Haha klopt. Door studie drukte niet gezien dat ik het topic sloot. Please vergeef me :pquote:Op zondag 13 mei 2012 23:38 schreef Blik het volgende:
Ach, Patroon is de grotere faalhaas, die had het topic eigenlijk moeten openen...
Had er vandaag nog over met Tom.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:52 schreef Oksel het volgende:
Patroon schijnt in het echt heel soignee te zijn.
Wordt weer tijd voor een meet. Moet ik er 1 organiseren? Na de zomer ofzo?
Vorig jaar in een ruige bui van die tacx ceramisch gelagerde derri-wieltjes gekocht. Normale van shimano of tacx kosten een 10-tje, deze waren 20 ¤quote:Op maandag 14 mei 2012 08:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Derailleurwieltjes, smeren jullie die met hetzelfde spul als je je ketting mee smeert, of heb je daar iets anders voor? En is het handig om die eens helemaal te demonteren? Ik doe nu meestal met een kleine schroevendraaier de troep eraf schrapen en dan een druppeltje wax er tussen, maar vind dat ze steeds best veel herrie maken![]()
Kaas, gelieve opmerkingen dat je gewoon je lul ertussen steekt achterwege laten
Je hoeft geen smering op de buitenkant van de der. wieltjes te doen. Trekt alleen maar troep aan.quote:Op maandag 14 mei 2012 08:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Derailleurwieltjes, smeren jullie die met hetzelfde spul als je je ketting mee smeert, of heb je daar iets anders voor? En is het handig om die eens helemaal te demonteren? Ik doe nu meestal met een kleine schroevendraaier de troep eraf schrapen en dan een druppeltje wax er tussen, maar vind dat ze steeds best veel herrie maken![]()
Kaas, gelieve opmerkingen dat je gewoon je lul ertussen steekt achterwege laten
Derailleur niet goed afgesteld?quote:Op maandag 14 mei 2012 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hmm, dan vraag ik me toch af waarom die van mij zoveel herrie maken
Hmm. Daar zal ik eentwee zondag eens naar laten kijkenquote:
Als je het op de juiste datum doet, moet het wel lukken, kan ik eventueel wel een paar van die kutstudenten meescharrelen...quote:Op zondag 13 mei 2012 23:53 schreef Oksel het volgende:
Alleen moeten dit keer wel alle Gruninger Boys komen.
Kunnen 100 dingen zijn... wanneer hoor je het precies? staand/zittend, in elk verzet, met dezelfde frequent, op dezelfde plaats van de crankbeweging, speling bracket, speling pedalen/schoenplaatjes, snelspanners, body, spaken, bladboutjes? Good luckquote:Op maandag 14 mei 2012 10:08 schreef SuperWeber het volgende:
Niemand tips over mijn tikkende drivetrain?
Snelspanners heb ik gechecked, lijkt van niet. Bovendien stopt het ook als ik stop met trappen, daarom denk ik dat het in mijn drivetrain (in elk verzet) zit. Schoenplaatjes kan natuurlijk ook nog. Het tikken wordt erger als ik over slecht wegdek rijd. Bladboutjes wilde ik idd ook nog even checken...quote:Op maandag 14 mei 2012 10:29 schreef eentwee het volgende:
[..]
Kunnen 100 dingen zijn... wanneer hoor je het precies? staand/zittend, in elk verzet, met dezelfde frequent, op dezelfde plaats van de crankbeweging, speling bracket, speling pedalen/schoenplaatjes, snelspanners, body, spaken, bladboutjes? Good luck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |