quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:02 schreef twi het volgende:
[..]
Als jij het een week volhoudt om nergens "mfn is niet mijn type" of iets met zo'n strekking te typen, verander ik mijn icoontje een week lang in het wapen van Katwijk.
Als je haar een voorzet geeft dan tackelt ze je ja. Terechtquote:Op zondag 13 mei 2012 18:42 schreef kree het volgende:
[..]
oeh ja welze doet het erom en ze weet het
En als zij het niet doet dan is het de rest wel die het vuurtje opstookt.
wel een waarheid weer jaquote:Op zondag 13 mei 2012 18:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je haar een voorzet geeft dan tackelt ze je ja. Terecht![]()
En face it: she got the pussy, she makes the rules
Bweh...quote:Op zondag 13 mei 2012 18:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Waarom zou jij Word willen gebruiken dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:19 schreef benzin het volgende:
Waarom kan Microsoft Word 2007 geen Bibtex referenties importeren?
open officequote:Op zondag 13 mei 2012 18:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom zou jij Word willen gebruiken dan?
Whut?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Oeh! Mag ik nu daten met Sinosnappel?quote:
Daar ga ik niet over.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Oeh! Mag ik nu daten met Sinosnappel?
Dat heb ik wel gehoord ja. Maar als je bibtex gebruikt, lepel het dan gelijk in eenquote:
In mijn geval klopt dit wel..quote:Op zondag 13 mei 2012 18:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gehoord ja. Maar als je bibtex gebruikt, lepel het dan gelijk in een-omgeving.
En we trappen er allebij inquote:Op zondag 13 mei 2012 18:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Godver, mensen een tekst willen zetten in math-mode.
Doh!quote:Op zondag 13 mei 2012 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
Oh ik faal trouwensvrijdag bij faal met meisje gesproken alleen geen nummer ofzo gevraagd.
->quote:Op zondag 13 mei 2012 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
Oh ik faal trouwensvrijdag bij faal met meisje gesproken alleen geen nummer ofzo gevraagd.
Whut, jullie hebben toch een gezamenlijk kamp enzo, kan je niet wat roggelen voor mequote:
quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gehoord ja. Maar als je bibtex gebruikt, lepel het dan gelijk in een-omgeving.
Schokkende info zeg.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:51 schreef kree het volgende:
MFN ik hoor trouwens uit betrouwbare bron dat je een lekker ding bent
Hahahaha
Ach je kent mijquote:
Niet echt wist ik al..quote:
Mijn tekst staat rechtop en in correcte LaTeX-formatting. Jij schreef een lange wiskundige variabele.quote:
En nu?quote:
Is toch geen discussie waard manquote:Op zondag 13 mei 2012 18:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn tekst staat rechtop en in correcte LaTeX-formatting. Jij schreef een lange wiskundige variabele.vs.
.
Hoax!quote:Op zondag 13 mei 2012 18:51 schreef kree het volgende:
MFN ik hoor trouwens uit betrouwbare bron dat je een lekker ding bent
Hahahaha
Smaken verschillen hoor ;Dquote:Op zondag 13 mei 2012 18:56 schreef Hanako het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als er niets beters in dit topic post![]()
Grapje
Ja we gaan weer verder met ons leven. MFN is bezet dus ... /carequote:Op zondag 13 mei 2012 18:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja...wat nu?
Jij een suggestie?
Daar heb je gelijk in!quote:Op zondag 13 mei 2012 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja we gaan weer verder met ons leven. MFN is bezet dus ... /care
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zondag 13 mei 2012 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
MFN is niet mijn type.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
quote:Op zondag 13 mei 2012 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
MFN is niet mijn type.Logisch MFN is ook geen potSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Hoeveel gasten heeft ze?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:02 schreef kree het volgende:
toch heeft ze wel wat gasten.
Raar dat ik dat nou denk, ze zou me verrot slaan in het echt denk
Alles kan kapotquote:Op zondag 13 mei 2012 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja we gaan weer verder met ons leven. MFN is bezet dus ... /care
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op zondag 13 mei 2012 19:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Alles kan kapot
Dan liever iemand anders .............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nou, ik kan je vertellen, ze is blondquote:Op zondag 13 mei 2012 18:59 schreef kree het volgende:
Ik heb mfn nog nooit gezien ook niet op pic.
Maar echte harde bitch volgens mij.
Haha kan me mfn niet voorstellen als een lief meisje eigenlijk
quote:Op zondag 13 mei 2012 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan liever iemand anders .............
maak me gekquote:Op zondag 13 mei 2012 19:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik kan je vertellen, ze is blond
Wat heb jij voor opleiding gedaan?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:05 schreef kree het volgende:
[..]
maak me gek
't is dat het niet mijn type is.
Ja goed he.quote:
Maak er 1 voor onsquote:Op zondag 13 mei 2012 19:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Kunnen jullie geen mfn worship topic creeren of zo wat een gezeur zeg.
Weet ja al en anders beter lezen, vertelde het vandaag alweer voor de tig 10000 keer.quote:
Was jij kree niet de hele tijd aan het opjutten?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Kunnen jullie geen mfn worship topic creeren of zo wat een gezeur zeg.
Er komt een film over Brian Clough.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ja al en anders beter lezen, vertelde het vandaag alweer voor de tig 10000 keer.
Maar ok het is wel weer leuk geweest nu.
Ander onderwerp.
Wat is er vanavond op tv?
wie is dat?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er komt een film over Brian Clough.
quote:Op zondag 13 mei 2012 19:09 schreef dawg het volgende:
pas maar op. straks maakt geldvoornop jullie verbaal af wegens dat gelul.
owh voetbalquote:Op zondag 13 mei 2012 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een legendarische Engelse voetbaltrainer.
Anders kom je naar de jeweetquote:Op zondag 13 mei 2012 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
owh voetbal
Haha kan me niet echt boeien eigenlijk, dan maar weer wegmisbruikers etc...
Omdat je nog steeds single bentquote:
Ja hoor, alles prima hier. Alleen de afwas staat me zo aan te staren elke keer als ik de keuken in loopquote:Op zondag 13 mei 2012 19:12 schreef dawg het volgende:
[..]
ja goed, als altijd. met jou ook?
zo es ff douchen.
koop een vaatwasser.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja hoor, alles prima hier. Alleen de afwas staat me zo aan te staren elke keer als ik de keuken in loop
die tip heb ik al zo vaak gehoordquote:Op zondag 13 mei 2012 19:14 schreef dawg het volgende:
[..]
koop een vaatwasser.
anyway douchen dus. adiosss.
Dan zet koffie alles boven op de vaatwas en laat hij alle schone vaat in de vaat staanquote:Op zondag 13 mei 2012 19:14 schreef dawg het volgende:
[..]
koop een vaatwasser.
anyway douchen dus. adiosss.
kloptquote:Op zondag 13 mei 2012 19:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan zet koffie alles boven op de vaatwas en laat hij alle schone vaat in de vaat staan
Afkorting van Charlatanquote:
Moederdagquote:
Faalhaasje.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
Dank jequote:
Ik ben moederdag vergeten dus heb geen cadeauquote:Op zondag 13 mei 2012 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moederdagiedereen is naar zijn/haar moeder toe
aandacht is ook een cadeauquote:Op zondag 13 mei 2012 19:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben moederdag vergeten dus heb geen cadeau
Ik ben ook zo'n type.quote:
Maar benziewenzie, waarom gebruik je geen LaTeX in plaats van Word?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan natuurlijk [ afbeelding ]
Eerlijk?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar benziewenzie, waarom gebruik je geen LaTeX in plaats van Word?
quote:
Arme moeder van Benzinquote:Op zondag 13 mei 2012 19:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan natuurlijk [ afbeelding ]
Ik val ook altijd in slaap na seks.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
zit ik een serie te kijken, season final van TVD. Val ik in slaap
Morgen maar weer een poging doen
Zo saai?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moest Googlen. Vampire Diaries, that explains it.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is dat voor iets evils? Je moet er iets lelijk uit laten zien?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Eerlijk?![]()
Ik moet het document eruit laten zien als een gegeven word template en mijn LaTeX-skills zijn niet zo super dat ik dat exact voor elkaar kan krijgen![]()
![]()
![]()
Als ik tijd heb dan moet ik me daar eens meer in verdiepen, maar eerst moet dit document af
Okequote:Op zondag 13 mei 2012 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee maar weinig geslapen vannacht
Nah, de leeftijd ca de leeftijd.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee maar weinig geslapen vannacht
Daar werd ze vannacht ook al mee geconfronteerd omdat ze zo vaak moest plassenquote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar werd ze vannacht ook al mee geconfronteerd omdat ze zo vaak moest plassen
Ik duim er allereerst voor dat ze er geen 4 dagen over doet om te reageren.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:30 schreef kipknots het volgende:
Berichtje met uitnodiging om wat te gaan drinken verstuurd. Nu maar duimen.
UIteindelijk wel reactie gehad?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik duim er allereerst voor dat ze er geen 4 dagen over doet om te reageren.
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar werd ze vannacht ook al mee geconfronteerd omdat ze zo vaak moest plassen
Ja, maar nu weet ik nou niet of ze me 4 dagen genegeerd heeft of gewoon niet bij haar berichten heeft gekeken.quote:
Maar we houden het erop dat ze gewoon een kleine blaas heeftquote:
Soms moeten dat soort dingenquote:Op zondag 13 mei 2012 20:19 schreef Watertornado het volgende:
Wat is dat voor iets evils? Je moet er iets lelijk uit laten zien?
Nja, misschien in de toekomst, eens kijken; voor nu is het gewoon een kwestie van typen en vannacht opsturenquote:Eventueel wil ik je daar wel mee helpen.
Klikquote:Op zondag 13 mei 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, maar nu weet ik nou niet of ze me 4 dagen genegeerd heeft of gewoon niet bij haar berichten heeft gekeken.
Ach, ik zie soms ook berichten niet op facebook.. gewoon omdat ik er eigenlijk nooit op let.. Ik zou er niet te zwaar over denken.. Tenzij ze het de volgende keer weer doet.. Of komt die er niet want 't antwoord was negatief?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, maar nu weet ik nou niet of ze me 4 dagen genegeerd heeft of gewoon niet bij haar berichten heeft gekeken.
Gaat via facebook, dus kan alleen hopen dat ze er niet al te lang over doet om daar op te kijken.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik duim er allereerst voor dat ze er geen 4 dagen over doet om te reageren.
Het artikel gaat over de simpelheid van een situatie ofzo? Maar de uitleg is alles behalve simpel vind ikquote:
Toegepast op deze situatie is het niet erg waarschijnlijk dat ze vier dagen niet naar haar binnengekomen berichten heeft gekeken, en heloef dus gewoon genegeerd heeft.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het artikel gaat over de simpelheid van een situatie ofzo? Maar de uitleg is alles behalve simpel vind ik
Serieus? Die irritant opvallende rode icoontjes vallen jou niet op?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, ik zie soms ook berichten niet op facebook.. gewoon omdat ik er eigenlijk nooit op let.. Ik zou er niet te zwaar over denken.. Tenzij ze het de volgende keer weer doet.. Of komt die er niet want 't antwoord was negatief?
En nu de moraal van het verhaal.quote:
Waarom?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die moet ik ook inslaan voor deze week.
Ze was wel of Facebook daarom dat ik dat ze het gewoon negeerde. Ach ja. Zo interessant vind ik haar ook niet.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, ik zie soms ook berichten niet op facebook.. gewoon omdat ik er eigenlijk nooit op let.. Ik zou er niet te zwaar over denken.. Tenzij ze het de volgende keer weer doet.. Of komt die er niet want 't antwoord was negatief?
Succes in ieder geval.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:35 schreef kipknots het volgende:
[..]
Gaat via facebook, dus kan alleen hopen dat ze er niet al te lang over doet om daar op te kijken.
Overdag check ik eigenlijk facebook meestal mobiel, en for some reason verschijnen die ballonnetjes niet altijd.. Dus als ik 's avonds thuis kom zijn de berichten al vernoemd gelezen, en dus weg..quote:Op zondag 13 mei 2012 20:37 schreef twi het volgende:
[..]
Toegepast op deze situatie is het niet erg waarschijnlijk dat ze vier dagen niet naar haar binnengekomen berichten heeft gekeken, en heloef dus gewoon genegeerd heeft.
[..]
Serieus? Die irritant opvallende rode icoontjes vallen jou niet op?
Dan moet je zeker weer een totaal ongeschikte typeface gebruiken en een veel te grote tekstbreedte en de tekst niet aan beide kanten uitlijnen.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Soms moeten dat soort dingen
[..]
Nja, misschien in de toekomst, eens kijken; voor nu is het gewoon een kwestie van typen en vannacht opsturen
Tuurlijk, ik heb waarschijnlijk iets te snel conclusies getrokken.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:39 schreef formerjellybean het volgende:
Heloef het is toch juist positief dat ze uiteindelijk wel gereageerd heeft
Heb je er wel een datum (of "aanstaande") bijgezet dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:45 schreef kipknots het volgende:
Sowieso heb ik gevraagd of ze donderdag wil, dus mag ik wel hopen dat ze binnen 4 dagen reageerd
Beetje vaag Jelly.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:43 schreef formerjellybean het volgende:
Vraagje hoe zouden jullie reageren als iemand je eerst verteld dat die problemen heeft en je daarna volledig negeert ???
Ik ben hier zelf nogal kwaad over , kijk ik kan voorstellen dat je een en ander aan je hoofd hebt maar je kan de ander toch wel ff laten weten van he ik ben ok ???
Grote kans dat die inderdaad dingen aan zijn hoofd heeft en er simpelweg niet aan denkt om jou op de hoogte brengen. Zou het hem/haar in ieder geval niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:43 schreef formerjellybean het volgende:
Vraagje hoe zouden jullie reageren als iemand je eerst verteld dat die problemen heeft en je daarna volledig negeert ???
Ik ben hier zelf nogal kwaad over , kijk ik kan voorstellen dat je een en ander aan je hoofd hebt maar je kan de ander toch wel ff laten weten van he ik ben ok ???
Misschien heeft diegene daar domweg nog geen tijd voor, is z'n internet afgesloten, z'n telefoon kapot of you name itquote:Op zondag 13 mei 2012 20:43 schreef formerjellybean het volgende:
Blijkbaar willen ze niet dat je ze helpt met je problemen. Dus dan zou ik ze het lekker zelf uit laten zoeken. Je ermee proberen te bemoeien of er voor iemand willen zijn, heeft alleen maar een averechts effect namelijk, helaas.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:43 schreef formerjellybean het volgende:
Dat hangt van de persoon af die dit flikt. Ik reageer niet hetzelfde op iedereen.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:43 schreef formerjellybean het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |