Er staat daar alleen niks boeiendsquote:Op maandag 14 mei 2012 00:26 schreef muhahaha het volgende:
Of hij bladert door je reacties, dan lijkt het alsie steeds op f5 ramt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Hehe. Sorry, geen humor vandaag.quote:
Gebruik je hand.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:51 schreef martijn070 het volgende:
[..]
Bedoel je soms ingang? als je begrijpt wat ik bedoel
Bij GMTA denk ik altijd aan Get Me That Ass.....quote:
Je wilt niet weten wat ik met jouw ass wil doenquote:Op maandag 14 mei 2012 00:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bij GMTA denk ik altijd aan Get Me That Ass.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op maandag 14 mei 2012 00:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik met jouw ass wil doenTell me, tell me!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
quote:Op maandag 14 mei 2012 00:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tell me, tell me!Vertel het je wel als ik je zieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Waren ze allemaal maar zo makkelijkquote:Op maandag 14 mei 2012 01:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat ik praat over wat ik met haar kont wil doen?
Ga handkarren.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:01 schreef martijn070 het volgende:
Door dit topic word ik steeds geiler grrrr
Nee, doordat ik een heldere flashback van geweldige seks had.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat ik praat over wat ik met haar kont wil doen?
Picsquote:Op maandag 14 mei 2012 01:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, doordat ik een heldere flashback van geweldige seks had.
Ooh, doe het dan maar niet neequote:Op maandag 14 mei 2012 01:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat mag ik niet. Minderjarig enzulks
Ik heb al zin gehad en gekregen zeg maar. Dat scheelt.quote:
Spring maar achterop bij mij, achterop de fiets! Ik weet nog niet waarnaartoe maar dat boeit me ook helemaal niet.quote:
Ligt eraan. Zin hebben en zin toegeven/het geven aan een man is iets anders.quote:
Goed antwoordje, wel.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Spring maar achterop bij mij, achterop de fiets! Ik weet nog niet waarnaartoe maar dat boeit me ook helemaal niet.
En ik ben dol op fotografie, maar smaakvol penetratie op de foto zetten is te hoog gegrepen voor mij.quote:
Gewoon domineren als man, it's just a game to play.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ligt eraan. Zin hebben en zin toegeven/het geven aan een man is iets anders.
Fotografie is gaafquote:Op maandag 14 mei 2012 01:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
En ik ben dol op fotografie, maar smaakvol penetratie op de foto zetten is te hoog gegrepen voor mij.
Heb jij een fiets dan? Ik ben meer van de brommer, auto.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed antwoordje, wel.
Fietsen we naar een afgelegen plekje enzulks
Als je nu cryptisch zegt: ik heb vandaag of net seks gehad, dan zeg ik: ik ook! Maar ik ben chronisch geil.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb al zin gehad en gekregen zeg maar. Dat scheelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |