Ah mooi, flesje meenemen volgende keerquote:Op zondag 20 mei 2012 11:08 schreef AnnaStesia het volgende:
Onkruidbestrijder gebruik ik al jaren van de action,zit in een spuitfles en is gebruiksklaar,werkt als een trein!
Volgens mij zit je in het verkeerde topic te postenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:29 schreef HeetBoven het volgende:
Deze mensen zijn gek op rode accenten Ga niet alles posten, maar het begint met de koelkast. Lekkere straatnaam trouwens.
http://www.funda.nl/koop/haarlem/huis-47386796-ramplaan-93/
[ afbeelding ]
heb het vd week gekocht, doet geen ene moer hier.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:08 schreef AnnaStesia het volgende:
Onkruidbestrijder gebruik ik al jaren van de action,zit in een spuitfles en is gebruiksklaar,werkt als een trein!
dan heb je het misschien gebruikt terwijl de zon er fel op scheen? Of regen binnen een paar uur?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb het vd week gekocht, doet geen ene moer hier.
Ik heb het ook, werkt idd voor geen meter. blaadjes die er al aan zitten verkleuren en verdorren wat en het spul gaat helemaal niet naar de wortels dus. Na een week is alles weer terug...quote:Op zondag 20 mei 2012 14:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb het vd week gekocht, doet geen ene moer hier.
Dat ja, nooit gezien.quote:
kringloop?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:41 schreef Deezertje het volgende:
De IKEA heeft ze wel maar die zit hier hélémaal niet in de buurt, dus had mijn hoop op de Action gevestigd voor het opbergen van tijdschriften
Mijn paprika zoop er 2 per dag. Heb er nu maar een fles wijn ondersteboven in gezet.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:01 schreef mazaru het volgende:
Een plant van mij was zo uitgedroogd, dat hij nu al aan zijn 3e bal water toe is.
Een paprika met een alcoholprobleem?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mijn paprika zoop er 2 per dag. Heb er nu maar een fles wijn ondersteboven in gezet.
Gevulde alcohol paprika's?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mijn paprika zoop er 2 per dag. Heb er nu maar een fles wijn ondersteboven in gezet.
hier hadden ze die nog. ik woon in België maar dat is geen wereldnieuws meer.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:02 schreef lady-wrb het volgende:
hebben ze die nog? die lichtgevende schoenveters?
Wat zal je plant bij zijn met de Action.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:01 schreef mazaru het volgende:
Een plant van mij was zo uitgedroogd, dat hij nu al aan zijn 3e bal water toe is.
Ik geloof dat ze weg zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 17:02 schreef lady-wrb het volgende:
hebben ze die nog? die lichtgevende schoenveters?
Wel rode wijn uiteraard anders krijg je geen rode paprika.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |