dit zijn douche gedachtes. 1/3de van mijn leven en nog geen tiefus bereiktquote:Op zondag 13 mei 2012 22:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, dus je zit nu ongeveer op 1/3e van je leven
Wat is iets bereiken met je leven danquote:Op zondag 13 mei 2012 22:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dit zijn douche gedachtes. 1/3de van mijn leven en nog geen tiefus bereikt
dunno, gewoon iets. diploma die zooiquote:Op zondag 13 mei 2012 22:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat is iets bereiken met je leven dan
Ik heb geen zin in morgen, dus ik wil niet slapenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:53 schreef Dimens het volgende:
Ik heb nergens zin in dus ik ga maar slapen.
En dan werkenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dunno, gewoon iets. diploma die zooi
jup, maar dat is gewoon het leven. En dan heb je pensioen en een jaar later lig je onder de grond vanwege de zoveelste vage kankervorm.quote:
bad als een baasquote:Op zondag 13 mei 2012 22:56 schreef pimmetje2010 het volgende:
Zal ik zo in bad gaan of gaan douchen?
Struggles
s s s ukkelquote:
Yep, tis niet eerlijk ik wil nu die vrijheid en als ik 67 ben wil ik wel werkenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jup, maar dat is gewoon het leven. En dan heb je pensioen en een jaar later lig je onder de grond vanwege de zoveelste vage kankervorm.
k k k omvechten danquote:
had gezegd arme mensen en ik had gelachen.quote:
je bent bang he skkltjequote:
Moet je niet naar de chinees voor wat sperma en extra mayo bij je patatjes knulquote:Op zondag 13 mei 2012 23:03 schreef Intronic het volgende:
[..]
ik bespaar je kapotte kleren waar je anders in rond moet lopen kneus
ja, moet jij ook wat? of al bij voedselbank geweest vandaag?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet je niet naar de chinees voor wat sperma en extra mayo bij je patatjes knul
Nee, gewoon bij mijn ouders, ik ben wel gewoon welkom thuis, jou moeten ze thuis bij jou niet hebbenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:05 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja, moet jij ook wat? of al bij voedselbank geweest vandaag?
klopt want ik heb geen thuisquote:Op zondag 13 mei 2012 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, gewoon bij mijn ouders, ik ben wel gewoon welkom thuis, jou moeten ze thuis bij jou niet hebben
haha lekker voor jequote:
je moeder met flips verwardenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:08 schreef Intronic het volgende:
[..]
met wie ging je 19e adam, alleen flips die kut hoer?
Hoezo flips die kuthoer??quote:Op zondag 13 mei 2012 23:08 schreef Intronic het volgende:
[..]
met wie ging je 19e adam, alleen flips die kut hoer?
ja maybe wel, zou iets anders gaan doen maar verzet ik wel naar vrijdagquote:Op zondag 13 mei 2012 23:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo flips die kuthoer??
Maar Samzz gaat ook, en Smoofie komt later, kom je ook>?
Serieusquote:Op zondag 13 mei 2012 23:09 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja maybe wel, zou iets anders gaan doen maar verzet ik wel naar vrijdag
DIe is hier niet.quote:
Je hebt mijn nummer toch of niet?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:11 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja daarom wel lachen toch, laat nog wel weten
Gelijk heeft ze.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:11 schreef Intronic het volgende:
zou eers uft gaan neuken maarja weer afgewezen :S
Jammer man, jammer.quote:
ga eens jijquote:Op zondag 13 mei 2012 23:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze.
[..]
Jammer man, jammer.
quote:Op zondag 13 mei 2012 23:11 schreef Intronic het volgende:
zou eers uft gaan neuken maarja weer afgewezen :S
kankerviesquote:
Forum Opties | |
---|---|