Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Ja man, want shiney zijn op voorhand beter dan non shiney. Sibon is daarom ook beter dan Poepon.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zonde dat er geen shiny silver NL RB is trouwens
Care, er zijn twee goede IFs.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja, Boulahrouz en....quote:Op zondag 13 mei 2012 14:28 schreef Reemi het volgende:
Wie is die OP chick?
[..]
Care, er zijn twee goede IFs.
Staat mooierquote:Op zondag 13 mei 2012 14:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja man, want shiney zijn op voorhand beter dan non shiney. Sibon is daarom ook beter dan Poepon.
Zijn meteen zo duurquote:Op zondag 13 mei 2012 14:28 schreef Reemi het volgende:
Wie is die OP chick?
[..]
Care, er zijn twee goede IFs.
Boulahquote:Op zondag 13 mei 2012 14:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja, die is meteen 25k ofzoquote:
Heb op dit moment 1.5k en ik moet nog 3k terugbetalen aan iemandquote:
Doe nou niet of je er verstand van hebt.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb een Verhaegh voor 200c opgepikt net. Tevens UP V. Aanholt > Buttner
oh hahaquote:Op zondag 13 mei 2012 14:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat ie voor de Graafschap isnoob.
Ik zal het overwegenquote:Op zondag 13 mei 2012 14:36 schreef KC.PSV het volgende:
Mensen met een Braziliaans team of Bundesliga team raad ik aan op toty Luiz Gustavo te kopen. Wat is deze gozer goed.
Ja is zeker veel geld, maar Gustavo heeft echt een zieke pass en ze komen er niet langs. Als je coins hebt zal ik het doen.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik zal het overwegenWel aardig prijsverschil tussen hem en R.Carlos. Geen idee of het verschil tussen die 2 de 100k waard is.
Ja want als je de coins niet hebt dan kan het ook nietquote:Op zondag 13 mei 2012 14:43 schreef KC.PSV het volgende:
[..]
Ja is zeker veel geld, maar Gustavo heeft echt een zieke pass en ze komen er niet langs. Als je coins hebt zal ik het doen.
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja want als je de coins niet hebt dan kan het ook niet
Dit mag gewoon?quote:
Niet echt 'eerlijk'quote:
het leven is niet echt 'eerlijk'quote:
quote:
Lachen om je eigen grappen en grollenquote:
quote:
Nee maar wel een grol.quote:
Om 16:00 begint Chelsea pas hoorquote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Om 16:00 begint Chelsea pas hoor
Nu hebben we onze ''Jonko klapper'' volgend jaar niet meer in het spel ; Frankelquote:
Even op zoek naar een Sopcastjequote:Op zondag 13 mei 2012 15:31 schreef wieisboos het volgende:
Wtf m'n Sport1-abonnement is opeens opgehouden terwijl de laatste factuur 1 mei wasNu moet ik kijken met zo'n pauper stream
quote:
Mclaren.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
godver wat een spannende race op het Circuit de Catalunya
Ja, gewoon mooi beeld.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:33 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga ook is sopcast downloaden, is dat gewoon mooi beeld?
Niemand geeft een neuk om autoracen. Het is leuk om zelf te doen maar het kijkenquote:Op zondag 13 mei 2012 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
godver wat een spannende race op het Circuit de Catalunya
ik hoop het wel. Alonsoquote:Op zondag 13 mei 2012 15:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Mclaren.:')
Idd gaat hij het volhouden of niet haha
ik geef een neuk.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, gewoon mooi beeld.
[..]
Niemand geeft een neuk om autoracen. Het is leuk om zelf te doen maar het kijkenKarten
Nu je het zegt, een trieste dag in de geschiedenis van het Nederlandse voetbal.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nu hebben we onze ''Jonko klapper'' volgend jaar niet meer in het spel ; Frankel
quote:
Ah godver, briljant ook al zijn ze bekendquote:
9761 intikken.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het ging er juist om dat ze totaal niet grappig waren.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ah godver, briljant ook al zijn ze bekend
Dat is Korea TV vriendquote:
Dorpstaat 32quote:Op zondag 13 mei 2012 15:42 schreef marcie216 het volgende:
Waar kan je zien welk adress bv man city is?
Zoeken op internet en kijken onder het kopje 'live channels'. En onthouden, zo weet je bv dat Ajax vaak op 13th stream is.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:42 schreef marcie216 het volgende:
Waar kan je zien welk adress bv man city is?
Baas. Jammer dat Alonso net niet ingehaald werd haha, scheelde ook niks.quote:
Ik vind ze wel grappig maar mijn grappigheids drempel is ook nogal laagquote:Op zondag 13 mei 2012 15:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het ging er juist om dat ze totaal niet grappig waren.
Nee manquote:Op zondag 13 mei 2012 15:45 schreef Rijst het volgende:
Chelsea wedstrijden kijkenAls er 1 club saai voetbal speelt dan is het Chelsea wel.
In het jaar dat Chelsea kampioen werd(2009/2010) was het anders aardig leuk om te kijken. Drogba werd topscorer en je wist gewoon dat Chelsea thuis met 6-0 won. In dat jaar was ook Malouda erg goed.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:45 schreef Rijst het volgende:
Chelsea wedstrijden kijkenAls er 1 club saai voetbal speelt dan is het Chelsea wel.
OKe dankuquote:Op zondag 13 mei 2012 15:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zoeken op internet en kijken onder het kopje 'live channels'. En onthouden, zo weet je bv dat Ajax vaak op 13th stream is.
En ik zou niet teveel verwachten van de beeldkwaliteit
ja daaamn Raikkonen was aan het pompen man, gewoon 18 seconden achterstand goedgemaaktquote:Op zondag 13 mei 2012 15:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Baas. Jammer dat Alonso net niet ingehaald werd haha, scheelde ook niks.
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind ze wel grappig maar mijn grappigheids drempel is ook nogal laagik lig nogal snel in een scheur en zeker als het dom is. Zo is er iemand uit mijn voetbal team die echt ziek dom is, dingen die hem laatst overkomen zijn.
Hij was in de stad, liep daar gewoon en ineens zat er iemand met een hand in zijn broek aan zijn piemelecht een wildvreemde en die liep achter hem maar hij durfde niet om te kijken
ging hij daarna na politie bureau en aangifte doen door te zeggen dat er iemand aan zijn piemel zat terwijl hij gewoon in de stad liep
geniaal. Team genoten waren er bij en vertelden het
Laatst moest hij iets in de brievenbus doen en ging dat hardlopen doen, flikkert hij keihard over een paaltje heen lol en ging ziek hard onderuit.
Vandaag met voetbal, de spelerspassen waren we vergeten en we moesten een derby spelen dus niet ver weg, gaat hij lopend naar huis ipv. op zijn fietshet is dat we nog niet bij die andere club waren (2km verder)
hij had zijn fiets mee maar ging de passen ophalen. Hij komt terug en is ze vergeten
Vandaag weer. Wij staan 12 punten achter op de nummer 1 en moeten nog 1 wedstrijd. Zegt hij zo we kunnen theoretisch nog kampioen worden
Daar hadden we bij moeten zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind ze wel grappig maar mijn grappigheids drempel is ook nogal laagik lig nogal snel in een scheur en zeker als het dom is. Zo is er iemand uit mijn voetbal team die echt ziek dom is, dingen die hem laatst overkomen zijn.
Hij was in de stad, liep daar gewoon en ineens zat er iemand met een hand in zijn broek aan zijn piemelecht een wildvreemde en die liep achter hem maar hij durfde niet om te kijken
ging hij daarna na politie bureau en aangifte doen door te zeggen dat er iemand aan zijn piemel zat terwijl hij gewoon in de stad liep
geniaal. Team genoten waren er bij en vertelden het
Laatst moest hij iets in de brievenbus doen en ging dat hardlopen doen, flikkert hij keihard over een paaltje heen lol en ging ziek hard onderuit.
Vandaag met voetbal, de spelerspassen waren we vergeten en we moesten een derby spelen dus niet ver weg, gaat hij lopend naar huis ipv. op zijn fietshet is dat we nog niet bij die andere club waren (2km verder)
hij had zijn fiets mee maar ging de passen ophalen. Hij komt terug en is ze vergeten
Vandaag weer. Wij staan 12 punten achter op de nummer 1 en moeten nog 1 wedstrijd. Zegt hij zo we kunnen theoretisch nog kampioen worden
VVV- Cambuurquote:Op zondag 13 mei 2012 15:51 schreef poker4lifee het volgende:
Lastig, welke wedstrijd kijken.. Denk City en af en toe switchen naar ARsenal ofzo.
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nog steeds geen sopcast voor Chelsea; iemand?
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:48 schreef BDIL het volgende:
rojadirecta.es of lshunter.tv voor de simpele zielen
Live wedstrijden via internet streams #47quote:Op zondag 13 mei 2012 15:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
niemand gaat vrijwillig naar Chelsea kijken.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik Tottenham en maybe Man City, jammer dat er geen Everton - Newcastle is op sport 1quote:Op zondag 13 mei 2012 15:51 schreef poker4lifee het volgende:
Lastig, welke wedstrijd kijken.. Denk City en af en toe switchen naar ARsenal ofzo.
VIPBoxquote:Op zondag 13 mei 2012 15:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Deze webpagina is niet beschikbaarquote:Op zondag 13 mei 2012 15:57 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.firstrowsports.eu/
alle wedstrijden daar te vinden.
druk eens op F5.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Deze webpagina is niet beschikbaar
De verbinding met www.firstrowsports.eu is verbroken.
Hier zijn enkele suggesties:
Laad deze webpagina later opnieuw.
Controleer uw internetverbinding. Start alle routers, modems, of andere netwerkapparaten die u gebruikt opnieuw op.
Voeg Google Chrome als toegestaan programma toe aan de instellingen van uw firewall of antivirussoftware. Als dit al een toegestaan programma is, kunt u het verwijderen uit de lijst met toegestane programma's en het opnieuw toevoegen.
Als u een proxyserver gebruikt, controleert u uw proxyinstellingen of neemt u contact op met uw netwerkbeheerder om te controleren of de proxyserver werkt. Als u denkt dat u geen proxyserver zou moeten gebruiken, past u uw proxyinstellingen aan: Ga naar het menu 'Gereedschap' > Instellingen > Geavanceerde opties > Proxyinstellingen wijzigen... > LAN-instellingen en verwijder het vinkje uit het selectievakje bij 'Een proxyserver voor het LAN-netwerk gebruiken'.
Fout 101 (net::ERR_CONNECTION_RESET): De verbinding is opnieuw ingesteld.
500 Internal Server Errorquote:
wtf hier doet ie het ook ineens niet meerquote:Op zondag 13 mei 2012 16:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
500 Internal Server Error
nginx/1.0.13
Net zolang F5 drukken tot je beeld hebt en tot die tijd niet hier posten!quote:Op zondag 13 mei 2012 16:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
500 Internal Server Error
nginx/1.0.13
Ja want er vergaat dan iets ofzo en niet meer kunnen zolderkamer dingen doen! Jaaaaaaaaaaaquote:
dan moet ik huiswerk gaan maken ofzoquote:Op zondag 13 mei 2012 16:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja want er vergaat dan iets ofzo en niet meer kunnen zolderkamer dingen doen! Jaaaaaaaaaaa
Herinner mij er niet aanquote:Op zondag 13 mei 2012 16:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan moet ik huiswerk gaan maken ofzo
Helaas wel maar ik stel het liever uitquote:Op zondag 13 mei 2012 16:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb jij ook nog wat leuke dingen liggen?
due tomorrow? Do tomorrowquote:Op zondag 13 mei 2012 16:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Helaas wel maar ik stel het liever uit
Dinsdag 2 deadlines, beide moet ik nog aan beginnen29 mei een deadline niet veel werk mar toch.
31 mei deadline gigantisch veel werk![]()
22 juni deadline niet veel werk maar een presentatie geven over wat je van het jaar vond voor 6 studiepunten6 punten voor een seniele reflectie.
Lindgrenmickeymouse.jpgquote:
quote:
2-1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |