Mee eens. Gaven ze ook eindelijk mee aan dat de objectiviteit in het geval van Ajax 'met beleid' ingevuld wordt.quote:
Ik vind de huidige qua vorm wel mooi, maar qua leader vind ik het niks. Het moet echt in een paar seconden worden afgeraffeld. Iets meer statuur mag wel. Het zijn niet de lottoballen, het is het Journaal dat start. Daar hoort een statige, stevige leader bij. Niet drie seconden wat bliepjes.quote:
-Irritante geluidenquote:NOS journaal 29-06-2011
Grappige timing, had net in dit topic gepostquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:51 schreef Elfletterig het volgende:
Een voorproefje van het nieuwe uiterlijk van het Journaal is online te zien.
Moet er toch wel een beetje om lachen dat het NOS journaal inderdaad wat krampachtig hip probeert te doen met dat rondlopen en "dynamische" en alles terwijl ze het bij RTL gewoon normaal houden. Ik vind RTL ook een stukken betere leader hebben. Alleen jammer dat de nieuwslezers daar allemaal een Gooische R hebbenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:58 schreef henkde_j het volgende:
Ik zie trouwens dat het nieuwe NOS journaal dynamischer wordt. Niet meer zittend presenteren, maar meer rondlopen....
Ben bang dat het richting Hart van Nederland stijl gaat
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |