daar heb je nog strenge wintersquote:Op zondag 13 mei 2012 22:46 schreef JamFlava het volgende:
Waarom is Rusland beter? Daar kan een coach meer verdienen.
SPOILER!!quote:Op zondag 13 mei 2012 22:46 schreef Doublepain het volgende:
Sky Sports @SkySports
Fulham have opened talks with Dutch outfit Heerenveen over their wingers Luciano Narsingh and Oussama Assaidi.
HET KAN!!
Ik zou NOS sowieso niet vertrouwen met transfers
alleen al om Doumbia is Rusland beterquote:Op zondag 13 mei 2012 22:46 schreef JamFlava het volgende:
Waarom is Rusland beter? Daar kan een coach meer verdienen.
Gadver man, Fulham. Als ze daarheen gaan floppen ze.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:46 schreef Doublepain het volgende:
Sky Sports @SkySports
Fulham have opened talks with Dutch outfit Heerenveen over their wingers Luciano Narsingh and Oussama Assaidi.
HET KAN!!
Is wel 5 dagen oud ja.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:46 schreef Doublepain het volgende:
Sky Sports @SkySports
HET KAN!!
Na 400 uitzendingen alleen maar Ajax en Barça mag dat ook wel een keerquote:
Meer Studio van alles.quote:
Tom weet hetquote:
Ik moest er wel om lachen jaquote:Op zondag 13 mei 2012 22:49 schreef GGMM het volgende:
Ik lig hier echt dubbel. Wat een grappig moment is dit.
Ja, alleen kan Cocu er (vooralsnog) niks van.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zou mooi zijn als Cocu gewoon 10 jaar coach werd van PSV na het komende seizoen. Zo'n type Ferguson
twitter:meneergoesting twitterde op zondag 13-05-2012 om 22:49:10“@DuBlanqeBogarde: Royston Drenthe in de vechtkooi met Arno Vermeulen. Hier zou ik grof geld voor betalen”Bloed op het truitje? reageer retweet
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, alleen kan Cocu er (vooralsnog) niks van.
Geef 'm tijd. Hij snapt het spel als geen anderquote:Op zondag 13 mei 2012 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, alleen kan Cocu er (vooralsnog) niks van.
Bewijst hij niks van.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geef 'm tijd. Hij snapt het spel als geen ander
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:50 schreef Geo4kant het volgende:
Vertonghen![]()
Als PSV nou zo iemand zou hebben, zou ik een stuk rustiger op de bank zitten.
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:50 schreef onlogisch het volgende:
Wat zal het heerlijk zijn als die kwal volgens seizoen niet meer in de Eredivisie speelt.
Hij is een slimme coach, koos er zelf voor om een stapje terug te doen. Hij wilde dit liever niet, gewoon iemand die alles goed plant. Gaat een goeie coach wordenquote:
Want iemand die alles goed plant is een goede coach?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is een slimme coach, koos er zelf voor om een stapje terug te doen. Hij wilde dit liever niet, gewoon iemand die alles goed plant. Gaat een goeie coach worden
Zanka beste verdediger ter wereld, nog nooit zien spelen maar hele goeie speler zijn alle problemen mee opgelost.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Want? Marcelo en Bouma zorgen voor jouw gemoedsrust?
Die zitten niet de hele wedstrijd in de 16 van de tegenpartijquote:Op zondag 13 mei 2012 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Want? Marcelo en Bouma zorgen voor jouw gemoedsrust?
Was te verwachten dat je met onzin aankwam, confirmed.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die zitten niet de hele wedstrijd in de 16 van de tegenpartij![]()
Iemand die weet wat hij kan en wat hij niet kan, heeft vaak meer voordeel dan iemand die DENKT te weten wat hij kan en wat hij niet kan.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Want iemand die alles goed plant is een goede coach?
Ja Zag gelijk de wissel van Gini en Zaka. Lensie in spits..quote:Op zondag 13 mei 2012 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Want iemand die alles goed plant is een goede coach?
Goed verhaalquote:Op zondag 13 mei 2012 22:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zanka beste verdediger ter wereld, nog nooit zien spelen maar hele goeie speler zijn alle problemen mee opgelost.![]()
Faalde tactisch nog harder dan Rutten. Best knap.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is een slimme coach, koos er zelf voor om een stapje terug te doen. Hij wilde dit liever niet, gewoon iemand die alles goed plant. Gaat een goeie coach worden
Ja, toen liep het als een trein ja.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja Zag gelijk de wissel van Gini en Zaka. Lensie in spits..![]()
Niet haten
België, weer een coach kwijtquote:Op zondag 13 mei 2012 22:53 schreef Evertjan het volgende:
Laten we Belgie annexeren zodat we EK kunnen worden
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:53 schreef Evertjan het volgende:
Laten we BelgieVlaanderen annexeren zodat we EK kunnen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |