pak een tissue en een hooikoorstpilquote:
ja dat wel, dus ik probeer het ook meestal zonderquote:Op maandag 14 mei 2012 11:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Van die shit word ik fucking sloom, niet normaaldus die neem ik niet meer
ik ken er niks aan doenquote:Op maandag 14 mei 2012 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dientje wat ben je toch een vies mannetje
gemenerikquote:Op maandag 14 mei 2012 12:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik was zonet beneden, en ik zag ineens een bal over het hek heengaan.. nog niet even later zag ik 3 kinderen door het hek heengluren om te kijken of ze misschien hun bal terug konden krijgen zonder dat iemand het zag.
Helaas zagen ze mij en renden ze snel weg
Ze zullen hun bal nooit weer terug krijgen * evil laugh *
dit had ik nooit van jou verwachtquote:Op maandag 14 mei 2012 12:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik word later dat ene verzuurde vrouwtje in de buurt met 8 katten die kinderen laat struikelen.
die ene vrouw die iedereen moet hebben om kattekwaad op uit te voerenquote:Op maandag 14 mei 2012 12:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik word later dat ene verzuurde vrouwtje in de buurt met 8 katten die kinderen laat struikelen.
hihaho kattenvrouwtje kattenkwaad allesquote:Op maandag 14 mei 2012 12:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
die ene vrouw die iedereen moet hebben om kattekwaad op uit te voeren
Nah, wie weet word ik wel dat vrouwtje die altijd hartige dingen bakt in haar keuken en dan uitdeelt.quote:
Kijk, dít is kwaadaardigquote:Op maandag 14 mei 2012 12:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
Zoek die kinderen en steek de bal voor hun ogen lek, dat zal ze leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |