Welk flesje draaien? Straks moet ik een meid zoenen.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:10 schreef SummerSunshine het volgende:
AhhhDus hoe zit het met dat flesje draaien? (A) Spelleider hier, bereid zich op te offeren om niet te spelen, zodat jullie lol kunnen hebben!
ik ben er nogquote:Op zondag 13 mei 2012 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welk flesje draaien? Straks moet ik een meid zoenen.
Daar hoef je in ieder geval geen zorg over te hebbenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ben jij een meisje dan? ;o *sorry im lost*quote:Op zondag 13 mei 2012 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
wellicht verander je direct van gedachtenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moest dus mn 10regel post missen waarom ik als pokerspeler alleen mee doe als de kansen goed zijn om niet continu een jongen te moeten weetikwattequote:Op zondag 13 mei 2012 23:10 schreef SummerSunshine het volgende:
AhhhDus hoe zit het met dat flesje draaien? (A) Spelleider hier, bereid zich op te offeren om niet te spelen, zodat jullie lol kunnen hebben!
trusten, succes morgenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:12 schreef Zamorak het volgende:
Maar mensen, ik weet niet wat jullie gaan doen maar ik ga slapen!
nee hij is onze knuffelgayquote:Op zondag 13 mei 2012 23:12 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ben jij een meisje dan? ;o *sorry im lost*
Haha. Fair enough!quote:Op zondag 13 mei 2012 23:12 schreef dramatic het volgende:
[..]
Je moest dus mn 10regel post missen waarom ik als pokerspeler alleen mee doe als de kansen goed zijn om niet continu een jongen te moeten weetikwatte
Ik ook zometeen, 's ochtends examensquote:Op zondag 13 mei 2012 23:12 schreef Zamorak het volgende:
Maar mensen, ik weet niet wat jullie gaan doen maar ik ga slapen!
jij gaat in 1 uur je ce maken?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:13 schreef Dhaha het volgende:
ik ga lekker filmpje kijken, god zegent amerika. veel succes morgen allemaal. rond half 3 ben ik terug in deze topiek.
Ik ga ook wel rond 11 uur mn bed uitquote:Op zondag 13 mei 2012 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook zometeen, 's ochtends examens![]()
![]()
God, wat is dat tering zeg.
Hoe groter de groep, hoe kleiner de kans.quote:
Hehe.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar hoef je in ieder geval geen zorg over te hebben
Nee, gewoon een vent.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:12 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ben jij een meisje dan? ;o *sorry im lost*
Gewoon beetje met het flesje sjoemelenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe groter de groep, hoe kleiner de kans.
Niet dat ik het erg slim van je vind, maar daar hou ik je aan.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:13 schreef Dhaha het volgende:
ik ga lekker filmpje kijken, god zegent amerika. veel succes morgen allemaal. rond half 3 ben ik terug in deze topiek.
och hij trollt ons en doet volgend jaar examen, wat je over moet hebben voor 5 minuten fokfamequote:Op zondag 13 mei 2012 23:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet dat ik het erg slim van je vind, maar daar hou ik je aan.
Kan ook ja.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:15 schreef dramatic het volgende:
[..]
och hij trollt ons en doet volgend jaar examen, wat je over moet hebben voor 5 minuten fokfame
Eerst pics van jou.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, met de hand het flesje zodanig wijzigen dat het naar mij wijst en dan rezania betasten
Hahahahahha!!!quote:Op zondag 13 mei 2012 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, met de hand het flesje zodanig wijzigen dat het naar mij wijst en dan rezania betasten
trollen. flamen.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:17 schreef dramatic het volgende:
hoe kan zon topic eigenlijk uit de hand lopen?
Groningen.quote:
waarom begin je opeens te haten op groningenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Groningen._! Rotterdam is te duur om heen te gaan.
Slaap lekkerquote:Op zondag 13 mei 2012 23:19 schreef dramatic het volgende:
ik ga nu ook slapen want het zou wel falen om 4 dagen voor 11 uur te gaan slapen terwijl 12 uur+ de gewoonte is, en dan op de laatste dag het weer te verknoeien.
trustquote:Op zondag 13 mei 2012 23:19 schreef dramatic het volgende:
ik ga nu ook slapen want het zou wel falen om 4 dagen voor 11 uur te gaan slapen terwijl 12 uur+ de gewoonte is, en dan op de laatste dag het weer te verknoeien.
Niks opeens.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom begin je opeens te haten op groningen
ik neem wel een andere jongen
Nou zeg, nou zeg. Wees eens lief voor Etsu!quote:Op zondag 13 mei 2012 23:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niks opeens.Gewoon alles buiten de Randstad.
ik vrees dat onze relatie niets gaat worden. jammer, het was proberen waardquote:Op zondag 13 mei 2012 23:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niks opeens.Gewoon alles buiten de Randstad.
Uhm?quote:
Alles behalve een eitje voor mij.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:21 schreef Weka het volgende:
Nederlands is een goed begin, een eitje namelijk en je kunt er niet voor leren.
Etsu moet eerst maar eens die 4,4 halen.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:21 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Nou zeg, nou zeg. Wees eens lief voor Etsu!*hugs etsu*
Uhm, oké.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vrees dat onze relatie niets gaat worden. jammer, het was proberen waard
Ik heb alle examens vanaf 2005 geoefend ._. Niet met de grootste concentratie, maar wel gedaan door het jaar heen.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:21 schreef Weka het volgende:
Nederlands is een goed begin, een eitje namelijk en je kunt er niet voor leren.
Ik stuur wel even DM.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:23 schreef RavagerXLL het volgende:
Etsu zit in Rotterdam? Op welke school zit je dan? Ik op erasmiaans
Ik hoop toch wel iets hoger te halen.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:23 schreef Rezania het volgende:
Ach joh, ik hoop gewoon weer op een wonder zoals vorig jaar. Toen met geen enkel proefexamen boven de 5,8 gekomen en op het CE had ik toen een 6,0.
quote:Op zondag 13 mei 2012 23:22 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik heb alle examens vanaf 2005 geoefend ._. Niet met de grootste concentratie, maar wel gedaan door het jaar heen.
Best wel, vindt ikquote:Op zondag 13 mei 2012 23:24 schreef dramatic het volgende:
[..]ik heb anderhalf tekst gemaakt. Heeft het zin om zo'n samenvatting te maken?
bij mij verschilt het heel erg. ligt echt aan het onderwerpquote:Op zondag 13 mei 2012 23:23 schreef Rezania het volgende:
Ach joh, ik hoop gewoon weer op een wonder zoals vorig jaar. Toen met geen enkel proefexamen boven de 5,8 gekomen en op het CE had ik toen een 6,0.
Dat sowieso. Hoe minder het onderwerp mij interesseert, hoe beter het gaat.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
bij mij verschilt het heel erg. ligt echt aan het onderwerp
Nederlands is het enige vak waar ik blij ben met een 6, voor de rest wil ik wel hoger halen.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:24 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel iets hoger te halen.
ja maar fokquote:Op zondag 13 mei 2012 23:24 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Best wel, vindt ikHet is tenslotte gewoon oefenen. Maar ehh was jij niet gaan slapen darling?
Aawww haha. Ja, dat ken ik.quote:
Herkenbaar dit.quote:
hahaha. Ik neem m'n mobiel niet mee. Dat marinehuis wordt op het moment anti kraak bewoondquote:Op zondag 13 mei 2012 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Herkenbaar dit.Het is dat ik mijn mobiel moet inleveren, anders had ik waarschijnlijk nog tijdens de examens een neiging om FOK! te checken.
Meestal al ga ik liggen lukt het wel snelquote:Op zondag 13 mei 2012 23:27 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Aawww haha. Ja, dat ken ik.Ga lezen maybe? of ehh.. waar val je in slaap van?:D
Liggen, jij!quote:Op zondag 13 mei 2012 23:28 schreef dramatic het volgende:
[..]
Meestal al ga ik liggen lukt het wel snelmaar dat is het punt
Ik moet 3 kwartier reizen naar school, dan wil ik wel muziek hebben.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:28 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hahaha. Ik neem m'n mobiel niet mee. Dat marinehuis wordt op het moment anti kraak bewoondLaat maar lekker thuis liggen. xD Toch geen whatsapp ofzo nodig tijdens examens.
En geen smartphone mee! dat is bij mij het probleemquote:Op zondag 13 mei 2012 23:28 schreef dramatic het volgende:
[..]
Meestal al ga ik liggen lukt het wel snelmaar dat is het punt
Gewoon een beamer in de vloer maken.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:29 schreef dramatic het volgende:
[..]
ik denk er nog steeds over een monitor boven mn bed te hangen, geen idee hoe het dan moet.
Wat moet er allemaal mee eigenlijk? om het toch maar ontopic te houden?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:30 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, vergeten jullie je ID niet?Bij ons moet dat.
Dat is best wel epic haha. Dan steel ik je kamer!quote:Op zondag 13 mei 2012 23:29 schreef dramatic het volgende:
[..]
ik denk er nog steeds over een monitor boven mn bed te hangen, geen idee hoe het dan moet.
Ik neem m'n ipod wel mee. xD Die is wat minder waard dan m'n mobiel.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet 3 kwartier reizen naar school, dan wil ik wel muziek hebben.
Ik val meestal gewoon niet in slaap tot een uur of 2 laterquote:Op zondag 13 mei 2012 23:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
En geen smartphone mee! dat is bij mij het probleemgaan liggen lukt wel
een pen lijkt me handigquote:Op zondag 13 mei 2012 23:30 schreef dramatic het volgende:
[..]
Wat moet er allemaal mee eigenlijk? om het toch maar ontopic te houden?
Markeerstiften? Pen.. Hersenen? En een hand om mee te schrijvenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:30 schreef dramatic het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 mei 2012 23:31 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Dat is best wel epic haha. Dan steel ik je kamer!
[..]
Ik neem m'n ipod wel mee. xD Die is wat minder waard dan m'n mobiel.
[..]
Ik val meestal gewoon niet in slaap tot een uur of 2 later
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 23:32 schreef dramatic het volgende:
[..]wth?! xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The search for perfection begins with detecting imperfection
Voor talen een pen, potlood, gum en woordenboek.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:30 schreef dramatic het volgende:
[..]
gewoon hele etui joh.quote:
Moeten jullie een woordenboek mee? Wij krijgen er gewoon een..quote:Op zondag 13 mei 2012 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voor talen een pen, potlood, gum en woordenboek.
Voor andere vakken een pen, rood potlood, blauw potlood, gewoon potlood, rekenmachine, geodriehoek en gum.
Voor wiskunde, natuurkunde en scheikunde een grafische rekenmachine in plaats van een gewone.
eco en m&o ook gr.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voor talen een pen, potlood, gum en woordenboek.
Voor andere vakken een pen, rood potlood, blauw potlood, gewoon potlood, rekenmachine, geodriehoek en gum.
Voor wiskunde, natuurkunde en scheikunde een grafische rekenmachine in plaats van een gewone.
vergeet ook geen woordenboek!quote:Op zondag 13 mei 2012 23:30 schreef dramatic het volgende:
[..]
Morgenochtend nog even zoeken waar die isquote:Op zondag 13 mei 2012 23:30 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, vergeten jullie je ID niet?Bij ons moet dat.
Slaapze (A)quote:Op zondag 13 mei 2012 23:33 schreef dramatic het volgende:
ik word moe merk ik als ik mn posts terug lees, nu moet ik echt slapen
Mag officieel niet bij eco geloof ik, even zoeken.quote:
havo niet, vwo welquote:Op zondag 13 mei 2012 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mag officieel niet bij eco geloof ik, even zoeken.
Eigen verantwoordelijkheid bij ons.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:33 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Moeten jullie een woordenboek mee? Wij krijgen er gewoon een..
Als je staatsexamen doet in ieder geval wel.quote:
ok, als t laag is, weten we je te vinden met fakkels en hooivorkenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:34 schreef dramatic het volgende:
mja ik haal de nterm wel omhoog voor jullie maak je geen zorgen
dan ben ik op vakantie om mn diploma te vierenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
ok, als t laag is, weten we je te vinden met fakkels en hooivorken
jij gaat op 14 juni om 08.00 uur direct op vakantie, wanneer de ntermen bekend zijn?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:35 schreef dramatic het volgende:
[..]
dan ben ik op vakantie om mn diploma te vieren
vanaf Groningen heb ik zeker een paar uur meer.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij gaat op 14 juni om 08.00 uur direct op vakantie, wanneer de ntermen bekend zijn?
ik woon nu in rotterdamquote:Op zondag 13 mei 2012 23:37 schreef dramatic het volgende:
[..]
vanaf Groningen heb ik zeker een paar uur meer.
ik ben geboren in utrecht, toen opgegroeid in amsterdam, nu woon ik in rotterdam en ik ga verhuizen naar groningen.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:40 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
awesome, ik ben ook van provincie groningen naar de randstad verhuisd
quote:Op zondag 13 mei 2012 23:40 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Niet slapen! ik ben over 20 min jarig
woooooow! Nee ik ben geboren in Delfzijl, 12 jaar gewoond en toen verhuisd naar Den Haagquote:Op zondag 13 mei 2012 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben geboren in utrecht, toen opgegroeid in amsterdam, nu woon ik in rotterdam en ik ga verhuizen naar groningen.
geen idee waar ik nog niet ben geweest.![]()
da's een eindjequote:Op zondag 13 mei 2012 23:41 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
woooooow! Nee ik ben geboren in Delfzijl, 12 jaar gewoond en toen verhuisd naar Den Haag
Op welke school zit je in DH?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:41 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
woooooow! Nee ik ben geboren in Delfzijl, 12 jaar gewoond en toen verhuisd naar Den Haag
haha i know right?! nee mn ouders gingen scheiden en mn moeders familie woont meer deze kant, vandaar....quote:
haha geloof me, als je 12 jaar in Delfzijl hebt gewoond (noordelijkste puntje van nederland zo ongeveer), is Den Haag nog best leukquote:Op zondag 13 mei 2012 23:47 schreef Rezania het volgende:
Gewoon Sassem jtwz.
Den Haag vind ik echt zo lelijk en saai.
Tip: mobiel wegdoen en ogen sluiten.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:48 schreef Zamorak het volgende:
Ik kwam toch maar weer even om Fok te checken.Ik kan niet slapen
Wat doe jij hier nog danquote:
afgelopen dagen rond 1 uur gaan slapen. dus waarom nu opeens zo vroegquote:Op zondag 13 mei 2012 23:53 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nog danJij ook Etsu:P
Ik hoef pas om 1 uur op school te zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:53 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen week om 3/4 uur gaan slapen. =\ Kan nu gewoon niet meer slapen. xDquote:Op zondag 13 mei 2012 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
afgelopen dagen rond 1 uur gaan slapen. dus waarom nu opeens zo vroeg
En jij ookquote:Op zondag 13 mei 2012 23:53 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Heyyy Georgie!quote:
herkenbaar!quote:Op zondag 13 mei 2012 23:55 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen week om 3/4 uur gaan slapen. =\ Kan nu gewoon niet meer slapen. xD
Ik ook niet, wij zijn hardcore bezig gewoonquote:Op zondag 13 mei 2012 23:56 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Heyyy Georgie!Haha kon je het niet weerstaan? Ik ben helemaal niet moe D:
Ja =\ Mijn probleem is dat ik me 's nachts vaak beter concentreer. Maar dan voor de dag van het examen heb ik een probleemquote:
Ja jonge, we're THE group, hé!quote:Op zondag 13 mei 2012 23:56 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik ook niet, wij zijn hardcore bezig gewoon
Examens 's nachts maken, geniaal idee!quote:Op zondag 13 mei 2012 23:57 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja =\ Mijn probleem is dat ik me 's nachts vaak beter concentreer. Maar dan voor de dag van het examen heb ik een probleem
hebben ze hem nu?quote:Op maandag 14 mei 2012 00:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
In de Nederlandse Antillen doen ze dat.
Hahaha, doos.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:00 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Nee ik meende het, was gewoon de verkeerde smiley haha
Nee, daar is het nu middag.quote:
Ja volgens onze tijd zekerquote:Op maandag 14 mei 2012 00:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
In de Nederlandse Antillen doen ze dat.
dus ze maken hem 's nachts?quote:Op maandag 14 mei 2012 00:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, daar is het nu middag.Als wij Nederlands hebben is het bij hun nacht.
Ja.quote:
Ze worden opgesloten in een hotel of zo.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus ze maken hem 's nachts?
heb medelijden met ze.
Bwhahaha. Lijkt me wel lachen, in een hotelquote:Op maandag 14 mei 2012 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ze worden opgesloten in een hotel of zo.
Haha, snap je! Maar ik ga nu toch echt proberen te slapen vriendjes en vriendinnetjes. Weltrustenquote:Op maandag 14 mei 2012 00:00 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahaha, doos.Nja ik vindt het een geniaal idee. Vaak ben ik 's nachts toch helemaal pumped up.
Slaapzequote:Op maandag 14 mei 2012 00:02 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Haha, snap je! Maar ik ga nu toch echt proberen te slapen vriendjes en vriendinnetjes. Weltrusten
Half 6.quote:Ook op Curacao zijn de eindexamens in volle gang. Met een tijdsverschil van zes uur, zou je zeggen dat het enorm makkelijk wordt om antwoorden door te spelen. Gewoon even contact opnemen met Nederland! Toch is dit niet het geval. De kandidaten in Curacao doen niet aan alle examens mee van het Centraal Eindexamen. De examens waar ze wel aan meedoen, zijn bij ons in de middag. Wanneer scholieren in Nederland om 13h30 aan hun examen beginnen, is het aan de andere kant van de oceaan 7h30. Overigens een heel normale tijd om te starten met school, 's middags is het namelijk veel te warm.
Toch moesten de eindexamenkandidaten op Curacao vanmorgen wel heel vroeg hun wekker zetten. Op het programma stond namelijk het examen Duits, dat in Nederland om 9h begon. En daarom moesten de scholieren al om 5h30 op school zijn, waarna ze in quarantaine werden geplaatst. Wij spraken met de school:
Jahaa, moet je niet gaan reageren want dan moet ik weer wat zeggenquote:Op maandag 14 mei 2012 00:03 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
SlaapzeNu wel echt gaan slapen he!
The hell.. dat is toch redelijk laatquote:
*stilte*quote:Op maandag 14 mei 2012 00:04 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Jahaa, moet je niet gaan reageren want dan moet ik weer wat zeggendagdag!
's ochtends.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:04 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
The hell.. dat is toch redelijk laat
Ja, want dat doe je wel even 1 2 3.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Best overdreven allemaal.
Gewoon andere examens maken, klaar.
Oh.. hahaha my bad!quote:
Hahaha, het is ook nooit goed he (A)quote:
4,4 is minimaal ja.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:36 schreef dramatic het volgende:
[..]
je hoeft toch maar een 4? ik moet een 5succes iig
haha same here!quote:Op maandag 14 mei 2012 10:01 schreef rubensanti het volgende:
Het begint nu toch wel te kriebellen :p
Jij zou het toch inmiddels wel gewend moeten zijnquote:Op maandag 14 mei 2012 10:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
4,4 is minimaal ja.
Maar ben gewoon bang dat het niet gaat lukken ofzozit hem hier te spacen
Jij ook succes
Jazeker, maar nog eens falen mag en kan ik nietquote:Op maandag 14 mei 2012 10:44 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Jij zou het toch inmiddels wel gewend moeten zijn
Goedemorgen dame!quote:
Ohhh. Nou ik heb iets van 14 examens gemaakt van de vorige jaren en ik heb er nog niet eens een goed gevoel bij.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:11 schreef Ayca het volgende:
Tja Nederlands... hoe goed kun je je daarvoor nou voorbereiden?
Heb er wel een goed gevoel over
dankjequote:
Waaaaatt?! Verdomme, ik moet nog gewoon schrijven. Ik wil het ook op de computer maken ¬¬quote:Op maandag 14 mei 2012 11:14 schreef dramatic het volgende:
[..]
dankjeIk 'leen' er te veel uit tot ik er nog maar 1 heb, en die raak ik dan kwijt
![]()
o wacht we maken um op de computer
awwww:P Komt goed! We gaan allemaal gewoon slagen!quote:
Ja, dat vindt ik dus echt rot he. Steeds weer opnieuw die verdomde woorden tellen.quote:
Ja, het komt ook wel goed.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:16 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
awwww:P Komt goed! We gaan allemaal gewoon slagen!
Hoezo? Sta je er heel goed voor dan?:Pquote:Op maandag 14 mei 2012 11:19 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ja, het komt ook wel goed.Het moet wel heel raar lopen als ik wil zakken
Maar toch ben ik wel nerveus..
Ghehehhee. Eieren, melk, energiebruistablet (net opgedronken), en straks nog ff wat fruit (H)quote:Op maandag 14 mei 2012 11:19 schreef Ayca het volgende:
Relax mensen! Het komt vast goed.
Goed ontbeten allemaal?
Ja ik ook joh, van 1 tot 3 en toen van 5 tot 9quote:Op maandag 14 mei 2012 11:19 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ja, het komt ook wel goed.Het moet wel heel raar lopen als ik wil zakken
Maar toch ben ik wel nerveus..
Heb ook best wel kut geslapen trouwens
Ik ben nu bezig met een bolletje met kaas maar krijg het mn keel niet doorquote:Op maandag 14 mei 2012 11:20 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ghehehhee. Eieren, melk, energiebruistablet (net opgedronken), en straks nog ff wat fruit (H)
Redelijk dus
1 6'je, de rest allemaal 7'ens en 8'en. Dus komt wel goed hoop ik.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:20 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hoezo? Sta je er heel goed voor dan?:P
Hoezo niet?:P Niet lekker of te zenuwachtig? xDquote:Op maandag 14 mei 2012 11:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met een bolletje met kaas maar krijg het mn keel niet doorik ga maar wat fruit eten ja.
Heb hetzelfde. Kon met moeite 3 boterhammen door mijn strot krijgen.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met een bolletje met kaas maar krijg het mn keel niet doorik ga maar wat fruit eten ja.
Oowh dus hetzelfde als ik. Alleen sta ik 1 5je ipv een 6jequote:Op maandag 14 mei 2012 11:25 schreef Zamorak het volgende:
[..]
1 6'je, de rest allemaal 7'ens en 8'en. Dus komt wel goed hoop ik.
Ik sliep van 1 tot 5 en van 6 tot 9
owja gefeliciteerd nogquote:Op maandag 14 mei 2012 11:28 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik begin echt bang te worden! En jaaa lekker verjaardagsontbijtje van mn moeder gehad hihihi
De enige die stressen hier zijn mijn ouders. Om de 5minuten vragen waarom ik niet aan het leren ben...quote:Op maandag 14 mei 2012 11:26 schreef ColdShoulder het volgende:
Ik ben volgens mij een van de weinigen die geen stress heeft. Deze week alleen Nederlands gelukkig
Ik sta hoog voor wiskunde maar dat heeft te maken dat ik altijd wel 1 of 2 van die opgaven al gezien had in de tentamens. So this time I'm quite screwed xDquote:Op maandag 14 mei 2012 11:27 schreef dramatic het volgende:
jullie staan nog best hoogik st een 5,3 voor duits, 6 voor nederlands, 7 voor engels en 6,5 voor wis nat sk.
en dan heb ik in de laatste SE week elk vak nog minimaal 0,2 opgehaald muv engels
Gefeliciteeeeerrdquote:Op maandag 14 mei 2012 11:28 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik begin echt bang te worden! En jaaa lekker verjaardagsontbijtje van mn moeder gehad hihihi
ik sta een 6,5 voor ne, 6,2 voor frans, engels en geschiedenis, 7,4 voor wiskunde, 5,9 voor eco en m&oquote:Op maandag 14 mei 2012 11:27 schreef dramatic het volgende:
jullie staan nog best hoogik st een 5,3 voor duits, 6 voor nederlands, 7 voor engels en 6,5 voor wis nat sk.
en dan heb ik in de laatste SE week elk vak nog minimaal 0,2 opgehaald muv engels
eigenlijk niet, zulke mensen heb ik al eerder geblokkeerdquote:Op maandag 14 mei 2012 11:29 schreef Lutte het volgende:
Is het bij jullie op Facebook ook allemaal dikke tragedie? 'We moeten er aan geloven!' 'Het echte werk gaat beginnen!'
Geloof het of niet, ik heb geen Facebookquote:Op maandag 14 mei 2012 11:29 schreef Lutte het volgende:
Is het bij jullie op Facebook ook allemaal dikke tragedie? 'We moeten er aan geloven!' 'Het echte werk gaat beginnen!'
ja en dat posten dan de mensen die sowieso dik slagen en zich geen zorgen hoeven te makenquote:Op maandag 14 mei 2012 11:29 schreef Lutte het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2012 11:29 schreef Lutte het volgende:
"Zelfmoord is nog een optie", "Aan het bidden nu" lolquote:Op maandag 14 mei 2012 11:29 schreef Lutte het volgende:
Ja preciesquote:Op maandag 14 mei 2012 11:30 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ja en dat posten dan de mensen die sowieso dik slagen en zich geen zorgen hoeven te maken
12:30. Moet er wat eerder zijn omdat een stel slackers nog wat dingen van me moeten hebben.quote:
You have a car? Take me toooo ._.quote:
Peugeot 207 in t donkerbruin.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:36 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
You have a car? Take me toooo ._.
bwhahaha, jammer dat je niet hier woont. xDquote:
Idd. Mijn fietstijd is mijn dagdroomtijd ^^quote:Op maandag 14 mei 2012 11:38 schreef Zamorak het volgende:
Zou trouwens ook met het OV kunnen gaan (kwartiertje), maar een frisse neus voor het examen is ook wel lekker
In de fiets?quote:Op maandag 14 mei 2012 11:40 schreef Ayca het volgende:
Ik kan de fietssleutel niet vinden!! paniek paniek
nu kom je te laat en nu heb je een 1 en nu heb je een herkansingquote:Op maandag 14 mei 2012 11:40 schreef Ayca het volgende:
Idd, muziekje opquote:Op maandag 14 mei 2012 11:39 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Idd. Mijn fietstijd is mijn dagdroomtijd ^^
Ga je sleutel zoeken ipv hier te postenquote:Op maandag 14 mei 2012 11:40 schreef Ayca het volgende:
Jij bent echt erg, haha.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
nu kom je te laat en nu heb je een 1 en nu heb je een herkansing
Dankjeweeeeelquote:
Alles triplechecken: schrijfgerei.. check. Drinken.. check. Eten.. check. Sleutel... check!quote:
quote:
Joah, ik heb op m'n mobiel in Word een hele lijst gemaakt van wat niet te vergetenquote:Op maandag 14 mei 2012 11:46 schreef Unsub het volgende:
[..]
Alles triplechecken: schrijfgerei.. check. Drinken.. check. Eten.. check. Sleutel... check!
Ik kan er tegenaan
Voor Nederlands?quote:
vorig jaar had ik een 4,6.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:48 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Voor Nederlands?
Darling, die 4,4 haal je wel xD
scooterquote:Op maandag 14 mei 2012 11:50 schreef Rezania het volgende:
Zal ik gaan fietsen of op de scooter gaan?
Ja he. Rot eisenquote:Op maandag 14 mei 2012 11:50 schreef Spiritsoul het volgende:
Echt stom dat we nu 5,5 gemiddeld moet gaan halen voor onze examens, maakt mij nog zenuwachtiger....
Hangt ervanaf. Hoelang moet je fietsen?quote:Op maandag 14 mei 2012 11:50 schreef Rezania het volgende:
Juist beter, neemt invloed van de scholen weg.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:50 schreef Spiritsoul het volgende:
Echt stom dat we nu 5,5 gemiddeld moet gaan halen voor onze examens, maakt mij nog zenuwachtiger....
Niet als je van die invloed profiteert.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Juist beter, neemt invloed van de scholen weg.
Fietsquote:Op maandag 14 mei 2012 11:50 schreef Rezania het volgende:
Jouw afbeelding/icon freakt me out..quote:Op maandag 14 mei 2012 11:51 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Niet als je van die invloed profiteert.
Ik kan dat niet, dus schijt aan iedereen die dat wel doet.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:51 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Niet als je van die invloed profiteert.
Hoezo niet?!!!quote:Op maandag 14 mei 2012 11:53 schreef Rummikub het volgende:
Ben blij dat ik me om die nieuwe regels niet druk hoef te maken
Caffeine daarentegen weer niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:52 schreef Zamorak het volgende:
[..]
FietsFrisse lucht is goed voor je hersenen
Even een lekker bakkie koffie.
Sorry, ik zal wel een andere doen.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:52 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Jouw afbeelding/icon freakt me out..
Idd, ik las ergens dat je juist geen koffie moet drinkenquote:
Omdat ik het toch wel haal, voor SE's sta ik een 7.6 gemiddeld of zo, dus nu haal ik het ook welquote:
Ik sta gemiddeld een 8 en ik stress nog steeds, maar dat komt deels door mijn ouders.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:55 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Omdat ik het toch wel haal, voor SE's sta ik een 7.6 gemiddeld of zo, dus nu haal ik het ook wel
Als je bij SE's op het randje zat snap ik wel dat je zit te stressen.
Zwakkeling.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:54 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Maar wel als je een caffeïneverslaving hebt, zoals ik.
Haha, zo zie ik er straks uit met het examenquote:Op maandag 14 mei 2012 11:54 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Sorry, ik zal wel een andere doen.
Nergens voor nodig toch? Waarom zou je het nu ineens niet halen.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:55 schreef ginofietsermaai het volgende:
[..]
Ik sta gemiddeld een 8 en ik stress nog steeds.
Hier ook hoor, althans de stress komt hier van mijzelf en niet van mijn ouders.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:55 schreef ginofietsermaai het volgende:
[..]
Ik sta gemiddeld een 8 en ik stress nog steeds, maar dat komt deels door mijn ouders.
jaquote:Op maandag 14 mei 2012 11:56 schreef Rezania het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vannacht echt kut heeft geslapen?
Nee, er hebben zich er al een stuk of 4 gemeld :pquote:Op maandag 14 mei 2012 11:56 schreef Rezania het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vannacht echt kut heeft geslapen?
Koffie.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:56 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik kan ook geen koffie drinken, maar dan zit ik met barstende koppijn op mijn examen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |