Is dat definitief?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Lieve iedereen die wil helpen met klussen/ verhuizenwie kan en wil er helpen het weekend van 15 juni? 11 juni krijg ik de sleutel, das op een maandag, dus niet zo handig!
Ja psies, is iets minder ingrijpend dan asbest verwijderen.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
Je weet het maar nooit met de woningbouw! Maar hij zegt van wel! Als het deurprobleem voor mijn slaapkamer dan nog niet is opgelost, moeten ze dat maar doen als ik erin zit.
Ik wil wel meequote:Op zondag 27 mei 2012 23:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
![]()
Ohwee als ze het weer veranderen. Dan trek ik die vent over zn bureau!
16e is prima!quote:Op maandag 28 mei 2012 00:54 schreef nikky het volgende:
Op de 15e wordt lastig (vrijdag). Dochterlief moet dan naar school en zwemles. Dat laatste is pas 18:00 afgelopen. Dan nog een uur naar Assen.
De 16e kan ook? Dan kom ik je graag helpen
I'll be therequote:
En dan zijn handen aan zijn schoenveters binden.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
![]()
Ohwee als ze het weer veranderen. Dan trek ik die vent over zn bureau!
Mooi dat er nu een datum bekend is.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Lieve iedereen die wil helpen met klussen/ verhuizenwie kan en wil er helpen het weekend van 15 juni? 11 juni krijg ik de sleutel, das op een maandag, dus niet zo handig!
"mogen" de kinderen hun fiets wel mee?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:15 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja! Nu je het zegt, bedenk ik me dat haar band nog steeds geplakt moet worden.
Niet nodig dus?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
Die gaat gewoon mee! En Vannelle, kom jij het vrijdag voordoen?
euh........vrijdag?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
Die gaat gewoon mee! En Vannelle, kom jij het vrijdag voordoen?
Bij mijn weten zou dat het weekend van de 15e zijn want de 11e valt op een maandag.....quote:Op maandag 28 mei 2012 16:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Of andere keer als jullie de spullen brengen. Of ben ik nou zo in de war?
Die info had ik nog niet!quote:Op maandag 28 mei 2012 16:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Bij mijn weten zou dat het weekend van de 15e zijn want de 11e valt op een maandag.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |