Ik heb paracetamol in m'n eten/snoep zakje gegooidquote:Op maandag 14 mei 2012 11:56 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik kan ook geen koffie drinken, maar dan zit ik met barstende koppijn op mijn examen.
Tututut, met dt?quote:Op maandag 14 mei 2012 11:57 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik heb paracetamol in m'n eten/snoep zakje gegooidVoorbereidt, gheheh
meisje tochquote:Op maandag 14 mei 2012 12:00 schreef Rezania het volgende:
Ik was om 2 uur wakker.En om 4 uur, 6 uur, 8 uur.
_!
Jammer man. Ben je nu wel genoeg wakker voor je examenquote:Op maandag 14 mei 2012 12:00 schreef Rezania het volgende:
Ik was om 2 uur wakker.En om 4 uur, 6 uur, 8 uur.
_!
Flesje water is soberso wel fijn. Ik neem wel wat brood mee voor het geval dat. Maar sommige mensen hebben een hele supermarkt aan voedsel bij, vind ik soms ook wat overdreven jaquote:Op maandag 14 mei 2012 12:00 schreef Paxcon het volgende:
Zijn er serieus mensen die eten gaan meenemen?
Je kan toch wel drie uur zonder eten en drinken?
Kan wel. Maar dat betekent niet dat je ook zonder eten MOET gaan zitten. Als het je helpt, waarom niet? Ik krijg altijd een knorrende maag midden in de les, dusquote:Op maandag 14 mei 2012 12:00 schreef Paxcon het volgende:
Zijn er serieus mensen die eten gaan meenemen?
Je kan toch wel drie uur zonder eten en drinken?
Ja, maar niet zo uitgerust als ik had gehoopt.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:00 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Jammer man. Ben je nu wel genoeg wakker voor je examen?
Is altijd zo, tochquote:Op maandag 14 mei 2012 12:02 schreef Rezania het volgende:
Wedden dat we echt twee extreem saaie teksten krijgen.
Da's wel heel makkelijk wedden.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:02 schreef Rezania het volgende:
Wedden dat we echt twee extreem saaie teksten krijgen.
oh, meneer heeft het tweede tijdvak alvast gemaakt ?quote:Op maandag 14 mei 2012 12:02 schreef Paxcon het volgende:
2012-II over die ambtenaren was nog wel te pruimen
quote:Op maandag 14 mei 2012 12:03 schreef Renn het volgende:
[..]
oh, meneer heeft het tweede tijdvak alvast gemaakt ?
Politiekquote:Op maandag 14 mei 2012 12:02 schreef Renn het volgende:
Ik hoop niet dat we een tekst krijgen over politiekof onderwijs
Liefst wetenschapquote:Op maandag 14 mei 2012 12:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Politiek
Onderwijs valt mee.
Of een recht-onderwerp, valt ook mee.
Maar politiek![]()
![]()
oepsquote:Op maandag 14 mei 2012 12:03 schreef Renn het volgende:
[..]
oh, meneer heeft het tweede tijdvak alvast gemaakt ?
Sowieso zo'n tekst geschreven door een moraalridder.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:02 schreef Renn het volgende:
Ik hoop niet dat we een tekst krijgen over politiekof onderwijs
quote:Op maandag 14 mei 2012 12:04 schreef ginofietsermaai het volgende:
Ik hoop op een tekst over computer,internet,games. Heb ik alvast wat voorkennis als het iets algemeens is.
1 jaar.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:04 schreef Apostrof het volgende:
De teksten zijn meestal toch al 2 jaar oud? Wat was 2 jaar geleden heel erg hip in de politiek en onderwijs? Social media gedoe?
Wetenschap doen ze echt nooit. En als ze wetenschap kiezen is het toch weer iets met psychologie of iets dergelijksquote:
Oh ja! Misschien een ironisch opinie stukje over waarom gedoogconstructies niet werken en vervolgens een tweet van Geert Wilders dat het Cito een groot links bolwerk is.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:05 schreef Rummikub het volgende:
Vorig jaar... Gedoogconstructies waren wel hip.
Psychologie is ook prima.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:05 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Wetenschap doen ze echt nooit. En als ze wetenschap kiezen is het toch weer iets met psychologie of iets dergelijks
denk t niet, straks heb je oppositiepartijen die gaan zeuren dat het te rechts isquote:Op maandag 14 mei 2012 12:05 schreef Rummikub het volgende:
Vorig jaar... Gedoogconstructies waren wel hip.
Gaan ze het hebben over hoe hip Facebook wel niet is.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:04 schreef Apostrof het volgende:
De teksten zijn meestal toch al 2 jaar oud? Wat was 2 jaar geleden heel erg hip in de politiek en onderwijs? Social media gedoe?
quote:Op maandag 14 mei 2012 12:06 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Oh ja! Misschien een ironisch opinie stukje over waarom gedoogconstructies niet werken en vervolgens een tweet van Geert Wilders dat het Cito een groot links bolwerk is.
doe je vmbo ofzo?quote:Op maandag 14 mei 2012 12:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die vandaag nog examens moeten maken![]()
Gewoon al lekker klaar
Kunst / vmbo?quote:Op maandag 14 mei 2012 12:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die vandaag nog examens moeten maken![]()
Gewoon al lekker klaar
Jup, ik ga zo ook maar eens. Jullie ook succes!quote:Op maandag 14 mei 2012 12:05 schreef SummerSunshine het volgende:
Nou ik ga me klaarmaken.Veel succes dames en heren!
True. Nog even langs het postkantoor en dan maar naar school.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:07 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Jup, ik ga zo ook maar eens. Jullie ook succes!![]()
Eerste wel, tweede nietquote:Op maandag 14 mei 2012 12:08 schreef Paxcon het volgende:
Moeten jullie ook een kwartier van te voren aanwezig zijn?
Als je dat hier niet bent gaan ze naar huis bellen en naar je toe rijden om je snel op te halen
Eigenlijk best aardig
Bellen wel, tweede niet. Al hebben we wel een coordinator die met je gaat hardlopen als je echt te gestresst bent!:P Heeft ie een x echt gedaan, die persoon was geslaagdquote:Op maandag 14 mei 2012 12:08 schreef Paxcon het volgende:
Als je dat hier niet bent gaan ze naar huis bellen en naar je toe rijden om je snel op te halen
Eigenlijk best aardig
eierkoekenquote:Op maandag 14 mei 2012 12:09 schreef Rezania het volgende:
Zo, ontbeten, spullen ingepakt, eierkoeken mee (). Ik ben er klaar voor.
ik 2 wekenquote:Op maandag 14 mei 2012 12:09 schreef Apostrof het volgende:
Succes iedereen, hierna ben ik alweer een week vrij
Half uur hier.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:08 schreef Paxcon het volgende:
Eigenlijk best aardig
5de?!!! Ik krijg nog niet eens 2 naar binnen =\quote:Op maandag 14 mei 2012 12:09 schreef Etsu het volgende:
Ik eet nog even het 5de broodje binnen en dan ga ik met de auto.
Ja, dat heb ik altijd. xDquote:Op maandag 14 mei 2012 12:09 schreef Rummikub het volgende:
Hebben jullie trouwens wel eens muziek in je hoofd tijdens het maken van een examen. Ik had dat afgelopen SE-week, maar dan een liedje en dan alleen het stuk dat ik kende non-stop op repeat. Fucking irritant
chill ja.. Hoe zit dat dan? Vorig jaar al veel vwo-vakken afgerond?quote:
Duuuude, ik ook!quote:Op maandag 14 mei 2012 12:09 schreef Rummikub het volgende:
Hebben jullie trouwens wel eens muziek in je hoofd tijdens het maken van een examen. Ik had dat afgelopen SE-week, maar dan een liedje en dan alleen het stuk dat ik kende non-stop op repeat. Fucking irritant
9 vakken, 6 vwo vakken gehaald, 3x5, dus dit jaar 2 vakjes.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
chill ja.. Hoe zit dat dan? Vorig jaar al veel vwo-vakken afgerond?
Hoe oud ben je inmiddels eigenlijk?
Oh oke.. en die andere 5 laat je gewoon staan?quote:Op maandag 14 mei 2012 12:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
9 vakken, 6 vwo vakken gehaald, 3x5, dus dit jaar 2 vakjes.
19 trouwens.dus mooie leeftijd.
ja.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh oke.. en die andere 5 laat je gewoon staan?
cirkelredenering.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:14 schreef Zamorak het volgende:
De verscherping zal leiden tot een verdubbeling van het aantal gezakte leerlingen
Ok!
quote:Op maandag 14 mei 2012 12:14 schreef Zamorak het volgende:
De verscherping zal leiden tot een verdubbeling van het aantal gezakte leerlingen
Ok!
Verscherping -> meer gezakte leerlingen -> scherpere regels om gezakten omlaag te halen (iets met kwaliteit) -> meer gezakten etc.quote:
Ik zou niet zo gaan denken.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:17 schreef Rummikub het volgende:
Nou, ik ga denk ik maar, zit hier toch alleen maar naar het beeldscherm te kijken. Op school zijn vast al wel genoeg mensen om elkaar te gaan opfokken van de zenuwen. Ik heb net berekend dat ik een 3.4 moet halen voor een voldoende, dus dat komt wel goed. Ik wens jullie ook allemaal alvast succes en tot vanmiddag, dan zien we wat de schade is
Ik heb niet gekeken naar wat ik moet halenquote:Op maandag 14 mei 2012 12:17 schreef Rummikub het volgende:
Nou, ik ga denk ik maar, zit hier toch alleen maar naar het beeldscherm te kijken. Op school zijn vast al wel genoeg mensen om elkaar te gaan opfokken van de zenuwen. Ik heb net berekend dat ik een 3.4 moet halen voor een voldoende, dus dat komt wel goed. Ik wens jullie ook allemaal alvast succes en tot vanmiddag, dan zien we wat de schade is
Oh ja da's waar ookquote:Op maandag 14 mei 2012 12:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou niet zo gaan denken.Je moet een 5,5 gemiddeld hebben voor je CE. 3,4 is extreem laag.
je weet dat je voor geen enkel examen lager dan een 4 mag halen?quote:Op maandag 14 mei 2012 12:17 schreef Rummikub het volgende:
3 toch?quote:Op maandag 14 mei 2012 12:20 schreef Dhaha het volgende:
[..]
je weet dat je voor geen enkel examen lager dan een 4 mag halen?
dat mag welquote:Op maandag 14 mei 2012 12:20 schreef Dhaha het volgende:
[..]
je weet dat je voor geen enkel examen lager dan een 4 mag halen?
doe t zelfquote:Op maandag 14 mei 2012 12:21 schreef Dhaha het volgende:
lees anders ff goed het examenregelement mensen
quote:De kandidaat die het eindexamen VWO heeft afgelegd en het Centraal Examen voor
alle vakken heeft gedaan binnen een schooljaar is:
-geslaagd bij alles 6 of hoger,
-geslaagd bij één 5 en de rest 6 of hoger,
-geslaagd bij één 4, de rest 6 of hoger en gemiddeld 6.0,
-geslaagd bij twee keer een 5 of één 5 en één 4, de rest 6 of hoger en gemiddeld 6.0
-én het gemiddelde cijfer van het centraal examens tenminste is 5,5..
-en de ondergrens voor de afzonderlijke onderdelen van het combinatiecijfer is 4 én
de handelingsdelen voor LO en CKV zijn voldoende of goed.
verschilt per schoolquote:Op maandag 14 mei 2012 12:24 schreef Zamorak het volgende:
[..]
En levensbeschouwing als je dat hebt (zoals ik).
je verwart het gemiddelde en je cijfer voor CE.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:26 schreef Dhaha het volgende:
maar er staat niks over geslaagd bij één 3, en blablabla
ja was er al uitquote:Op maandag 14 mei 2012 12:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
je verwart het gemiddelde en je cijfer voor CE.
je mag een 1 halen voor je CE, maar gemiddeld moet je een 4 of hoger uitkomen.
Ik ben al klaar.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:04 schreef Polyfemos het volgende:
een koekje voor wie het eerst klaar is met nederlands
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Was goed te doen ja, de teksten hadden weinig moeilijke woorden en alles was eigenlijk wel duidelijk. Ook vond ik het 'verfrissend' om te zien dat de teksten geen duidelijk politiek voorkeur hadden.quote:
Nee, 3, 7 en 9.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:53 schreef Etsu het volgende:
Hij was te doen denk ik.
Rez had jij ook Alinea 2 6 en 11?
Vijf richtlijnen met elk meerdere punten erin verwerkt. Alleen het laatste punt kon ik niet duidelijk in de tekst vinden.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:00 schreef n2012w het volgende:
Hoe was de samenvatting guys? Veel richtlijnen of weer 3?
5quote:Op maandag 14 mei 2012 16:00 schreef n2012w het volgende:
Hoe was de samenvatting guys? Veel richtlijnen of weer 3?
Constatering, toelichting en conclusie.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:06 schreef Etsu het volgende:
Rez, had je wel aanleiding, toelichting en conclusie?
Havo is sowieso makkelijk met samenvatten dan vwo, bij havo krijgen je namelijk netjes een lijstje.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:06 schreef n2012w het volgende:
Ik hoop dat er voor HAVO ook meerdere punten verwerkt zijn. Ben benieuwd morgen!
Je kon in totaal 49 punten halen, waarvan 18 bij de samenvatting.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:13 schreef ginofietsermaai het volgende:
Hoe zijn de punten eigenlijk verdeeld 50% tekst verklaren, 50% samenvatting?
Zo is die verhouding ook op HAVO dit jaar. Mooi dat het tekstverklaren een grotere rol krijgt!quote:Op maandag 14 mei 2012 16:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kon in totaal 49 punten halen, waarvan 18 bij de samenvatting.
Nice.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja die verhouding is ook zo op HAVOquote:Op maandag 14 mei 2012 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nice.
hopelijk op HAVO ook die verhouding.
Yes! Tekst verklaren heb ik meestal alles goed! Samenvatting meestal 0-1 puntenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het enige echte verschil tussen havo en vwo met Nederlands wat ik merk is het gebruik van dure woorden en de lijst van punten bij de samenvattingsopdracht.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:14 schreef n2012w het volgende:
Op VWO ook toch? Vorig jaar heb ik VWO gedaan, maar daar krijg je wel een minder uitgebreid lijstje. Alhoewel ik niet erg veel verschil merk tussen HAVO en VWO teksten bij Nederlands. Misschien wat korter en VWO heeft altijd wel wat meer open vragen.
Schijnt dat HAVO dit jaar een open vraag van 4 punten krijgt. En een paar van 3 pff
Je kan altijd nog de hele tekst overschrijven. Heb je wel maximale aftrek voor woordoverschrijding, maar je hebt dan wel alle elementen erin zitten. Wel erop letten dat je geen spelfouten maakt.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:15 schreef ginofietsermaai het volgende:
[..]
Yes! Tekst verklaren heb ik meestal alles goed! Samenvatting meestal 0-1 punten
Inderdaad! Ik ga straks ook het VWO examen maken als 'ie gepubliceerd wordt. Heb toch 6 jaar VWO gedaanquote:Op maandag 14 mei 2012 16:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het enige echte verschil tussen havo en vwo met Nederlands wat ik merk is het gebruik van dure woorden en de lijst van punten bij de samenvattingsopdracht.
Dat is wel beter, haal meestal 80 a 90% goed bij tekstverklaren en 70 a 65% bij samenvatting excl. taal- en spelfouten.quote:
Zitten wel 'dure' open vragen in dit jaar. Eentje van 4 punten en een paar van 3pquote:Op maandag 14 mei 2012 16:17 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Dat is wel beter, haal meestal 80 a 90% goed bij tekstverklaren en 70 a 65% bij samenvatting excl. taal- en spelfouten.
Open vragen gaan bij mij altijd foutquote:Op maandag 14 mei 2012 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Open vragen heb ik altijd goed.
Faal bij Nederlands altijd in multiple choice
Inderdaad, ook zuur dat je dan nog een punt kan verdienen als je binnen zoveel woorden iets beantwoord en het antwoord zelf helemaal correct is. Meestal is mijn antwoord niet correct, dus dat punt kan ik dan al vergetenquote:
Ja, zielig doe dan minder punten.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:23 schreef n2012w het volgende:
[..]
Inderdaad, ook zuur dat je dan nog een punt kan verdienen als je binnen zoveel woorden iets beantwoord en het antwoord zelf helemaal correct is. Meestal is mijn antwoord niet correct, dus dat punt kan ik dan al vergeten
Ja, blauw of zwart.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:31 schreef JoelBaka het volgende:
Zo, er zitten hier echt snelle mensen tussen xD
Even een vraagje: Mag je met zwart schrijven? Want anders moet ik nu heel hard naar de winkel rennen om vullingen te halen xD
Wat is lees:quote:Op maandag 14 mei 2012 16:32 schreef n2012w het volgende:
Wat ik tot nu toe allemaal lees en hoor:
- Kunst was te doen (HAVO)
- Biologie was vrij pittig, vooral de meerkeuze vragen (HAVO)
- Nederlands was ook te doen (VWO)
Ja ik basseer het ook maar van een paar tweetsquote:Op maandag 14 mei 2012 16:33 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Wat is lees:
-Kunst was vrij pittig
-Biologie was goed te doen.
-Nederlands, geen idee ken niemand uit 6VWO.
Die had ik ookquote:Op maandag 14 mei 2012 16:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Constatering, toelichting en conclusie.
Biologie was echt wel goed te doen! Ik ging het examen in met een 5,2 voor Biologie, heb amper geleerd en vond het wel goed gaan.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:32 schreef n2012w het volgende:
Wat ik tot nu toe allemaal lees en hoor:
- Kunst was te doen (HAVO)
- Biologie was vrij pittig, vooral de meerkeuze vragen (HAVO)
- Nederlands was ook te doen (VWO)
Voorbarige conclusies trekken.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:35 schreef n2012w het volgende:
[..]
Ja ik basseer het ook maar van een paar tweets
Nee, ik val je niet aan. Ik vertel alleen wat ik constateer (red. functie van een alinea).quote:Op maandag 14 mei 2012 16:35 schreef n2012w het volgende:
[..]
Ja ik basseer het ook maar van een paar tweets
Wat dacht je van de drogreden overhaaste conclusie.quote:
De eerste over dat we te productief proberen te zijn met onze tijd en de tweede over het smaakdictaat dat ornamenten verbiedt.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:51 schreef Prulez het volgende:
Waar gingen de teksten dit jaar over?
* Prulez heeft vorig jaar examen gedaan en is wel benieuwd
Ik had 3, 7 en 11quote:Op maandag 14 mei 2012 17:05 schreef Rezania het volgende:
2 7 11Alleen 7 goed.
De rest van de antwoorden ga ik niet eens bekijken.
Luckyquote:Op maandag 14 mei 2012 17:07 schreef Niles-Crane het volgende:
heel veel mensen ahdden 3, 7, 11. ik was zo'n beetje de enige met 2, 7, 11. Volgens mij ging die bij mij best goed, alleen (zoals ik al had verwacht) die laatste 2 open vragen een beetje verneukt
Het is 2, 7 en 11quote:Op maandag 14 mei 2012 17:06 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik had 3, 7 en 11Tenminste nog iets goed gedaan
Ik zit hier nu gewoon aan te tekenen wat ik denk goed te hebben, voor wat peace of mind (of destruction of mind ghehe)
Iknow maar het iets goed gedaan doelde op de 7 en 11 darlingquote:
Idd. Tekstverklaring ben ik zo'n 5 of meer punten kwijt, bij de samenvatting 4 of 5. Dus ik weet vrijwel zeker dat ik een voldoende hebquote:Op maandag 14 mei 2012 17:08 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
LuckyVolgens mij had bij ons niemand 2
Inderdaad, die tekstverklaring ging wel goed als ik zo kijk, maar die samenvatting heb ik volgens mij behoorlijk wat laten liggen.quote:
Is wat ik heb dan goed of niet? Volgens mij niet, maar ik twijfel nog een beetje:quote:De kern van een goed antwoord is:
• Hoe meer vrije tijd we hebben gekregen, hoe minder tijd we nemen
voor rust / Hoe meer vrije tijd de mensen hebben gekregen, hoe
drukker ze het hebben 2
• een volledig goed antwoord, niet langer dan 20 woorden 1
quote:Onze vrije tijd dient maximaal gevuld te worden, terwijl we tegelijkertijd ervaren dat we te weinig tijd hebben.
It's not just you! http://examenklacht.nl looks down from here.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:13 schreef Rezania het volgende:
Ligt het nou aan mij of ligt examenklacht.nl er uit?
Vraag ik me ook af, omdat ik ook zoiets had.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:13 schreef Weka het volgende:
Het antwoord op vraag 4:
[..]
Is wat ik heb dan goed of niet? Volgens mij niet, maar ik twijfel nog een beetje:
[..]
Jouw punten keer negen, delen door het totaal aantal punten wat je kon halen en dan plus de N-term.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:14 schreef meneer_valk het volgende:
Heeft iemand de formule waarmee cijfers berekend worden? Dus met daarin de N-term ook nog als variabele.
jouw punten/quote:Op maandag 14 mei 2012 17:14 schreef meneer_valk het volgende:
Heeft iemand de formule waarmee cijfers berekend worden? Dus met daarin de N-term ook nog als variabele.
I'm so screwed =\quote:Op maandag 14 mei 2012 17:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jouw punten keer negen, delen door het totaal aantal punten wat je kon halen en dan plus de N-term.
http://havovwo.nl/vwo/vne/bestanden/vne12itab.pdfquote:
Bij een n term van 0,4 kan je dan maximaal een 9,4 halen?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:15 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
jouw punten/
max. punten
x9 + n-term
Nee, formule is een richtlijn, maar gaat niet altijd op. Daar wordt wel rekening mee gehouden.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:18 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Bij een n term van 0,4 kan je dan maximaal een 9,4 halen?
Nee dat is niet zo, dat rekenen ze wel door, maar bij die N-term mag je dan denk ik 2 fouten halen voor een 9,4quote:Op maandag 14 mei 2012 17:18 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Bij een n term van 0,4 kan je dan maximaal een 9,4 halen?
Ehm nja ik hoopte op minstens een 7 =\ dus ik vindt dit niet echt goed voor mezelf.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:18 schreef Prulez het volgende:
[..]
http://havovwo.nl/vwo/vne/bestanden/vne12itab.pdf
Tussen de 5.0 en 7.0 dus. Wat moest je halen dan? Is op zich een prima score, toch?
Die algemene formule gaat niet op bij hele hoge/lage N-termen. Bij 0 punten heb je namelijk altijd een 1.0 en bij alle punten heb je altijd een 10.0
Had ik precies ook.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:13 schreef Weka het volgende:
Het antwoord op vraag 4:
[..]
Is wat ik heb dan goed of niet? Volgens mij niet, maar ik twijfel nog een beetje:
[..]
Je hebt streng gerekend, dus je corrector weet er meestal nog wel wat extra puntjes doorheen te slepenquote:Op maandag 14 mei 2012 17:19 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ehm nja ik hoopte op minstens een 7 =\ dus ik vindt dit niet echt goed voor mezelf.
Heb je die 4.4 niet al zonder dat soort open vragen?quote:
Ik hoop het zo.. Ik ga dat oude mens zoenen als ik een goed cijfer heb. xDquote:Op maandag 14 mei 2012 17:20 schreef Prulez het volgende:
[..]
Je hebt streng gerekend, dus je corrector weet er meestal nog wel wat extra puntjes doorheen te slepen
Leraren doen veel om dat antwoord eruit te timmeren hoorquote:
Die strekking levert vast en zeker wel punten opquote:Op maandag 14 mei 2012 17:13 schreef Weka het volgende:
Het antwoord op vraag 4:
[..]
[..]
Minstens 30 punten voor een 5,5 bij een N-term van 0 dus, dat haal ik wel.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:21 schreef Prulez het volgende:
Voor meer informatie over de normering: http://www.cito.nl/~/medi(...)ingsvoorschrift.ashx
Voor de voorlopige omzettingstabel: http://havovwo.nl/vwo/vne/bestanden/vne12itab.pdf - Laagste waarde is N-term 0 en hoogste is N-term 2.
Denk dat er daarom wel een hogere n norm isquote:Op maandag 14 mei 2012 17:27 schreef SummerSunshine het volgende:
Het waren trouwens wel enorm weinig meerkeuzevragen =\
Het was 2, 7, 11 dearquote:Op maandag 14 mei 2012 17:06 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik had 3, 7 en 11Tenminste nog iets goed gedaan
Ik zit hier nu gewoon aan te tekenen wat ik denk goed te hebben, voor wat peace of mind (of destruction of mind ghehe)
Meerdere mensen bij ons hadden ook 3,7,11.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:43 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Het was 2, 7, 11 dear![]()
Maar je bent niet de enige, ik had ook 3, 7, 11...
Ik heb 26 punten voor tekstverklaren, dat is minimaal een 4.9
Ja, m'n 'iets goed gedaan' doelde op 7 en 11, haha.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:43 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Het was 2, 7, 11 dear![]()
Maar je bent niet de enige, ik had ook 3, 7, 11...
Ik heb 26 punten voor tekstverklaren, dat is minimaal een 4.9
Haha thanks, maar ik faal helaas altijd hard bij samenvatten dus ik moet het van het tekstverklaren hebben... Eigenlijk heb ik ook niet zo'n zin om mijn samenvatting na te kijken.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja, m'n 'iets goed gedaan' doelde op 7 en 11, haha.![]()
26 alleen al voor tekstverklaren?! gohh Make me more miserable thankyou![]()
Goed gedaan!
Ja bij ons ook, wat een kut tekst zegquote:Op maandag 14 mei 2012 17:30 schreef Rummikub het volgende:
Vonden jullie de samenvatting ook poep? Bij ons zat iedereen te klagen
Veel mensen klaagden bij ons ook inderdaad.quote:
Neeeeequote:Op maandag 14 mei 2012 17:54 schreef Zamorak het volgende:
Oké ik ging samenvatting nakijken en dat had ik niet moeten doen![]()
![]()
Maximaal 3 punten ofzo gehaald, wat een **** correctiemodel.
Sweetiepie, everyone does! Hope, at least.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:54 schreef Rummikub het volgende:
Ik verwacht eigenlijk een redelijk hoge norm. Of hoop.
Nou nee die van mij nietquote:Op maandag 14 mei 2012 17:54 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
NeeeeeJe leraar zal vast hier en daar wat dingen uitsmokkelen
Ja samenvatting ging bij mij vooral bij de laatste punten erg slecht, ik had best weinig tijd aan het eind dus ik heb vanalles gemistquote:Op maandag 14 mei 2012 17:54 schreef Zamorak het volgende:
Oké ik ging samenvatting nakijken en dat had ik niet moeten doen![]()
![]()
Maximaal 3 punten ofzo gehaald, wat een **** correctiemodel.
Komt goed, je hebt het tekstverklaren gedeelte vet goed gemaaktquote:
Ja inderdaad, en al die verbanden enzo die je erin moest verwerken... Dat correctiemodel is heel anders dan vorige jaren.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:55 schreef zoodan het volgende:
[..]
Ja samenvatting ging bij mij vooral bij de laatste punten erg slecht, ik had best weinig tijd aan het eind dus ik heb vanalles gemistik vond de vragen die je moest beantwoorden ook wel erg algemeen ten opzichte van vorige jaren
That's the spirit!quote:Op maandag 14 mei 2012 17:56 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Klotenederlands, kloteteksten, klotesamenvatting, klotevragen, ik ga zakkeennnn
Please, Ik wordt de nieuwe vakkenvuller bij de Dekamarkt!quote:Op maandag 14 mei 2012 17:56 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Klotenederlands, kloteteksten, klotesamenvatting, klotevragen, ik ga zakkeennnn
Nee.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:56 schreef Zamorak het volgende:
De norm is ook wel eens 0.0 geweest hoor, dus dat zou ook nog kunnen.
Hahahaha, dat accepteer je gewoon niet?XDquote:
Vond ik ook ja.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:57 schreef Rummikub het volgende:
Trouwens veeel te weinig woorden voor de SV vond ik, hadden er best 200 mogen zijn.
10% marge hequote:Op maandag 14 mei 2012 17:57 schreef Rummikub het volgende:
Trouwens veeel te weinig woorden voor de SV vond ik, hadden er best 200 mogen zijn.
Je kon nauwelijks dingen letterlijk overnemenquote:Op maandag 14 mei 2012 17:57 schreef Rummikub het volgende:
Nope.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:57 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahahaha, dat accepteer je gewoon niet?XD
examenblad.nlquote:Op maandag 14 mei 2012 17:58 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Waar kan je die antwoorden checken?
Ja, dan nog.quote:
Examenblad.nlquote:Op maandag 14 mei 2012 17:58 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Waar kan je die antwoorden checken?
Maar die was dan ook belachelijk makkelijk... zoveel meerkeuze, ik werd er intens gelukkig vanquote:
Had ik ook, maar toen dacht ik "altijd af gaan op je eerste ingeving", dus toch maar weer in 2 verandert. Daarna iedereen: "Nee het was 3, 7 en 11 hoor"quote:Op maandag 14 mei 2012 17:46 schreef Ayca het volgende:
Ik had eerst 2,7,11 maar veranderd naar 3,7,11 door die vraag erna waar er werd gesproken van tekstgedeelte 3 t/m 7 waardoor begon te twijfelen...
Mja is maar 1 punt
Nou nou, iets meer vertrouwen! Het is pas je eerste examenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:01 schreef SummerSunshine het volgende:
Mijn mentrix liet een persoonlijk briefje voor iedereen achter, wat bij mij neerkwam op 'ik weet dat je het gaat halen!'
Hé zal jij ff teleurgesteld zijn xD
Haha serieus, hoeveel leerlingen zijn er bij jou die examens doenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:01 schreef SummerSunshine het volgende:
Mijn mentrix liet een persoonlijk briefje voor iedereen achter, wat bij mij neerkwam op 'ik weet dat je het gaat halen!'
Hé zal jij ff teleurgesteld zijn xD
You're right!quote:Op maandag 14 mei 2012 18:02 schreef Fish. het volgende:
[..]
Nou nou, iets meer vertrouwen! Het is pas je eerste examen
Ehmm haar mentorklas is 25-30 leerlingen? En de andere vwo klas heeft een andere mentrixquote:Op maandag 14 mei 2012 18:02 schreef zoodan het volgende:
[..]
Haha serieus, hoeveel leerlingen zijn er bij jou die examens doen
Ajoo je hebt nog 3 weken om het goed te makenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:03 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
You're right!
*denkt nu: This.. Is.. SPARTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! * (A)
Joah haha. Het briefje was ook wel leuk want ik ontdekte het pas halverwege het examenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:03 schreef zoodan het volgende:
[..]
Ajoo je hebt nog 3 weken om het goed te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |