Ik zie KB al een pot augurken in haar eentje opeten.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
klinkt gezellig.
voor jou een pot augurken en voor dastan een fles vodka.
quote:Op zondag 13 mei 2012 19:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zie KB al een pot augurken in haar eentje opeten.
en steedsWAT ZEG JE roepenquote:Op zondag 13 mei 2012 19:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
en dan vragen of ik nog meer augurken hebquote:Op zondag 13 mei 2012 19:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
hehequote:
dit, vreselijkquote:
balkon / groot raam / dak ?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
in mijn huis mag er niet gerookt worden.
ik weet niet of dat zo'n probleem is.
augurken als voorgerecht, olijven als nagerecht. en een combinatie van die twee als hoofdgerecht.quote:
o dan kan ik maar een half uurtje blijvenquote:Op zondag 13 mei 2012 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
in mijn huis mag er niet gerookt worden.
ik weet niet of dat zo'n probleem is.
kaas erbij zou fijn zijn en paprika en tomaat omnomnomquote:Op zondag 13 mei 2012 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
augurken als voorgerecht, olijven als nagerecht. en een combinatie van die twee als hoofdgerecht.
topquote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 19:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
o dan kan ik maar een half uurtje blijven
lang genoeg, daarna moet ik een schoonheidsslaapje houdenquote:Op zondag 13 mei 2012 19:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
o dan kan ik maar een half uurtje blijven
eet je nietquote:Op zondag 13 mei 2012 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kaas erbij zou fijn zijn en paprika en tomaat omnomnom
vreemdquote:
uhu, soms paradeer ik rond in mn moeders klerenquote:
Je hebt een goede dag uitgekozen.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
uhu, soms paradeer ik rond in mn moeders kleren
snel naar de computer rennen om het te veranderen ookquote:Op zondag 13 mei 2012 20:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
uhu, soms paradeer ik rond in mn moeders kleren
zo moeder zo dochterquote:
is toch zeker wel minstens de helft van mijn levenquote:Op zondag 13 mei 2012 20:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
snel naar de computer rennen om het te veranderen ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |