quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
owh hahahahaquote:Op zondag 13 mei 2012 00:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee Kree, dat doet het niet.
[ afbeelding ]
Niet netjes in de pan kotsenquote:Op zondag 13 mei 2012 00:35 schreef kree het volgende:
en hoppa daar is ie
[..]
owh hahahaha
In m'n gedachten dan..
ach dit smaakte nog.quote:
strakke schoenen of heel intensief gebruik van de spieren?quote:Op zondag 13 mei 2012 01:11 schreef DigitalGirl het volgende:
Waardoor zouden verkrampte tenen kunnen ontstaan?
Heel erg goed. Dagje workshops communicatie, leuke groep mensen ontmoet. Plus wat leukevrouwen (en een in het bijzonder)quote:
kans?quote:Op zondag 13 mei 2012 01:36 schreef kipknots het volgende:
[..]
Heel erg goed. Dagje workshops communicatie, leuke groep mensen ontmoet. Plus wat leukevrouwen (en een in het bijzonder)
NIJSquote:Op zondag 13 mei 2012 01:36 schreef kipknots het volgende:
[..]
Heel erg goed. Dagje workshops communicatie, leuke groep mensen ontmoet. Plus wat leukevrouwen (en een in het bijzonder)
Leuk gesprek mee gehad, lichaamstaal was positief. Verder niets geprobeerd, maar morgen even ballen kweken en op een date vragen.quote:
maar jij wel met mij natuurlijkquote:Op zondag 13 mei 2012 02:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moet gewoon geen ruzie met me zoeken. Vooral niet als het zo laat is.
quote:Op zondag 13 mei 2012 02:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moet gewoon geen ruzie met me zoeken. Vooral niet als het zo laat is.
Alleen s_h is gebanned. En die ga ik niet unbannen, die loopt alleen maar strondvervelend te doen.quote:
Enorm heet!quote:
echt?quote:Op zondag 13 mei 2012 03:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen s_h is gebanned. En die ga ik niet unbannen, die loopt alleen maar strondvervelend te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 13 mei 2012 03:08 schreef heloef het volgende:
Zodra mensen hier een relatie krijgen zitten ze minder of zelfs helemaal nooit meer op FOK!
Laten we allemaal hopen dat het wat wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nice one bruv
erger als ik kan het niet worden toch?quote:
ben ik voor eeuwig geband ? jij zoekt toch zo vaak ruzie met mij?quote:Op zondag 13 mei 2012 03:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen s_h is gebanned. En die ga ik niet unbannen, die loopt alleen maar strondvervelend te doen.
strontvervelendquote:
vind je dit leuk,kree?quote:
Het spijdt me.quote:Op zondag 13 mei 2012 03:28 schreef dawg het volgende:
[..]
jaja. ik had nog hoop voor je, maar nu. en dan ben ik nog stronken ook.
ga naar tc danquote:Op zondag 13 mei 2012 03:29 schreef heloef het volgende:
Ik heb nooit ruzie met mensen, daarom geniet van die van anderen.
oh ja en echt zo erg kreequote:Op zondag 13 mei 2012 03:29 schreef kree het volgende:
[..]
ja stiekem wel maar heb dit al meegemaakt ook vandaar
Je komt ons melden dat je weg gaat dus?quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 03:30 schreef system_overload het volgende:
[..]
oh ja en echt zo erg kree
voelde je de hete adem van HATERZZ kree?
kreeg je een stijfje ervan?
tuurlijk. maar die eerste, slecht hoor.quote:Op zondag 13 mei 2012 03:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je weet wel dat dit een grapje was toch?
Ja de 1e was echt fout.Sue me.
Ja hequote:Op zondag 13 mei 2012 03:32 schreef dawg het volgende:
[..]
tuurlijk. maar die eerste, slecht hoor.
anyway weg. adiosss.
ik ook ik ben lief,naief en kwetsbaarquote:
is al 2. let op je image.quote:Op zondag 13 mei 2012 03:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja heDat was wel dom, maar zaterdagavond, dan kom ik er mee weg.
aagh nee niet toch?quote:Op zondag 13 mei 2012 03:33 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik ook ik ben lief,naief en kwetsbaar
ik ben nu aan het huilen
waren ze ook echt zo gemeen tegen jou?
volgens mij ben je veel cooler hoor
ze zijn altijd veel liever tegen jouquote:Op zondag 13 mei 2012 03:35 schreef kree het volgende:
[..]
aagh nee niet toch?
ja gemeen wel maar kan het wel aan.
Maar snap je wel hoor, kan behoorlijk bot overkomen af en toe
Nee, ik ben gewoon onhandig bezig. Wou in dse postenquote:Op zondag 13 mei 2012 03:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het begint op te vallen, je wil erbij he?
Trusten dawg
Nu geloof ik je niet meer.quote:Op zondag 13 mei 2012 03:37 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon onhandig bezig. Wou in dse postenNu druk ik op stop volgen zodat ik niet meer deze fout maak.
aawh is niet zo hoor.quote:Op zondag 13 mei 2012 03:36 schreef system_overload het volgende:
[..]
ze zijn altijd veel liever tegen jou
ja echt waar
ik weet niet meer wat ik moet doen, ik heb hier een mes naast mequote:Op zondag 13 mei 2012 03:35 schreef kree het volgende:
[..]
aagh nee niet toch?
ja gemeen wel maar kan het wel aan.
Maar snap je wel hoor, kan behoorlijk bot overkomen af en toe
iedereen vind me zielig,ik kan niet meer zo levenquote:Op zondag 13 mei 2012 03:37 schreef kree het volgende:
[..]
aawh is niet zo hoor.
nou nu heb ik medelijden met je echt...
Die stem, ik ben fan van die stem.quote:
moet ik dit serieus nemen??quote:Op zondag 13 mei 2012 03:39 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik weet niet meer wat ik moet doen, ik heb hier een mes naast me
beetje raar misschien maar het doet me aan iets denken...
http://www.preventiezelfdoding.be/quote:Op zondag 13 mei 2012 03:39 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik weet niet meer wat ik moet doen, ik heb hier een mes naast me
beetje raar misschien maar het doet me aan iets denken...
welke verhalen?quote:Op zondag 13 mei 2012 03:41 schreef kree het volgende:
[..]
moet ik dit serieus nemen??
Hoop het maar niet.
Ken de verhalen maar en beetje tegoed daarvoor.
nee van anjaquote:Op zondag 13 mei 2012 03:44 schreef system_overload het volgende:
[..]
welke verhalen?
dat je niet kan slapen omdat je bang bent voor je dromen?
dat alles pijn doet?
dat zonlicht voelt als de eeuwige hel
dat ik gevangen zit in mijn hoofd?
Trusten.quote:Op zondag 13 mei 2012 03:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Morgen ruim ik de rotzooi in de tc wel weer op
Trusten!
hoezo wat is er met anja?quote:
te lang om zo even te vertellen.quote:
inslikken doe ik nietquote:Op zondag 13 mei 2012 03:48 schreef kree het volgende:
[..]
te lang om zo even te vertellen.
Maar scheermesjes inslikken etc![]()
![]()
niemand geeft om mijquote:Op zondag 13 mei 2012 03:50 schreef heloef het volgende:
Mensen met zelfmoordneigingen, niet zo fijn. Zeker als je om ze geeft.
Ja dat zei zij dus ook op dat moment.quote:
meerdere keren jahquote:Op zondag 13 mei 2012 03:50 schreef system_overload het volgende:
[..]
inslikken doe ik niet
ben ik veel te soft voor
moest ze naar het ziekenhuis?
bij mij is het waar er is ook niemand om mij heenquote:
neeee eugh dit klinkt serieus.quote:Op zondag 13 mei 2012 03:55 schreef system_overload het volgende:
[..]
bij mij is het waar er is ook niemand om mij heen
bas zei dat als ik dood zou gaan niemand het zou merken
nja eigenlijk zei hij laat maar
heel veel mensen zeggen dat ik voor de trein moet springen
en mijn klsgenoot zei dat als ik dood zou gaan in de wc niemand het zou merken
ik word badend in het zweet wakker
Ik quote niemand? Wat bedoel je nou weerquote:Op zondag 13 mei 2012 04:03 schreef kree het volgende:
[..]
dat helpt vast joy
iedereen heeft aandacht nodig.
waarom?quote:Op zondag 13 mei 2012 04:03 schreef system_overload het volgende:
ik wil een vriend of vrienden maar ze zullen misbruik maken van mijn kwetsbaarheid dat doen ze allemaal en ik ben dom genoeg om erin te trappen vervolgens lachen ze me uit
en stelen ze mijn ziel en eigenwaarde
het is allemaal mijn eigen schuld
het maakt niet uit ,je kent me toch nietquote:Op zondag 13 mei 2012 04:08 schreef kree het volgende:
nou dat ik me zorgen maak om iemand die hier post....
Ja jij dus.
Verder gaat het wel goed.
Het maakt wel uit. ook al ken ik je niet.quote:Op zondag 13 mei 2012 04:10 schreef system_overload het volgende:
[..]
het maakt niet uit ,je kent me toch niet
wat ga je morgen doen?
heb je nog een cadeautje gekocht?quote:Op zondag 13 mei 2012 04:11 schreef kree het volgende:
[..]
Het maakt wel uit. ook al ken ik je niet.
Maarja morgen moederdag dus gezellig bij moeders langs spelletje doen.
Oh en eerst uitslapen, maak het nu al weer veels te laat.
nee wilde ze niet (moooooi)quote:Op zondag 13 mei 2012 04:12 schreef system_overload het volgende:
[..]
heb je nog een cadeautje gekocht?
ze zeggen altijd dat ze niks willen of ze dit ook menen...quote:Op zondag 13 mei 2012 04:13 schreef kree het volgende:
[..]
nee wilde ze niet (moooooi)
alleen gezellig met zn allen zijn.
Wat doe jij morgen?
ken mn moeder goed genoeg ervoor.quote:Op zondag 13 mei 2012 04:16 schreef system_overload het volgende:
[..]
ze zeggen altijd dat ze niks willen of ze dit ook menen...
ik weet het nog niet
jaquote:
en niks morgen?quote:
ik ga proberen te slapen,bedankt voor het gesprekquote:Op zondag 13 mei 2012 04:21 schreef kree het volgende:
[..]
en niks morgen?
Ken het wel hoor heb van die dagen dat ik alleen maar wil slapen.
Maar bij je ouders op bezoek ofzo?
of is de band niet goed?
ja doe datquote:Op zondag 13 mei 2012 04:24 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik ga proberen te slapen,bedankt voor het gesprek
ken je haar?quote:Op zondag 13 mei 2012 05:16 schreef charmed_angel het volgende:
Roos (van oh oh cherso) is echt leuk en lief
Die werkt tegenwoordig bij de Skihut.. C_A heeft met d'r gekletst in de rij voor de wc ofzo..quote:
ok roos haar gezicht ziet er nogal bitchy uit en in oh oh cherso kwam ze niet zo aardig overquote:Op zondag 13 mei 2012 05:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die werkt tegenwoordig bij de Skihut.. C_A heeft met d'r gekletst in de rij voor de wc ofzo..
Over haar borsten, over Vincent en over een vriend van mij die zij ook kent. En waar ze mee heeft gewerkt in der tiroler.quote:Op zondag 13 mei 2012 05:33 schreef system_overload het volgende:
[..]
ok roos haar gezicht ziet er nogal bitchy uit en in oh oh cherso kwam ze niet zo aardig over
ik zou of bang zijn of haar bewonderen
maar waar hadden jullie het over c_a?
haar borsten? vertel!quote:Op zondag 13 mei 2012 05:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Over haar borsten, over Vincent en over een vriend van mij die zij ook kent. En waar ze mee heeft gewerkt in der tiroler.
Die meisjes achter me zaten te giegelen, hi hi dat is Roosen durfde niks. Te zeggen... Ik heel gesprek
geworden?quote:Op zondag 13 mei 2012 05:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ik zei dat ik ze mooi vond geworden
Ze heeft een borstvergroting gedaanquote:Op zondag 13 mei 2012 05:41 schreef system_overload het volgende:
[..]
geworden?
mocht je er ook aan voelen?
aha jammer kon je zeggen van ik heb roos mogen betasten hihiquote:Op zondag 13 mei 2012 05:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze heeft een borstvergroting gedaan
Nee niet gevoeld
Dromen is voor mietjes. Ïk ben gewoon stiekem naast je gekropen.quote:Op zondag 13 mei 2012 09:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi Myr.
Lekker geslapen en over mij gedroomd?
Ninja dat je bent.quote:Op zondag 13 mei 2012 09:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dromen is voor mietjes. Ïk ben gewoon stiekem naast je gekropen.
Wat is je tax tegenwoordig?quote:Op zondag 13 mei 2012 10:30 schreef twi het volgende:
Ik zie net dat ik gisteravond iets over m'n alcoholtax heen ben gegaan
Eigenlijk eens per week twee, want alcohol verpest alle inspanningen om wat af te vallenquote:
Je hebt ook al je vieze geheimpjes in de TC gedumpt.quote:Op zondag 13 mei 2012 10:33 schreef twi het volgende:
[..]
Eigenlijk eens per week twee, want alcohol verpest alle inspanningen om wat af te vallenMaar er staat een aardig rijtje Murphy's Red om m'n mousepad heen. Ja, ik heb eenzaam en alleen thuis gedronken
Shit, heb ik het weer gemist. Twi zijn donkere kant.quote:Op zondag 13 mei 2012 10:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt ook al je vieze geheimpjes in de TC gedumpt.
Jij denkt dat je die alleen te horen krijgt wanneer ik aangeschoten ben?quote:Op zondag 13 mei 2012 10:38 schreef Myraela het volgende:
Je hebt ook al je vieze geheimpjes in de TC gedumpt.
Ik zat op een halve liter-blik Guinness en 5 Murphy's flesjes. Dat valt ook nog wel mee toch?quote:Op zondag 13 mei 2012 10:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shit, heb ik het weer gemist. Twi zijn donkere kant.
Ik heb met vrienden een paar biertjes gedronken. Heb het bij 4 gehouden. Wel te veel, want ik wil afvallen. Maar het was gezellig.
Klinkt wel gezellig, soms gewoon schijt hebben aan afvallen hoor. Jij hoeft trouwens toch niet echt af te vallen?quote:Op zondag 13 mei 2012 10:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shit, heb ik het weer gemist. Twi zijn donkere kant.
Ik heb met vrienden een paar biertjes gedronken. Heb het bij 4 gehouden. Wel te veel, want ik wil afvallen. Maar het was gezellig.
26 mei kan ik hoogstwaarschijnlijk niet. Als ik toch kan, weet ik dat pas een uur van te voren ofzo.quote:Op zondag 13 mei 2012 10:39 schreef Myraela het volgende:
Watertornado, kaneel en kree. Komen jullie naar de meet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |