quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien kun je vanavond uit gaan en haar de verrassing van haar leven bezorgen; thuis komen met een meisje.
Jouw moeder is vast heel blij met jou!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:02 schreef Dorst het volgende:
ga naar de bioscoop en haal daar een zak schepsnoep.
pak een a4 en met pen teken je iets creatiefs. of als je een printer hebt maak wat moois op de computer.
bevestig deze kaart op die zak snoep. en geef deze aan je moeder!. je kan ook bij die bioscoop een cadeaubon kopen en deze er ook bij doen.
ik heb een laptop voor der gekocht, deze wilde ze graag hebben.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jouw moeder is vast heel blij met jou! <3
wil jij ook mijn kind zijn? Ik ben een hele lieve mama.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:04 schreef Dorst het volgende:
[..]
ik heb een laptop voor der gekocht, deze wilde ze graag hebben.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:07 schreef LavenderTown het volgende:
Jouw moeder is maandag per ongeluk vergeten om het eten klaar te maken en de remsporen uit je onderbroek te wassen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:09 schreef bioloogje het volgende:
Ik kom gewoon weer thuiswonen op mijn 26e! Dat is pas een prachtcadeau!![]()
hoe oud is je kind? Op school vergeten ze dat niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:13 schreef kiwiko het volgende:
hahahahaha![]()
![]()
Ik was het vergeten dat het morgen moederdag is.............. ik ben benieuwd of man en kind het niet vergeten zijn
ik snap de grap niet.....quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:16 schreef gogosweden het volgende:
Pak het strijkijzer uit de kast, stop het in een doosje, doe er een kaartje bij dat je heel veel van haar houd (laat wel merken dat het strijkijzer een grap is!) en doe er een leuk pakpiertje omheen. Gegarandeerd lachen
Hoe oud ben je? Geloof je die onzin? Dat zegt iedere moeder. Natuurlijk wil ze iets idioot!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:20 schreef Klipnap het volgende:
Mijn moeder zei "ik hoef niets voor moederdag, het is altijd moederdag voor mij, houd het geld maar in je zak"
Succes TS.
En jij denkt dat dat waar isquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:20 schreef Klipnap het volgende:
Mijn moeder zei "ik hoef niets voor moederdag, het is altijd moederdag voor mij, houd het geld maar in je zak"
Succes TS.
die wil ik wel van je moeder overkopen denk ik. mag ik haar nummerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:02 schreef Meloewa het volgende:
ik heb ook nix
bied tien uurtjes van je leven aan als slaafje
ik heb niks voor mams, heb jij nog tips retailerboiquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat waar is?
Kom morgen maar lekker langs bij de Makro TS, ik moet toch weer werken
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
die wil ik wel van je moeder overkopen denk ik. mag ik haar nummer
Nee, ik heb gewoon een keigrote bos bloemen gekocht. Wat is die rommel duur trouwens.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik heb niks voor mams, heb jij nog tips retailerboi
vingerverf tekeningquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik heb niks voor mams, heb jij nog tips retailerboi
ja is ook tuur, mr bloemenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een keigrote bos bloemen gekocht. Wat is die rommel duur trouwens.
Mam heeft graag een goede knuls voor me geen onderhandelaar schatzelquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik onderhandel liever met je mams die wil er vast minder voor
bloemen zijn een week leuk. zo'n naar beertje moet je weer weggooien enzo en dan ga je je schuldig voelen. bloemen > beertje.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja is ook tuur, mr bloemenje had iets forever moeten kopen kluns
je moeder en ik zouden er wel om kunnen lachen saampjes en daarna zou jij een dag moeten ploeteren en mijn huis schoonmaken dit dat.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mam heeft graag een goede knuls voor me geen onderhandelaar schatzel
ze zou je uit huis klappen
Jij leeft in een fantasie leven honzelquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je moeder en ik zouden er wel om kunnen lachen saampjes en daarna zou jij een dag moeten ploeteren en mijn huis schoonmaken dit dat.
niet zo tof doen jijquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
schat en honey
Wutever kastenmakersboi
oquote:Op zondag 13 mei 2012 00:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Doe ik niet ik ben beetje hangerig today sugarpon
Ja, durven gewoon 25 euro voor zo'n bosje te vragen. Maar nee, wist niks anders.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja is ook tuur, mr bloemenje had iets forever moeten kopen kluns
25 euroquote:Op zondag 13 mei 2012 00:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, durven gewoon 25 euro voor zo'n bosje te vragen. Maar nee, wist niks anders.
Hij is dan wel weer al gauw twee keer zo groot als een bosje van 12,50.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
25 eurohad je beter naar de DA kunnen gaan
Ja dan nog die dingen zijn 10 dagen goed en dan is de lol er vanaf.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hij is dan wel weer al gauw twee keer zo groot als een bosje van 12,50.
''GVD, ik moet nog de was en alles doen, is dit alles!''quote:Op zondag 13 mei 2012 00:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat ook nog kan:
een speurtocht uitzetten in het bos, waarbij ze onderweg letters verzamelt die uiteindelijk de zin 'Ik hou van je' vormen
mijn moeder krijgt jou een weekje als hulpjequote:
Of een speurtocht uitzetten in het bos, waarbij ze onderweg letters verzamelt die uitzeindelijk de zin 'Ik hou van j' vormen, dan blijft ze eeuwig zoeken naar de niet-bestaande e.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat ook nog kan:
een speurtocht uitzetten in het bos, waarbij ze onderweg letters verzamelt die uiteindelijk de zin 'Ik hou van je' vormen
Het is jouw moeder aapje, jij moet haar verwennen!quote:Op zondag 13 mei 2012 00:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
mijn moeder krijgt jou een weekje als hulpje
Moeders in bossen, daar hebben ze vast en zeker niet eens zin in.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Of een speurtocht uitzetten in het bos, waarbij ze onderweg letters verzamelt die uitzeindelijk de zin 'Ik hou van j' vormen, dan blijft ze eeuwig zoeken naar de niet-bestaande e.
Niet iedere moeder heeft zo'n blaag als jij als kind waardoor ze nu voor eeuwig een verzuurd monster is.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Moeders in bossen, daar hebben ze vast en zeker niet eens zin in.
Zelfs niemand die probeert af te dingen ?quote:Op zondag 13 mei 2012 00:05 schreef waspoedertje het volgende:
Voor 50 euro mag je de mijne overnemen.
14 Cupcakes met daarop geschreven "Fijne moederdag"
Jezus, deze is zo waar. 'ze zeggen ook wel eens ''hadden we maar geen kinderen''quote:Op zondag 13 mei 2012 00:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Niet iedere moeder heeft zo'n blaag als jij als kind waardoor ze nu voor eeuwig een verzuurd monster is.
Tja, eigen schuld dan.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jezus, deze is zo waar. 'ze zeggen ook wel eens ''hadden we maar geen kinderen''
je bent zelf een vrechlapquote:Op zondag 13 mei 2012 00:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Het is jouw moeder aapje, jij moet haar verwennen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |