quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:54 schreef quer het volgende:
quer pist op bendoe en gaat naar zijn mamma
Jezus, kom op nou.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik probeer jullie een beetje uit elkaar te houden door te associeren met kenmerkende dingen. Fluisteraar, jij bent 'die homo' en probleem is 'die dictator'.
Het werkt een beetje.
Ja wat ik kan toch ook niet helpen dat jullie zo op elkaar lijken, zowel inhoudelijk alsook qua naam?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:43 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Jezus, kom op nou. [ afbeelding ]
da heb ik nie mee te make stom kintquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:01 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Mag ik eens komen spelen, van m'n moeder mag ik?
Gemeen mannetjequote:Op woensdag 27 juni 2012 16:02 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
da heb ik nie mee te make stom kint
zet een stap in mij kruiwagentjen en ik sla je kapot![]()
nee heb een reinigingssysteem geïnstalleerd, katten die op het punt staan te poepen worden opgeslokt door de zandbak (verandert tijdelijk in drijfzand) en zie je nooit meer terug hihih :pquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
tfoe zit er nu niet allemaal katte poep in?
Ik weet het niet zo, moet ik toch even aan men moeder vragenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:02 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
da heb ik nie mee te make stom kint
zet een stap in mij kruiwagentjen en ik sla je kapot![]()
Als die pipo geen computer had was er heul geen probleemquote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:57 schreef cablegunmaster het volgende:
Computerprobleem? Is jou probleem dat je een computer hebt? Eigenlijk is het voor eens wel een heel groot probleem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |