Ja ik heb de foto's gezienquote:Op zondag 20 mei 2012 08:54 schreef Rucky het volgende:
[..]En ik heb ze bij innepin thuis gezien en die ziijn heel leuk.
Yska en ik gaan op vrijdag 1 juni spullen naar Ingrid brengen.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:04 schreef danic het volgende:
Saffier, dat is ook goed. Ik kan het dan wel even brengen hoor, kleine moeite.
Laten we even kijken wanneer Yska wil gaan rijden. Dan zorg ik dat het voor die tijd bij jou is (of van ons samen bij Rucky?).
Dan doe ik het sjouwwerk wel. Neem even contact op met Yska die regelt het ophalen.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:52 schreef vannelle het volgende:
Misschien stomme vraag maar is er voldoende plek in de auto?
Anders wil ik best ff meerijden met eigen gebakje, als ik maar niet hoef te sjouwen.
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:52 schreef vannelle het volgende:
Misschien stomme vraag maar is er voldoende plek in de auto?
Anders wil ik best ff meerijden met eigen gebakje, als ik maar niet hoef te sjouwen.
Regio Rotterdam, klinkt als meerdere gebruikers.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan doe ik het sjouwwerk wel. Neem even contact op met Yska die regelt het ophalen.
Maar het zou idd wel handig zijn als jij voor die tijd de regio Rotterdam voor je rekening neemt. En dat de spullen bij mij staan als Yska naar mij komt.
Yska heeft de kontakt gegevens vd personen rond Rotterdam dus dat kan je beter even direkt met haar kortsluiten. Komend weekend kan ik iig wel mee om te sjouwen.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Regio Rotterdam, klinkt als meerdere gebruikers.
Weet jij de aanbieders en hun adressen? Zelf uitzoeken klinkt als een puist met werk en om nou weer het wiel uit te gaan vinden.........
Maar wat wil je? Ik haal jou op en we gaan verzamelen?
Edit: En wanneer? iig voor Yska bij jou komt.
Nog een edit: Contact opnemen met Yska zeg je, aangenomen dat we samen gaan verzamelen kunnen we dan niet beter samen afspreken?
Hij staat in Assen? Dan moet dat wel gaan lukken lijkt mequote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja! tnx!!! Nu nog vervoer zien te regelen!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:03 schreef Inlognaam het volgende:
Zometeen Rucky trouwens verblijden met een bigshopper met gordijnen en wat ander spul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |