Vanaf tilburg snelbus naar breda. Blijkbaar geplande werkzaamheden, maar nog steeds kut man. Daarna de bus naar het centrum genomen, maar het centrum was afgezet. Kon ik met twee tassen een half uur gaan lopen. FaalOV.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja breda lag er een beetje uit met de trein :p
Ik faal nietquote:Op zondag 13 mei 2012 22:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Vanaf tilburg snelbus naar breda. Blijkbaar geplande werkzaamheden, maar nog steeds kut man. Daarna de bus naar het centrum genomen, maar het centrum was afgezet. Kon ik met twee tassen een half uur gaan lopen. FaalOV.
Oh zo, dat moet wel goed komenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ach, die heeft dr heup gebroken een week terug.
partyquote:Op zondag 13 mei 2012 22:37 schreef Dientje12 het volgende:
Ik realiseer me nu juist dat ik vanaf dinsdag home alone ben
Partyhardquote:Op zondag 13 mei 2012 22:37 schreef Dientje12 het volgende:
Ik realiseer me nu juist dat ik vanaf dinsdag home alone ben
Je richt op eten wat word klaargemaakt door mams?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dientje gaat mac donald's beter leren kennen komende week
hoelaat was je op tilly?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Vanaf tilburg snelbus naar breda. Blijkbaar geplande werkzaamheden, maar nog steeds kut man. Daarna de bus naar het centrum genomen, maar het centrum was afgezet. Kon ik met twee tassen een half uur gaan lopen. FaalOV.
en die kan lekker koken? pics?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je richt op eten wat word klaargemaakt door mams?
HAH! ik heb nog een zusje hoor
Ja, denk het ook wel. Was wel even spannend of ze wel of niet uit de operatie zou komen, want ze is al 92. Maar het gaat allemaal goed. Ze is al zelfs aan het lopen, gek wijfquote:
nou vooruit dan maar.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jawel als ze zin heeft, pics krijg je niet
hm jammer, als het 9 uur was had ik je gezien.quote:
Oke dan mensen worden ook eigenwijs als ze ouder worden, mijn overgroot opa was 103 geworden die had dat ook maar dat was ander verhaal, narcose of antibiotica enzoquote:Op zondag 13 mei 2012 22:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, denk het ook wel. Was wel even spannend of ze wel of niet uit de operatie zou komen, want ze is al 92. Maar het gaat allemaal goed. Ze is al zelfs aan het lopen, gek wijf.
mooi manquote:Op zondag 13 mei 2012 22:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, denk het ook wel. Was wel even spannend of ze wel of niet uit de operatie zou komen, want ze is al 92. Maar het gaat allemaal goed. Ze is al zelfs aan het lopen, gek wijf.
Chicks in mijn woonplaats zijn van die nickelson enzoquote:Op zondag 13 mei 2012 22:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
zeg dat ze een meiden slaapparty mag geven. trek je pimp outfit aan. profit!
who cares.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Chicks in mijn woonplaats zijn van die nickelson enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |