SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Het sloot precies op elkaar aan vandaag. Dus ik weet niet wat je nu probeert te zeggen.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:37 schreef Lindgren. het volgende:
Studio voetbal kijken als er ook MotD is.
Inderdaad zeg, die gasten zijn nog steeds van bedenkelijk en ergerlijk niveau, maar op deze manier zat er tenminste wat tempo in het programma en ging het nog ergens over.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:22 schreef Perico het volgende:
Toine van Peperstraten was zo'n uitstekende host vanavond.. dit was nog eens vaart, en gedurfde stellingnames.
Jack is echt onthutsend zwak hiermee vergeleken, met zijn favoriete clubs en veel te lange filmpjes en achterstellen van bepaalde gasten. Toine altijd op deze plek!
Het zal iets met de rangorde binnen Studio Sport te maken hebben.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toinevp vond ik ook goed, snap ook niet dat hij pas tweede staat op de lijst van vervangers van Jack. Hij is toch duidelijk beter in een gesprek leiden dan Tom Egbers.
Vreselijke verslaggever en vreselijke analist iddquote:Op maandag 14 mei 2012 16:58 schreef HetBrabandertje het volgende:
Het feit dat Arno Vermeulen daar het hoofd voetbal is zegt in feite ook al genoeg over die rangorde.
Tom Egbers is nergens goed in, waarom is hij nog steeds presentator daar ?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toinevp vond ik ook goed, snap ook niet dat hij pas tweede staat op de lijst van vervangers van Jack. Hij is toch duidelijk beter in een gesprek leiden dan Tom Egbers.
Waterreus gaat geilen op Cech en Neuer, Mulder gaat schreeuwen dat Robben nooit meer een penal mag nemen, Van Halst gaat alle looplijnen van Bayern uitzetten tegen de verdedigende linie van Chelsea en Van 't Hek gaat overal tegeninquote:Op zondag 20 mei 2012 11:43 schreef HetBrabandertje het volgende:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Jack van Gelder is blijkbaar weer terug en heeft aan zijn tafel zitten: Jan van Halst, Jan Mulder, Tom van 't Hek en Ronald Waterreus.
En bedankt. Hoeven we vanavond ook niet meer te kijkenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waterreus gaat geilen op Cech en Neuer, Mulder gaat schreeuwen dat Robben nooit meer een penal mag nemen, Van Halst gaat alle looplijnen van Bayern uitzetten tegen de verdedigende linie van Chelsea en Van 't Hek gaat overal tegenin
Geen dank, ben ik voorquote:Op zondag 20 mei 2012 12:29 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
En bedankt. Hoeven we vanavond ook niet meer te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |