrijdag (een week later) terug met een nieuwe achterkant.
Wel een factory-reset gehad en dat lijkt me volslagen overbodig.
Geen idee. Mail ze eensquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:46 schreef Schanulleke het volgende:
Is een reparatienummer alleen telefonisch te regelen, of kan het ook per e-mail?
Ik weet het, maar hoe bewijs je zoiets.....quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:22 schreef Tankiej het volgende:
Volgens de grafiek bij de Sensation in de pricewatch bij Tweakers was hij toen gemiddeld (blauwe lijn) +/- 550 euro in de winkels. Vodafone is duur, is mijn ervaring. Dus dan zou hij bij Vodafone nog wel boven het gemiddelde hebben gezeten..
Overigens geeft het minimum daar (groene lijn) aan dat de telefoon pas eind 2011 op en onder 400 euro kwam. Lijkt me sterk dat hij in mei dat al bij Vodafone was
http://tweakers.net/pricewatch/281146/htc-sensation-zwart.html
Hier een oproepje doen aan Sensation bezitters die de telefoon rond die tijd hebben aangeschaft en vragen naar de aanschafprijs. Eventueel vragen om kopie van factuur. Daarnaast in het Sensation topic op Tweakers hetzelfde doen. Vervolgens dit laten zien aan Vodafone?quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:13 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Ik weet het, maar hoe bewijs je zoiets.....
Goed plan!quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:16 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Hier een oproepje doen aan Sensation bezitters die de telefoon rond die tijd hebben aangeschaft en vragen naar de aanschafprijs. Eventueel vragen om kopie van factuur. Daarnaast in het Sensation topic op Tweakers hetzelfde doen. Vervolgens dit laten zien aan Vodafone?
Eventueel ook kijken of er ergens een 'archief' is van oude reclamefolders, waar de Sensation in staat?
Contact zoeken met een website als http://www.reclamefolder.nl, of ze misschien folders van telecom winkels hebben van die periode?
Was wel te regelen, maar ik heb er voor gekozen om hem af te geven bij een reparatiepunt. Dat vind ik handiger dan wachten op een koerier.quote:
Excuus het gaat na een belletje vandaag alsnog om de dagwaarde (=400 vodafoneEuro's). Ik of de klantenservice man heeft zich vergist.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:16 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Hier een oproepje doen aan Sensation bezitters die de telefoon rond die tijd hebben aangeschaft en vragen naar de aanschafprijs. Eventueel vragen om kopie van factuur. Daarnaast in het Sensation topic op Tweakers hetzelfde doen. Vervolgens dit laten zien aan Vodafone?
Eventueel ook kijken of er ergens een 'archief' is van oude reclamefolders, waar de Sensation in staat?
Contact zoeken met een website als http://www.reclamefolder.nl, of ze misschien folders van telecom winkels hebben van die periode?
Ah, dagwaarde. Dan wordt het een ander verhaal inderdaad.. Dan vind ik 400 nog heel erg netjes, aangezien je de Sensation nu voor 360 nieuw kooptquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:03 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Excuus het gaat na een belletje vandaag alsnog om de dagwaarde (=400 vodafoneEuro's). Ik of de klantenservice man heeft zich vergist.
Bedoel je het synchroniseer-symbool?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:57 schreef alors het volgende:
Ik heb soms op die bovenste balk, links van het wifi tekentje, twee ronde pijltjes in beeld (ziet eruit als vernieuwen knopje), alsof ie aan het refreshen is... Wat ie dan doet geen idee, maar volgens mij vreet het stroom. Wat is dit? En vooral, hoe krijg ik dit uit? Opnieuw opstarten helpt niet. Alleen helemaal uit en opnieuw aandoen lijkt te werken.
Heb dat ook wel eens gehad, vreet volgens mij alleen stroom als je geen internetverbinding kan krijgen.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:57 schreef alors het volgende:
Ik heb soms op die bovenste balk, links van het wifi tekentje, twee ronde pijltjes in beeld (ziet eruit als vernieuwen knopje), alsof ie aan het refreshen is... Wat ie dan doet geen idee, maar volgens mij vreet het stroom. Wat is dit? En vooral, hoe krijg ik dit uit? Opnieuw opstarten helpt niet. Alleen helemaal uit en opnieuw aandoen lijkt te werken.
Ja, je kunt inderdaad ook per account aangeven of je de gegevens automatisch wil laten ophalenquote:Op zondag 3 juni 2012 21:16 schreef danny130 het volgende:
[..]
Heb dat ook wel eens gehad, vreet volgens mij alleen stroom als je geen internetverbinding kan krijgen.
Je kan ook in het menu wat bovenstaande meid/vrouw aangaf, de update frequentie aanpassen![]()
Gebruik de Power control-widget om dat makkelijk in en uit te schakelen. En verder natuurlijk gebruiken omdat die widget handig is.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:41 schreef alors het volgende:
Oh bedankt! Ik zat dus laatst idd ergens waar geen internet was, ik had em eigenlijk de hele tas in mijn tas en verder niks meer gedaan maar hij was om 5 uur al zo goed als leegEcht irritant want ik moest nog met het ov naar huis en als je dan geen internet voor 9292 hebt en geen tijd dan is dat best vervelend
Nee klopt helemaal Julisquote:Op zondag 3 juni 2012 21:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, je kunt inderdaad ook per account aangeven of je de gegevens automatisch wil laten ophalen. Want anders moet je per account alle gegevens handmatig ophalen volgens mij (verbeter me als ik fout zit).
die case is wel nicequote:Op maandag 4 juni 2012 16:43 schreef WatskeZegt het volgende:
Heb deze twee besteld:
Batterij
Hybrid Case
quote:
Danku beidenquote:Op maandag 4 juni 2012 16:52 schreef epicbeardman het volgende:
Die chinese dingen zijn helaas nooit de mAh van wat het aangeeft, zelfs grote batterij bedrijven zoals mugen lukt het niet om 2100mAh in deze formaat te krijgen, maar de chinezen krijgen het altijd wel voor elkaar en ook nog eens 30euro goedkoper.
Zie bijvoorbeeld; http://www.mugen-power-ba(...)r-htc-sensation.html
1800mAh en 37euro, en de anker is 1900mAh (op de sticker) en zit rond de 15euro. (blijkbaar zit die rond de 1750~ mAh)
Ik zal het wellicht niet eens aandurfen om zo'n chinees ding in me telefoon te doen, anker geeft zelfs een nieuwe batterij als je zegt dat hij niet meer zoals nieuw presteert!
De standaard EVO3D heeft 1730mAh van HTC en werkt ook (zelfde toestel als die van ons)
Maar dat is mijn mening tho, je kan hem natuurlijk altijd even testen!
Case ziet er wel leuk uit!
Daar hoor ik (veel) meer mensen over, is een bug. Geen idee of er al een andere oplossing voor is, behalve een custom gebruikenquote:Op maandag 4 juni 2012 21:07 schreef Swomp het volgende:
Nog meer mensen problemen met de mail app, begin het echt irritant te vinden allemaal die kleine gebreken.
Het probleem is als volgt:
Hotmail en Gmail heb ik ingesteld via Exchange ActiveSync, voor de update naar ICS heb ik nergens problemen mee gehad. Echter na de update onthoudt hij niet meer de instellingen zoals ik het wil.
Waardoor Pushmail automatisch overspringt naar Elk uur updaten, en zo ook de limietgrootte die terugspringt naar 5KB.
Ik heb al van alles geprobeerd maar dit mocht ook niet baten.
Echter doet zich ook het probleem voor dat de mails niet in HTML weergegeven worden, waar ik voorheen dus ook geen problemen mee had.
Iemand die mij raadt kan geven ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |