Die gele was het.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Groen, blauw, eventueel zwart.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En nog een aantal andere kleuren, maar nooit gebruikt in combinatie met deze account.
[..]
Plaatjes veranderd naar links. Moet genoeg zijn. Hoop ik.
Ik moest 10 keer kijken voordat ik door had dat het een speeltje was. Dacht echt even dat er een kind of dwerg in een pakje zat.quote:
Volgens mij is dat een dwerg, hoor.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik moest 10 keer kijken voordat ik door had dat het een speeltje was. Dacht echt even dat er een kind of dwerg in een pakje zat.
Blauw, zwart en groen waren het niet. Geel was de kleur. Nu ik het zie weet ik het zeker.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Onmogelijk. De 'gele' (oranje!) is van Turundzju.
Volgens mij ook, die klap op zijn kop is nep. Die man buiten de ring moest hem opvangen ofzo en dat gaat een beetje misquote:Op zondag 13 mei 2012 01:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een dwerg, hoor.
OMGquote:Op zondag 13 mei 2012 01:34 schreef Morera het volgende:
[..]
Volgens mij ook, die klap op zijn kop is nep. Die man buiten de ring moest hem opvangen ofzo en dat gaat een beetje mis
YStec.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is jouw aller-aller-allereerste account, zarGon?
Dat is niet mogelijk. Misschien een compleet andere gele UI, maar niet de gele versie van wat ik nu heb in ieder geval.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Blauw, zwart en groen waren het niet. Geel was de kleur. Nu ik het zie weet ik het zeker.
Je hebt geen roze versie gehad?quote:Op zondag 13 mei 2012 01:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is niet mogelijk. Misschien een compleet andere gele UI, maar niet de gele versie van wat ik nu heb in ieder geval.
De C moest met een hoofdletter.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
YStec.
Inclusief breezah-signature, maar dat heb ik drie jaar geleden of zo laten verwijderen. Gelukkig maar.
Damn, al meer dan 10 jaar op FOK!...quote:Op zondag 13 mei 2012 01:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
YStec.
Inclusief breezah-signature, maar dat heb ik drie jaar geleden of zo laten verwijderen. Gelukkig maar.
quote:Op zaterdag 29 november 2003 13:47 schreef YStec het volgende:
van elke "allochtoonse" bevolking is er wel mensen die goed ingeburgerd zijn, maar het probleem is dat mensen dat nooit zien. "Iedereen" gaat af als er eentje niet goed is, allemaal niet goed zijn ...:(
Nee. Geen roze-roze, in ieder geval. Heb misleidende UI's altijd irritant gevonden; een roze UI zou mensen laten denken dat ik een meisje/vrouw ben. Nee, dat is niet zo, bijdehandjes!quote:
Neen. Het stond voor "Yavuz Selim technologies", en niet voor 'Chemin de fer Yverdon-Ste-Croix'. Ik was 14 of 15 toen ik op die nick kwam, don't ask.quote:
Volgend jaar pas 10 jaar.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Damn, al meer dan 10 jaar op FOK!...![]()
Taalkundig heb je nogal een metamorfose ondergaan, zie ik...
[..]
Blijkbaar toeval.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee. Geen roze-roze, in ieder geval. Heb misleidende UI's altijd irritant gevonden; een roze UI zou mensen laten denken dat ik een meisje/vrouw ben. Nee, dat is niet zo, bijdehandjes!
[..]
Neen. Het stond voor "Yavuz Selim technologies", en niet voor 'Chemin de fer Yverdon-Ste-Croix'. Ik was 14 of 15 toen ik op die nick kwam, don't ask..
[..]
Volgend jaar pas 10 jaar..
En ja, FOK! heeft me enorm geholpen op taalgebied.
Moest gelijk hier aan denken...quote:Egyptenaar belet begrafenis door wederopstanding
De begrafenis van een 28-jarige Egyptische kelner is vrijdagavond in een reüniefeestje omgeslagen. De doodverklaarde en reeds afgelegde Hamdi Hafez al-Nubi verraste de begrafenisgasten door uit de dood op te staan.
De inwoner van Naga al-Simman, in de zuidelijke provincie Luxor, was na een hartaanval op zijn werk in het ziekenhuis opgenomen. Ziekenhuismedewerkers stelden vast dat hij was overleden.
Rouwende nabestaanden namen Al-Nubi's lichaam vervolgens mee naar huis, om hem volgens de islamitische riten voor te bereiden op zijn begrafenis. Een arts die was opgetrommeld om de overlijdensverklaring te tekenen constateerde verbaasd dat het lijk nog warm was. Nader onderzoek wees uit dat de betreurde dode nog leefde.
Dat goede nieuws werd Al-Nubi's moeder te veel - ze viel flauw. De arts wist zowel moeder als doodgewaande zoon bij te brengen, zodat ook zij zich in het inmiddels ontstane feestgedruis konden storten.
Benzer videolarquote:Op zondag 13 mei 2012 01:50 schreef Bilge het volgende:
http://videonuz.ensonhabe(...)a-galatasaray-gecidi
Türktür, ne yapsa yeridir.![]()
Je moet er toch niet aan denken dat hij begraven zou worden en dan onder de grond wakker wordt ofzoquote:
En islamitisch begraven is ook niet in een metalen kist ofzo, maar gewoon in een lijkwade en een paar schuingeplaatste planken, dus dat had hij zeker niet overleefd.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:04 schreef Morera het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken dat hij begraven zou worden en dan onder de grond wakker wordt ofzo
Vooral een opmerking over plaatsen.quote:
Voordat jij je genegeerd voelt of wat dan ook. Geldt ook voor de rest.quote:Op zondag 13 mei 2012 05:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vooral een opmerking over plaatsen.
Welterusten! Slaap lekker.quote:Trusten zarGonMorgen post ik met meer inhoud.
Wat leer ik niet?quote:Op zondag 13 mei 2012 05:28 schreef zarGon het volgende:
Jij leert het ook gewoon niet hč. Kook maar gaar in je eigen sop.
quote:Op zondag 13 mei 2012 13:32 schreef Weissman het volgende:
Wie ben jij nou weer![]()
Kloon van EL_Presidente zeker
Tis dat je niet zo geloofwaardig bent weissjequote:Op zondag 13 mei 2012 13:50 schreef Weissman het volgende:
Ja, post een foto van jezelf met een schoenlepel in je linkerhand en een slipper op je hoofd. Anders ben je duidelijk een kloon van zarGon
Omdat weissman weissman isquote:Op zondag 13 mei 2012 13:56 schreef Arcadia het volgende:
Waarom komen mensen altijd zo moeilijk doen
Inshallah arkadasquote:Op zondag 13 mei 2012 13:57 schreef Weissman het volgende:
Hamdoulillah broeder, we mogen niet zomaar ongelovigen onder ons toelaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |