Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Ja man, want shiney zijn op voorhand beter dan non shiney. Sibon is daarom ook beter dan Poepon.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zonde dat er geen shiny silver NL RB is trouwens
Care, er zijn twee goede IFs.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja, Boulahrouz en....quote:Op zondag 13 mei 2012 14:28 schreef Reemi het volgende:
Wie is die OP chick?
[..]
Care, er zijn twee goede IFs.
Staat mooierquote:Op zondag 13 mei 2012 14:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja man, want shiney zijn op voorhand beter dan non shiney. Sibon is daarom ook beter dan Poepon.
Zijn meteen zo duurquote:Op zondag 13 mei 2012 14:28 schreef Reemi het volgende:
Wie is die OP chick?
[..]
Care, er zijn twee goede IFs.
Boulahquote:Op zondag 13 mei 2012 14:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja, die is meteen 25k ofzoquote:
Heb op dit moment 1.5k en ik moet nog 3k terugbetalen aan iemandquote:
Doe nou niet of je er verstand van hebt.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb een Verhaegh voor 200c opgepikt net. Tevens UP V. Aanholt > Buttner
oh hahaquote:Op zondag 13 mei 2012 14:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat ie voor de Graafschap isnoob.
Ik zal het overwegenquote:Op zondag 13 mei 2012 14:36 schreef KC.PSV het volgende:
Mensen met een Braziliaans team of Bundesliga team raad ik aan op toty Luiz Gustavo te kopen. Wat is deze gozer goed.
Ja is zeker veel geld, maar Gustavo heeft echt een zieke pass en ze komen er niet langs. Als je coins hebt zal ik het doen.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik zal het overwegenWel aardig prijsverschil tussen hem en R.Carlos. Geen idee of het verschil tussen die 2 de 100k waard is.
Ja want als je de coins niet hebt dan kan het ook nietquote:Op zondag 13 mei 2012 14:43 schreef KC.PSV het volgende:
[..]
Ja is zeker veel geld, maar Gustavo heeft echt een zieke pass en ze komen er niet langs. Als je coins hebt zal ik het doen.
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja want als je de coins niet hebt dan kan het ook niet
Dit mag gewoon?quote:
Niet echt 'eerlijk'quote:
het leven is niet echt 'eerlijk'quote:
quote:
Lachen om je eigen grappen en grollenquote:
quote:
Nee maar wel een grol.quote:
Om 16:00 begint Chelsea pas hoorquote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Om 16:00 begint Chelsea pas hoor
Nu hebben we onze ''Jonko klapper'' volgend jaar niet meer in het spel ; Frankelquote:
Even op zoek naar een Sopcastjequote:Op zondag 13 mei 2012 15:31 schreef wieisboos het volgende:
Wtf m'n Sport1-abonnement is opeens opgehouden terwijl de laatste factuur 1 mei wasNu moet ik kijken met zo'n pauper stream
quote:
Mclaren.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
godver wat een spannende race op het Circuit de Catalunya
Ja, gewoon mooi beeld.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:33 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga ook is sopcast downloaden, is dat gewoon mooi beeld?
Niemand geeft een neuk om autoracen. Het is leuk om zelf te doen maar het kijkenquote:Op zondag 13 mei 2012 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
godver wat een spannende race op het Circuit de Catalunya
ik hoop het wel. Alonsoquote:Op zondag 13 mei 2012 15:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Mclaren.:')
Idd gaat hij het volhouden of niet haha
ik geef een neuk.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, gewoon mooi beeld.
[..]
Niemand geeft een neuk om autoracen. Het is leuk om zelf te doen maar het kijkenKarten
Nu je het zegt, een trieste dag in de geschiedenis van het Nederlandse voetbal.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nu hebben we onze ''Jonko klapper'' volgend jaar niet meer in het spel ; Frankel
quote:
Ah godver, briljant ook al zijn ze bekendquote:
9761 intikken.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het ging er juist om dat ze totaal niet grappig waren.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ah godver, briljant ook al zijn ze bekend
Dat is Korea TV vriendquote:
Dorpstaat 32quote:Op zondag 13 mei 2012 15:42 schreef marcie216 het volgende:
Waar kan je zien welk adress bv man city is?
Zoeken op internet en kijken onder het kopje 'live channels'. En onthouden, zo weet je bv dat Ajax vaak op 13th stream is.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:42 schreef marcie216 het volgende:
Waar kan je zien welk adress bv man city is?
Baas. Jammer dat Alonso net niet ingehaald werd haha, scheelde ook niks.quote:
Ik vind ze wel grappig maar mijn grappigheids drempel is ook nogal laagquote:Op zondag 13 mei 2012 15:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het ging er juist om dat ze totaal niet grappig waren.
Nee manquote:Op zondag 13 mei 2012 15:45 schreef Rijst het volgende:
Chelsea wedstrijden kijkenAls er 1 club saai voetbal speelt dan is het Chelsea wel.
In het jaar dat Chelsea kampioen werd(2009/2010) was het anders aardig leuk om te kijken. Drogba werd topscorer en je wist gewoon dat Chelsea thuis met 6-0 won. In dat jaar was ook Malouda erg goed.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:45 schreef Rijst het volgende:
Chelsea wedstrijden kijkenAls er 1 club saai voetbal speelt dan is het Chelsea wel.
OKe dankuquote:Op zondag 13 mei 2012 15:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zoeken op internet en kijken onder het kopje 'live channels'. En onthouden, zo weet je bv dat Ajax vaak op 13th stream is.
En ik zou niet teveel verwachten van de beeldkwaliteit
ja daaamn Raikkonen was aan het pompen man, gewoon 18 seconden achterstand goedgemaaktquote:Op zondag 13 mei 2012 15:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Baas. Jammer dat Alonso net niet ingehaald werd haha, scheelde ook niks.
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind ze wel grappig maar mijn grappigheids drempel is ook nogal laagik lig nogal snel in een scheur en zeker als het dom is. Zo is er iemand uit mijn voetbal team die echt ziek dom is, dingen die hem laatst overkomen zijn.
Hij was in de stad, liep daar gewoon en ineens zat er iemand met een hand in zijn broek aan zijn piemelecht een wildvreemde en die liep achter hem maar hij durfde niet om te kijken
ging hij daarna na politie bureau en aangifte doen door te zeggen dat er iemand aan zijn piemel zat terwijl hij gewoon in de stad liep
geniaal. Team genoten waren er bij en vertelden het
Laatst moest hij iets in de brievenbus doen en ging dat hardlopen doen, flikkert hij keihard over een paaltje heen lol en ging ziek hard onderuit.
Vandaag met voetbal, de spelerspassen waren we vergeten en we moesten een derby spelen dus niet ver weg, gaat hij lopend naar huis ipv. op zijn fietshet is dat we nog niet bij die andere club waren (2km verder)
hij had zijn fiets mee maar ging de passen ophalen. Hij komt terug en is ze vergeten
Vandaag weer. Wij staan 12 punten achter op de nummer 1 en moeten nog 1 wedstrijd. Zegt hij zo we kunnen theoretisch nog kampioen worden
Daar hadden we bij moeten zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind ze wel grappig maar mijn grappigheids drempel is ook nogal laagik lig nogal snel in een scheur en zeker als het dom is. Zo is er iemand uit mijn voetbal team die echt ziek dom is, dingen die hem laatst overkomen zijn.
Hij was in de stad, liep daar gewoon en ineens zat er iemand met een hand in zijn broek aan zijn piemelecht een wildvreemde en die liep achter hem maar hij durfde niet om te kijken
ging hij daarna na politie bureau en aangifte doen door te zeggen dat er iemand aan zijn piemel zat terwijl hij gewoon in de stad liep
geniaal. Team genoten waren er bij en vertelden het
Laatst moest hij iets in de brievenbus doen en ging dat hardlopen doen, flikkert hij keihard over een paaltje heen lol en ging ziek hard onderuit.
Vandaag met voetbal, de spelerspassen waren we vergeten en we moesten een derby spelen dus niet ver weg, gaat hij lopend naar huis ipv. op zijn fietshet is dat we nog niet bij die andere club waren (2km verder)
hij had zijn fiets mee maar ging de passen ophalen. Hij komt terug en is ze vergeten
Vandaag weer. Wij staan 12 punten achter op de nummer 1 en moeten nog 1 wedstrijd. Zegt hij zo we kunnen theoretisch nog kampioen worden
VVV- Cambuurquote:Op zondag 13 mei 2012 15:51 schreef poker4lifee het volgende:
Lastig, welke wedstrijd kijken.. Denk City en af en toe switchen naar ARsenal ofzo.
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nog steeds geen sopcast voor Chelsea; iemand?
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:48 schreef BDIL het volgende:
rojadirecta.es of lshunter.tv voor de simpele zielen
Live wedstrijden via internet streams #47quote:Op zondag 13 mei 2012 15:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
niemand gaat vrijwillig naar Chelsea kijken.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik Tottenham en maybe Man City, jammer dat er geen Everton - Newcastle is op sport 1quote:Op zondag 13 mei 2012 15:51 schreef poker4lifee het volgende:
Lastig, welke wedstrijd kijken.. Denk City en af en toe switchen naar ARsenal ofzo.
VIPBoxquote:Op zondag 13 mei 2012 15:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Deze webpagina is niet beschikbaarquote:Op zondag 13 mei 2012 15:57 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.firstrowsports.eu/
alle wedstrijden daar te vinden.
druk eens op F5.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Deze webpagina is niet beschikbaar
De verbinding met www.firstrowsports.eu is verbroken.
Hier zijn enkele suggesties:
Laad deze webpagina later opnieuw.
Controleer uw internetverbinding. Start alle routers, modems, of andere netwerkapparaten die u gebruikt opnieuw op.
Voeg Google Chrome als toegestaan programma toe aan de instellingen van uw firewall of antivirussoftware. Als dit al een toegestaan programma is, kunt u het verwijderen uit de lijst met toegestane programma's en het opnieuw toevoegen.
Als u een proxyserver gebruikt, controleert u uw proxyinstellingen of neemt u contact op met uw netwerkbeheerder om te controleren of de proxyserver werkt. Als u denkt dat u geen proxyserver zou moeten gebruiken, past u uw proxyinstellingen aan: Ga naar het menu 'Gereedschap' > Instellingen > Geavanceerde opties > Proxyinstellingen wijzigen... > LAN-instellingen en verwijder het vinkje uit het selectievakje bij 'Een proxyserver voor het LAN-netwerk gebruiken'.
Fout 101 (net::ERR_CONNECTION_RESET): De verbinding is opnieuw ingesteld.
500 Internal Server Errorquote:
wtf hier doet ie het ook ineens niet meerquote:Op zondag 13 mei 2012 16:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
500 Internal Server Error
nginx/1.0.13
Net zolang F5 drukken tot je beeld hebt en tot die tijd niet hier posten!quote:Op zondag 13 mei 2012 16:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
500 Internal Server Error
nginx/1.0.13
Ja want er vergaat dan iets ofzo en niet meer kunnen zolderkamer dingen doen! Jaaaaaaaaaaaquote:
dan moet ik huiswerk gaan maken ofzoquote:Op zondag 13 mei 2012 16:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja want er vergaat dan iets ofzo en niet meer kunnen zolderkamer dingen doen! Jaaaaaaaaaaa
Herinner mij er niet aanquote:Op zondag 13 mei 2012 16:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan moet ik huiswerk gaan maken ofzo
Helaas wel maar ik stel het liever uitquote:Op zondag 13 mei 2012 16:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb jij ook nog wat leuke dingen liggen?
due tomorrow? Do tomorrowquote:Op zondag 13 mei 2012 16:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Helaas wel maar ik stel het liever uit
Dinsdag 2 deadlines, beide moet ik nog aan beginnen29 mei een deadline niet veel werk mar toch.
31 mei deadline gigantisch veel werk![]()
22 juni deadline niet veel werk maar een presentatie geven over wat je van het jaar vond voor 6 studiepunten6 punten voor een seniele reflectie.
Lindgrenmickeymouse.jpgquote:
quote:
2-1quote:
Maar hij wordt wel gemist.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:16 schreef Reemi het volgende:
Büttner gaat de pingel missen neemt de pingel niet.
Houd je bek gewoon. Het mag alleen als ik het ook doequote:Op zondag 13 mei 2012 16:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
WEGWEZEN MET DESEN LAIFVERSLAGEN [/vdmar]
U mad bro ? Hhahahahahahquote:
Kan Chelsea, Arsenal nog inhalen?quote:
Spursquote:Op zondag 13 mei 2012 16:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet echt hoor. Ben jij voor Spurs of Newcastle?
Als ze CL winnen krijgen zij de CL ticket van plek 4 toch of zoiets vaags?quote:
Dunno hoe dat zit.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Als ze CL winnen krijgen zij de CL ticket van plek 4 toch?
Is beter voor Feyenoordquote:
Knap dat je weet dat Chelsea in de finale zit. Had ik niet van je verwacht.quote:
Kut club. Ajax 2 is hetquote:
Hoezo jammer, beter dan dat pauper Arsenal die door een speler overeind wordt gehouden.quote:
Ajax 2??quote:Op zondag 13 mei 2012 16:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kut club. Ajax 2 is hetbah, ik hoop dat ze eruit vliegen die paupers.
Ja, door zowat heel NL wordt W2 als ajax 2 gezien en W2 supporters schijnen dat ook nog leuk te vinden. Je moet het niet aan mij vragen waarom het zo isquote:
Nog nooit gehoord, maar waarom dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, door zowat heel NL wordt W2 als ajax 2 gezien en W2 supporters schijnen dat ook nog leuk te vinden. Je moet het niet aan mij vragen waarom het zo is
quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, door zowat heel NL wordt W2 als ajax 2 gezien en W2 supporters schijnen dat ook nog leuk te vinden. Je moet het niet aan mij vragen waarom het zo is
Wat jonge, ik hoor het heel vaak en lees het ook. Ik weet de reden toch niet.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:29 schreef Tim86 het volgende:
lul niet vandermar. Willem II is weleens gekscherend het Ajax van het zuiden genoemd, maar dat heeft geen zak met een Ajax connectie te maken. Tering wat ben jij toch een raar mannetje zeg.
Waarschijnlijk noemen ze het Ajax 2 omdat het bijna net zo'n mooie club isquote:Op zondag 13 mei 2012 16:29 schreef Tim86 het volgende:
lul niet vandermar. Willem II is weleens gekscherend het Ajax van het zuiden genoemd, maar dat heeft geen zak met een Ajax connectie te maken. Tering wat ben jij toch een raar mannetje zeg.
En dan krijg je ook meteen een hekel aan de club om die reden..doe toch niet zo fucking triest man.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat jonge, ik hoor het heel vaak en lees het ook. Ik weet de reden toch niet.
Nee ik vind het gewoon een pauperclub. Alle clubs uit het zuiden vind ik pauper. H'veen vind ik ook pauper net als Graafschap, twente, ajax, groningen, Ado, Vitesse.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan krijg je ook meteen een hekel aan de club om die reden..doe toch niet zo fucking triest man.
ik las dat Engeland net zoveel plaatsen heeft dit jaar als ze de CL winnen..dan is de nummer 4 gewoon de lul.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:31 schreef DutchSL het volgende:
Toen Liverpool de CL won mochten zij het jaar er op ook CL spelen, waardoor er vijf Engelse clubs mee mochten doen (al werd Everton uitgeschakeld in de voorronde tegen Villarreal).
QFTquote:Op zondag 13 mei 2012 16:29 schreef Tim86 het volgende:
Tering wat ben jij toch een raar mannetje zeg.
haphaphapquote:Op zondag 13 mei 2012 16:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan krijg je ook meteen een hekel aan de club om die reden..doe toch niet zo fucking triest man.
Ten opzichte van jou ligt elke club in het zuiden.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee ik vind het gewoon een pauperclub. Alle clubs uit het zuiden vind ik pauper.
Behalve Feyenoordquote:Op zondag 13 mei 2012 16:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ten opzichte van jou ligt elke club in het zuiden.
Jaquote:
Die spits van Porto had er ook 3 jaquote:Op zondag 13 mei 2012 16:37 schreef DutchSL het volgende:
Er zijn ook nog een paar hattricks gescoord, hopelijk gaat dit niet ten koste van een IF van Wolfswinkel..
Kleber van Porto zit niet in het spel en die gast van Rangers ook niet zie ik nu, dat scheelt twee concurrentenquote:Op zondag 13 mei 2012 16:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die spits van Porto had er ook 3 ja
Ik vind een hattrick bij 3-2 wel knapper dan bij 5-2 though
Ik antwoord met, ik koop de spelers pas zodra ik het geld daadwerkelijk op mijn rekening heb.quote:Ik kan het geld overmaken , maar ik zit bij abn amro , daar duurt het binnen 24 uur als het er op staat , als ik u een transactie bewijs mee stuur , kun u dan nog de munten geven ?
2e mailtje (3 uur later)quote:Oke prima
Het is wel duidelijk dat ik geen zaken meer met hem ga doen. Zou ik hem nog in de zeik kunnen nemen?quote:Kan ik ook op een andere manier betalen , paysafecard etcc.
haha laat 'm gewoon nog 1 keer weten dat alleen bank een optie is en als hij niet van plan is over te maken hij maar wat anders moet zoeken.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Gister had ik het over iemand die 800k coins van me wil 'kopen'
Eerst stuurt hij me dit:
[..]
Ik antwoord met, ik koop de spelers pas zodra ik het geld daadwerkelijk op mijn rekening heb.
Hij:
[..]
2e mailtje (3 uur later)
[..]
Het is wel duidelijk dat ik geen zaken meer met hem ga doen. Zou ik hem nog in de zeik kunnen nemen?
Ja, gewoon dat hij geld xbox points geeft en jij eerst activeert en dan niets meer van je laten horen,quote:Op zondag 13 mei 2012 16:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Eerst stuurt hij me dit:
[..]
Ik antwoord met, ik koop de spelers pas zodra ik het geld daadwerkelijk op mijn rekening heb.
Hij:
[..]
2e mailtje (3 uur later)
[..]
Het is wel duidelijk dat ik geen zaken meer met hem ga doen. Zou ik hem nog in de zeik kunnen nemen?
Gewoon laten betalen en dan geen coins geven. Doe ik ook altijd, ik heb er echt al héél véél geld mee verdiendt, is echt een goeien manier om rijk te worden.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Eerst stuurt hij me dit:
[..]
Hij:
[..]
2e mailtje (3 uur later)
[..]
Idd en dan van dat geld dat je binnen krijgt zelf nieuwe coins kopen op marktplaats = infinite coins cheatquote:Op zondag 13 mei 2012 16:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon laten betalen en dan geen coins geven. Doe ik ook altijd, ik heb er echt al héél véél geld mee verdiendt, is echt een goeien manier om rijk te worden.
Hahaquote:Op zondag 13 mei 2012 16:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon laten betalen en dan geen coins geven. Doe ik ook altijd, ik heb er echt al héél véél geld mee verdiendt, is echt een goeien manier om rijk te worden.
quote:Ik heb een beetje het idee dat ik in herhaling val. Maar nog even voor de duidelijkheid.
"Als ik via marktplaats zaken doe dan houd ik me aan een aantal regels. 1 daarvan is dat ik niet de coins over maak totdat ik zelf heb gezien dat het geld op mijn rekening staat.
Het is jammer dat het wat langer duurt bij de ABN maar dat is niet anders."
Ik doe zaken via mijn bankrekening, anders niet.
Mvg,
Tobias
Cambuur speelt goedquote:
Toch een kut club.quote:
Eens, ik hoop dat ze promoveren, lekker dichtbij een eredivisieclubquote:
Masterrrrrlijk dit ouwe!quote:Op zondag 13 mei 2012 16:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd en dan van dat geld dat je binnen krijgt zelf nieuwe coins kopen op marktplaats = infinite coins cheat
quote:
http://ultimatedb.nl/quote:Op zondag 13 mei 2012 16:53 schreef vandermar het volgende:
Ik wil TOTY Hart ookvoor hoeveel gaat hij?
Nog maar 180k op ps3.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:53 schreef vandermar het volgende:
Ik wil TOTY Hart ookvoor hoeveel gaat hij?
quote:
Thanks, ik wil eerst weten of hij het waard isquote:
Ik zou het niet doen. De reden moet je niet aan mij vragen.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
[..]
Thanks, ik wil eerst weten of hij het waard is
Lief dagboek....quote:Op zondag 13 mei 2012 16:56 schreef marcie216 het volgende:
vanavond kapsalon eten denk ik.
Mijn 1e x.. Ik lus alleen geen kaas, maarja misschien gesmolten en in die combinatie wel
Dat vind ik zo achterlijk. Mensen die geen kaas lusten, maar wel als het gesmolten is.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:56 schreef marcie216 het volgende:
Mijn 1e x.. Ik lus alleen geen kaas, maarja misschien gesmolten en in die combinatie wel
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:56 schreef marcie216 het volgende:
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:56 schreef marcie216 het volgende:
Kapsalon eten als je geen kaas lustquote:Op zondag 13 mei 2012 16:56 schreef marcie216 het volgende:
Maar je vindt rijst wel lekker?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:58 schreef marcie216 het volgende:
Op een tosti lust ik het ook, dus misschien op Kapsalon ook wel.
0-0, Cambuur mag niet verliezen. Cambuur had trouwens thuis moeten winnenquote:Op zondag 13 mei 2012 16:58 schreef diedjuh het volgende:
wat was de uitslag van de heenwedstrijd van Cambuur-VVV?
Ik minder met m'n 4.5* team.quote:
Slapen op een fotoquote:
Mwoa, met mijn 4.5 team kom ik (op papier) even sterke tegenstanders tegen vergeleken met mijn 5* team en eigenlijk nooit een gelijkwaardig team (77-77-75).quote:
TR gemachtquote:Op zondag 13 mei 2012 17:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Slapen op een fotorare lui die loempianen
hoezo moet dat?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik moet ooit ook nog eens een kapsalon eten
Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 13 mei 2012 16:57 schreef vandermar het volgende:
Ik ga altijd naar een kapsalon om mijn haar te laten knippen. Rare mensen in het zuiden van het land
quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 17:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Slapen op een fotorare lui die loempianen
Je leest het op de verkeerde manier denk ikquote:
quote:
je moet er nog een eten ooit? maar dat hoeft toch niet per se? mijn vader had er nog nooit van gehoord toen ik het net vroegquote:Op zondag 13 mei 2012 17:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je leest het op de verkeerde manier denk ik
Laten we het erop houden dat ik het eens wil etenquote:Op zondag 13 mei 2012 17:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
je moet er nog een eten ooit? maar dat hoeft toch niet per se? mijn vader had er nog nooit van gehoord toen ik het net vroeg
Hier in de straat al 3 winkels die het verkopen.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik het eens wil eten
Oke, ik zal je vanavond vertellen of het lekker was, vind jij kaas lekker?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik het eens wil eten
GJE eet alleen kopkaasquote:Op zondag 13 mei 2012 17:09 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke, ik zal je vanavond vertellen of het lekker was, vind jij kaas lekker?
Rot even op naar CUL.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:09 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke, ik zal je vanavond vertellen of het lekker was, vind jij kaas lekker?
jij praat zo vaak OF topic, en met al die rot plaatjes enzo.quote:
Vind jij kaas lekker?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
jij praat zo vaak OF topic, en met al die rot plaatjes enzo.
neequote:
quote:
Alleen als hij 40+ is, gekkie.quote:
Pittigquote:
Hoor hemquote:
Wat gebeurde er?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:16 schreef Tim86 het volgende:
En City wint de titel omdat die draaideurcrimineel zich weer niet kan gedragen
Er zit hier een doner-zaak, maar die is smerig, die loopt ook niet goedquote:Op zondag 13 mei 2012 17:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hier in de straat al 3 winkels die het verkopen.
Elleboog tegen Tevez, toen rood en toen hij het veld af ging gaf hij Aguero nog een knietje..10 wedstrijden denk ik.quote:
haha bij de 2-3 weer een blunder?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:16 schreef BDIL het volgende:
Arsenal gaat nog 3e worden door 2 blunders van de keeper van WBA:')
Ik heb nog nooit een zaak zien lopen maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Er zit hier een doner-zaak, maar die is smerig, die loopt ook niet goed
Hi hi ha hoquote:Op zondag 13 mei 2012 17:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een zaak zien lopen maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik eet ook niet graag koude kaas. Hehe ik ga vanavond ook kapsapon halen.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat vind ik zo achterlijk. Mensen die geen kaas lusten, maar wel als het gesmolten is.
Niet te zuinigquote:
quote:
Gaat niet gebeuren, QPR moet scoren en City ook. Even stream aan want leuke slotfasequote:
Hoezo? QPR heeft een beter doelgemiddelde als bolton.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, QPR moet scoren en City ook. Even stream aan want leuke slotfase
Om te huilenquote:
EPic 25 minuten nogquote:
Zegt iemand met de nickname LUCKY020 op livetv.ru/enquote:hope City loses.....the club is bought together by Arabian monkey's....they don't have tradition, footbal school, and prices
quote:Op zondag 13 mei 2012 17:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
jij praat zo vaak OF topic, en met al die rot plaatjes enzo.
quote:Op zondag 13 mei 2012 17:32 schreef vandermar het volgende:
Ik kan fucking geen stram vinden argh asdfiunasdf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 mei 2012 17:35 schreef Nickskuh het volgende:
[..]Werkt niet bij mij. :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://leleopy.blogspot.c(...)ns-park-rangers.html
quote:Op zondag 13 mei 2012 17:35 schreef Nickskuh het volgende:
[..]Heb er al 1 maar thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ja inderdaad, City moet gewoon gaan counteren, snelle spelers met Aguero en..... ja.... uuuhh.... Nasri een beetje.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:42 schreef Tim86 het volgende:
Mancini snapt er echt helemaal niks van..hoe hij ze nu aan laat vallen man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |