quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
Nou het was voor mij ook weer veels te laat.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jah, ben uitgeslapen. Natuurlijk weer veel te laat gemaakt gister
Jij ook al een tijdje op?
Hoe kun je leven met slaapgebrek? Ik kan dat echt niet
als ik dat doe slaap ik vanavond niet meer.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:40 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het was voor mij ook weer veels te laat.
Kan er ook niet echt tegen.
Maarja doe zo me ogen nog wel even dicht ofzo
Ja waar, ik krijg het toch elk weekend weer voor elkaar om m'n ritme flink te verneuken.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als ik dat doe slaap ik vanavond niet meer.
Wat voor een hippe baan had jij ook alweer?quote:Op zondag 13 mei 2012 12:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ja waar, ik krijg het toch elk weekend weer voor elkaar om m'n ritme flink te verneuken.
En dan is de maandag weer een hel.
Elke keer echt....
elektro 7 tot 4 zuuuucht.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor een hippe baan had jij ook alweer?
Ik zit op mn donkere zolderkamertje achter fok!quote:Op zondag 13 mei 2012 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een heerlijk weer
Lekker warm in het zonnetje
Waar, het is koud en grauw... het had al best 25 mogen zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een heerlijk weer
Lekker warm in het zonnetje
Hier in Spijkenissequote:Op zondag 13 mei 2012 12:55 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waar, het is koud en grauw... het had al best 25 mogen zijn.
Ja, zover is dat niet vandaan waar ik zit. Het is koudddd.quote:
Ik ook, zou zo door kunnen slapen tot 18uur.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ja waar, ik krijg het toch elk weekend weer voor elkaar om m'n ritme flink te verneuken.
En dan is de maandag weer een hel.
Elke keer echt....
handige wekker welquote:Op zondag 13 mei 2012 12:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ook, zou zo door kunnen slapen tot 18uur.
Gelukkig beld een vriendin van me mij elke zaterdag en zondag wakker rond 12 a half 1
En als ze me in de middag niet hoord en ze vermoed dat ik weer in slaap gevallen ben beld ze me nog een keer
Gelukkig maar
7 tot 4, ieks, wat tergend vroeg.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:52 schreef kree het volgende:
[..]
elektro 7 tot 4 zuuuucht.
Ik wil verder in de muziek maar geen kans.
Ik kan wel koken hoorquote:Op zondag 13 mei 2012 13:05 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat lijkt me verstandig, wel kijken he als ze kookt en notities maken
Kookadvies van drommel.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:05 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat lijkt me verstandig, wel kijken he als ze kookt en notities maken
ja sucks idd.quote:
Geef me een goede keuken en spullen en dan zul je nog verbaasd zijnquote:
Ik heb heerlijke losse werktijden. Alles wat binnen 7 en 10 uur valt is genoeg qua begintijd. En iets later kan ook wel. En gewoon een paar dagen van tevoren zeggen dat je er niet bent enzo.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja sucks idd.
Maargoed 6 uur wekkertje 3x snooze en dan me de tering haasten om maar net op tijd te komen.
+ punt het verdient wel goed.
Hier in de tuin is het 20 graden en heerlijk warm. Binnen is het kouderquote:Op zondag 13 mei 2012 12:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ja, zover is dat niet vandaan waar ik zit. Het is koudddd.
Hmm ik kan ook redelijk makkelijk zijn, want oproepcontract,.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb heerlijke losse werktijden. Alles wat binnen 7 en 10 uur valt is genoeg qua begintijd. En iets later kan ook wel. En gewoon een paar dagen van tevoren zeggen dat je er niet bent enzo.
Oproepcontract, hoe zit dat dan met je pensioen enzo?quote:Op zondag 13 mei 2012 13:17 schreef kree het volgende:
[..]
Hmm ik kan ook redelijk makkelijk zijn, want oproepcontract,.
Maar werk wel full-time nu en wil eigenlijk wat meer vastigheid.
Maar ze wilden het even aankijken
Zucht en dan werk je er al 6 jaar.
Nou geef ze nog 2 weken en dan moeten er spijkers met koppen worden geslagen.
Want nu voel ik me een beetje gebruikt, wel *moeten* komen maar geen zekerheid van hun kant.
Het kutte is ik krijg zoveel betaald dat als ik nu ergens anders solliciteer dat ik ga zakken in loon waarschijnlijk.
Gisteren weer te veel gedronken ca??quote:Op zondag 13 mei 2012 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier in de tuin is het 20 graden en heerlijk warm. Binnen is het kouder
Ik ga denk ik ook eens kijken of ik gezellig een stukje kan fietsen, misschien effe naar het strand alhoewel ik denk dat het daar kouder is.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier in de tuin is het 20 graden en heerlijk warm. Binnen is het kouder
Geen idee hoe het zit maar ik bouw wel wat op aan mn loonstrook te zien.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oproepcontract, hoe zit dat dan met je pensioen enzo?
Klopt doe dit ook niet op m'n werk natuurlijk.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:18 schreef Myraela het volgende:
Ik zou gewoon lekker blijven werken en ondertussen doorzoeken, gaan zeiken voordat je iets anders hebt levert alleen maar shit op.
Hoeveel contracten heb je al gehad?quote:Op zondag 13 mei 2012 13:17 schreef kree het volgende:
[..]
Hmm ik kan ook redelijk makkelijk zijn, want oproepcontract,.
Maar werk wel full-time nu en wil eigenlijk wat meer vastigheid.
Maar ze wilden het even aankijken
Zucht en dan werk je er al 6 jaar.
Nou geef ze nog 2 weken en dan moeten er spijkers met koppen worden geslagen.
Want nu voel ik me een beetje gebruikt, wel *moeten* komen maar geen zekerheid van hun kant.
Het kutte is ik krijg zoveel betaald dat als ik nu ergens anders solliciteer dat ik ga zakken in loon waarschijnlijk.
hihi 0 maar student ook natuurlijk.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoeveel contracten heb je al gehad?
Nope op tijd aan de cola light! Nuchter de nachtbus is en nuchter me bed in!quote:Op zondag 13 mei 2012 13:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Gisteren weer te veel gedronken ca??
Een oproepcontract is ook een contractquote:Op zondag 13 mei 2012 13:22 schreef kree het volgende:
[..]
hihi 0 maar student ook natuurlijk.
Wel meerdere baantjes maar was allemaal oproep blabla
Dit ja, tijdelijke contracten moeten elk jaar hernieuwd worden. Werk je ergens langer dan 3 jaar dan heb je in principe een vast contract tenzij in de CAO anders staat vermeld.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:23 schreef Myraela het volgende:
Na zoveel tijdelijke contracten moeten ze toch over naar een vast contract? Dat was bij de V&D tenminste de reden dat je er na 3 jaar sowieso uit lag, want vaste contracten deden ze niet aan.
volgens mij wel, maar katwijks bedrijf no nonsense blablaaquote:Op zondag 13 mei 2012 13:23 schreef Myraela het volgende:
Na zoveel tijdelijke contracten moeten ze toch over naar een vast contract? Dat was bij de V&D tenminste de reden dat je er na 3 jaar sowieso uit lag, want vaste contracten deden ze niet aan.
Rechtzaak, gouden handdruk, het is het wel waard hoorquote:Op zondag 13 mei 2012 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
volgens mij wel, maar katwijks bedrijf no nonsense blablaa
Ze lappen de regels aan hun laars daar, maar het is wel een gezellig bedrijf om te werken en ik wil er ook niet moeilijk over gaan doen want dan is de hele sfeer sowieso verziekt.
Wel tof, vooral Blaudzun was baas en ene El Groppo en vooral de pauzes met de spelshow Doe Je Haar Of Doe Je Haar Niet.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef, hoe was de show gisteren eigenlijk?
Ik hoop nog op een contract dus zal maar even niet moeilijk gaan doen nu.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Rechtzaak, gouden handdruk, het is het wel waard hoor
quote:Op zondag 13 mei 2012 13:26 schreef El_Matador het volgende:
@ Cassandra; nee, niet projectje.
Ik werd gezoend door de vriendin van een collega. En vervolgens vechten. Eerst heeft hij haar een bloedneus geslagen, vervolgens dook ie op mij. De politie is erbijgekomen en ik heb haar hier veilog bij mij thuis naast me liggen. De bizarste nacht ooit. hij is collega en ik ben zijn baas.werkelijk, el machismo colombiano live.
Scherp.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, dat is El_Matador dus, dat staat er toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |