abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111634538
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 18:34 schreef snakelady het volgende:

[..]

Misschien moet jij eens wat minder pessimistisch worden, voor ieder idee heb je wel weer iets te verzinnen waardoor het toch niks is.
Nu vraag ik me een ding af, wat zou jouw ideale oplossing zijn?
ik wil op lange termijn (zeg na +/- 4 mnd) gewoon sex hebben zonder condoom thats fucking all als dat pessimistisch is :')

een methode om zonder condoom te neuken niets meer niets minder
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 16 mei 2012 @ 19:01:10 #177
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_111635114
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 18:44 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik wil op lange termijn (zeg na +/- 4 mnd) gewoon sex hebben zonder condoom thats fucking all als dat pessimistisch is :')

een methode om zonder condoom te neuken niets meer niets minder
Nou, die is er toch? Dus wat is het probleem?

De meeste vrouwen die ik ken gebruiken echt nog wel iets van voorbehoedsmiddel, zoals een spitraaltje, de pil of iets anders.
Je doet net of er geen een meid meer aan de pil is omdat je toevallig met twee exen pech hebt gehad, dat is natuurlijk onzin.

En ja, je bent pessimistisch, ik kan me je frustratie best voorstellen maar je hebt momenteel niet eens een relatie dus het is nog gissen wat je volgende vriendin als voorbehoedsmiddel gebruikt.

En wil je een ONS, dan heb je gewoon pech, of je wil een zwangerschap en/of soa riskeren maar dat lijkt me niet.

Wat Erodome schreef klopt wel overigens, het condoom probleem zit tussen de oren of je gebruikt een verkeerde condoom, dat kan niet anders aangezien die dingen er voor gemaakt zijn om mee te neuken.
Dat het gevoel minder kan zijn klopt ja, maar een slappe hoor je er niet van te krijgen, dus je zou ook eens naar een sexuloog kunnen gaan om het verder te onderzoeken.
Overigens is tussen de oren niet denigrerend bedoeld, dat is ook gewoon een serieus probleem waar je niks aan kan doen in de zin van, je vraagt er niet om, het is iets wat je overkomt.

En anders met condoom en penisring proberen?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_111635672
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:01 schreef snakelady het volgende:
En anders met condoom en penisring proberen?
dat doe ik zodra ik het woord in de mond kan nemen zonder gifgroen uit te slaan van frustratie. vrouwencondoom ga ik testen als er weer een vrouw gescoord is :7

maar misschien wel het belangrijkst zodra er ook maar iets van een vrouw in mn leven komt zal ik in zeer vroeg stadium dit onderwerp aansnijden en als ze condooms als lange termijn wil is het :W dat is zeker
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 16 mei 2012 @ 19:17:33 #179
37769 erodome
Zweefteef
pi_111635834
Heb je de durex xl comfort al geprobeert? Die schijnt vaak te helpen als iemand of een langere voorhuid heeft(die bij erectie nog over de eikel heen zit/kan) of bij een korte voorhuid/besneden.
Nou ja, dat zeggen ze zelf van durex, maar ook op wat andere plaatsen wel, dat ding schijnt een iets andere pasvorm te hebben.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_111635916
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:17 schreef erodome het volgende:
Heb je de durex xl comfort al geprobeert? Die schijnt vaak te helpen als iemand of een langere voorhuid heeft(die bij erectie nog over de eikel heen zit/kan) of bij een korte voorhuid/besneden.
Nou ja, dat zeggen ze zelf van durex, maar ook op wat andere plaatsen wel, dat ding schijnt een iets andere pasvorm te hebben.
nee die heb ik nog niet geprobeerd, zet hem op het lijstje :{
  donderdag 17 mei 2012 @ 00:23:33 #181
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_111650891
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:27 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nog een dokter die vanaf dr stoel ziet wat het probleem is ^O^ het zit tussen mn oren daarom heb ik het ook alleen en enkel en alleen met een condoom zonder condoom nooit een probleem :{
Wat denk jij dan, dat je een puur lichamelijk probleem hebt?
Er bestaan mensen met blindheid of verlammingen, die tussen de oren zit! Is een slappe lul zoveel onwaarschijnlijker dan? En dat is heel vervelend, maar oefenen kan je zeker helpen. :)
...as always
pi_111654346
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 00:23 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Wat denk jij dan, dat je een puur lichamelijk probleem hebt?
Er bestaan mensen met blindheid of verlammingen, die tussen de oren zit! Is een slappe lul zoveel onwaarschijnlijker dan? En dat is heel vervelend, maar oefenen kan je zeker helpen. :)
ik denk dat condooms en ik niet goed samengaan. en dus wil ik mijn komkommer graag zo min mogelijk in contact brengen met condooms. helaas is dat bij gebrek aan een vaste relatie momenteel niet mogelijk.
  donderdag 17 mei 2012 @ 03:11:42 #183
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_111654838
Maar waaromgaan condooms en jij niet samen? Denk je dat dag iets lichamelijks is? Misschien dan even de fabrikant bellen, misschien hebben die een idee.
Die dingen zijn gemaakt om seks mee te hebben, als dat niet lukt is dag nogal apart te noemen .
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_111928542
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 03:11 schreef snakelady het volgende:
Maar waaromgaan condooms en jij niet samen? Denk je dat dag iets lichamelijks is? Misschien dan even de fabrikant bellen, misschien hebben die een idee.
Die dingen zijn gemaakt om seks mee te hebben, als dat niet lukt is dag nogal apart te noemen .
Die dingen zijn primair gemaakt om zwangerschap en geslachtsziektes te voorkomen, terwijl je nog een vorm van sex kunt hebben. Dat dat voor sommige mannen niet zo aangenaam is als zonder condoom is een gegeven, dat moet je niet op GewoneMan afschuiven. Alsof alle mannen hetzelfde zijn zeg.
pi_111928688
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:17 schreef DannyDomGelul het volgende:

[..]

Die dingen zijn primair gemaakt om zwangerschap en geslachtsziektes te voorkomen, terwijl je nog een vorm van sex kunt hebben. Dat dat voor sommige mannen niet zo aangenaam is als zonder condoom is een gegeven, dat moet je niet op GewoneMan afschuiven. Alsof alle mannen hetzelfde zijn zeg.
Een vorm van sex? :') Ik weet niet waar jij dat condoom om schuift maar ik kan gewoon dezelfde standjes doen als zonder condoom hoor, hoef echt niet dubbel te liggen ofzo om hem er in te stoppen omdat er een condoom om zit. Dat het gevoel minder is klopt, dat vind ik ook een enorm groot nadeel aan condooms.
pi_111929531
quote:
5s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:20 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Een vorm van sex? :') Ik weet niet waar jij dat condoom om schuift maar ik kan gewoon dezelfde standjes doen als zonder condoom hoor, hoef echt niet dubbel te liggen ofzo om hem er in te stoppen omdat er een condoom om zit. Dat het gevoel minder is klopt, dat vind ik ook een enorm groot nadeel aan condooms.
Waarom loop je zo te zeuren als je snapt wat ik bedoel ... man je lijkt wel een wijf.

En het is niet alleen dat je minder voelt. Het gaat er ook om dat je je op het moment supreme niet druk hoeft te maken om dat ding, het idee dat je je moet beschermen tegen iets dat dat meisje kan meedragen uit haar verleden, het zit letterlijk tussen jou en je partner.

Ik vind dat een afknapper, en met mij meer mannen.
pi_111929615
quote:
5s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:20 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

conclusie is dus dat condooms kut zijn daar waren alle mannen het al over eens. maar dat is niet het punt van dit topic punt is dat steeds meer vrouwen geen hormonen willen en dan wordt er van de man verlangt dat hij condooms gaat gebruiken ook voor de lange termijn en daar pas ik echt voor

en dat het gevoel minder is damn dat is een understatement :{
pi_111929630
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:17 schreef DannyDomGelul het volgende:

[..]

precies!
pi_111929798
Condooms zijn een vloek, als de vrouwen gewoon eens opletten waar ze de benen voor wijd doen waren comdooms helemaal niet nodig, bedankt vrouwen |:(
pi_111929980
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:46 schreef Ffleamig het volgende:
Condooms zijn een vloek, als de vrouwen gewoon eens opletten waar ze de benen voor wijd doen waren comdooms helemaal niet nodig, bedankt vrouwen |:(
ok condooms zijn kut maar om de schuld bij de vrouwen te leggen :{ ehhh nee dan nog eerder de technologie sector die hadden in meer dan 2000 jaar toch wel eens wat beters kunnen verzinnen damn....
pi_111930055
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:46 schreef Ffleamig het volgende:
UR welcome!!
  woensdag 23 mei 2012 @ 16:21:18 #192
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_111931258
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:50 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ok condooms zijn kut maar om de schuld bij de vrouwen te leggen :{ ehhh nee dan nog eerder de technologie sector die hadden in meer dan 2000 jaar toch wel eens wat beters kunnen verzinnen damn....
Nou heb ik misschien wat posts overgeslagen maar ik heb je nog steeds geen antwoord zien geven op wat voor jou een oplossing is. Je roept alleen maar "alles behalve met condoom", dat is geen oplossing.

En tuurlijk hebben condooms nadelen. Maar zonder condoom neuken heeft ook nadelen. Je bent gewoon een ongelooflijk zeikwijf als je een lekkere chick kan neuken, en in plaats van dat je (iets verminderd) geniet met condoom, gaat lopen huilen dat je zonder wil. En zo kom je hier in ieder geval over :)

Ik vraag me trouwens wel echt af of de klachten met pilgebruik niet bij vrouwen tussen de oren zit. Ik heb me er nooit echt in verdiept, maar ik begreep dat er in orale anticonceptie juist mínder hormonen zitten dan dat je lichaam zelf zou aanmaken. En het gooit niets in de war, maar het neemt het over, denk dat als je netjes je pilletje elke dag om dezelfde tijd slikt en niet te vaak ziek bent enzo, je stabielere hormoonspiegels hebt dan als je lichaam het zelf regelt. En blijkbaar ook minder hormoon. Snap ik niet waar alle problemen vandaan komen (Maar niet snappen betekent niet dat ze er niet zijn, I know)
WFPB!
  woensdag 23 mei 2012 @ 16:44:28 #193
37769 erodome
Zweefteef
pi_111932393
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:40 schreef DannyDomGelul het volgende:

[..]

Waarom loop je zo te zeuren als je snapt wat ik bedoel ... man je lijkt wel een wijf.

En het is niet alleen dat je minder voelt. Het gaat er ook om dat je je op het moment supreme niet druk hoeft te maken om dat ding, het idee dat je je moet beschermen tegen iets dat dat meisje kan meedragen uit haar verleden, het zit letterlijk tussen jou en je partner.

Ik vind dat een afknapper, en met mij meer mannen.
Tuurlijk, hartstikke zielig, maar daar elke dag mee bezig moeten zijn zoals vrouwen moeten is dan niet erg.

Ik vind dat een uitzondering als gewoneman waarbij de dienst geheel weigerd best wat mag klagen erover, dat is dan ook een naar probleem. Maar dit gejank heb ik geen enkel medelijden mee als vrouw zijnde die al vanah haar tienertijd(toen om de nog onregelmatige cyclus op te vangen) mag denken aan al die gevolgen, dagelijks met die klote pil.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 23 mei 2012 @ 16:47:23 #194
37769 erodome
Zweefteef
pi_111932530
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 16:21 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Nou heb ik misschien wat posts overgeslagen maar ik heb je nog steeds geen antwoord zien geven op wat voor jou een oplossing is. Je roept alleen maar "alles behalve met condoom", dat is geen oplossing.

En tuurlijk hebben condooms nadelen. Maar zonder condoom neuken heeft ook nadelen. Je bent gewoon een ongelooflijk zeikwijf als je een lekkere chick kan neuken, en in plaats van dat je (iets verminderd) geniet met condoom, gaat lopen huilen dat je zonder wil. En zo kom je hier in ieder geval over :)

Ik vraag me trouwens wel echt af of de klachten met pilgebruik niet bij vrouwen tussen de oren zit. Ik heb me er nooit echt in verdiept, maar ik begreep dat er in orale anticonceptie juist mínder hormonen zitten dan dat je lichaam zelf zou aanmaken. En het gooit niets in de war, maar het neemt het over, denk dat als je netjes je pilletje elke dag om dezelfde tijd slikt en niet te vaak ziek bent enzo, je stabielere hormoonspiegels hebt dan als je lichaam het zelf regelt. En blijkbaar ook minder hormoon. Snap ik niet waar alle problemen vandaan komen (Maar niet snappen betekent niet dat ze er niet zijn, I know)
Euhm nee, dat zit niet tussen de oren.
Er is een hele fikse lijst aan bijwerkingen, waarbij je de pech kan hebben daar last van te hebben.
De hormonen die erin gaan komen bovenop de normale hormonen, daarbij hoort je hormoonspiegel niet vast te zijn, maar juist veranderlijk naar gelang wat nodig is.

De eerste pil die ik kreeg was een ramp, ik ben 3 maanden echt ziek geweest ervan, toen mocht ik op een andere over, wat gelukkig wel goed ging.
Dat wil zeggen, tot ik zonder pil was ivm een gewenste zwangerschap, toen voelde ik me veel beter, natuurlijk is tijdens een zwangerschap je hormoonspiegel ook niet geheel normaal, maar na die zwangerschap waren de 3 maanden daarna zonder anti-conseptie ook al beter als wat daarvoor was.
  woensdag 23 mei 2012 @ 16:52:39 #195
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_111932769
Maar het idee is toch doordat je je hormonen uit een pilletje fixt dat je lichaam ze niet meer hoeft aan te maken? Omdat je dan al "genoeg" hormonen in je bloed hebt, feedback-mechanisme en dat soort zaken.
WFPB!
pi_111932900
quote:
nou ja als man heb je bar weinig opties het is condoom of sterilisatie :{ dat laatste overweeg ik nu dus. mag ik even aan toevoegen dat ik op korte termijn geen probleem heb het gaat mij om lange termijn wil ik geen condooms

quote:
ja das leuk maar bij mij weigert de dienst in zijn geheel zodra het condoom omgaat :( dus tja dan is het niet echt een keus hé
quote:
hmmm als ik de vrouwen mag geloven is dat niet zo maar goed ben zelf geen vrouw :{
  woensdag 23 mei 2012 @ 17:17:12 #197
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_111933951
quote:

[..]

Ik was altijd heel tevreden over de pil, gebruikte het al vanaf mijn 15de om mijn menstruatie te regelen.
Toen stopte ik met de pil maar was vrij snel geplanned zwanger, dus ook weer hormonen, na de zwangerschap een mirena en die er uit en weer snel in verwachting.
Vanaf mijn 15de dus eigenlijk iedere keer vol hormonen.

Toen liet mijn man zich helpen en was ik dus van de pil en andere hormoonhoudende middelen af.
En toen merkte ik pas wat het al die jaren met mijn lichaam had gedaan, de migraine waar ik minimaal 2x in de maand last van had was weg.
mijn sexdrive is altijd al goed geweest maar was nu ineens nog hoger.

Het zijn dus misschien geen schokkende veranderingen, maar ik voel me nu wel lekkerder zo.
Maar moet wel eerlijk toegeven, zou ik persoonlijk moeten kiezen tussen condoom en de pil, dan liever de pil, condoom vind ik niet prettig, zie dat meer omdat het even niet anders kan.
pi_111934006
quote:

Ik vraag me trouwens wel echt af of de klachten met pilgebruik niet bij vrouwen tussen de oren zit.
  woensdag 23 mei 2012 @ 17:21:48 #199
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_111934159
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 16:54 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nou ja als man heb je bar weinig opties het is condoom of sterilisatie :{ dat laatste overweeg ik nu dus. mag ik even aan toevoegen dat ik op korte termijn geen probleem heb het gaat mij om lange termijn wil ik geen condooms

Maar waarom nu ineens zo'n gehaaste beslissing maken? Je bent vrijgezel dus wat maakt het uit?
One night stands kan je sowieso niet hebben ivm dat je geen condoom kan dragen.
Dus wacht gewoon op een volgende relatie, wie weet is ze wel gewoon aan de anticonceptie.
pi_111934278
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 17:21 schreef snakelady het volgende:

[..]

Maar waarom nu ineens zo'n gehaaste beslissing maken? Je bent vrijgezel dus wat maakt het uit?
One night stands kan je sowieso niet hebben ivm dat je geen condoom kan dragen.
Dus wacht gewoon op een volgende relatie, wie weet is ze wel gewoon aan de anticonceptie.
dat doe ik ook ondertussen denk ik erover. en binnenkort maar eens wat dingen proberen :{ wordt wel weer korte rokjes weer dus :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')