Ja, maar ik heb dus nog een maand, al die hoge bloeddruk voor niks.quote:
Sowieso Nederlands.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:32 schreef metanite het volgende:
Ja lekker hoor even 3 uur samenvatten en tekstverklaren, verlang ik toch naar WiB waarvan ik wel ongeveer weet wat ik ervan kan verwachten
Er is geen SCquote:Op zondag 13 mei 2012 19:34 schreef Xetran het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Xetran. Ik doe nooit echt aan SC's. vergeef mij
Dat was de enige die ik makkelijk vondquote:Op zondag 13 mei 2012 19:34 schreef Blistering het volgende:
De Nederlands examens lijken enkel simpeler te worden. Vandaag die van 2008 gemaakt en dat was echt een epic fail
Oh ik heb 't over I, en over havoquote:Op zondag 13 mei 2012 19:34 schreef dramatic het volgende:
[..]
Dat was de enige die ik makkelijk vondtijdvak II dan
Aangenaam kennis te maken.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:34 schreef Xetran het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Xetran. Ik doe nooit echt aan SC's of wat dan ook. vergeef mij
Wat heb je?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:33 schreef Xetran het volgende:
[..]
om 9 uur ben ik de gelukkige javerdomme al een jaar niet zo vroeg opgestaan.
Als ik ergens wel tegenop kijk is het Scheikunde wat een rampenvak is dat, ik vind het nog een wonder dat ik het met een 6,3 heb weten af te sluiten. Voor al mijn andere vakken sta ik een 7 gemiddeld dus daar kan nog vertrouwen uit gehaald wordenquote:Op zondag 13 mei 2012 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dus nog een maand, al die hoge bloeddruk voor niks.
[..]
Sowieso Nederlands.Ik kan niet wachten tot ik volgend jaar scheikunde en natuurkunde mag maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |