Zo crea ben ik nietquote:Op maandag 4 juni 2012 17:01 schreef Lutte het volgende:
Oh wat leuk!!Zelf maken van ijzerdraad en eventueel een soldeerbout geen optie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:46 schreef Miniem het volgende:
Weer eentje gemaakt
Goh, ze zijn veel groter dan ik verwacht had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk en net op tijd voor het EK!.: Let epsilon be smaller than zero :.
Had het met een aansteker laten smelten, maar dat werkt niet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:02 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik schrok even van de foto, hij lijkt groot. Maar gelukkig valt het mee. Hoe heb jij het overige draad weggewerkt?
Ik vind die buckle's wel ontzettend schattig.
Ja dat was mijn probleem ook. Lijmen is wel een goed idee!quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:06 schreef Miniem het volgende:
[..]
Had het met een aansteker laten smelten, maar dat werkt niet.![]()
Toen maar ergens tussen gestopt en gelijmd.
Buckles zijn best goedkoop hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:11 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ja dat was mijn probleem ook. Lijmen is wel een goed idee!
Ik had 2x draad besteld maar laat de 2e maar even zitten. Ze zijn wel lekker snel klaar.
Heb er ook nog een met zpagetti gemaakt met een roze buckle, en ga de ander denk ik voor wat anders gebruiken.
Jammer dat die buckles niet zo heel goedkoop zijn. En op ebay is het allemaal bieden(die natuurlijk allemaal snachts aflopen).
Haha ik ben ook studentquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:26 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik ben arme student, ik vind niets goedkoop
Die buckles zijn trouwens duurder dan die ik had. Bij paracord.nl zijn ze 40 cent per stuk, ook geen verzendkosten en de volgende dag al in huis.
Je zou de antwoorden op de door jou eerder gestelde vraag eens moeten lezenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:20 schreef Iwanius het volgende:
Een vraagje en wel of de mensen hier hun productiviteit m.b.t het maken van armbandjes nu even op een laag pitje zetten nu je praktisch in elke supermarkt wordt doodgegooid met allerlei vormen van EK "Oranje" armbandjes?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |