quote:Op zondag 13 mei 2012 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Chicks in mijn woonplaats zijn van die nickelson enzo
lekker gedkoop welquote:Op zondag 13 mei 2012 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Chicks in mijn woonplaats zijn van die nickelson enzo
je bent gewoon te lief anders had je allang een chick daaruit gefixed.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Toen ik auto had wist opeens iedereen me telefoon nummer
Of hij wilt die chicks niet fixenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je bent gewoon te lief anders had je allang een chick daaruit gefixed.
Goede redenatiequote:Op zondag 13 mei 2012 22:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
daarom hebben ze daarna niets meer en zijn ze goedkoop.
Jaquote:Op zondag 13 mei 2012 22:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je bent gewoon te lief anders had je allang een chick daaruit gefixed.
Ja, zij zit ook aan de pijnstillers en antibiotica. Heeft ze ook wel nodig en inderdaad, mijn oma is ook zo eigenwijs als ze groot isquote:Op zondag 13 mei 2012 22:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oke dan mensen worden ook eigenwijs als ze ouder worden, mijn overgroot opa was 103 geworden die had dat ook maar dat was ander verhaal, narcose of antibiotica enzo
Inderdaadquote:
Ja tis maar afwachten..quote:Op zondag 13 mei 2012 22:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, zij zit ook aan de pijnstillers en antibiotica. Heeft ze ook wel nodig en inderdaad, mijn oma is ook zo eigenwijs als ze groot is.
Maar 103?. Dat is echt oud man.
[..]
Inderdaad
mijn opa en oma wonen op terschelling, maar ik voel niet meer om daar heen te gaan met vakantie ben het eiland wel zat gewordenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
mijn oma is dood gegaan van zo'n operatie. oud en narcose is best link. vandaar dus, mooi. happy 4 u, geniet nog van d'r zolang je d'r hebt enzo
Ja inderdaad. Ik ben blij als ze daar weg is in ieder geval.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja tis maar afwachten..
Ja 103 worden moet er niet aan denken
Inderdaad, is altijd even afwachten of oude mensen uit de operatie komen. Wel vervelend, man.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
mijn oma is dood gegaan van zo'n operatie. oud en narcose is best link. vandaar dus, mooi. happy 4 u, geniet nog van d'r zolang je d'r hebt enzo
Lekker zuipen aan het strand en als je het zat bent geworden dan zwem je gewoon naar het vasteland.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
mijn opa en oma wonen op terschelling, maar ik voel niet meer om daar heen te gaan met vakantie ben het eiland wel zat geworden
Ja, dus je zit nu ongeveer op 1/3e van je levenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik ben blij als ze daar weg is in ieder geval.
Nee, ik ook niet. Vind 92 al veel te oud. Laat mij maar 75 worden ofzo, prima zat.
maar wel lekkerquote:
ja vastquote:Op zondag 13 mei 2012 22:49 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Lekker zuipen aan het strand en als je het zat bent geworden dan zwem je toch gewoon naar het vasteland.
En bedankt hequote:Op zondag 13 mei 2012 22:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, dus je zit nu ongeveer op 1/3e van je leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |