abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112431255
mail is binnen over de slagroom !

Beste XXX,

Hartelijk dank voor uw interesse in onze Alpro producten en het sturen van uw e-mail.

Alpro heeft inderdaad een opklopbare slagroom geïntroduceerd, alleen dit product is nog niet in Nederland verkrijgbaar.
Wij kunnen op dit moment niet aangeven wanneer we dit wel introduceren, zodra dit product geïntroduceerd wordt, zullen we dit zeker op website en in nieuwsbrieven vermelden.
Wilt u op de hoogte gehouden worden van nieuwtjes en introducties, schrijf u dan in voor de nieuwsbrief op www.alpro.com .
Nogmaals dank voor uw reactie en wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groeten,

Dominicus Hollander
Alpro Consumentenservice
pi_112576347
http://www.ricedream.eu/nl

Eind 1971 droomde Robert Nissenbaum ervan om een drank te ontwikkelen die al het goede van
zuivel in zich had, maar zonder de nadelen.

Dream dranken op basis van rijst of haver zijn stuk voor stuk soja- en lactosevrij.
Ze smaken lekker zoet van nature.

Omdat er veel energie in zit, zijn ze ideaal om je dag mee te beginnen.

Vandaag zijn steeds meer mensen met een lactose-intolerantie of koemelkeiwitallergie op zoek
naar een alternatief voor melk.

De dranken Rice Dream en Oat Dream zijn de ideale oplossing.

Mag of wil je geen koemelk of sojamelk drinken?
Geen probleem, Rice Dream en Oat Dream vormen een lichtverteerbaar alternatief voor melk
en soja. Ontdek ook onze heerlijke recepten.

http://www.ricedream.eu/nl/recipes
  donderdag 7 juni 2012 @ 21:19:51 #204
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_112584782

Geperste tofuvellen

Misschien iets voor hier: geperste tofuvellen. Je ziet ze wel eens in dunne reepjes door bami of loempia. In een salade kan ook. Of zelfs als salade, met enkel wat Aziatische dressing en verse koriander of zo. Zoals die rechts op de foto, die is al gemarineerd en lekker, kun je zo opsnoepen of wat verse kruiden erbij, beetje sesamzaad, van die dingen.

[ Bericht 10% gewijzigd door RobinOok op 07-06-2012 21:25:43 ]
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:00:59 #205
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_112586989
Ah die zocht ik eens bij de toko, maar daar hadden ze het niet. Maar klopt de beschrijving wel? Tofuvellen? Want zelf maken moest ik sojamelk koken ofzo en dan de vellen daar van af halen. Dat klinkt dan niet zoals tofuvellen. Meer sojavellen :)

edit: laat maar, zie al wat info erover staan :)
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:23:28 #206
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_112588454
*edit ook* ah, je had het al gezien/gelezen. ;)
(het staat er allemaal uitgelegd, het verschil tussen die twee)
pi_112619348
Hier kan je gratis een boekje downloaden met allemaal recepten

http://www.vegetarisme.be(...)0Lunchbox%202011.pdf
pi_112724865
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:17 schreef Selestha het volgende:

[..]

Geen hamburger ;) Glutenvrij brood is echt niet lekker. Ik eet voornamelijk rijstcrackers en maïscrackers als vervanging bij bv. het ontbijt.

Ik heb er gewoon lekker n salade bij gemaakt :)

Ik moet zeggen dat het geleidelijk aan al iets makkelijker wordt om te doen, je moet gewoon anders gaan nadenken over hoe je je maaltijden indeelt ;)
Mijn vrouw heeft coeliakie, wij hebben sinds een halfjaar de "rimboe" broodmix van Le Pool ontdekt.

Met deze mix maken we zelf een brood in de oven (beter en makkelijker dan met een broodmachine).

Mijn vrouw kan het zeker drie dagen gewoon kan eten zonder te toasten. Het is erg lekker (relatief natuurlijk) en ze is er ongelooflijk blij mee.
We gebruiken gewoon een cake blik en volgen dan het recept op de verpakking.

En nee ik ben niet verbonden aan Le Pool :) normaal vind ik ze te duur en niet echt bijzonder, maar deze mix is goed.
pi_112769858
quote:
7s.gif Op maandag 11 juni 2012 02:50 schreef Manifesto het volgende:

[..]

Mijn vrouw heeft coeliakie, wij hebben sinds een halfjaar de "rimboe" broodmix van Le Pool ontdekt.

Met deze mix maken we zelf een brood in de oven (beter en makkelijker dan met een broodmachine).

Mijn vrouw kan het zeker drie dagen gewoon kan eten zonder te toasten. Het is erg lekker (relatief natuurlijk) en ze is er ongelooflijk blij mee.

En nee ik ben niet verbonden aan Le Pool :) normaal vind ik ze te duur en niet echt bijzonder, maar deze mix is goed.
Wat een leuke tip voor Selestha.

Ik hou een beetje van dit topic O+
  dinsdag 12 juni 2012 @ 02:31:44 #211
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_112773875
Afgelopen zondag heb ik catering gedaan voor iets van 100 mensen. Gemaakt voor 150 mensen, maar er was een deel niet komen opdagen. Gemaakt chococupcakes met chocotopping afgewerkt met chocohartjes, vanille-aardbei cupcakes met een romige topping afgewerkt met gekleurde hagel met rode hartjes.
Verder heb ik een vegan no tuna salad gemaakt. Gemaakt van kikkererwten gemengt in de blender met nori, edelgist, zout, peper, knoflookpoeder. Werd goed bevonden. Dit geserveerd op zeewierchips van de vegetarische slager. Ook serveerde ik paprika-cashew spread op bruchetta van de AH (eigen merk, diverse smaken). Paprika cashew spread is makkelijk te maken. 2 koppen cashews met 2 fijngesneden en gebakken paprika's. Gemengt met 1/3 kop water. En wat zout, peper e.d. Allemaal in blender. Erg lekker is dat.

Maar om ontopic te gaan. Meestal is die gekleurde hagel en andere decoratie in supermarkt niet vegan. Maar sindskort zijn bij natuurwinkels taartdecoraties te vinden van het merk Biovegan (http://www.biovegan.de/). Wat erg prettig is :) want ik hou van taarten bakken en als ik ze leuker kan versieren, dan is dat helemaal top :)

Die decoratie is volgens mij ook allemaal glutenvrij. Ook wel handig voor de glutenvrije bakkers :)
pi_112774504
quote:
7s.gif Op maandag 11 juni 2012 02:50 schreef Manifesto het volgende:

[..]

Klinkt goed! Kan je die ook bij de supermarkt kopen?
  dinsdag 12 juni 2012 @ 07:22:27 #213
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_112774550
Goede tip van die biovegan! Wat een leuke decoratiemogelijkheden! O+
  dinsdag 12 juni 2012 @ 16:08:15 #214
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_112790975
Weten jullie nog bedrijven die 100% plantaardige houdbare producten verkopen die eigenlijk op het Viva Las Vega's Food Festival zouden moeten staan? Er is bij nader inzien nog wat plek op de markt, dus zoeken nog wat opvulling :)
pi_112791711
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:08 schreef TechXP het volgende:
Weten jullie nog bedrijven die 100% plantaardige houdbare producten verkopen die eigenlijk op het Viva Las Vega's Food Festival zouden moeten staan? Er is bij nader inzien nog wat plek op de markt, dus zoeken nog wat opvulling :)
deze? of zijn die er al?

dinsdag 12 juni 2012 @ 16:29:03 #216
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_112791968
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
deze? of zijn die er al?

Nee zijn er nog niet, maar qua drinken is er genoeg. En we kunnen daar niet meer van hebben ivm afspraken met de locatie.
pi_112792028
Zelf ben ik niet zo handig met dit soort dingen :P maar misschien leuk voor iemand
anders?

Hulp nodig bij 'groen' boodschappen doen?

Download dan de superhandige Superwijzer!

Scan de streepjescode van een dierlijk product en zie in één oogopslag hoe dier- en milieuvriendelijk
dit is.

Deze smartphone app is geproduceerd door Stichting Varkens in Nood en Greenpeace Nederland.

http://www.superwijzer.com/site/
pi_112792062
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:29 schreef TechXP het volgende:

[..]

Nee zijn er nog niet, maar qua drinken is er genoeg. En we kunnen daar niet meer van hebben ivm afspraken met de locatie.
oké ik ga d'r effe over nadenken (8> ik weet zo gauw niks :@
  dinsdag 12 juni 2012 @ 16:49:58 #219
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_112793006
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:08 schreef TechXP het volgende:
Daiya!
Echt, als die kaas er is, geef ik ze al mijn centen. Iedereen is daar zo lyrisch over en het is hier nergens te vinden. :P
En anders Vegusto, die heeft lekkere kazen.
pi_112793237
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:49 schreef jerney het volgende:

[..]

Daiya!
Echt, als die kaas er is, geef ik ze al mijn centen. Iedereen is daar zo lyrisch over en het is hier nergens te vinden. :P
En anders Vegusto, die heeft lekkere kazen.
kan ik eindelijk die kaasjes proeven :Y *O*
  dinsdag 12 juni 2012 @ 20:54:23 #221
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_112805917
Kan je nu ook :P 6 euro bezorgkosten via www.veganlife.lu ;)
pi_112815502
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:54 schreef jerney het volgende:
Kan je nu ook :P 6 euro bezorgkosten via www.veganlife.lu ;)
Ja da's waar, maar het zou wel leuk zijn als daar een kraampje stond en je kon iets proeven ofzo :P

Geen idee welke ik zou moeten bestellen nu ! :o
pi_112819750
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 07:12 schreef Selestha het volgende:

[..]

Klinkt goed! Kan je die ook bij de supermarkt kopen?
Niet dat ik weet, je kan het online bij le poole zelf bestellen www.glutenvrij-lepoole.nl.

De grotere reform winkels hebben ook vaak een selectie van Le poole broodmixen, maar of ze dan ook de rimboe mix hebben? Dat weet ik niet.
pi_112822608
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 00:21 schreef Manifesto het volgende:

[..]

Niet dat ik weet, je kan het online bij le poole zelf bestellen www.glutenvrij-lepoole.nl.

De grotere reform winkels hebben ook vaak een selectie van Le poole broodmixen, maar of ze dan ook de rimboe mix hebben? Dat weet ik niet.
Ah bedankt voor het linkje :)
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:19:28 #225
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_112833026

Stellar organics!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')