Boeiend. Ik ben echt geen langzame drinker ofzo hoor, maar ik vind het gewoon niet lekker om speciaalbier sneller te drinken dan een normaal tempo zoals bij wijn oid.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Wel een erg makkelijke. Al moet ik zeggen dat ik er nu langer over zou doen. Zoals ik al zei net, heb gisteren al 9 speciaal bier op
Neuh op zich prima, je drinkt het niet om zat te worden. Alleen bij leffe kost het me veel moeite om rustig te drinken.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boeiend. Ik ben echt geen langzame drinker ofzo hoor, maar ik vind het gewoon niet lekker om speciaalbier sneller te drinken dan een normaal tempo zoals bij wijn oid.
Ik heb dat bij normaal bier.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Neuh op zich prima, je drinkt het niet om zat te worden. Alleen bij leffe kost het me veel moeite om rustig te drinken.
Dan al helemaal jaquote:Op zondag 13 mei 2012 01:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb dat bij normaal bier.Al word ik op 't eind van de avond altijd door de rest ingehaald.
quote:Op zondag 13 mei 2012 01:36 schreef kapiteintje het volgende:
Deze tik ik wel wat sneller naar binnen. Wil gaan pitten namelijk.
Even nog VI van gisteren af kijken, nog 5 minuutjes. Dan is het voor mij ook tijd.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:36 schreef kapiteintje het volgende:
Deze tik ik wel wat sneller naar binnen. Wil gaan pitten namelijk.
Linkje?quote:Op zondag 13 mei 2012 01:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Even nog VI van gisteren af kijken, nog 5 minuutjes. Dan is het voor mij ook tijd.
Redelijk wel ja, de batterijen van mijn leeslampje zijn leeg. Jij hebt er nog liggen zo te zienquote:
Ja mang voor mijn 3D 27 inch computerscherm. Brilletje deed het niet meer.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Redelijk wel ja, de batterijen van mijn leeslampje zijn leeg. Jij hebt er nog liggen zo te zien
Moet je minder white magic gebruiken gap.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, 50 euro kan ik 1 dag mee leven.
Vandaag bespaard door niet uit te gaanquote:Op zondag 13 mei 2012 01:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, 50 euro kan ik 1 dag mee leven.
Niks mis meequote:
Oh dat scherm, daar heb ik er ook 2 van, bij gebrek aan een tv.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja mang voor mijn 3D 27 inch computerscherm. Brilletje deed het niet meer.
Why u jelly though?
Don't call me gap.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet je minder white magic gebruiken gap.
werkt het een beetje?quote:Op zondag 13 mei 2012 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb nu F.lux op m'n pc staan, op aanraden van Geo.
Nou...laat ik 't zo zeggen. Als je 'm van dat aangepaste beeld naar 'normaal' beeld verstelt schrik je wel van 't verschil. Kan goed snappen dat dat veel effect op je kan hebben zon fel witblauw licht.quote:
Dat is erg he dat verschilquote:Op zondag 13 mei 2012 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou...laat ik 't zo zeggen. Als je 'm van dat aangepaste beeld naar 'normaal' beeld verstelt schrik je wel van 't verschil. Kan goed snappen dat dat veel effect op je kan hebben zon fel witblauw licht.
Alsof dat wel normaal was.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is dit man, hele week rond de 15 graden. Het is fucking half mei.
Vorig jaar (of 2 jaar geleden?) was het 30 rond deze tijd.
Niet 'officieel' bi nee. Gewoon open minded. Mijn voorkeur ligt bij mannen en vrouwen.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of gewoon bischierig. Je zal niet de eerste zijn namelijk.
Toch eens proberen dan, mijn hoofdscherm is ook achterlijk fel. Blijf je klaarwakker vanquote:Op zondag 13 mei 2012 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou...laat ik 't zo zeggen. Als je 'm van dat aangepaste beeld naar 'normaal' beeld verstelt schrik je wel van 't verschil. Kan goed snappen dat dat veel effect op je kan hebben zon fel witblauw licht.
Ik smijt altijd met dat geld als ik da clubs binnen kom.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme, wat een succesvol leven heb jij toch. Soms wou ik toch wel dat ik jou was hoor.
Mwoah...denk dat je jezelf daar misschien wel in vergist.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee maar 20-25 vind ik wel normaal voor 13 mei.
Is toch 3 zaterdagen werken in de afwaskeuken voor Davyquote:Op zondag 13 mei 2012 01:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme, wat een succesvol leven heb jij toch. Soms wou ik toch wel dat ik jou was hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |