Ik vind het fijn dat Ferrari redelijk vooraan rijd alleen die Alonso, die moeten ze weggooien en nooit meer terug laten komen in de F1quote:Op zondag 13 mei 2012 15:16 schreef Fir3fly het volgende:
Al dat gepraat over Hamilton, Maldonado en Lotus maar iedereen lijkt te vergeten hoe bagger die Ferrari was in het begin van het jaar. En kijk nu eens.
En dan rijden ze weer op plek 10/15quote:Op zondag 13 mei 2012 15:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat Ferrari redelijk vooraan rijd alleen die Alonso, die moeten ze weggooien en nooit meer terug laten komen in de F1
Zat goede andere coureurs die ze kunnen aantrekken. Voor Massa word het nl tijd om met pensioen te gaanquote:
Beste coureur van het veldquote:Op zondag 13 mei 2012 15:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat Ferrari redelijk vooraan rijd alleen die Alonso, die moeten ze weggooien en nooit meer terug laten komen in de F1
Gelukkig welquote:Op zondag 13 mei 2012 15:20 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Precies,
Alle Top teams falen gewoon big time dit jaar ..
Laten we het hopen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:21 schreef LWD-Godius het volgende:
Het zal toch niet gebeuren dat Kimi de wedstrijd zal winnen omdat MAL en ALO nogmaals moeten pitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |