ik wil op lange termijn (zeg na +/- 4 mnd) gewoon sex hebben zonder condoom thats fucking all als dat pessimistisch isquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens wat minder pessimistisch worden, voor ieder idee heb je wel weer iets te verzinnen waardoor het toch niks is.
Nu vraag ik me een ding af, wat zou jouw ideale oplossing zijn?
Nou, die is er toch? Dus wat is het probleem?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:44 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik wil op lange termijn (zeg na +/- 4 mnd) gewoon sex hebben zonder condoom thats fucking all als dat pessimistisch is![]()
een methode om zonder condoom te neuken niets meer niets minder
dat doe ik zodra ik het woord in de mond kan nemen zonder gifgroen uit te slaan van frustratie. vrouwencondoom ga ik testen als er weer een vrouw gescoord isquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:01 schreef snakelady het volgende:
En anders met condoom en penisring proberen?
nee die heb ik nog niet geprobeerd, zet hem op het lijstjequote:Op woensdag 16 mei 2012 19:17 schreef erodome het volgende:
Heb je de durex xl comfort al geprobeert? Die schijnt vaak te helpen als iemand of een langere voorhuid heeft(die bij erectie nog over de eikel heen zit/kan) of bij een korte voorhuid/besneden.
Nou ja, dat zeggen ze zelf van durex, maar ook op wat andere plaatsen wel, dat ding schijnt een iets andere pasvorm te hebben.
Wat denk jij dan, dat je een puur lichamelijk probleem hebt?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nog een dokter die vanaf dr stoel ziet wat het probleem ishet zit tussen mn oren daarom heb ik het ook alleen en enkel en alleen met een condoom zonder condoom nooit een probleem
ik denk dat condooms en ik niet goed samengaan. en dus wil ik mijn komkommer graag zo min mogelijk in contact brengen met condooms. helaas is dat bij gebrek aan een vaste relatie momenteel niet mogelijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:23 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Wat denk jij dan, dat je een puur lichamelijk probleem hebt?
Er bestaan mensen met blindheid of verlammingen, die tussen de oren zit! Is een slappe lul zoveel onwaarschijnlijker dan? En dat is heel vervelend, maar oefenen kan je zeker helpen.
Die dingen zijn primair gemaakt om zwangerschap en geslachtsziektes te voorkomen, terwijl je nog een vorm van sex kunt hebben. Dat dat voor sommige mannen niet zo aangenaam is als zonder condoom is een gegeven, dat moet je niet op GewoneMan afschuiven. Alsof alle mannen hetzelfde zijn zeg.quote:Op donderdag 17 mei 2012 03:11 schreef snakelady het volgende:
Maar waaromgaan condooms en jij niet samen? Denk je dat dag iets lichamelijks is? Misschien dan even de fabrikant bellen, misschien hebben die een idee.
Die dingen zijn gemaakt om seks mee te hebben, als dat niet lukt is dag nogal apart te noemen .
Een vorm van sex?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:17 schreef DannyDomGelul het volgende:
[..]
Die dingen zijn primair gemaakt om zwangerschap en geslachtsziektes te voorkomen, terwijl je nog een vorm van sex kunt hebben. Dat dat voor sommige mannen niet zo aangenaam is als zonder condoom is een gegeven, dat moet je niet op GewoneMan afschuiven. Alsof alle mannen hetzelfde zijn zeg.
Waarom loop je zo te zeuren als je snapt wat ik bedoel ... man je lijkt wel een wijf.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:20 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Een vorm van sex?Ik weet niet waar jij dat condoom om schuift maar ik kan gewoon dezelfde standjes doen als zonder condoom hoor, hoef echt niet dubbel te liggen ofzo om hem er in te stoppen omdat er een condoom om zit. Dat het gevoel minder is klopt, dat vind ik ook een enorm groot nadeel aan condooms.
conclusie is dus dat condooms kut zijn daar waren alle mannen het al over eens. maar dat is niet het punt van dit topic punt is dat steeds meer vrouwen geen hormonen willen en dan wordt er van de man verlangt dat hij condooms gaat gebruiken ook voor de lange termijn en daar pas ik echt voorquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:20 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Een vorm van sex?Ik weet niet waar jij dat condoom om schuift maar ik kan gewoon dezelfde standjes doen als zonder condoom hoor, hoef echt niet dubbel te liggen ofzo om hem er in te stoppen omdat er een condoom om zit. Dat het gevoel minder is klopt, dat vind ik ook een enorm groot nadeel aan condooms.
precies!quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:17 schreef DannyDomGelul het volgende:
[..]
Die dingen zijn primair gemaakt om zwangerschap en geslachtsziektes te voorkomen, terwijl je nog een vorm van sex kunt hebben. Dat dat voor sommige mannen niet zo aangenaam is als zonder condoom is een gegeven, dat moet je niet op GewoneMan afschuiven. Alsof alle mannen hetzelfde zijn zeg.
ok condooms zijn kut maar om de schuld bij de vrouwen te leggenquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:46 schreef Ffleamig het volgende:
Condooms zijn een vloek, als de vrouwen gewoon eens opletten waar ze de benen voor wijd doen waren comdooms helemaal niet nodig, bedankt vrouwen
UR welcome!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:46 schreef Ffleamig het volgende:
Condooms zijn een vloek, als de vrouwen gewoon eens opletten waar ze de benen voor wijd doen waren comdooms helemaal niet nodig, bedankt vrouwen
Nou heb ik misschien wat posts overgeslagen maar ik heb je nog steeds geen antwoord zien geven op wat voor jou een oplossing is. Je roept alleen maar "alles behalve met condoom", dat is geen oplossing.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:50 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ok condooms zijn kut maar om de schuld bij de vrouwen te leggenehhh nee dan nog eerder de technologie sector die hadden in meer dan 2000 jaar toch wel eens wat beters kunnen verzinnen damn....
Tuurlijk, hartstikke zielig, maar daar elke dag mee bezig moeten zijn zoals vrouwen moeten is dan niet erg.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:40 schreef DannyDomGelul het volgende:
[..]
Waarom loop je zo te zeuren als je snapt wat ik bedoel ... man je lijkt wel een wijf.
En het is niet alleen dat je minder voelt. Het gaat er ook om dat je je op het moment supreme niet druk hoeft te maken om dat ding, het idee dat je je moet beschermen tegen iets dat dat meisje kan meedragen uit haar verleden, het zit letterlijk tussen jou en je partner.
Ik vind dat een afknapper, en met mij meer mannen.
Euhm nee, dat zit niet tussen de oren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:21 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Nou heb ik misschien wat posts overgeslagen maar ik heb je nog steeds geen antwoord zien geven op wat voor jou een oplossing is. Je roept alleen maar "alles behalve met condoom", dat is geen oplossing.
En tuurlijk hebben condooms nadelen. Maar zonder condoom neuken heeft ook nadelen. Je bent gewoon een ongelooflijk zeikwijf als je een lekkere chick kan neuken, en in plaats van dat je (iets verminderd) geniet met condoom, gaat lopen huilen dat je zonder wil. En zo kom je hier in ieder geval over
Ik vraag me trouwens wel echt af of de klachten met pilgebruik niet bij vrouwen tussen de oren zit. Ik heb me er nooit echt in verdiept, maar ik begreep dat er in orale anticonceptie juist mínder hormonen zitten dan dat je lichaam zelf zou aanmaken. En het gooit niets in de war, maar het neemt het over, denk dat als je netjes je pilletje elke dag om dezelfde tijd slikt en niet te vaak ziek bent enzo, je stabielere hormoonspiegels hebt dan als je lichaam het zelf regelt. En blijkbaar ook minder hormoon. Snap ik niet waar alle problemen vandaan komen (Maar niet snappen betekent niet dat ze er niet zijn, I know)
nou ja als man heb je bar weinig opties het is condoom of sterilisatiequote:Op woensdag 23 mei 2012 16:21 schreef Dizorn het volgende:
Nou heb ik misschien wat posts overgeslagen maar ik heb je nog steeds geen antwoord zien geven op wat voor jou een oplossing is. Je roept alleen maar "alles behalve met condoom", dat is geen oplossing.
ja das leuk maar bij mij weigert de dienst in zijn geheel zodra het condoom omgaatquote:En tuurlijk hebben condooms nadelen. Maar zonder condoom neuken heeft ook nadelen. Je bent gewoon een ongelooflijk zeikwijf als je een lekkere chick kan neuken, en in plaats van dat je (iets verminderd) geniet met condoom, gaat lopen huilen dat je zonder wil. En zo kom je hier in ieder geval over
hmmm als ik de vrouwen mag geloven is dat niet zo maar goed ben zelf geen vrouwquote:Ik vraag me trouwens wel echt af of de klachten met pilgebruik niet bij vrouwen tussen de oren zit. Ik heb me er nooit echt in verdiept, maar ik begreep dat er in orale anticonceptie juist mínder hormonen zitten dan dat je lichaam zelf zou aanmaken. En het gooit niets in de war, maar het neemt het over, denk dat als je netjes je pilletje elke dag om dezelfde tijd slikt en niet te vaak ziek bent enzo, je stabielere hormoonspiegels hebt dan als je lichaam het zelf regelt. En blijkbaar ook minder hormoon. Snap ik niet waar alle problemen vandaan komen (Maar niet snappen betekent niet dat ze er niet zijn, I know)
Ik was altijd heel tevreden over de pil, gebruikte het al vanaf mijn 15de om mijn menstruatie te regelen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:21 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens wel echt af of de klachten met pilgebruik niet bij vrouwen tussen de oren zit. Ik heb me er nooit echt in verdiept, maar ik begreep dat er in orale anticonceptie juist mínder hormonen zitten dan dat je lichaam zelf zou aanmaken. En het gooit niets in de war, maar het neemt het over, denk dat als je netjes je pilletje elke dag om dezelfde tijd slikt en niet te vaak ziek bent enzo, je stabielere hormoonspiegels hebt dan als je lichaam het zelf regelt. En blijkbaar ook minder hormoon. Snap ik niet waar alle problemen vandaan komen (Maar niet snappen betekent niet dat ze er niet zijn, I know)
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:21 schreef Dizorn het volgende:
Ik vraag me trouwens wel echt af of de klachten met pilgebruik niet bij vrouwen tussen de oren zit.
Maar waarom nu ineens zo'n gehaaste beslissing maken? Je bent vrijgezel dus wat maakt het uit?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:54 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nou ja als man heb je bar weinig opties het is condoom of sterilisatiedat laatste overweeg ik nu dus. mag ik even aan toevoegen dat ik op korte termijn geen probleem heb het gaat mij om lange termijn wil ik geen condooms
dat doe ik ook ondertussen denk ik erover. en binnenkort maar eens wat dingen proberenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar waarom nu ineens zo'n gehaaste beslissing maken? Je bent vrijgezel dus wat maakt het uit?
One night stands kan je sowieso niet hebben ivm dat je geen condoom kan dragen.
Dus wacht gewoon op een volgende relatie, wie weet is ze wel gewoon aan de anticonceptie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |