Jij gaat ook weer?quote:Op maandag 14 mei 2012 11:55 schreef Etcetera het volgende:
Serieuze reactie: het is nog steeds de goedkoopste kampeervakantie die je zo ongeveer kunt hebbenOp tijd betalen scheelt een hoop geld
Ja, dan sta je gezellig tussen de pillenslikkersquote:Op maandag 14 mei 2012 11:58 schreef amst3l het volgende:
[..]
en daarnaast: voor dat geld liever naar een festival!
Ik nog niet maar dit jaar is mijn jaar heb ik het gevoelquote:Op maandag 14 mei 2012 12:01 schreef o.us het volgende:
Mensen die niet gaanIk verloor mijn maagdelijkheid door CampZone.
Gaat je zus weer mee?quote:Op maandag 14 mei 2012 12:03 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik nog niet maar dit jaar is mijn jaar heb ik het gevoel
heheehhequote:Op maandag 14 mei 2012 12:07 schreef Splutje het volgende:
[..]
Moet ik weer je powerkabel doorknippen ofzo?
Gewoon Maria die er altijd komt altijd laten winnen met WoW, daardoor heeft zij naast mij ook Freek en Ernst ontmaagdquote:Op maandag 14 mei 2012 12:03 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik nog niet maar dit jaar is mijn jaar heb ik het gevoel
Mensen die tijdens CampZone hun tent verlaten.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat we dit jaar ook weer kunnen gaan doen is levend stratego spelen in het bos savonds
Dat doen ze al in het wiskundekampquote:Op maandag 14 mei 2012 12:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat we dit jaar ook weer kunnen gaan doen is levend stratego spelen in het bos savonds
ik mag van mijn moeder maar 12uur per dag achter mijn pcquote:Op maandag 14 mei 2012 12:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mensen die tijdens CampZone hun tent verlaten.
Ja maar wil wel iemand speciaals hebben, ik ben gewoon heel kieskeurigquote:Op maandag 14 mei 2012 12:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Gewoon Maria die er altijd komt altijd laten winnen met WoW, daardoor heeft zij naast mij ook Freek en Ernst ontmaagd. Veel makkelijker, leuker en goedkoper dan Spanje of Griekenland
.
Dat was wel leuk vorig jaar, had toen echt het gevoel dat ik een momentje had met Daphne, jammer dat zij dit niet vond en ik het kamp moest verlatenquote:Op maandag 14 mei 2012 12:09 schreef stevenmac26 het volgende:
WEEKEND VAN JE LEVEN MATTIE!!!quote:
Daardoor ben ik wel ontmaagd en kan ik vredig sterven als de wereld vergaat in december.quote:
Leer lezen dat is voor de full event, voor dat geld heb je nog niet eens een proffesioneel gaming toetsenbord.quote:
je zou je hele kapitaal moeten willen geven voor campzonequote:
Daphne is ook een kieskeurig meisjequote:Op maandag 14 mei 2012 12:12 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat was wel leuk vorig jaar, had toen echt het gevoel dat ik een momentje had met Daphne, jammer dat zij dit niet vond en ik het kamp moest verlaten
Daphnequote:Op maandag 14 mei 2012 12:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Daphne is ook een kieskeurig meisjeGa voor haar
Ik las Full weekend, ik ben nog niet goed wakkerquote:Op maandag 14 mei 2012 12:15 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Leer lezen dat is voor de full event, voor dat geld heb je nog niet eens een proffesioneel gaming toetsenbord.
Mag niet meer bij haar in de buurt komen van de rechterquote:Op maandag 14 mei 2012 12:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Daphne is ook een kieskeurig meisjeGa voor haar
Je moet zo denken; als wiskundekamp al baas was wat zou CampZone dan wel niet zijnquote:Op maandag 14 mei 2012 12:15 schreef sinepedraap het volgende:
Zijn er nog geile pics ergens te vinden van vorige campzone edities?
Doe maar niet, 1 grote mannen orgiequote:Op maandag 14 mei 2012 12:15 schreef sinepedraap het volgende:
Zijn er nog geile pics ergens te vinden van vorige campzone edities?
Gaat weer een hete zomer worden ous XDquote:Op maandag 14 mei 2012 12:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Je moet zo denken; als wiskundekamp al baas was wat zou CampZone dan wel niet zijn
Dat was niet leuk ik was net aan het raidenquote:Op maandag 14 mei 2012 12:12 schreef stevenmac26 het volgende:
hahaah en pharkus dan 2 jaar terug helemaal gek worden omdat we zijn toetsenbord verstopt hadden whahaha
Het evenement duurt 11 dagen.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:17 schreef Splutje het volgende:
[..]
Twee weekenden en een midweek zijn toch 9 dagen?
Kijk Maria en Daphne daar XDquote:Op maandag 14 mei 2012 12:18 schreef CrushedTinBox het volgende:
Dit soort vrouwen komen daar:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 mei 2012 12:18 schreef CrushedTinBox het volgende:
[ afbeelding ]
Nou! Dat ziet er van een afstandje helemaal niet zo gek uit.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:18 schreef CrushedTinBox het volgende:
[ afbeelding ]
ah priscilla de 7e van links met rode jurkjequote:Op maandag 14 mei 2012 12:18 schreef CrushedTinBox het volgende:
[ afbeelding ]
Ha ha mijn zus staat helemaal linksquote:Op maandag 14 mei 2012 12:18 schreef CrushedTinBox het volgende:
[ afbeelding ]
dat is de campingeingenaar, eigenlijk is het een man.... ben je gek ofsoquote:Op maandag 14 mei 2012 12:20 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Ha ha mijn zus staat helemaal links
Dit waren wel alleen de knapste he, de rest mocht niet op de foto ha ha haquote:Op maandag 14 mei 2012 12:18 schreef CrushedTinBox het volgende:
[ afbeelding ]
haha we doen ook andere dingen zoals bbq' en in de tent, en veel mensen vinden er de liefde van hun vakantiequote:Op maandag 14 mei 2012 12:20 schreef Twiitch het volgende:
300 Euro betalen om ergens in een veldje te mogen computeren.
Niet weten dat je daar ontmaagd kan wordenquote:Op maandag 14 mei 2012 12:20 schreef Twiitch het volgende:
300 Euro betalen om ergens in een veldje te mogen computeren.
Ja, dat hoor ik wel vaker over mijn zusje. Maar het is echt een vrouw hoor ze heeft een vrouwelijk night elf op WoW ensoquote:Op maandag 14 mei 2012 12:21 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
dat is de campingeingenaar, eigenlijk is het een man.... ben je gek ofso
Dat is Petra, die heb ik elk jaar alquote:Op maandag 14 mei 2012 12:22 schreef sinepedraap het volgende:
Die oma met dat grijze haar en die blauwe BH en die vetrollen is voor mij
hahaha niels, alleen ervaren campers mogen naar veld 1quote:Op maandag 14 mei 2012 12:25 schreef 9611Niels het volgende:
?? Over wie hebben jullie het? Ik zat vorig jaar op veld 2 maar daar waren helemaal geen vrouwen, ik zag er alleen 1 toen ik naar ous' tent ging om een muis op te halen.
Veld 2 is ook gewoon voor de nerds, op veld 1 waar wij altijd zitten zitten meer de playersquote:Op maandag 14 mei 2012 12:25 schreef 9611Niels het volgende:
?? Over wie hebben jullie het? Ik zat vorig jaar op veld 2 maar daar waren helemaal geen vrouwen, ik zag er alleen 1 toen ik naar ous' tent ging om een muis op te halen.
je bent noop in black cocks.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:25 schreef 9611Niels het volgende:
Dat was Mariaquote:Op maandag 14 mei 2012 12:25 schreef 9611Niels het volgende:
Nee dat is inderdaad niet leuk. In een tent computeren met vrijwel alleen dikke, puisterige nerds om je heen, dat is leuk!quote:Op maandag 14 mei 2012 11:59 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ja, dan sta je gezellig tussen de pillenslikkers
Klinkt idd erg leuk
Mensen die niet trainen voor campzonequote:Op maandag 14 mei 2012 12:39 schreef Micson het volgende:
[..]
Nee dat is inderdaad niet leuk. In een tent computeren met vrijwel alleen dikke, puisterige nerds om je heen, dat is leuk!
Een festival met leuke meisjes, bandjes, hard gaan in technotenten, een biertje in het gras. Allemaal niks aan joh
deze man. e-sports is hard werkenquote:Op maandag 14 mei 2012 12:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen die niet trainen voor campzone
10uur per dag starcraft en 4uurtjes league of legends hierquote:
En daarnaast natuurlijk ook nog wat fitness want je moet ook wat spiermassa kweken om goed te kunnen zijn in die games.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
10uur per dag starcraft en 4uurtjes league of legends hier
jij pest mij altijd op campzone, ik had gehoopt dat je niet zou komenquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 12:45 schreef Flammie het volgende:
[..]
En daarnaast natuurlijk ook nog wat fitness want je moet ook wat spiermassa kweken om goed te kunnen zijn in die games.
wel thuis natuurlijk, ik durf echt niet naar de sportschool te gaanquote:Op maandag 14 mei 2012 12:45 schreef Flammie het volgende:
[..]
En daarnaast natuurlijk ook nog wat fitness want je moet ook wat spiermassa kweken om goed te kunnen zijn in die games.
op veld 1 wel jaquote:
quote:Het is weer tijd voor je favoriete bingospelletje van het jaar: de CampZone Bingo! De eerste zaterdag van CampZone gaan we weer onwijs veel leuke prijzen weggeven, want dan organiseren we onze Bingo avond. Wat er zo tof is aan Bingo? Winnen, maar ook het gezellig samen zijn. Alle coole mensen op CampZone zijn deze avond in de maintent te vinden om cijfertjes af te strepen, dus jij mag niet achterblijven. Wat er te winnen valt? Veel! Game gerelateerde T-shirts, goodies, volledige games voor de PC en de consoles, Blu-Ray films, hardware, energy drink… Wanneer je Bingo hebt, kies je je eigen prijs uit. Als kers op de taart hebben we ook een aantal onwijs vette goodiebags met daarin de tofste shizzle voor de mazzelaars die hun kaart volkrijgen. Op CampZone veranderen we Bingo van een bejaardenactiviteit naar iets moderns!
En ja, vorig jaar faalde het Bingo programma behoorlijk. Onze Tom is momenteel zelf een bingoprogramma in elkaar aan het lijmen, en anders gaan we gewoon lekker ouderwets met zo’n bingomolentje aan de gang.
ik heb niks gewonnen tijdens die bingoquote:Op maandag 14 mei 2012 12:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.campzone.nl/2012/05/10/bingo/
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ik ben hard aan het trainen om naar veld 1 te mogen met jullie, daar gaat het me zeker lukkenquote:Op maandag 14 mei 2012 12:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat was Maria.
Ben je al ontmaagd Nelis?
Goed idee idd.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:52 schreef Schalks. het volgende:
Hé laten we allemaal doen alsof het heel tof is en we er allemaal heen gegaan zijn om onze maagdelijkheid te verliezen.
Inderdaad, scheelt een hoop rotzooi na het aftrekkenquote:Op maandag 14 mei 2012 13:04 schreef Ferdii het volgende:
Campzone![]()
Dat wordt weer een week lang dames checken![]()
Vergeet je comdooms niet mee te nemen, je zult ze nodig hebben dit jaar
Laten we allemaal op Campzone gaan haten maar achteraf allemaal gaan.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:52 schreef Schalks. het volgende:
Hé laten we allemaal doen alsof het heel tof is en we er allemaal heen gegaan zijn om onze maagdelijkheid te verliezen.
Zo blijven de toetsenborden ook weer bruikbaar jaquote:Op maandag 14 mei 2012 13:05 schreef Splutje het volgende:
[..]
Inderdaad, scheelt een hoop rotzooi na het aftrekken
Want er zijn geen mensen die dit echt leuk vinden? Lekker kortzichtig weer, ga jij lekker pillen gebruiken op Fruityloops muziekquote:Op maandag 14 mei 2012 12:52 schreef Schalks. het volgende:
Idd zegquote:Op maandag 14 mei 2012 13:08 schreef Splutje het volgende:
[..]
Want er zijn geen mensen die dit echt leuk vinden? Lekker kortzichtig weer, ga jij lekker pillen gebruiken op Fruityloops muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |