SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Het sloot precies op elkaar aan vandaag. Dus ik weet niet wat je nu probeert te zeggen.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:37 schreef Lindgren. het volgende:
Studio voetbal kijken als er ook MotD is.
Inderdaad zeg, die gasten zijn nog steeds van bedenkelijk en ergerlijk niveau, maar op deze manier zat er tenminste wat tempo in het programma en ging het nog ergens over.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:22 schreef Perico het volgende:
Toine van Peperstraten was zo'n uitstekende host vanavond.. dit was nog eens vaart, en gedurfde stellingnames.
Jack is echt onthutsend zwak hiermee vergeleken, met zijn favoriete clubs en veel te lange filmpjes en achterstellen van bepaalde gasten. Toine altijd op deze plek!
Het zal iets met de rangorde binnen Studio Sport te maken hebben.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toinevp vond ik ook goed, snap ook niet dat hij pas tweede staat op de lijst van vervangers van Jack. Hij is toch duidelijk beter in een gesprek leiden dan Tom Egbers.
Vreselijke verslaggever en vreselijke analist iddquote:Op maandag 14 mei 2012 16:58 schreef HetBrabandertje het volgende:
Het feit dat Arno Vermeulen daar het hoofd voetbal is zegt in feite ook al genoeg over die rangorde.
Tom Egbers is nergens goed in, waarom is hij nog steeds presentator daar ?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toinevp vond ik ook goed, snap ook niet dat hij pas tweede staat op de lijst van vervangers van Jack. Hij is toch duidelijk beter in een gesprek leiden dan Tom Egbers.
Waterreus gaat geilen op Cech en Neuer, Mulder gaat schreeuwen dat Robben nooit meer een penal mag nemen, Van Halst gaat alle looplijnen van Bayern uitzetten tegen de verdedigende linie van Chelsea en Van 't Hek gaat overal tegeninquote:Op zondag 20 mei 2012 11:43 schreef HetBrabandertje het volgende:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Jack van Gelder is blijkbaar weer terug en heeft aan zijn tafel zitten: Jan van Halst, Jan Mulder, Tom van 't Hek en Ronald Waterreus.
En bedankt. Hoeven we vanavond ook niet meer te kijkenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waterreus gaat geilen op Cech en Neuer, Mulder gaat schreeuwen dat Robben nooit meer een penal mag nemen, Van Halst gaat alle looplijnen van Bayern uitzetten tegen de verdedigende linie van Chelsea en Van 't Hek gaat overal tegenin
Geen dank, ben ik voorquote:Op zondag 20 mei 2012 12:29 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
En bedankt. Hoeven we vanavond ook niet meer te kijken
twitter:bloas twitterde op zondag 20-05-2012 om 22:15:17Zooooo heeft Jack van Gelder ambities bij de Suriprofs ofzo? reageer retweet
quote:
Hij is nu zwarter dan BMIquote:
Nouja, hij raakte in ieder geval niet geblesseerd.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:24 schreef Caland het volgende:
Is Robben de grootste Nederlandse faalhaas van deze eeuw lijkt me wel een interessante.
Durven ze toch niet te zeggen, ze gaan alleen maar haten op Chelseaquote:Op zondag 20 mei 2012 22:24 schreef Caland het volgende:
Is Robben de grootste Nederlandse faalhaas van deze eeuw lijkt me wel een interessante.
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Pff ze laten de kansen van Chelsea niet eens zien
Veruit de beste keeper ter wereld op dit moment.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:25 schreef Doublepain het volgende:
Ook hulde voor Chech hoor, beest dat hij is
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Welke?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Is nog steeds Dick: www.deslechtstewisselooit.nlquote:Op zondag 20 mei 2012 22:24 schreef Caland het volgende:
niet haten op waterkneusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Beide wegtrappen, beter voor het niveauquote:Op zondag 20 mei 2012 22:27 schreef Doublepain het volgende:
Liever Waterreus dan Tom van t gaapbek met zijn neus
twitter:susannaahhh twitterde op zondag 20-05-2012 om 22:26:57Jack van Gelder heeft zich ingesmeerd met Nutella. reageer retweet
Vooruitstrevende blik had die Advocaat.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:27 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Is nog steeds Dick: www.deslechtstewisselooit.nl
Lahm is baasquote:
beter dan studio messiquote:
Effectiviteit, kunnen ze bij Bayern en Barça wat van lerenquote:
17 om 1 corner. Niet 1 corner van Bayern was gevaarlijk. Briljant toch.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Effectiviteit, kunnen ze bij Bayern en Barça wat van leren
17x Robben met kutcorner, maar de bal ging niet omhoog ofzo..quote:Op zondag 20 mei 2012 22:32 schreef jakees het volgende:
[..]
17 om 1 corner. Niet 1 corner van Bayern was gevaarlijk. Briljant toch.
die hele persoon is zum kotsenquote:
Jan gaat toch ook nauwelijks echt op tactiek in man. Met zijn als huismoeders het ook maar snappen stukjes.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:33 schreef TheDutchguy het volgende:
Jan kijkt naar de tactische keuzes en hockey mannetje begint direct weer over dat het in de koppies zit. Jammer dat niet meer mensen op tactiek ingaan in dit programma.
Ik vind het altijd wel leuk hoor die details.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
van het hek heeft wel een punt als het over het gemuggezift van van halst gaat.
Alleen met zn voorhoofd en bovenop, op de zijkanten nietquote:
Heb je gelijk in, maar hij probeert het nogquote:Op zondag 20 mei 2012 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Jan gaat toch ook nauwelijks echt op tactiek in man. Met zijn als huismoeders het ook maar snappen stukjes.
<---------- moest een pingel nemenquote:
quote:
En de neus blijft groeien.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:37 schreef TC03 het volgende:
Van Marwijk krijgt steeds dikkere wallen onder zijn ogen. Robben wordt steeds kaler. Sneijder wordt steeds dikker. Van Persie wordt steeds grijzer. Ziet er goed uit.
Mooiste moment van de wedstrijd gisteren imo.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:37 schreef napoleonfour het volgende:
jezus, heel nederland is naar de tering want robben mist een pingel.
En Sjek wordt steeds bruinerquote:
Advocaat huren voor 1 dag.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:38 schreef Specularium het volgende:
Robben in de blessuretijd wisselen ofzo.
ik heb ook genoten van dat moment maar ook van het moment dat sweinie misttequote:Op zondag 20 mei 2012 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooiste moment van de wedstrijd gisteren imo.
Die kop van die etterbak, onbetaalbaar.
en dan gaat de bal niet uit en kan je een mega hoge boete betalenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:38 schreef Specularium het volgende:
Robben in de blessuretijd wisselen ofzo.
Ik welquote:Op zondag 20 mei 2012 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Letterlijk niemand zit op die wedstrijd te wachten.
Kijk, op de zijkant is het minder bruin.. Aagh, mn ogenquote:
is hij geen baas?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:41 schreef Rickazio het volgende:
waarom zit die waterkneus daar altijd met z'n rare opmerkingen?
Hij is er bijna nooit.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:42 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Zie liever eens een keer iemand anders aan tafel
ik had the spurs wel gegundquote:
quote:
hij kan al geen 90 min spelen laat staan over een paar jaar, dan houdt ie het wss geen helft volquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
FUUUUU
Spurs is gewoon een net niet club.
Niet vreemd toch. Gelijkmaker en winnende penalty maken.quote:
Goh, recente wedstrijd en belangrijkste in de hele voetballerijquote:Op zondag 20 mei 2012 22:44 schreef Axia het volgende:
Zijn we nog steeds niet klaar met die wedstrijd
quote:
hij gaat naar psvquote:
Dit inderdaadquote:Op zondag 20 mei 2012 22:45 schreef Grifte het volgende:
Dat is ook zo'n mooie, altijd als iemand een feit of statistiek opbrengt, is het eerste wat Van 't Hek zegt: Ik weet niet of dat wel zo is
Die negerquote:Op zondag 20 mei 2012 22:47 schreef zoekeenleven het volgende:
Welke is de hockey man, ze hebben namelijk allemaal geen verstand van voetbal![]()
"der neus"quote:Op zondag 20 mei 2012 22:47 schreef zoekeenleven het volgende:
Welke is de hockey man, ze hebben namelijk allemaal geen verstand van voetbal![]()
De Neusquote:Op zondag 20 mei 2012 22:47 schreef zoekeenleven het volgende:
matafs is beterquote:
quote:Politicosoof @politicosoof
Jack van Gelder begint steeds meer op een Surinamer te lijken. Mooi man.
Openen
Beantwoorden Retweeten Toevoegen aan favorieten
7m Raemon Sluiter @raemonsluiter
Had verwacht dat Jack van Gelder nog even zou wachten met het kontkruipen van Nederlands elftalspelers.Hij komt er net uit.#lekkerbruin
Openen
7m Marijn Kin @bookindj
Jack van Gelder heeft weer een week onder de zonnenbank gelegen... #studiovoetbal
Openen
8m Marianne de Jong @Marianne076
Staat mijn tv nou niet goed of heeft die Jack van Gelder te lang in de zon gezeten of is er bij de schmink iets mis gegaan?
Openen
9m Stefan vd Boogaard @stefanvdbgrd
Tanorexia. Een ziekte. Jack van Gelder heeft het.
Openen
11m Joost van Zoest @JOOOSTVZ
Hee maar ff serieus, jack van gelder begint met de week bruiner te worden?
Openen
11m Kakhiel @Kakhiel
Jack van Gelder, Gaston Starreveld en André Kuipers hebben alle drie best wel een zelfde soort hoofd.
Openen
11m Sjarrel Tuinebreier @S_Tuinebreier
Amai die Jack van Gelder is gewoon de omgekeerde Michael Jackson, wat een bruine patsah heb die gekregen! #studiovoetbal
Openen
13m Roy S @RS85
Jack van Gelder gaat vandaag verkleed als oompa loompa. #studiovoetbal
Openen
14m Rob @rob_min
Dat is Jack van Gelder in een zwarte Morphsuite. #studiovoetbal
Openen
19m Barry Smit @barrysmit
Jack van Gelder lijkt steeds meer op die boer uit Arjan Ederveen's 'Geboren in een verkeerd lichaam'. #studiovoetbal
Openen
22m Rob de Vries @Rob_devries
Nee het ligt niet aan uw toestel. Jack van Gelder is gewoon zo vies bruin. #studiovoetbal
Openen
26m Junis @iJunis
Volgens mij heeft Jack van Gelder iets te lang onder de zonnebank gelegen #studiovoetbal #sv
Openen
34m Ava Fuchs @avafuchs
Heuh wat heeft Jack van Gelder gedaan?? Ziet er niet uit zo bruin.. #ned1 #studiovoetbal
Openen
34m Stefan Goemans @StefanGoemans
Wat is er met Jack van Gelder gebeurd?In slaap gevallen terwijl hij op de zonnebank lag? Of is mijn tv het aan het begeven?
quote:Jack van Gelder gaat vandaag verkleed als oompa loompa.
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:52 schreef Doublepain het volgende:
Had verwacht dat Jack van Gelder nog even zou wachten met het kontkruipen van Nederlands elftalspelers.Hij komt er net uit.#lekkerbruin
Ja leuk, ik verspreek me. Kunnen we allemaal even lachen mensen?quote:
Herácles Heracles.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja leuk, ik verspreek me. Kunnen we allemaal even lachen mensen?
Alsof hij twittert.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:55 schreef Stiggie het volgende:
HAHA genee
Wilfred Genee @WilfredGene
Waarom presenteert Humberto Tan i.p.v. Jack van Gelder, Studiovoetbal?
Jammer dat er geen voetbal international meer isquote:Op zondag 20 mei 2012 22:55 schreef Stiggie het volgende:
HAHA genee
Wilfred Genee @WilfredGene
Waarom presenteert Humberto Tan i.p.v. Jack van Gelder, Studiovoetbal?
Niet willen winnenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zou je niet kiezen voor de beste 11?
Heerenveenquote:
Wie is Barry Smit ? Broer van Jan?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:00 schreef Kreupeldicht het volgende:
19m Barry Smit @barrysmit
Jack van Gelder lijkt steeds meer op die boer uit Arjan Ederveen's 'Geboren in een verkeerd lichaam'. #studiovoetbal
iedereen kan fappenquote:
Clasie > Van Bommelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |