het was toch 10k dat KB's ouders pakte?quote:
dat is dan helemaal langs mij heen gegaanquote:Op maandag 14 mei 2012 18:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
het was toch 10k dat KB's ouders pakte?
nee.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Maar dat maakt toch niet uit als Etsu een 6 heeft?
moeilijk irritantquote:Op maandag 14 mei 2012 18:51 schreef Ezell het volgende:
Verdomme, ik ben nu in mijn vriendengroepje de persoon die altijd te laat komt.![]()
kom je straks te laat op Etsu's verjaardagsmeetquote:Op maandag 14 mei 2012 18:51 schreef Ezell het volgende:
Verdomme, ik ben nu in mijn vriendengroepje de persoon die altijd te laat komt.![]()
O, dat sowieso. Ik kom binnen zodra iedereen weg is.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kom je straks te laat op Etsu's verjaardagsmeet
das meer uit angst, onzekerezellquote:Op maandag 14 mei 2012 18:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat sowieso. Ik kom binnen zodra iedereen weg is.
gewoon lekker in je eentje beetje ontspannenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
stipt zijn is ook geen genot, aangezien niemand stipt is en je dan de eerste bent
helaas ben ik die persoon altijdquote:Op maandag 14 mei 2012 18:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
stipt zijn is ook geen genot, aangezien niemand stipt is en je dan de eerste bent
kunnen jij en Etsu samen alleen even zijn verjaardag vierenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat sowieso. Ik kom binnen zodra iedereen weg is.
Liever jezelf laten wachten dan anderen op jou laten wachten.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eerder pech met het ov.quote:
ik haal je wel op met de autoquote:Op maandag 14 mei 2012 18:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Liever jezelf laten wachten dan anderen op jou laten wachten.
[..]
Eerder pech met het ov.
moet het hier toch wel mee oneens zijnquote:Op maandag 14 mei 2012 18:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
dan neem je toch een eerdere trein of zoiets, beter te vroeg dan te laatquote:Op maandag 14 mei 2012 18:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Eerder pech met het ov.
Jij hebt geen auto.quote:
Treinen missen noem ik geen pech met het ov. Dat noem ik onhandig zijn.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
dan neem je toch een eerdere trein of zoiets, beter te vroeg dan te laat
er staan er 3 voor de deur, altijd wel 1tje over hoorquote:Op maandag 14 mei 2012 18:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij hebt geen auto.
[..]
Treinen missen noem ik geen pech met het ov. Dat noem ik onhandig zijn.
Wat moeten jullie met drie auto's?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:58 schreef leeell het volgende:
[..]
er staan er 3 voor de deur, altijd wel 1tje over hoor
mijn oma woont in dezelfde straatquote:
Te dichtbij.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:00 schreef leeell het volgende:
[..]
mijn oma woont in dezelfde straat
dus die auto scharen we ook maar bij de beschikbare
nee hoor, niks mis mee, boodschapjes doen voor oma alles.quote:
ja, bijna elke dagquote:
nee, ik pest haar wel regelmatig trouwensquote:Op maandag 14 mei 2012 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
knijpt ze ook zo in je wangetjes zoals omaatjes dat altijd doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |