quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:02 schreef twi het volgende:
[..]
Als jij het een week volhoudt om nergens "mfn is niet mijn type" of iets met zo'n strekking te typen, verander ik mijn icoontje een week lang in het wapen van Katwijk.
Als je haar een voorzet geeft dan tackelt ze je ja. Terechtquote:Op zondag 13 mei 2012 18:42 schreef kree het volgende:
[..]
oeh ja welze doet het erom en ze weet het
En als zij het niet doet dan is het de rest wel die het vuurtje opstookt.
wel een waarheid weer jaquote:Op zondag 13 mei 2012 18:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je haar een voorzet geeft dan tackelt ze je ja. Terecht![]()
En face it: she got the pussy, she makes the rules
Bweh...quote:Op zondag 13 mei 2012 18:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Waarom zou jij Word willen gebruiken dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:19 schreef benzin het volgende:
Waarom kan Microsoft Word 2007 geen Bibtex referenties importeren?
open officequote:Op zondag 13 mei 2012 18:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom zou jij Word willen gebruiken dan?
Whut?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Oeh! Mag ik nu daten met Sinosnappel?quote:
Daar ga ik niet over.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Oeh! Mag ik nu daten met Sinosnappel?
Dat heb ik wel gehoord ja. Maar als je bibtex gebruikt, lepel het dan gelijk in eenquote:
In mijn geval klopt dit wel..quote:Op zondag 13 mei 2012 18:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gehoord ja. Maar als je bibtex gebruikt, lepel het dan gelijk in een-omgeving.
En we trappen er allebij inquote:Op zondag 13 mei 2012 18:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Godver, mensen een tekst willen zetten in math-mode.
Doh!quote:Op zondag 13 mei 2012 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
Oh ik faal trouwensvrijdag bij faal met meisje gesproken alleen geen nummer ofzo gevraagd.
->quote:Op zondag 13 mei 2012 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
Oh ik faal trouwensvrijdag bij faal met meisje gesproken alleen geen nummer ofzo gevraagd.
Whut, jullie hebben toch een gezamenlijk kamp enzo, kan je niet wat roggelen voor mequote:
quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gehoord ja. Maar als je bibtex gebruikt, lepel het dan gelijk in een-omgeving.
Schokkende info zeg.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:51 schreef kree het volgende:
MFN ik hoor trouwens uit betrouwbare bron dat je een lekker ding bent
Hahahaha
Ach je kent mijquote:
Niet echt wist ik al..quote:
Mijn tekst staat rechtop en in correcte LaTeX-formatting. Jij schreef een lange wiskundige variabele.quote:
En nu?quote:
Is toch geen discussie waard manquote:Op zondag 13 mei 2012 18:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn tekst staat rechtop en in correcte LaTeX-formatting. Jij schreef een lange wiskundige variabele.vs.
.
Hoax!quote:Op zondag 13 mei 2012 18:51 schreef kree het volgende:
MFN ik hoor trouwens uit betrouwbare bron dat je een lekker ding bent
Hahahaha
Smaken verschillen hoor ;Dquote:Op zondag 13 mei 2012 18:56 schreef Hanako het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als er niets beters in dit topic post![]()
Grapje
Ja we gaan weer verder met ons leven. MFN is bezet dus ... /carequote:Op zondag 13 mei 2012 18:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja...wat nu?
Jij een suggestie?
Daar heb je gelijk in!quote:Op zondag 13 mei 2012 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja we gaan weer verder met ons leven. MFN is bezet dus ... /care
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zondag 13 mei 2012 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
MFN is niet mijn type.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
quote:Op zondag 13 mei 2012 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
MFN is niet mijn type.Logisch MFN is ook geen potSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Hoeveel gasten heeft ze?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:02 schreef kree het volgende:
toch heeft ze wel wat gasten.
Raar dat ik dat nou denk, ze zou me verrot slaan in het echt denk
Alles kan kapotquote:Op zondag 13 mei 2012 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja we gaan weer verder met ons leven. MFN is bezet dus ... /care
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op zondag 13 mei 2012 19:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Alles kan kapot
Dan liever iemand anders .............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nou, ik kan je vertellen, ze is blondquote:Op zondag 13 mei 2012 18:59 schreef kree het volgende:
Ik heb mfn nog nooit gezien ook niet op pic.
Maar echte harde bitch volgens mij.
Haha kan me mfn niet voorstellen als een lief meisje eigenlijk
quote:Op zondag 13 mei 2012 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan liever iemand anders .............
maak me gekquote:Op zondag 13 mei 2012 19:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik kan je vertellen, ze is blond
Wat heb jij voor opleiding gedaan?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:05 schreef kree het volgende:
[..]
maak me gek
't is dat het niet mijn type is.
Ja goed he.quote:
Maak er 1 voor onsquote:Op zondag 13 mei 2012 19:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Kunnen jullie geen mfn worship topic creeren of zo wat een gezeur zeg.
Weet ja al en anders beter lezen, vertelde het vandaag alweer voor de tig 10000 keer.quote:
Was jij kree niet de hele tijd aan het opjutten?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Kunnen jullie geen mfn worship topic creeren of zo wat een gezeur zeg.
Er komt een film over Brian Clough.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ja al en anders beter lezen, vertelde het vandaag alweer voor de tig 10000 keer.
Maar ok het is wel weer leuk geweest nu.
Ander onderwerp.
Wat is er vanavond op tv?
wie is dat?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er komt een film over Brian Clough.
quote:Op zondag 13 mei 2012 19:09 schreef dawg het volgende:
pas maar op. straks maakt geldvoornop jullie verbaal af wegens dat gelul.
owh voetbalquote:Op zondag 13 mei 2012 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een legendarische Engelse voetbaltrainer.
Anders kom je naar de jeweetquote:Op zondag 13 mei 2012 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
owh voetbal
Haha kan me niet echt boeien eigenlijk, dan maar weer wegmisbruikers etc...
Omdat je nog steeds single bentquote:
Ja hoor, alles prima hier. Alleen de afwas staat me zo aan te staren elke keer als ik de keuken in loopquote:Op zondag 13 mei 2012 19:12 schreef dawg het volgende:
[..]
ja goed, als altijd. met jou ook?
zo es ff douchen.
koop een vaatwasser.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja hoor, alles prima hier. Alleen de afwas staat me zo aan te staren elke keer als ik de keuken in loop
die tip heb ik al zo vaak gehoordquote:Op zondag 13 mei 2012 19:14 schreef dawg het volgende:
[..]
koop een vaatwasser.
anyway douchen dus. adiosss.
Dan zet koffie alles boven op de vaatwas en laat hij alle schone vaat in de vaat staanquote:Op zondag 13 mei 2012 19:14 schreef dawg het volgende:
[..]
koop een vaatwasser.
anyway douchen dus. adiosss.
kloptquote:Op zondag 13 mei 2012 19:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan zet koffie alles boven op de vaatwas en laat hij alle schone vaat in de vaat staan
Afkorting van Charlatanquote:
Moederdagquote:
Faalhaasje.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
Dank jequote:
Ik ben moederdag vergeten dus heb geen cadeauquote:Op zondag 13 mei 2012 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moederdagiedereen is naar zijn/haar moeder toe
aandacht is ook een cadeauquote:Op zondag 13 mei 2012 19:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben moederdag vergeten dus heb geen cadeau
Ik ben ook zo'n type.quote:
Maar benziewenzie, waarom gebruik je geen LaTeX in plaats van Word?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan natuurlijk [ afbeelding ]
Eerlijk?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar benziewenzie, waarom gebruik je geen LaTeX in plaats van Word?
quote:
Arme moeder van Benzinquote:Op zondag 13 mei 2012 19:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan natuurlijk [ afbeelding ]
Ik val ook altijd in slaap na seks.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
zit ik een serie te kijken, season final van TVD. Val ik in slaap
Morgen maar weer een poging doen
Zo saai?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moest Googlen. Vampire Diaries, that explains it.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is dat voor iets evils? Je moet er iets lelijk uit laten zien?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Eerlijk?![]()
Ik moet het document eruit laten zien als een gegeven word template en mijn LaTeX-skills zijn niet zo super dat ik dat exact voor elkaar kan krijgen![]()
![]()
![]()
Als ik tijd heb dan moet ik me daar eens meer in verdiepen, maar eerst moet dit document af
Okequote:Op zondag 13 mei 2012 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee maar weinig geslapen vannacht
Nah, de leeftijd ca de leeftijd.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee maar weinig geslapen vannacht
Daar werd ze vannacht ook al mee geconfronteerd omdat ze zo vaak moest plassenquote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar werd ze vannacht ook al mee geconfronteerd omdat ze zo vaak moest plassen
Ik duim er allereerst voor dat ze er geen 4 dagen over doet om te reageren.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:30 schreef kipknots het volgende:
Berichtje met uitnodiging om wat te gaan drinken verstuurd. Nu maar duimen.
UIteindelijk wel reactie gehad?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik duim er allereerst voor dat ze er geen 4 dagen over doet om te reageren.
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar werd ze vannacht ook al mee geconfronteerd omdat ze zo vaak moest plassen
Ja, maar nu weet ik nou niet of ze me 4 dagen genegeerd heeft of gewoon niet bij haar berichten heeft gekeken.quote:
Maar we houden het erop dat ze gewoon een kleine blaas heeftquote:
Soms moeten dat soort dingenquote:Op zondag 13 mei 2012 20:19 schreef Watertornado het volgende:
Wat is dat voor iets evils? Je moet er iets lelijk uit laten zien?
Nja, misschien in de toekomst, eens kijken; voor nu is het gewoon een kwestie van typen en vannacht opsturenquote:Eventueel wil ik je daar wel mee helpen.
Klikquote:Op zondag 13 mei 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, maar nu weet ik nou niet of ze me 4 dagen genegeerd heeft of gewoon niet bij haar berichten heeft gekeken.
Ach, ik zie soms ook berichten niet op facebook.. gewoon omdat ik er eigenlijk nooit op let.. Ik zou er niet te zwaar over denken.. Tenzij ze het de volgende keer weer doet.. Of komt die er niet want 't antwoord was negatief?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, maar nu weet ik nou niet of ze me 4 dagen genegeerd heeft of gewoon niet bij haar berichten heeft gekeken.
Gaat via facebook, dus kan alleen hopen dat ze er niet al te lang over doet om daar op te kijken.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik duim er allereerst voor dat ze er geen 4 dagen over doet om te reageren.
Het artikel gaat over de simpelheid van een situatie ofzo? Maar de uitleg is alles behalve simpel vind ikquote:
Toegepast op deze situatie is het niet erg waarschijnlijk dat ze vier dagen niet naar haar binnengekomen berichten heeft gekeken, en heloef dus gewoon genegeerd heeft.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het artikel gaat over de simpelheid van een situatie ofzo? Maar de uitleg is alles behalve simpel vind ik
Serieus? Die irritant opvallende rode icoontjes vallen jou niet op?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, ik zie soms ook berichten niet op facebook.. gewoon omdat ik er eigenlijk nooit op let.. Ik zou er niet te zwaar over denken.. Tenzij ze het de volgende keer weer doet.. Of komt die er niet want 't antwoord was negatief?
En nu de moraal van het verhaal.quote:
Waarom?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die moet ik ook inslaan voor deze week.
Ze was wel of Facebook daarom dat ik dat ze het gewoon negeerde. Ach ja. Zo interessant vind ik haar ook niet.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, ik zie soms ook berichten niet op facebook.. gewoon omdat ik er eigenlijk nooit op let.. Ik zou er niet te zwaar over denken.. Tenzij ze het de volgende keer weer doet.. Of komt die er niet want 't antwoord was negatief?
Succes in ieder geval.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:35 schreef kipknots het volgende:
[..]
Gaat via facebook, dus kan alleen hopen dat ze er niet al te lang over doet om daar op te kijken.
Overdag check ik eigenlijk facebook meestal mobiel, en for some reason verschijnen die ballonnetjes niet altijd.. Dus als ik 's avonds thuis kom zijn de berichten al vernoemd gelezen, en dus weg..quote:Op zondag 13 mei 2012 20:37 schreef twi het volgende:
[..]
Toegepast op deze situatie is het niet erg waarschijnlijk dat ze vier dagen niet naar haar binnengekomen berichten heeft gekeken, en heloef dus gewoon genegeerd heeft.
[..]
Serieus? Die irritant opvallende rode icoontjes vallen jou niet op?
Dan moet je zeker weer een totaal ongeschikte typeface gebruiken en een veel te grote tekstbreedte en de tekst niet aan beide kanten uitlijnen.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Soms moeten dat soort dingen
[..]
Nja, misschien in de toekomst, eens kijken; voor nu is het gewoon een kwestie van typen en vannacht opsturen
Tuurlijk, ik heb waarschijnlijk iets te snel conclusies getrokken.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:39 schreef formerjellybean het volgende:
Heloef het is toch juist positief dat ze uiteindelijk wel gereageerd heeft
Heb je er wel een datum (of "aanstaande") bijgezet dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:45 schreef kipknots het volgende:
Sowieso heb ik gevraagd of ze donderdag wil, dus mag ik wel hopen dat ze binnen 4 dagen reageerd
Beetje vaag Jelly.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:43 schreef formerjellybean het volgende:
Vraagje hoe zouden jullie reageren als iemand je eerst verteld dat die problemen heeft en je daarna volledig negeert ???
Ik ben hier zelf nogal kwaad over , kijk ik kan voorstellen dat je een en ander aan je hoofd hebt maar je kan de ander toch wel ff laten weten van he ik ben ok ???
Grote kans dat die inderdaad dingen aan zijn hoofd heeft en er simpelweg niet aan denkt om jou op de hoogte brengen. Zou het hem/haar in ieder geval niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:43 schreef formerjellybean het volgende:
Vraagje hoe zouden jullie reageren als iemand je eerst verteld dat die problemen heeft en je daarna volledig negeert ???
Ik ben hier zelf nogal kwaad over , kijk ik kan voorstellen dat je een en ander aan je hoofd hebt maar je kan de ander toch wel ff laten weten van he ik ben ok ???
Misschien heeft diegene daar domweg nog geen tijd voor, is z'n internet afgesloten, z'n telefoon kapot of you name itquote:Op zondag 13 mei 2012 20:43 schreef formerjellybean het volgende:
Blijkbaar willen ze niet dat je ze helpt met je problemen. Dus dan zou ik ze het lekker zelf uit laten zoeken. Je ermee proberen te bemoeien of er voor iemand willen zijn, heeft alleen maar een averechts effect namelijk, helaas.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:43 schreef formerjellybean het volgende:
Dat hangt van de persoon af die dit flikt. Ik reageer niet hetzelfde op iedereen.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:43 schreef formerjellybean het volgende:
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:54 schreef kipknots het volgende:
Achterlijk, net als 'hard to get' spelen. Dat soort dingen zijn echt grote afknappers.
Je kan zelf een berichtje sturenquote:Op zondag 13 mei 2012 20:54 schreef formerjellybean het volgende:
Het is een beetje dubbel want bij maak ik me wel zorgen en denk ik ook dat er wat is dus wil ik het ook niet kwalijk nemen.
Wel heb ik helaas al eerder een vriend verloren aan zelfmoord dus ergens zou ik het wel prettig vinden om een berichtje zonder uberhaupt veel om de issue in te gaan wel waarderen.
Ik voel me hier gewoon niet echt prettig bij en vind dit nogal moeilijk.
Nou, dan wacht je het gewoon afquote:Op zondag 13 mei 2012 21:10 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heb ik al een paar keer gedaan en geen antwoord gekregen. Ik wil ook niet achter mensen aan blijven lopen op een gegeven moment is het wel graag of niet. Ik ben er ook wel een beetje klaar mee eigenlijk .
Dat snap ik, moeilijk gewoon laten dan maar ook al is het zo moeilijkquote:Op zondag 13 mei 2012 21:10 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heb ik al een paar keer gedaan en geen antwoord gekregen. Ik wil ook niet achter mensen aan blijven lopen op een gegeven moment is het wel graag of niet. Ik ben er ook wel een beetje klaar mee eigenlijk .
Dan heb je de goede conclusie al een beetje getrokken.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:10 schreef formerjellybean het volgende:
En dat is geheel terechtquote:Op zondag 13 mei 2012 21:15 schreef formerjellybean het volgende:
ja is wel zo. Vind het gewoon vervelend dat ik eerst heel bezorgd gemaakt word en vervolgens niets meer hoor .
Ja de bal ligt in hoek en eigenlijk heb ik ook zoiets van waarschijnlijk hoor ik niet meer van hem , en als het wel zo is dan hoop ik wel dat die heel verstandig is en niet denkt dat die het meteen weer op kan pakken alsof er niets gebeurd is want in mijn ogen is dat wel zo en zal toch een en ander ff uitgepraat moeten worden.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:14 schreef twi het volgende:
[..]
Dan heb je de goede conclusie al een beetje getrokken.
Dat heb ik ook hoor, nog steeds eigenlijk. Maar het is de keuze van de persoon zelf, en uiteindelijk heb ik me daar maar bij neergelegd. Het lijkt allemaal wel weer goed te gaan in mijn situatie, van allebei de kanten, dus so be it.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:15 schreef formerjellybean het volgende:
ja is wel zo. Vind het gewoon vervelend dat ik eerst heel bezorgd gemaakt word en vervolgens niets meer hoor .
Dat is best kut ja, dat heb ik niet. Ik blijf in jouw situatie wat te lang doordrammen helaas. Maargoed, laat het rusten, het moet namelijk wel gewoon van twee kanten komen.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:22 schreef formerjellybean het volgende:
Nou deze persoon kennende die schijnt die gewoonte bij meerdere mensen te hebben om als er iets mis is van de aardbodem te verdwijnen en dan weer op te duiken wanneer het hem uitkomt.
En dat kan best maar op een gegeven moment houd dat ook op. Leuk detail is dat meneer eerst heel erg paniekerig is als ik niet gelijk reageer en dan me bombardeert met berichtjes.
Dus dat maakt het nog iets waardoor ik er eigenlijk niet blij mee ben
Misschien van zijn kant aandacht vragen dat is niet leuk.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:26 schreef formerjellybean het volgende:
Wat dat betreft is het ook dat ik daarin me lesje wel heb geleerd. Ik wil niet het voortrouw trekken en hij is zelf volwassen genoeg om contact op te nemen , ik weet dat ik in deze situatie gedaan heb wat ik kon doen en het ligt wat dat betreft niet aan mij.
was gister schuttign aan t zetten! (HIJ STAAT!!) en daarna was ik trainen en toenw as t al 18.00uurquote:Op zondag 13 mei 2012 21:32 schreef Faxie het volgende:
Hai Snarf
Waarom was je gisteren niet in het poolcentrum?
moet wel ff in mijn verdediging zeggen dak niet eens wist dat fax in t poolcentrum wasquote:Op zondag 13 mei 2012 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat?! Snarf kwam niet opdagen?
Arme faxie.
Ik zat de hele dag maar hoopvol rond te kijken in de zaak, maar geen Snarf!!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat?! Snarf kwam niet opdagen?
Arme faxie.
Ik had het in het topic gepostquote:Op zondag 13 mei 2012 21:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet wel ff in mijn verdediging zeggen dak niet eens wist dat fax in t poolcentrum was
Daar ging het al mis.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet wel ff in mijn verdediging zeggen dak niet eens wist dat fax in t poolcentrum was
Goede conclusie.quote:
gheheh ja, mara ik lees toch niet allesquote:
Hoe kon je dat nou niet weten?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Nu moest je die appeltaart helemaal alleen op eten. Wat een straf.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zat de hele dag maar hoopvol rond te kijken in de zaak, maar geen Snarf!!![]()
En ik had nog wel een lekkere appeltaart gehaald bij de winkel om de hoek
Waarschijnlijk kom ik een hele lange tijd niet meer daarquote:Op zondag 13 mei 2012 21:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gheheh ja, mara ik lees toch niet alles(en weet ook niet hoe spytool werkt
)
volgende keer dm, of extra zeggen als je ziet dak op topic ben goed
Ik heb de helft opquote:Op zondag 13 mei 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kon je dat nou niet weten?
[..]
Nu moest je die appeltaart helemaal alleen op eten. Wat een straf.![]()
Dit weekend maar op herhaling dan. Zit niks anders op.
jammer ik had best appeltaart gelust!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb de helft op![]()
Niemand wilde een stukje
Maar aan een maat meegegeven voor z'n vriendin
Ze dachten zeker dat je Jim was, uit American Pie.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb de helft op![]()
Niemand wilde een stukje
Maar aan een maat meegegeven voor z'n vriendin
ghehehe ransquote:Op zondag 13 mei 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze dachten zeker dat je Jim was, uit American Pie.
Deze snap ik even niet helemaalquote:Op zondag 13 mei 2012 21:27 schreef Hanako het volgende:
[..]
Misschien van zijn kant aandacht vragen dat is niet leuk.
Ik vond die pa van Jim altijd zo'n baas.quote:
Was je langsgekomen als je wist dat ik er was?!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jammer ik had best appeltaart gelust!
wat me herinnerd, ik heb nog een appelflap liggen lekkerrr
Sowieso Off Centrequote:Op zondag 13 mei 2012 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond die pa van Jim altijd zo'n baas.
Hij was ook een koning in Off Centre. Daar was hij de penisdokter en ging met iedereen over piemels praten.
Ik zou een man sowieso afwijzenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:43 schreef Myraela het volgende:
Zouden jullie een man afwijzen om zijn voornaam?
Ligt aan de naamquote:Op zondag 13 mei 2012 21:43 schreef Myraela het volgende:
Dan zou het wel een hele bizarre naam moeten zijnquote:Op zondag 13 mei 2012 21:43 schreef Myraela het volgende:
Tik em aan tijn.quote:
Dan moet het wel een hele bizarre voornaam zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:43 schreef Myraela het volgende:
Chau rulesquote:Op zondag 13 mei 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tik em aan tijn.
Status Quo is in tha hizouse.
Dat is wel lastigquote:Op zondag 13 mei 2012 21:46 schreef Myraela het volgende:
Geen rare naam, gewoon dezelfde naam als een persoon waarmee je een naar verleden hebt.
Verzin een koosnaampjequote:Op zondag 13 mei 2012 21:46 schreef Myraela het volgende:
Geen rare naam, gewoon dezelfde naam als een persoon waarmee je een naar verleden hebt.
Ik zou een paar meisjesnamen om die reden afwijzen jaquote:Op zondag 13 mei 2012 21:46 schreef Myraela het volgende:
nee , hooguit zn voornaam niet gebruikenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:43 schreef Myraela het volgende:
Hopen dat hij meerdere namen heeft.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee , hooguit zn voornaam niet gebruiken
Ze hield niet van kaneel?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben wel eens afgewezen om mijn naam.
mja als jij je voorsteld als "kaneel"quote:Op zondag 13 mei 2012 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben wel eens afgewezen om mijn naam.
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze hield niet van kaneel?
Of vond ze die ene letter te chic?
Toen zat ik nog niet op FOK!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja als jij je voorsteld als "kaneel"
Snarf jou zou ik niet afwijzen om je naamquote:Op zondag 13 mei 2012 21:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja als jij je voorsteld als "kaneel"
Nee, zou haar afwijzen om haar dikke kuiten.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Snarf jou zou ik niet afwijzen om je naam
je echte naam is sophietje? phileine, josefien, marie, petra??quote:Op zondag 13 mei 2012 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Toen zat ik nog niet op FOK!
Nee, ze vond het een vrouwennaam.![]()
Mijn hartje.
Kimquote:Op zondag 13 mei 2012 21:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je echte naam is sophietje? phileine, josefien, marie, petra??
je vergeet te vermelden dat er een blauwe (inmiddels zwarte) blauwe plek/bult op zit, van ongeveer 20 cmquote:Op zondag 13 mei 2012 21:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, zou haar afwijzen om haar dikke kuiten.
Jos, Rene, Aliquote:Op zondag 13 mei 2012 21:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Oh dat gaat wel overquote:Op zondag 13 mei 2012 21:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je vergeet te vermelden dat er een blauwe (inmiddels zwarte) blauwe plek/bult op zit, van ongeveer 20 cm
Zo'n schutting zetten is niet zonder gevaar zeg.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je vergeet te vermelden dat er een blauwe (inmiddels zwarte) blauwe plek/bult op zit, van ongeveer 20 cm
En het kost een vrouw nog bijna twee weken ook.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zo'n schutting zetten is niet zonder gevaar zeg.
Heb ik je te hard geswaffeld?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ik heb je toch 2 keer gemeet ofzo? Weet je het nog niet?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
is ook niet van gister (blauwe plekken worden niet in 1 dag zwart)quote:Op zondag 13 mei 2012 21:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zo'n schutting zetten is niet zonder gevaar zeg.
Een gorilla werkt voor je ??quote:Op zondag 13 mei 2012 21:58 schreef El_Matador het volgende:
pff... ex heeft me gesmeekt de gorilla niet te ontslaan... hij is haar kwijt, raakt zijn huis kwijt, als ie ook zijn baan kwijtraakt, is z'n leven voorbij. ik heb dat in handen en veel zin hem zo terug te pakken.
maar wat nou als ie me op komt zoeken...en dan met een wapen.... geen zin om zo te eindigen zeg maar...
dilemma...
Tsja, om eerlijk te zijn was 't mijn zaak niet, maar zat ik vanochtend ook al aan zoiets te denken. Hij raakt al genoeg kwijt, iemand z'n baan dan ook nog eens afnemen. Oké, boontje komt om z'n loontje, maar het is best wel extreem om daar dan ook nog voor te gaan zorgen.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:58 schreef El_Matador het volgende:
pff... ex heeft me gesmeekt de gorilla niet te ontslaan... hij is haar kwijt, raakt zijn huis kwijt, als ie ook zijn baan kwijtraakt, is z'n leven voorbij. ik heb dat in handen en veel zin hem zo terug te pakken.
maar wat nou als ie me op komt zoeken...en dan met een wapen.... geen zin om zo te eindigen zeg maar...
dilemma...
Succes, wel lastig zo'n situatiequote:Op zondag 13 mei 2012 21:58 schreef El_Matador het volgende:
dilemma...
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik je te hard geswaffeld?
[..]
Ik heb je toch 2 keer gemeet ofzo? Weet je het nog niet?jawel, maar toen stelde je je ook gewoon voor als kaneel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Dit valt me gewoon echt tegen snarf. Wij ons best doen om jouw naam te onthouden, en je doet niet eens moeite voor ons.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jawel, maar toen stelde je je ook gewoon voor als kaneel hoor
Dat zou best eens kunnen.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jawel, maar toen stelde je je ook gewoon voor als kaneel hoor
Als ik het goed heb begrepen kun jij hem niet direct ontslaan, slechts als katalysator werken.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:58 schreef El_Matador het volgende:
dilemma...
QFT.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:00 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij heb je er bar weinig mee te maken, zeker als zo'n ex vraagt om het niet te doen, snap ik niet waarom je iemands leven nog verder kapot zou maken.
pff... zou hem ontslaan als dit zakelijk gezien een goed besluit is, om prive redenen zou ik niet doen, zou me best schuldig voelen als hij gekke dingen zou gaan doen.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:58 schreef El_Matador het volgende:
dilemma...
Weet je alle namen dan nog van fokkers die je gemeet hebt?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:01 schreef twi het volgende:
[..]
Dit valt me gewoon echt tegen snarf. Wij ons best doen om jouw naam te onthouden, en je doet niet eens moeite voor ons.
Nog steeds verhalen uit de grote duim aan het zuigen?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:58 schreef El_Matador het volgende:
dilemma...
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:01 schreef twi het volgende:
[..]
Dit valt me gewoon echt tegen snarf. Wij ons best doen om jouw naam te onthouden, en je doet niet eens moeite voor ons.
Ja, al zat ik bij koffie schandalig fout. Maar dat heb ik inmiddels gecorrigeerd.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je alle namen dan nog van fokkers die je gemeet hebt?
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik je te hard geswaffeld?
[..]
Ik heb je toch 2 keer gemeet ofzo? Weet je het nog niet?Ik weet je naam nog wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat had ik bij Faxie.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, al zat ik bij koffie schandalig fout. Maar dat heb ik inmiddels gecorrigeerd.
quote:
Van een aantal weet ik wel maar niet allemaal meerquote:Op zondag 13 mei 2012 22:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, al zat ik bij koffie schandalig fout. Maar dat heb ik inmiddels gecorrigeerd.
Zie je nu dat je niet echt autistisch bent.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van een aantal weet ik wel maar niet allemaal meer
hey je hebt me toegevoegd... heb jij DG zn geheime internet-spionage-schrift kunnen bemachtigenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen.![]()
Nou, kijk maar op je facebook dan.
ik heb een blauw oog en kan een paar dagen niet werken (sales). hij moet mijn software support doen in Colombia...quote:Op zondag 13 mei 2012 22:00 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij heb je er bar weinig mee te maken, zeker als zo'n ex vraagt om het niet te doen, snap ik niet waarom je iemands leven nog verder kapot zou maken.
Slecht in namenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:03 schreef twi het volgende:
[..]
Zie je nu dat je niet echt autistisch bent.
Nee, maar ik onthoud wel namen.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hey je hebt me toegevoegd... heb jij DG zn geheime internet-spionage-schrift kunnen bemachtigen
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hey je hebt me toegevoegd... heb jij DG zn geheime internet-spionage-schrift kunnen bemachtigen
"Hey, jij bent jij!"quote:Op zondag 13 mei 2012 22:05 schreef formerjellybean het volgende:
Ben slecht in namen maar onthoud gezichten
Misschien het nummer, niet haar mobiel.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:07 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar kuch kuch hebben jullie ook snarfs haar mobiel.
Nee, dat is niet zo handig als ik 'r zou willen bellen.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:07 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar kuch kuch hebben jullie ook snarfs haar mobiel.
Verdomme, lul.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien het nummer, niet haar mobiel.
scherp!quote:Op zondag 13 mei 2012 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien het nummer, niet haar mobiel.
een scenario waarbij hij helemaal aan de grond zit, mij tegenkomt met uitgaan of op mijn werk of thuis komt opzoeken... die latinos zijn niet te vertrouwen en al helemaal niet met veel wapens in dit land...quote:Op zondag 13 mei 2012 22:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
pff... zou hem ontslaan als dit zakelijk gezien een goed besluit is, om prive redenen zou ik niet doen, zou me best schuldig voelen als hij gekke dingen zou gaan doen.
en daarnaast... dat hij zn vriendin en huis kwijt is, is niet jouw zorg
Sextexting is veel meer in tegenwoordig twi.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:07 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo handig als ik 'r zou willen bellen.
ohja getver "daar" is het normaal om een wapen te hebben... bizarre wereld, kan me er zo weinig bij voorstellen! Maar hem in dienst houden om gevaarlijke situaries uit de weg te gaan, komt ook wel een beetje in de buurt van chantage (vanaf zijn kant) straks gaat hij ook nog vragen om slaris verhoging en een (door de baas betaald) nieuwe woonruimte....quote:Op zondag 13 mei 2012 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
een scenario waarbij hij helemaal aan de grond zit, mij tegenkomt met uitgaan of op mijn werk of thuis komt opzoeken... die latinos zijn niet te vertrouwen en al helemaal niet met veel wapens in dit land...
Je vergeet de honden weer, man.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Sextexting is veel meer in tegenwoordig twi.
Je zit veel te veel te zeiken op een internetforum.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:10 schreef DigitalGirl het volgende:
Verveel me, hoe kan zo'n kanjer als ik toch nog geen relatie hebben?
Ik mag na zevenen niet meer op mijn werk zijnquote:Op zondag 13 mei 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die de tijd hebben zich te vervelen.
en kan nog wel een aantal redenen noemenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:11 schreef twi het volgende:
[..]
Je zit veel te veel te zeiken op een internetforum.
Dit dus.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die de tijd hebben zich te vervelen.
Matig van ze.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik mag na zevenen niet meer op mijn werk zijn
Dat kan ik me haast niet voorstellen snarf.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en kan nog wel een aantal redenen noemen
Oeh laten we allemaal redenen noemen! Gezelschapsspelletje.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en kan nog wel een aantal redenen noemen
ja op alfabetische volgorde...quote:Op zondag 13 mei 2012 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Oeh laten we allemaal redenen noemen! Gezelschapsspelletje.
Inderdaad, want ik heb genoeg werk te doen dat leuk is, maar niet thuis kan doen. Ik probeer nog wel een aantal nette verslagen te maken thuis, maar meer dan dat kan ik niet doen helaas.quote:
Ik pas, ik ga m'n kussens knuffelenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Oeh laten we allemaal redenen noemen! Gezelschapsspelletje.
Deel het ons eens mee, twi....quote:Op zondag 13 mei 2012 22:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ik verveel me anders kapot nu, en ik heb er wel wat aanwijsbare redenen voor verdomme.
Zou zeggen doe je beste poging eens, begin maar met de Aquote:Op zondag 13 mei 2012 22:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja op alfabetische volgorde...
wie weet een reden met een
A
B
C
D
..... enz
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ik verveel me anders kapot nu, en ik heb er wel wat aanwijsbare redenen voor verdomme.
quote:
Ja, ze mocht dan nog wel 't nieuwe kussen gebruiken.. Oh well..quote:
Teruglezen jonguh, iets met poolcentrum en appeltaartquote:
Jij wel? Werkt het voor je? Wat doe je hier dan nog?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:26 schreef DigitalGirl het volgende:
Jongens kennen jullie nog steeds niet de gouden regel van fok internet dating?
Nou?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:26 schreef DigitalGirl het volgende:
Nee, niet echt. Hoe werkt het?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:26 schreef DigitalGirl het volgende:
Jij blijkbaar niet anders was je geen single.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:26 schreef DigitalGirl het volgende:
Alleen de echt wanhopige vrouwen gaan voor een fokker, de rest kijkt hooghartig neer op de zolderautisten. Vertaling je maakt uitsluitend kans bij de vrouwen die zichzelf als echt kansloos zien.quote:
Dus wat is daarmee het probleem?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Alleen de echt wanhopige vrouwen gaan voor een fokker, de rest kijkt hooghartig neer op de zolderautisten. Vertaling je maakt uitsluitend kans bij de vrouwen die zichzelf als echt kansloos zien.
je beschrijft jezelf nu als slechte catch...?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Alleen de echt wanhopige vrouwen gaan voor een fokker, de rest kijkt hooghartig neer op de zolderautisten. Vertaling je maakt uitsluitend kans bij de vrouwen die zichzelf als echt kansloos zien.
Bedankt voor deze fantastische les, dank u wel.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Precies, je moet wel heel wanhopig zijn wil je wat met mij beginnen. Het lijkt me zelfs een vereiste daarvoor.quote:
Hij beschrijft zich nu als iemand die zelfs vrouwen die zichzelf als kansloos zien links laten liggen.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je beschrijft jezelf nu als slechte catch...?
Een goede eerste inschatting is een vereiste... lijkt me duidelijk toch.quote:
Uhm, nee...quote:Op zondag 13 mei 2012 22:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je beschrijft jezelf nu als slechte catch...?
Een goede eerste inschatting van wat? Van dat iemand kansloos is? Like it makes a difference.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:35 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Een goede eerste inschatting is een vereiste... lijkt me duidelijk toch.[..]
Uhm, nee...
idd!quote:Op zondag 13 mei 2012 22:35 schreef twi het volgende:
[..]
Hij beschrijft zich nu als iemand die zelfs vrouwen die zichzelf als kansloos zien links laten liggen.
Scherp.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:35 schreef twi het volgende:
[..]
Hij beschrijft zich nu als iemand die zelfs vrouwen die zichzelf als kansloos zien links laten liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |