Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Hij heeft het niet over virgin zijn en gamen he.quote:
iddquote:Op zondag 13 mei 2012 23:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over virgin zijn en gamen he.
quote:Op zondag 13 mei 2012 23:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over virgin zijn en gamen he.
Jovetic CM is niet echt top imo, had hem ookquote:Op zondag 13 mei 2012 23:17 schreef Lindgren. het volgende:
Misschien bouw ik mijn team wel om naar dit.
http://www.futhead.com/12/squad/759263
Ja, dat klopt. Ik zit maar wat te puzzelen. Ik zoek goedkope manieren en dat is er zeker 1. Jovetic op CF is waarschijnlijk het best.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:19 schreef Dudeweiser het volgende:
Maar even serieus Lind, je hebt Kompany en Hart toch in 4231?
haha nicequote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 23:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Godver dat voorhoofd van Lescott is echt belachelijk groot
Moest ik ook hard om lachen tussen al die JAAAAAAAAA's doorquote:Op maandag 14 mei 2012 00:04 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn nieuwe signature.Op het moment dat City de 3-2 maakte.
![]()
Ik zag het ook.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Godver die keeper van Bolton is fokking ginger niet normaal
hmm Dede en Chi omdraaien, zwart/blauwe LAvezzi links en IF Hulk rechts? Hoef je die Maggio er niet bijquote:
Alles draait om de balans. Wil een LM en RM hebben die respectievelijk links en rechts zijn en die goed kunnen verdedigen.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hmm Dede en Chi omdraaien, zwart/blauwe LAvezzi links en IF Hulk rechts? Hoef je die Maggio er niet bij
Ja, haal Pepe er ook nog wel bij, die is volgens mij vrij cheap. Maggio is fysiek wel een stuk beterquote:Op maandag 14 mei 2012 00:13 schreef StijnDa het volgende:
Maggio is best wel een allround RM. Jammer van zijn skills * alleen
ball rollend naar de goalquote:Op maandag 14 mei 2012 00:13 schreef StijnDa het volgende:
Maggio is best wel een allround RM. Jammer van zijn skills * alleen
Bojan is een baas, zeker het proberen waard.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Bojan > Robinho?Wil die kleine best eens proberen, stats zien er niet eens slecht uit + 4* skills.
Benayoun.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Die keeper van West Brom móet wel omgekocht zijn, zo slecht kan je gewoon niet zijn.
It was lijk de ijs on de cake.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:23 schreef Tim86 het volgende:
Today was all about getting the turd spot
Wat zeg je Robin?
Hey Lindgren, ga eens even snel Bojan kopen.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:27 schreef Lindgren. het volgende:
Prachtige goal van VdV en Adebayor.Alleen zijn haar.
Ik keek net op de markt, geen te vinden in 4-4-2 en geen te vinden als ST onder de 6k. En ik heb sowieso nog niet genoeg coins om het hele team te bouwen.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:28 schreef laucas het volgende:
[..]
Hey Lindgren, ga eens even snel Bojan kopen.
welke wedstrijd kijk jij dan? Bij mij heeft VdV niet gescoord namelijkquote:Op maandag 14 mei 2012 00:27 schreef Lindgren. het volgende:
Prachtige goal van VdV en Adebayor.Alleen zijn haar.
gewoon CAM in 4231.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik keek net op de markt, geen te vinden in 4-4-2 en geen te vinden als ST onder de 6k. En ik heb sowieso nog niet genoeg coins om het hele team te bouwen.
quote:Op maandag 14 mei 2012 00:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
welke wedstrijd kijk jij dan? Bij mij heeft VdV niet gescoord namelijk
quote:Op maandag 14 mei 2012 00:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik aan Riise denk denk ik aan die vrije trap die hij tegen Man Utd scoorde en dit:
Zet eens een kaartje onlinequote:Op maandag 14 mei 2012 00:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik keek net op de markt, geen te vinden in 4-4-2 en geen te vinden als ST onder de 6k. En ik heb sowieso nog niet genoeg coins om het hele team te bouwen.
quote:Op maandag 14 mei 2012 00:35 schreef Tim86 het volgende:
Heit
http://www.toffeeweb.com/season/11-12/news/21403.html
Player of the season
quote:Op maandag 14 mei 2012 00:36 schreef laucas het volgende:
[..]
Gewoon een kaartje.
Heb Bojan nog als ST in mijn club op de PS3 en ik doe er niks mee.
quote:Op maandag 14 mei 2012 00:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik aan Riise denk denk ik aan die vrije trap die hij tegen Man Utd scoorde en dit:
You've got mail.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:39 schreef Lindgren. het volgende:
4-5-1 LM USA, MLS, 22k. Bronzen speler; Flores.
Wa danquote:Op maandag 14 mei 2012 00:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Die Barton twittert ook de meest debiele dingen
Maar 14 tweets van een jaar terug?quote:Op maandag 14 mei 2012 00:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
check zn account maar @Joseph7Bartonde tering, wat een idioot
geniaalquote:Op maandag 14 mei 2012 01:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
Die compilatie die nu op MOTD te zien is
pauperaanvalquote:Op maandag 14 mei 2012 01:14 schreef Tim86 het volgende:
Ogbonna
Eerste divisie spelers..dat is hier toch wel ondenkbaar
Voorselectie Italië:
Doelmannen: Buffon (Juventus), De Sanctis (Napoli), Sirigu (Paris Saint-Germain), Viviano (Palermo)
Verdedigers: Abate (AC Milan), Astori (Cagliari), Balzaretti (Palermo), Barzagli (Juventus), Bocchetti (Rubin Kazan), Bonucci (Juventus), Chiellini (Juventus), Criscito (Zenit Sint-Petersburg), Maggio (Napoli), Ogbonna (Torino), Ranocchia (Inter)
Middenvelders: Cigarini (Atalanta), De Rossi (AS Roma), Diamanti (Bologna), Giaccherini (Juventus), Marchisio (Juventus), Montolivo (Fiorentina), Thiago Motta (Paris Saint-Germain), Nocerino (AC Milan), Pirlo (Juventus), Schelotto (Atalanta), Verratti (Pescara);
Aanvallers: Balotelli (Manchester City), Borini (Roma), Cassano (AC Milan), Destro (Siena), Di Natale (Udinese), Giovinco (Parma)
quote:Op maandag 14 mei 2012 01:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
pauperaanvalje weet dat je fucked bent als je non shiny silvers moet oproepen
Laterquote:Op maandag 14 mei 2012 01:33 schreef Kamikazie het volgende:
Zoo klaar met californication, vette serie. Nu slapen want morgen centraal examen nederlands ...
Giuseppe Rossi geblesseerd helaas, maar dan ook gewoon geen Miccoli selecterenquote:Op maandag 14 mei 2012 01:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
pauperaanvalje weet dat je fucked bent als je non shiny silvers moet oproepen
Ik wil hem ook in volgende team.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:04 schreef DutchSL het volgende:
TOTY Cabaye van 95k gestegen naar 122k
EA kom aub met nog wat happy hours.
Zou nice zijnquote:Op maandag 14 mei 2012 10:14 schreef wieisboos het volgende:
Heitinga SIF misschien? Goal en assist in 3-0 win.
Was ook nog is een eigen goal van Evertonquote:Op maandag 14 mei 2012 10:36 schreef wieisboos het volgende:
Oh 3-1 was het, jammer van die ene goal.
In b4 the Mickey Mouse picture.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Was ook nog is een eigen goal van Everton
Ik iwl niet, maar is toch ook gewoon online te zien op de BBC site?quote:Op maandag 14 mei 2012 11:27 schreef Rijst het volgende:
Zo MOTD terugkijken. Voor degene die iwllen kan ik wel streamen.
Een goede RW in de Serie A!!quote:Het succesvolle seizoen van Newcastle United blijft niet zonder gevolgen. Op vele plekken in Europa vielen de spelers van The Magpies op en nu dreigt Papiss Cissé naar Real Madrid te vertrekken en heeft Internazionale interesse in Hatem Ben Arfa, aldus The People.
Klopt maar voor FIFA 13 zou het wel leuk zijnquote:Op maandag 14 mei 2012 11:54 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop niet dat Ben Arfa naar Italië gaat, die competitie gaat totaal niet bij hem passen. Elke wedstrijd 90 minuten verdedigen. Laat hem lekker in Engeland blijven en naar Arsenal of Tottenham ofzo gaan.
DAN NIETquote:Op maandag 14 mei 2012 11:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik iwl niet, maar is toch ook gewoon online te zien op de BBC site?
edit.
Nee dus: "Sorry, this media is not available in your territory."
True.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:55 schreef DutchSL het volgende:
Er zijn zat Italiaanse teams die helemaal niet verdedigend spelen (ja, als ze tegen Barca moeten, maar dan is zelfs Real verdedigend). Maar dat is een vooroordeel dat wel nooit over zal gaan.
Al is Inter wel een kut team.
Zie hem liever bij Arsenal spelen ja. Misschien kunnen ze die Gervinho wel inruilenquote:Op maandag 14 mei 2012 11:54 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop niet dat Ben Arfa naar Italië gaat, die competitie gaat totaal niet bij hem passen. Elke wedstrijd 90 minuten verdedigen. Laat hem lekker in Engeland blijven en naar Arsenal of Tottenham ofzo gaan.
Liever Gervinho blijven, hoeven ze Kalou niet te halen en kan Kalou naar Feyenoordquote:Op maandag 14 mei 2012 12:44 schreef laucas het volgende:
[..]
Zie hem liever bij Arsenal spelen ja. Misschien kunnen ze die Gervinho wel inruilen
Nee moet dubbel linken met de R(W)B van Siena.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:42 schreef DutchSL het volgende:
Nee, wel ooit gehad voor op de bank in mijn Joegoslavië team (bakte er niks van).
Er is ook een Palermo versie van, kun je die niet gebruiken? Die is voor 200 BIN van de markt te halen.
Di Natalequote:Op maandag 14 mei 2012 12:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oke, ik heb advies nodig
20-25k te besteden aan aanval van mijn serie A 442 team. Heb al Pato Cavani en Miccoli, maar zoek iets beters
Opties?
RvP is dan ook een Rotterdamse Marokkaanquote:Op maandag 14 mei 2012 12:53 schreef Rijst het volgende:
Kompany spreekt bijna accentloos Engels vergeleken met RvP
Niet normaal man.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:10 schreef DutchSL het volgende:
TOTY Sergio Ramos is nu meer dan 300k goedkoper dan toen ik hem verkocht vorige maand
Tot wanneer dan? De eerst volgende TOTY?quote:Op maandag 14 mei 2012 13:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niet normaal man.Ik wacht nog maar even met het kopen van dure spelers.
In ieder geval tot de grootste competities aan de beurt zijn geweest.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:14 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Tot wanneer dan? De eerst volgende TOTY?
Hoe zijn de prijzen nu op de FIFA 11 Fut markt eigenlijk? Wat kost daar een Messi en Ronaldo nu?quote:Op maandag 14 mei 2012 13:16 schreef DutchSL het volgende:
Alle prijzen blijven zakken, FIFA 12 loopt toch een beetje op zijn einde. In augustus kun je waarschijnlijk al een Messi en Ronaldo voor bij elkaar nog geen half miljoen krijgen.
Ik kan op FUT11 mijn contracten voor 500 of nog meer per stuk verkopenquote:Op maandag 14 mei 2012 13:18 schreef DutchSL het volgende:
Die markt is gewoon dood denk ik, niemand die daar nog de moeite neem om elk uur zijn kaartjes te koop te zetten neem ik aan. Pakjes kopen is ook pure kapitaalsvernietiging, als het überhaupt nog kan.
Soms proberen mensen wel via het EA forum nog aan bepaalde spelers te komen en bieden ze er FUT 12 coins voor.
Lelijk. Kagawa als lonestriker werkt echt niet!quote:Op maandag 14 mei 2012 13:32 schreef Rijst het volgende:
Bundesliga toty mag wel komen
http://futhead.com/12/squad/762387
Daarom ook 4321. De wingers lopen altijd mee.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lelijk. Kagawa als lonestriker werkt echt niet!
Die turk krijgt toch geen 9 chem? Die krijgt maar 7 lijkt me.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:32 schreef Rijst het volgende:
4-3-3quote:Op maandag 14 mei 2012 14:27 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die turk krijgt toch geen 9 chem? Die krijgt maar 7 lijkt me.
Goede oplossing. Bedanktquote:Op maandag 14 mei 2012 14:34 schreef DutchSL het volgende:
In 4-3-2-1 zou die theoretisch 7 chem moeten pakken ja, wel kan er een willekeurige Braziliaanse LW staan vanwege de twee nationaliteitslinks.
En Ribery kan ook.
Echt een leip team dit Rijst. Je brengt me in de verleiding om toch ook zoiets te maken.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:32 schreef Rijst het volgende:
Anders bouw jij hem eerst ffe en vertel me hoe het speelt. Ik wacht nog tot de prijzen droppenquote:Op maandag 14 mei 2012 14:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Echt een leip team dit Rijst. Je brengt me in de verleiding om toch ook zoiets te maken.
Voorin Falcao + Robben ipv Kagawa en Blas, kan dat ook?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Anders bouw jij hem eerst ffe en vertel me hoe het speelt. Ik wacht nog tot de prijzen droppen
http://futhead.com/12/squad/762387quote:Op maandag 14 mei 2012 14:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Voorin Falcao + Robben ipv Kagawa en Blas, kan dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |