Ik heb paracetamol in m'n eten/snoep zakje gegooidquote:Op maandag 14 mei 2012 11:56 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik kan ook geen koffie drinken, maar dan zit ik met barstende koppijn op mijn examen.
Tututut, met dt?quote:Op maandag 14 mei 2012 11:57 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik heb paracetamol in m'n eten/snoep zakje gegooidVoorbereidt, gheheh
meisje tochquote:Op maandag 14 mei 2012 12:00 schreef Rezania het volgende:
Ik was om 2 uur wakker.En om 4 uur, 6 uur, 8 uur.
_!
Jammer man. Ben je nu wel genoeg wakker voor je examenquote:Op maandag 14 mei 2012 12:00 schreef Rezania het volgende:
Ik was om 2 uur wakker.En om 4 uur, 6 uur, 8 uur.
_!
Flesje water is soberso wel fijn. Ik neem wel wat brood mee voor het geval dat. Maar sommige mensen hebben een hele supermarkt aan voedsel bij, vind ik soms ook wat overdreven jaquote:Op maandag 14 mei 2012 12:00 schreef Paxcon het volgende:
Zijn er serieus mensen die eten gaan meenemen?
Je kan toch wel drie uur zonder eten en drinken?
Kan wel. Maar dat betekent niet dat je ook zonder eten MOET gaan zitten. Als het je helpt, waarom niet? Ik krijg altijd een knorrende maag midden in de les, dusquote:Op maandag 14 mei 2012 12:00 schreef Paxcon het volgende:
Zijn er serieus mensen die eten gaan meenemen?
Je kan toch wel drie uur zonder eten en drinken?
Ja, maar niet zo uitgerust als ik had gehoopt.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:00 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Jammer man. Ben je nu wel genoeg wakker voor je examen?
Is altijd zo, tochquote:Op maandag 14 mei 2012 12:02 schreef Rezania het volgende:
Wedden dat we echt twee extreem saaie teksten krijgen.
Da's wel heel makkelijk wedden.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:02 schreef Rezania het volgende:
Wedden dat we echt twee extreem saaie teksten krijgen.
oh, meneer heeft het tweede tijdvak alvast gemaakt ?quote:Op maandag 14 mei 2012 12:02 schreef Paxcon het volgende:
2012-II over die ambtenaren was nog wel te pruimen
quote:Op maandag 14 mei 2012 12:03 schreef Renn het volgende:
[..]
oh, meneer heeft het tweede tijdvak alvast gemaakt ?
Politiekquote:Op maandag 14 mei 2012 12:02 schreef Renn het volgende:
Ik hoop niet dat we een tekst krijgen over politiekof onderwijs
Liefst wetenschapquote:Op maandag 14 mei 2012 12:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Politiek
Onderwijs valt mee.
Of een recht-onderwerp, valt ook mee.
Maar politiek![]()
![]()
oepsquote:Op maandag 14 mei 2012 12:03 schreef Renn het volgende:
[..]
oh, meneer heeft het tweede tijdvak alvast gemaakt ?
Sowieso zo'n tekst geschreven door een moraalridder.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:02 schreef Renn het volgende:
Ik hoop niet dat we een tekst krijgen over politiekof onderwijs
quote:Op maandag 14 mei 2012 12:04 schreef ginofietsermaai het volgende:
Ik hoop op een tekst over computer,internet,games. Heb ik alvast wat voorkennis als het iets algemeens is.
1 jaar.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:04 schreef Apostrof het volgende:
De teksten zijn meestal toch al 2 jaar oud? Wat was 2 jaar geleden heel erg hip in de politiek en onderwijs? Social media gedoe?
Wetenschap doen ze echt nooit. En als ze wetenschap kiezen is het toch weer iets met psychologie of iets dergelijksquote:
Oh ja! Misschien een ironisch opinie stukje over waarom gedoogconstructies niet werken en vervolgens een tweet van Geert Wilders dat het Cito een groot links bolwerk is.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:05 schreef Rummikub het volgende:
Vorig jaar... Gedoogconstructies waren wel hip.
Psychologie is ook prima.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:05 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Wetenschap doen ze echt nooit. En als ze wetenschap kiezen is het toch weer iets met psychologie of iets dergelijks
denk t niet, straks heb je oppositiepartijen die gaan zeuren dat het te rechts isquote:Op maandag 14 mei 2012 12:05 schreef Rummikub het volgende:
Vorig jaar... Gedoogconstructies waren wel hip.
Gaan ze het hebben over hoe hip Facebook wel niet is.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:04 schreef Apostrof het volgende:
De teksten zijn meestal toch al 2 jaar oud? Wat was 2 jaar geleden heel erg hip in de politiek en onderwijs? Social media gedoe?
quote:Op maandag 14 mei 2012 12:06 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Oh ja! Misschien een ironisch opinie stukje over waarom gedoogconstructies niet werken en vervolgens een tweet van Geert Wilders dat het Cito een groot links bolwerk is.
doe je vmbo ofzo?quote:Op maandag 14 mei 2012 12:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die vandaag nog examens moeten maken![]()
Gewoon al lekker klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |