quote:
Zuigt echt die episodequote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:27 schreef De_kromme het volgende:
\
[..]. CC Californication, last episode
.
Ik vind het wel een mooi einde van een succesvolle seriequote:
Zag een voorfilmpje, maar ik dacht: laat maar hangenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oom Henk op Nederland 3. Tijden niet zo lol gehad om een Nederlandse speelfilm.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zag een voorfilmpje, maar ik dacht: laat maar hangen. Nieuw hier, of kloon?
Stel je je niet eens even voor aan de bekendste irritantste user in VBL?
Noemen ze een Amsterdammertje soms idd. Ik drink sowieso alleen halve liters.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:27 schreef De_kromme het volgende:
Ik zit niet eens de trollen man. Ik ben de meest gewaarde VBL-SC'er hier. Dus stil jij.
Ik was gisteren in Den Bosch, vraag ik om een biertje bij een terras. Zegt die chick: een fluitje of een Amsterdammer? Ik zeg WTF: Amsterdammer? Sinds wanneer staat 'Amsterdammer' voor vaasje?
[..]. CC Californication, last episode
.
Wie jijquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stel je je niet eens even voor aan de bekendste user in VBL?
Waar doel je op? De contractverlenging van Vicento? Daar ben ik ook blij mee, weer lekker schwalbes maken in de ArenA.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Merci Merci., jullie leuke spelert voor ado er bij.
Slaat het bier snel dood joh. Rustig biertje drinken op terras is beter dan vol tanken imo. Maar mijn katers zijn dan ook zo erg laatste tijd, moet er echt op gaan lettenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Noemen ze een Amsterdammertje soms idd. Ik drink sowieso alleen halve liters.
Jups. Niet gehoord? Onderzoek geweest wat yvonne heeft opgestart.quote:
's Avonds laat studeren? Niet doen joh. Gewoon overdag studeren, 's avonds chillen. Dat werkt bij mij in ieder geval. En wie weet blijf ik wat langer hangen, wel druk, dus verwacht het niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ben weer weg. De_kromme, in tegenstelling tot wat normaal het geval is wil ik je vragen om alsjeblieft WEL in dit topic te posten zodat ik hier niet meer kom. Scheelt weer in m'n studieresultaten.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jups. Niet gehoord? Onderzoek geweest wat yvonne heeft opgestart.
Kijk je uit dat ons aller Stijntje je posts niet inhaalt, grootste nerd van VBL?
Waar heb jij laatste week gelegen? Maar ander account aangemaakt, hiervoor al halfjaar actief.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stel je je niet eens even voor aan de bekendste user in VBL?
Iglo... hier doet ie wel normaal toch.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ben weer weg. De_kromme, in tegenstelling tot wat normaal het geval is wil ik je vragen om alsjeblieft WEL in dit topic te posten zodat ik hier niet meer kom. Scheelt weer in m'n studieresultaten.
2.5 maand en geen kloons verder.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij bent echt een half jaar gebanned geweest, ofniet? Of had je een kloon?
Welk account? Ik ben zelfs twee weken weggeweest volgens mijquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar heb jij laatste week gelegen? Maar ander account aangemaakt, hiervoor al halfjaar actief.
Zo is 't maar net. Heb je nog een goede aanrader voor een hasjie? Ik haal eigenlijk altijd (super) Pollum.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iglo... hier doet ie wel normaal toch.
iceolator ben zelf al een maand gestopt trouwens.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Welk account? Ik ben zelfs twee weken weggeweest volgens mij. En ik had niet eens een ban
.
[..]
Zo is 't maar net. Heb je nog een goede aanrader voor een hasjie? Ik haal eigenlijk altijd (super) Pollum.
Wat? Jij bent toch officieel uitgeroepen tot grootste nerd van VBL? En gezien je posts per dag is dit te vertrouwen. Ik hoorde dat je overeenkomsten had met die Emimich ofzo.quote:
Serieus? Goed bezig ouwe. Hou je 't een beetje vol? Lang dagelijks geblowed?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
iceolator ben zelf al een maand gestopt trouwens.
En met roken?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
iceolator ben zelf al een maand gestopt trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |