SeLang vroeg of ik zijn twee centrale topics kon reeksen, da's eerder vanavond gedaan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:18 schreef svann het volgende:
Feedback vindt blijkbaar dat ik hier moet zijn om van de nestkastjestopics een reeks laten maken.
Ik heb de aanverwante topics van Sakura van vorig jaar er ook bij gezocht.
Kunnen jullie dit fixen?
[..]
nope als ik daar heenga is de reply die normaal aan de bodemn staat als ook de reply knop pleite. als ik vervolgens een quote wil maken kan dat niet met de melding dat er 34 dagen niet in is gepost hier en op alle andere topics geen probleemquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:10 schreef speknek het volgende:
Hmm lijkt me stug, er is 34 dagen geleden nog gepost. Misschien moet je even refreshen GewoneMan?
thnxquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:58 schreef senesta het volgende:
Ik ga even overleggen met de mods aldaar en in overleg met hen verhuizen we het topic dan eventueel, zal ze ook even wijzen op het probleem met hun FB topicBedankt!
Ik kan me daar zo snel geen topic over herinneren eigenlijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:10 schreef Iwanius het volgende:
Zit ik hier goed en zo ja waar? als ik vragen heb over de aanleg van Japanse tuinen?
Ik gebruik daar altijd photobucket voor , uploaden en dan gewoon het onderste linkje wat begint met img kopieren en hier plakken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe moet een foto plaatsen eigenlijk? Ik bedoel wat is een handige en gratis site daarvoor?
Ik heb al mijn foto's op Photobucket staan, daar heb ik in een paar jaar een enorm album aangelegd. Andere mensen gebruiken Flickr of mijnalbum (maar mijnalbum vind ik onhandig en geeft lelijke letter over je foto)quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe moet een foto plaatsen eigenlijk? Ik bedoel wat is een handige en gratis site daarvoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop