SPOILER: Vorige TopicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Internationaal
# Champions League (4)
# Cupwinners Cup (4)
# Uefa Cup (3)
# European Super Cup (4)
# Latin Cup (2)
# Small World Cup (1)
# FIFA Club World Cup (2)
Nationaal
# Primera Division (21)
# Spanish Cup / Copa del Rey (25)
# Spanish Super Cup (9)
# League Cup (2)
# Campeonato de Catalunya (22)
# Copa Catalunya (6)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Josep Guardiola zat vrijdagavond voor het laatst als hoofdtrainer op de bank bij Barcelona. De oefenmeester was in 247 officiële wedstrijden de eindverantwoordelijke bij de Catalanen en pakte in vier jaar tijd liefst veertien hoofdprijzen. Guardiola won als coach van Barcelona drie keer de competitie, drie keer de Spaanse Supercup, twee keer de Champions League, twee keer de Europese Supercup, twee keer wereldtitel en na vrijdag ook twee keer de Copa del Rey.
Barcelona (met 26 eindzeges in de Copa recordhouder) won dit seizoen vier prijzen en deed dat in 2009/10 ook al. De enige club naast Barcelona die twee keer vier prijzen in een jaar heeft gewonnen is Ajax.
Van de 247 wedstrijden met Guardiola voor de groep won Barcelona er 179, verloor het er 21 en speelde het 47 keer gelijk.
Geweldige speler.twitter:SuleyOzturk twitterde op donderdag 28-06-2012 om 13:11:12Valencia meldt via de officiële kanalen dat Jordi Alba naar Barcelona vertrekt. Prima aanwinst voor de Catalanen. reageer retweet
Wil Barca hem weg doen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:11 schreef TLC het volgende:
Lille heeft 7 mil geboden voor Afellay, hij kan ook naar Lazio trouwens.
Geruchten bestaan al langer.quote:
Nee, onderhandelingen liepen nog tot en met eergisterquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
14 miljoen maar en dat na zo'n EK?Die transfer moet ervoor dan wel beklonken zijn geweest.
Ja zo ken ik er nog wel een paar. Al zegt ik niet dat het helemaal niet onwaar kan zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:58 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Nee, onderhandelingen liepen nog tot en met eergister
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja zo ken ik er nog wel een paar. Al zegt ik niet dat het helemaal niet onwaar kan zijn.
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)is-door-Valencia.htmquote:
Nee, je zei dat het al rond moet zijn geweest voor het EK. Dat is gewoon niet zo (als je de officiele kanalen volgt had je dat kunnen weten), maar als je daarop gewezen wordt dan "ken je er nog wel een paar".quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)is-door-Valencia.htm
Daarbij waar gaat dit over ik stelde enkel dat het transferbedrag opvallend laag is
Geloof niet dat ze dat weekend al een wedstrijd spelen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:34 schreef Skol het volgende:
Is er al een speelschema van het weekend van 11/12 augustus? Zit dat weekend in Barcelona en zou graag een wedstrijd meepakken.
VZquote:'Ik ben onzettend blij dat ik in het beste team van de wereld ga spelen'
Jordi Alba nam dinsdag afscheid van Valencia en werd woensdag bij Barcelona gepresenteerd. De linkerverdediger, die een van de revelaties op het voorbije EK was, komt voor veertien miljoen euro over van los Che en keert zodoende terug bij de club waar hij een deel van zijn jeugdopleiding genoot.
Alba speelde tot de zomer van 2005 in de jeugdelftallen van Barcelona. "Ik keer terug naar huis, naar mijn familie en vrienden. Ik ben heel erg blij." Barcelona was na de levertransplantatie van Eric Abidal op zoek naar een nieuwe linksback, daar alleen Adriano daadwerkelijk op die positie uit de voeten kan. Het is nog onduidelijk wanneer Abidal op de velden terugkeert en of hij zijn oude niveau haalt.
Zeven jaar geleden koos Barcelona ervoor om Alba uit te zwaaien. "Ik vocht elders voor een kans in de voetballerij en gelukkig heb ik de kans gekregen om weer terug te keren. Ik ben onzettend blij dat ik in het beste team van de wereld ga spelen." De 23-jarige Alba heeft zich voor drie seizoenen aan de Catalanen verbonden.
Nu nog een prima laatste man en een aanvaller (van Persie?) en de selectie is rondquote:
Alleen een vervanger voor Puyol, die aanvaller is mi. niet eens nodig (mits Afellay blijft).quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nu nog een prima laatste man en een aanvaller (van Persie?) en de selectie is rond
Messiquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:17 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Alleen een vervanger voor Puyol, die aanvaller is mi. niet eens nodig (mits Afellay blijft).
Ik mag toch hopen dat oa. Cuenca en "de brommer" ook weer wat verder ontwikkelen. Ik denk echt dat Tello in potentie ook een topper is. Fabregas kan je ook bij dat lijstje zetten, die kan evt. invallen voor Messi.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Messi
Pedro
Villa
Sanchez
4 aanvallers, 3 posities voor de aanval. Daar moet eigenlijk nog een topper zoals van Persie bij.
En ik zal het stiekem leuk vinden als er weer een Nederlanders bij Barcelona speelt
Cuenca valt mij persoonlijk tegen. Hij is bij lange na niet zo briljant aan de bal als Iniesta, Xavi en Messi. Tello heeft meer potentie, maar moet ook véél slimmer in de duels worden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:22 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat oa. Cuenca en "de brommer" ook weer wat verder ontwikkelen. Ik denk echt dat Tello in potentie ook een topper is. Fabregas kan je ook bij dat lijstje zetten, die kan evt. invallen voor Messi.
V. Persie past naar mijn idee niet goed bij Barca, geen goed gevoel over (al voor het ek hoor)
Afellay?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Messi
Pedro
Villa
Sanchez
4 aanvallers, 3 posities voor de aanval. Daar moet eigenlijk nog een topper zoals van Persie bij.
En ik zal het stiekem leuk vinden als er weer een Nederlanders bij Barcelona speelt
Van Persie is alleen maar een gigant wanneer er een elftal om hem heen gebouwd wordt. Dat zie je bij Arsenal waar ie de echt diepe spits is. Dat zou dus betekenen dat Barça haar opstelling & strategie aan moet gaan passen voor enkel v Persie.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Cuenca valt mij persoonlijk tegen. Hij is bij lange na niet zo briljant aan de bal als Iniesta, Xavi en Messi. Tello heeft meer potentie, maar moet ook véél slimmer in de duels worden.
Misschien een beetje wishfull thinking van me om van Persie in het heilige shirt van Barcelona te zien. Van Persie is helaas een ego tripper en presteert enkel als álles om hem draait.
Ik zou zowel Thiago als Cuenca nog niet afschrijven. Evenals Tello. Zijn allen nog niet zo heel oud he?quote:Op donderdag 5 juli 2012 07:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van Persie is alleen maar een gigant wanneer er een elftal om hem heen gebouwd wordt. Dat zie je bij Arsenal waar ie de echt diepe spits is. Dat zou dus betekenen dat Barça haar opstelling & strategie aan moet gaan passen voor enkel v Persie.
Dat gaat dus nooit gebeuren. Daar komt bij dat ie dan Messi uit de basis moet gaan spelen.
Zullen we dan maar ophouden over deze discussie?
Verder ben ik het met je eens dat Cuenca veels te weinig brengt. Ik heb goede hoop op het broertje van Thiago Alcántara, Rafael Alcántara. Die heb ik mooie dingen zien doen in Barça B. Maargoed, ook dat is afwachten
Eens, maar anders dan bij clubs in Nederland is het voor jonge gasten niet mogelijk om te rijpen in het eerste. Barça mag zich scharen bij de beste clubs ter wereld. Als je daar in het eerste staat, moet je er staan. En mag je je vooral niet verschuilen achter het feit dat je te jong bent. Xavi/Messi/Iniesta waren ook -20 toen ze in het eerste terecht kwamen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik zou zowel Thiago als Cuenca nog niet afschrijven. Evenals Tello. Zijn allen nog niet zo heel oud he?
Xavi, Iniesta en eigenlijk ook Messi waren zeker nog geen wereldtop hoor dat ze net bij de selectie kwamen. Als het aan Rijkaard had gelegen had Xavi het waarschijnlijk helemaal niet gered bij Barca.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens, maar anders dan bij clubs in Nederland is het voor jonge gasten niet mogelijk om te rijpen in het eerste. Barça mag zich scharen bij de beste clubs ter wereld. Als je daar in het eerste staat, moet je er staan. En mag je je vooral niet verschuilen achter het feit dat je te jong bent. Xavi/Messi/Iniesta waren ook -20 toen ze in het eerste terecht kwamen.
Dan kan je zeggen : "Ja maar dat is de absolute wereldtop." Eens, maar dat is nou eenmaal de lat die bij Barça ligt.
Fontàs heeft te weinig speeltijd gehad om een goed oordeel over te vellen. En Mascherano is een 10x betere CV dan een DM.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:50 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Xavi begon eigenlijk pas na zijn 26e echt te excelleren naar mijn idee. Daarvoor was hij ook al een vaste waarde voor het team, maar stond toch altijd wat in de schaduw van de ''grote'' sterren als Deco etc... Maar ook hij heeft zijn tijd gekregen om uit te groeien tot boegbeeld (een van de) van het team..
Cuenca en Tello hebben nog niet genoeg kansen gehad om zich echt te kunnen bewijzen. Alhoewel Alexis slechts 2 jaar ouder is en toch wel beduidend meer kwaliteit bezig, en veel sterker aan de bal is...
Ben wel benieuwd of Barcelona nog iets gaat doen op de Transfermarkt. Die fontas vind ik wel een goede speler alleen die is nog niet fit voor het begin van het seizoen. Vond mascherano het trouwens ook niet slecht doen in het centrum van de verdediging vorig jaar. Zie mats hummels er eerlijk gezegd nog niet echt tussen lopen...
Ja maar barcelona heeft anders te veel van die kleine mannetjes in de verdediging.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Fontàs heeft te weinig speeltijd gehad om een goed oordeel over te vellen. En Mascherano is een 10x betere CV dan een DM.
Puyol maar weg doen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:35 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Nu nog javi martinez voor in het centrum en er staat echt een geniaal team
Sanchez Messi (Fabregas2)
Iniesta (Fabregas1) Xavi
Busquets
J.Alba --- J.Martinez--Pique--Dani Alves
Valdez
Heb je nooit gezeik met rechten ?quote:
Die actie op 3:33 van Messi is er toch wel 1 van uitzonderlijke klassequote:
quote:Barcelona contracteert 9-jarige Ierse jongen
Barcelona heeft de 9-jarige Ierse Zak Gilsenan toegevoegd aan de jeugdopleiding. De Catalanen kaapten het talent voor de neus van Tottenham Hotspur weg. In een interview met the Irish Sun legde zijn vader uit hoe het contract van de piepjonge Ier tot stand kwam.
„In mei mocht Zak meedoen aan een proeftraining voor 400 kinderen uit de hele wereld bij de jeugdopleiding van Barcelona”, aldus Gilsenan's vader. Daar slaagde de Ier erin om door te dringen tot de beste 90, die in juni een volgende training afwerkten. Het vuurwerk bewaarde hij voor het laatst, toen hij in een oefenwedstrijd met de beste 16 kinderen maar liefst 7 keer scoorde. Twee weken later werden de Gilsenans gebeld met het nieuws dat Zak naar Spanje kon komen.
De Ierse jongen werd ontdekt door de scouts van Tottenham Hotspur, maar die visten achter het net toen ook Barcelona zich meldde.
Het wordt steeds gekkerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 07:15 schreef Tarado het volgende:
In de strijd om de lelijkste uit en thuis combinatie toch onbetwist op 1, dat is vast de eerste prijs
Het ziet er erger uit dan dat het is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 07:15 schreef Tarado het volgende:
In de strijd om de lelijkste uit en thuis combinatie toch onbetwist op 1, dat is vast de eerste prijs
Dat is niet van Barca geloof ik. Gewoon jonge teams die zichzelf zo genoemd hebben in het toernooi.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:11 schreef Suikeroom het volgende:
Barca heeft toch ook een academy in Amerika waar ze jongetjes onder 11 tiki taka laten spelen.. ziet er wel gruwelijk uit
Hoor net in de press conference dat Tito Afellay een belangrijke speler vindt en hem min of meer niet kwijt wilt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:04 schreef Garagardo het volgende:
Negen jaar is wel erg jong en het is ook zeker niet een garantie dat het er allemaal uitkomt. Ik weet niet goed wat ik ervan moet vinden. Ik snap dat het een mooie kans is voor dat joch, maar ik ben er nog niet helemaal over uit of dit soort ontwikkelingen positief zijn.
Ik las vandaag overigens in de Marca dat Afellay niet naar Lille wil en wacht op een eventueel bod van Arsenal of Inter. Ik vind het overigens jammer, want het is de zoveelste Nederlander die min of meer faalt de laatste tijd in Spanje. Dat ligt natuurlijk niet altijd aan die Nederlanders, maar het is wel zonde.
Verder hoop ik ook niet dat Javi Martínez naar Barca gaat, want hij is een van de pilaren van Athletic Club. Daar komt nog bij dat ze bij Barca momenteel niet de benodigde 40 miljoen euro hebben die in de clausule van zijn contract staat. Hij gaf de laatste tijd wel steeds aan dat hij nog gelukkig is bij Athletic, dus laat ik daar maar het beste van hopen. Het is by far mijn favoriete speler in Athletic en van levensbelang in de verdediging. Briljante middenvelder ook overigens, wat zijn natuurlijke positie was voor de komst van Bielsa.
Hij staat trouwens ook in de belangstelling van Bayern, maar ook die willen geen 40 miljoen euro ophoesten.
quote:Barcelona verlengt contract Mascherano
FC Barcelona heeft zich voor een langere periode verzekerd van de diensten van Javier Mascherano. Met de 28-jarige Argentijnse voetballer is overeenstemming bereikt over een nieuw contract, dat loopt tot medio 2016.
De controlerende middenvelder, die ook centraal achterin goed uit de voeten bleek te kunnen, werd 2 jaar geleden overgenomen van Liverpool. Hij had nog een verbintenis tot de zomer van 2014 bij Barça. De club die Mascherano tussentijds toch wil overnemen moet nu 100 miljoen euro neertellen.
Toch knap van hem, ik had niet verwacht dat hij zich staande zou kunnen houden toen hij van Liverpool kwamquote:
Paar acteer lessen en je bent klaar.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch knap van hem, ik had niet verwacht dat hij zich staande zou kunnen houden toen hij van Liverpool kwam
Ook met tape van de 1 een 10 gemaakt. En Pique die gewoon staat te telefoneren terwijl hij de bal heeft.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:41 schreef FireFox1 het volgende:
Potje Futsal met Tito én Pep als coach
En Valdes als invaller voor Messi![]()
Hele artikel van mundodeportivo vertaald:quote:Afellay, Fontas en Jonathan Dos Santos hebben vanmorgen te horen gekregen dat zij geen minuten gaan maken dit seizoen.
Zij hebben er alles aan gedaan de afgelopen week om Vilanova te imponeren van hun kwaliteiten, dit is ook mede door de komst van Alexandre Song (zo goed als rond) niet gelukt.
quote:Barca is pending departures
Once the club closed hiring Alex Song, the door 'mercato' Barca signings closes. However, there will still be open the exits. And in the heart of Barcelona's club will wait until day 31 with the idea of effective lighten a template that today is longer than desired by Tito Vilanova. And in these moments, Tito has in its ranks with 23 players at his disposal (not counting the injured Muniesa or Abidal) and pending Song arrives.
In total, 24 players you must add to Tello, who despite having information about the subsidiary will also work routinely orders Vilanova. That is, given that in the calls come ligueras 18 players, up to 7 should be out of it before every game.
The leading candidates to walk out that door, takeovers or disposals, are Ibrahim Afellay, Andreu Fontas and Jonathan Dos Santos. All three have had offers from major clubs, but for now none has crystallized, mainly because they have refused to accept them.
Afellay wanted it ceded incorporate Liverpool, and also has sounded for Inter, Tottenham and, lately, Arsenal. By Fontas was interested Betis and, more recently, Ajax Overmars's hand, but refused to go to Amsterdam Central. And Dos Santos, among others, aims to Sevilla. The three are the first team sheet and want to rush their options to stay, but you know that you can guarantee Vilanova not too many minutes or continuity.
Eergevoel hé. Elke andere club is een stap terug. Als Ibi verstandig is, gaat hij naar een sub-topper zoals Arsenal.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:41 schreef ShaoliN het volgende:
Affelay heeft daar ook niks meer te zoeken. Gisteren zaten Iniesta en Sanchez nog op de bank. Pedro en Tello op de vleugels. Middenveld krijg je die van Arsenal er nog bij.. Helemaal geen ruimte meer voor Ibi.
Ja, toch snap ik het niet. Hoeveel status krijg je als je 4e keuze bent voor je positie. Als je als subtopper Ibi kan oppakken voor een 4 a 5 miljoen doe je het denk ik wel heel goed trouwens.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eergevoel hé. Elke andere club is een stap terug. Als Ibi verstandig is, gaat hij naar een sub-topper zoals Arsenal.
Bij Barcelona spelen er nou eenmaal een stuk of 14/15 meer getalenteerde voetballers. En dat is geen schande.
Toch blijft het een domme gele kaart.quote:Na acht maanden blessureleed maakte David Villa zondagavond zijn rentree bij FC Barcelona.
De dertigjarige aanvaller bekroonde dat emotionele moment met een doelpunt tegen Real Sociedad, waarna hij zijn hemd liet zien met daarop de tekst 'onmogelijk zonder jullie' boven een foto van zijn vrouw en kinderen.
''Het is voor hen ook een moeilijke tijd geweest'', aldus Villa. ''Het is fijn om weer terug te zijn en ik ben blij dat ik die blessure nu kan vergeten.''
Villa brak december vorig jaar tijdens het WK voor clubteams zijn scheenbeen, waardoor de topscorer aller tijden van Spanje het EK moest missen.
''Ik heb nu vijf weken voluit getraind, maar mijn lichaam heeft nog altijd moeite om het niveau te bereiken dat nodig is om meer minuten te maken'', aldus de aanvaller, die zondag in de 75e minuut onder een ovationeel applaus het veld van Camp Nou betrad.
Als je alleen al voor zijn positie(s) bekijkt heeft hij er een stuk of 5-6 voor zich en het lullige is als buitenlander moet je gewoon echt een slok beter zijn, het is Catalanen eerst, dan Spanjaarden, dan Spaans sprekenden en dan de rest, oftewel vergeet het maar.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eergevoel hé. Elke andere club is een stap terug. Als Ibi verstandig is, gaat hij naar een sub-topper zoals Arsenal.
Bij Barcelona spelen er nou eenmaal een stuk of 14/15 meer getalenteerde voetballers. En dat is geen schande.
Als ze er 4 prijzen mee binnenhalen dit seizoen mag het wat mij betreft nog lelijkerquote:
Maar natuurlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:56 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Als ze er 4 prijzen mee binnenhalen dit seizoen mag het wat mij betreft nog lelijker
Mee eens, maar ze hebben dan ook wel patent op lelijke uit-shirts.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
Maar het blijft een lelijk shirt
Ongetwijfeld een blessure, maar ik heb ook nergens gehoord of gelezen waar hij last van had.quote:Op zondag 2 september 2012 19:17 schreef Nober het volgende:
Wat was er nou met Alves afgelopen woensdag?
quote:Barça mist ook Sanchez
Trainer Tito Vilanova van FC Barcelona heeft naast Andrés Iniesta ook Alexis Sanchez geblesseerd teruggekregen na de interlandperiode. De Chileense aanvaller kampt met een spierblessure, opgelopen bij de nationale ploeg. Sanchez mist daardoor in ieder geval zaterdag de competitiewedstrijd tegen Getafe. Zijn inzetbaarheid woensdag in de Champions League tegen Spartak Moskou is twijfelachtig, maakte Barça donderdag bekend.
Iniesta keerde woensdag al met een spierblessure terug van de interlands met Spanje. De middenvelder, onlangs uitgeroepen tot Europees voetballer van het jaar, staat daardoor 2 weken aan de kant.
Snapte ook niet waarom de clubarts hem na zijn verrekking nog een paar minuten liet doorspelenquote:Op zondag 16 september 2012 20:27 schreef TheFatLady het volgende:
Nog meer slecht nieuws![]()
[ afbeelding ]
Puyol 6 weken out
Had voor de blessure op zich niet veel uitgemaakt.quote:Op zondag 16 september 2012 20:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Snapte ook niet waarom de clubarts hem na zijn verrekking nog een paar minuten liet doorspelen
Het valt wel op dat deze blessure nummer zoveel is binnen de selectie.quote:Op zondag 16 september 2012 20:34 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Had voor de blessure op zich niet veel uitgemaakt.
Maar hij had beter direct kunnen wisselen inderdaad. Puyol had zelf ook beter moeten weten, zoiets voel je.
Beetje vroeg hé .quote:Op zondag 16 september 2012 20:49 schreef tjoptjop het volgende:
Landskampioenschap al bijkans binnen
Was inderdaad al raak, komen er ook nog eens 2 geblesseerd van interlands terugquote:Op zondag 16 september 2012 20:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het valt wel op dat deze blessure nummer zoveel is binnen de selectie.
Eerder een belabberde start van de concurrentquote:Op zondag 16 september 2012 20:50 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Beetje vroeg hé .
Maar wel een goede start
Dat gezeur rond Ronaldo komt als een geschenk uit de hemelquote:Op zondag 16 september 2012 20:53 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Eerder een belabberde start van de concurrent
Maar vooralsnog 8 punten voor is behoorlijk wat, Barca zou een vormcrisis moeten krijgen om dit alweer uit handen te geven
Vertonghen kan dat niveau ook niet aan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:49 schreef TheFatLady het volgende:
Ze hadden naar mijn idee beter Vertongen kunnen halen. Song achterin kan wel eens bepalend worden tegen Real. En dat bedoel ik niet in positieve zin...
Weet ik niet, ik dacht dat ook ooit van Mascherano.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertonghen kan dat niveau ook niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |