Ow... bewaren en meenemen naar de BBQ bij mij... dan maken we er desnoods sangria meequote:Op zondag 13 mei 2012 15:59 schreef golfer het volgende:
Hmmm, Cava...daar heb ik er nog 2 van in de koelkast liggen.
Binnenkort eens even een reden verzinnen om ze aan te breken.
Nu, omdat het 13 mei isquote:Op zondag 13 mei 2012 15:59 schreef golfer het volgende:
Hmmm, Cava...daar heb ik er nog 2 van in de koelkast liggen.
Binnenkort eens even een reden verzinnen om ze aan te breken.
Nee, geen Sangria maken van een prachtige Brut Reserva.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:00 schreef Mickeys het volgende:
Ow... bewaren en meenemen naar de BBQ bij mij... dan maken we er desnoods sangria mee
Ik zeg ook... desnoods.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, geen Sangria maken van een prachtige Brut Reserva.
Eigenlijk best wel een goede reden, ware het niet dat de kater van gisteravond (uit eten geweest en ruimschoots laten inschenken en daarna thuis nog even doorgezakt met whisky) nog niet helemaal verdwenen is. Dus toch vandaag maar even niet.quote:
Dat zou inderdaad ook zonde zijn van je cava, daar moet je wel van genieten natuurlijk.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel een goede reden, ware het niet dat de kater van gisteravond (uit eten geweest en ruimschoots laten inschenken en daarna thuis nog even doorgezakt met whisky) nog niet helemaal verdwenen is. Dus toch vandaag maar even niet.
Goed gedaan jochie *schouderklopjegeef*quote:Op zondag 13 mei 2012 16:10 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
OP aangepast omdat het 13 mei is en de prosecco ligt voor te chillen
Goed gedaanquote:Op zondag 13 mei 2012 16:10 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
OP aangepast omdat het 13 mei is en de prosecco ligt voor te chillen
Ja, verwen jezelf maar lekker.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:21 schreef Mickeys het volgende:
Zonnetje is hier nog slecht te vinden. Te koud om nog even voor het huis te gaan zitten met een boek. Dan zo maar mijzelf onder handen nemen... badje met badolie en muziekje er bij... heb er nu al zin in... glaasje witte wijn misschien ook nog
Nee inderdaad.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, geen Sangria maken van een prachtige Brut Reserva.
Beetje zwak zonnetje, maar toch te doen hier op mn balkonnetjequote:Op zondag 13 mei 2012 16:21 schreef Mickeys het volgende:
Zonnetje is hier nog slecht te vinden. Te koud om nog even voor het huis te gaan zitten met een boek. Dan zo maar mijzelf onder handen nemen... badje met badolie en muziekje er bij... heb er nu al zin in... glaasje witte wijn misschien ook nog
*jaloers*quote:Op zondag 13 mei 2012 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje zwak zonnetje, maar toch te doen hier op mn balkonnetje
*nog meer jaloers*quote:
Jammer voor je,, Heb ik het met balkon op noord nog niet eens zo slechtquote:Op zondag 13 mei 2012 18:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
*nog meer jaloers*
Zon is hier al bijna geheel verdwenen achter de woningen en bomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |