Ah.. effe lezenquote:Op maandag 4 juni 2012 17:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Edible_flowers
Mijn vrouw heeft coeliakie, wij hebben sinds een halfjaar de "rimboe" broodmix van Le Pool ontdekt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:17 schreef Selestha het volgende:
[..]
Geen hamburgerGlutenvrij brood is echt niet lekker. Ik eet voornamelijk rijstcrackers en maïscrackers als vervanging bij bv. het ontbijt.
Ik heb er gewoon lekker n salade bij gemaakt
Ik moet zeggen dat het geleidelijk aan al iets makkelijker wordt om te doen, je moet gewoon anders gaan nadenken over hoe je je maaltijden indeelt
Wat een leuke tip voor Selestha.quote:Op maandag 11 juni 2012 02:50 schreef Manifesto het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft coeliakie, wij hebben sinds een halfjaar de "rimboe" broodmix van Le Pool ontdekt.
Met deze mix maken we zelf een brood in de oven (beter en makkelijker dan met een broodmachine).
Mijn vrouw kan het zeker drie dagen gewoon kan eten zonder te toasten. Het is erg lekker (relatief natuurlijk) en ze is er ongelooflijk blij mee.
We gebruiken gewoon een cake blik en volgen dan het recept op de verpakking.
En nee ik ben niet verbonden aan Le Poolnormaal vind ik ze te duur en niet echt bijzonder, maar deze mix is goed.
Klinkt goed! Kan je die ook bij de supermarkt kopen?quote:Op maandag 11 juni 2012 02:50 schreef Manifesto het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft coeliakie, wij hebben sinds een halfjaar de "rimboe" broodmix van Le Pool ontdekt.
Met deze mix maken we zelf een brood in de oven (beter en makkelijker dan met een broodmachine).
Mijn vrouw kan het zeker drie dagen gewoon kan eten zonder te toasten. Het is erg lekker (relatief natuurlijk) en ze is er ongelooflijk blij mee.
We gebruiken gewoon een cake blik en volgen dan het recept op de verpakking.
En nee ik ben niet verbonden aan Le Poolnormaal vind ik ze te duur en niet echt bijzonder, maar deze mix is goed.
deze? of zijn die er al?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:08 schreef TechXP het volgende:
Weten jullie nog bedrijven die 100% plantaardige houdbare producten verkopen die eigenlijk op het Viva Las Vega's Food Festival zouden moeten staan? Er is bij nader inzien nog wat plek op de markt, dus zoeken nog wat opvulling
Nee zijn er nog niet, maar qua drinken is er genoeg. En we kunnen daar niet meer van hebben ivm afspraken met de locatie.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
deze? of zijn die er al?
http://www.ricedream.eu/nl
oké ik ga d'r effe over nadenkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:29 schreef TechXP het volgende:
[..]
Nee zijn er nog niet, maar qua drinken is er genoeg. En we kunnen daar niet meer van hebben ivm afspraken met de locatie.
Daiya!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:08 schreef TechXP het volgende:
Weten jullie nog bedrijven die 100% plantaardige houdbare producten verkopen die eigenlijk op het Viva Las Vega's Food Festival zouden moeten staan? Er is bij nader inzien nog wat plek op de markt, dus zoeken nog wat opvulling
kan ik eindelijk die kaasjes proevenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Daiya!
Echt, als die kaas er is, geef ik ze al mijn centen. Iedereen is daar zo lyrisch over en het is hier nergens te vinden.
En anders Vegusto, die heeft lekkere kazen.
Ja da's waar, maar het zou wel leuk zijn als daar een kraampje stond en je kon iets proeven ofzoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:54 schreef jerney het volgende:
Kan je nu ook6 euro bezorgkosten via www.veganlife.lu
Niet dat ik weet, je kan het online bij le poole zelf bestellen www.glutenvrij-lepoole.nl.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 07:12 schreef Selestha het volgende:
[..]
Klinkt goed! Kan je die ook bij de supermarkt kopen?
Ah bedankt voor het linkjequote:Op woensdag 13 juni 2012 00:21 schreef Manifesto het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, je kan het online bij le poole zelf bestellen www.glutenvrij-lepoole.nl.
De grotere reform winkels hebben ook vaak een selectie van Le poole broodmixen, maar of ze dan ook de rimboe mix hebben? Dat weet ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |