en dan scoort Torres nog 5 keerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hattrickje van Robben, daarna publiekswissel voordat hij een blessure krijgt.
Niet. Mensen denken toch echt niet serieus dat Bayern op 100 % speelde he ?quote:Op zondag 13 mei 2012 09:18 schreef Leatherface het volgende:
Benieuwd in hoeverre het verlies in de bekerfinale het vertrouwen van Bayern een knauw heeft gegeven.
Dit dus. Of het zijn Dortmund supporters?quote:Op zondag 13 mei 2012 09:24 schreef TLC het volgende:
[..]
Niet. Mensen denken toch echt niet serieus dat Bayern op 100 % speelde he ?
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:24 schreef tochweerhenk het volgende:
Inderdaad, Bayern speelde de wedstrijd expres super slecht, de aanval kwam maar weinig aan aanvallen toe. Ik heb Robben niet met topsnelheid zien lopen.
Nu hebben ze een verassingeffect op Sjelski, 5-0.
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:53 schreef TLC het volgende:
Als Bayern wint speelt Chelsea volgend seizoen dan niet gewoon in de Europa League ?
of erger nog ; je hebt Barca in Camp Nou weten te bedwingen, verloren in een heksenketel in Munchen en dan sta je daar als multi multimiljonair op een druilerige donderdagavond in het Mandemakers stadion in fucking Waalwijkquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:33 schreef TLC het volgende:
[..]
of erger nog ; je hebt Barca in Camp Nou weten te bedwingen, verloren in een heksenketel in Munchen en dan sta je daar als multi multimiljonair op een druilerige donderdagavond in het Mandemakers stadion in fucking Waalwijk![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
NOS UEFA Champions Leaguefinale
Voorafgaand aan de kick-off van de finale tussen Bayern Mnchen en Chelsea op zaterdag 19 mei praat presentator Toine van Peperstraten in de Allianz Arena met Youri Mulder, die zelf als speler en trainer actief was in de Duitse Bundesliga. Jack van Gelder presenteert in Hilversum en analyseert de wedstrijd met onder meer ex-Chelseaspeler Boudewijn Zenden en Jan van Halst, de vaste NOS-analyticus. Het commentaar bij de beelden komt van Frank Snoeks. Op Radio 1 verzorgen Ronald van der Geer en Andy Houtkamp het rechtstreekse verslag in NOS Langs de Lijn (19.00-23.00 uur). Op NOS.nl en de NOS app wordt de finale live gestreamd, inclusief voor- en nabeschouwingen, en zijn de hoogtepunten snel terug te zien.
NOS UEFA Champions League finale
zaterdag 19 mei 2012
19.55-00.00 uur (Nederland 3, NOS.nl en NOS app)
moet hij niet geblesseerd raken, want dat zou KUT! zijn...quote:
jij had liever el clasico deel 4563235?quote:
Straks om 12:00 dus live wedstrijd tussen allemaal oud topspelers. Ook te zien op YouTube.quote:Ultimate Champions lineups finalised
The final lineups for the sixth edition of the Ultimate Champions Match, which kicks off today at 12.00CET at the Olympiastadion and streamed live on UEFA.com, have been announced.
The lineups for the 2012 Ultimate Champions Match have been confirmed.
The sixth edition of the Ultimate Champions Match will see the World-All Stars – a team of international football legends – take on FC Bayern All-Stars & Friends in an 11-a-side match at 12.00CET at the Olympiastadion in Munich's Olympiapark.
The game is one of the highlights of the UEFA Champions Festival. Access to the match is free for spectators and is a unique opportunity to see some of football's greatest names return to action.
Team lineups
World All-Stars: Vtor Baa, Jens Lehmann, Edwin van der Sar, Patrik Andersson, Celestine Babayaro, Cafu, Fabio Cannavaro, Jamie Carragher, Frank de Boer, Willy Sagnol, Graeme Le Saux, Giovanni van Bronckhorst, Ronald de Boer, Christian Karembeu, Michael Laudrup, Steve McManaman, Jay-Jay Okocha, Patrick Vieira, Zico, Gianfranco Zola, Stphane Chapuisat, Samuel Eto'o, Predrag Mijatović, Davor uker
Coach: Ruud Gullit
FC Bayern All-Stars & Friends: Walter Junghans, Harald Dax, Markus Babbel, Harald Cerny, Thomas Helmer, Robert Kovač, Olivier Kreuzer, Stefan Reuter, Paul Breitner, Maurizio Gaudino, Ludwig Kgl, Niko Kovač, Michael Tarnat, Olaf Thon, Giovane Elber, Carsten Jancker, Pierre Littbarski, Roy Makaay, Alexander Zickler.
Coach: Wolfgang Dremmler
The match will be broadcast live by German broadcaster SAT.1 with the feed made available to all host broadcaster networks upon request. UEFA.com will also take the game to a global audience via a live stream.
Bayern gaat Ajax wel voorbij qua EC1/CL zeges danquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
Grappig detail:
Voor Ajax is een overwinning van Bayern gunstiger (meer kans op pot 2), voor feyenoord een overwinning van Chelsea (gunstiger in de voorronde)
tijdelijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:16 schreef BobW het volgende:
[..]
Bayern gaat Ajax wel voorbij qua EC1/CL zeges dan
Daarom ben ik voor Chelsea vanavond.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
Grappig detail:
Voor Ajax is een overwinning van Bayern gunstiger (meer kans op pot 2), voor feyenoord een overwinning van Chelsea (gunstiger in de voorronde)
Ook als Bayern wint is de kans dat Ajax in pot 2 komt vrijwel nihil, ik ben gewoon voor Bayern, mooie club en dat is Chelski nietquote:
Kans is wel aanwezig hoor. Als er 2 teams uit pot 2 in de voorronde uitvliegen, dan zitten wij in pot 2. Dat zijn sowieso braga en kiev in de voorronde, maar als Bayern wint komen de spurs erbij. Dus of 2 uit 2, of 2 uit 3. Al acht ik de spurs sterk genoeg om door te gaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook als Bayern wint is de kans dat Ajax in pot 2 komt vrijwel nihil, ik ben gewoon voor Bayern, mooie club en dat is Chelski niet
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:16 schreef mrstylo het volgende:
Wat heeft Johan Derksen voorspelt, want dan denk ik het tegen over gestelde.
thanks manquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:03 schreef Nober het volgende:
Om 18:30 uur nog een preview bij CNN vanavond.
Kut voor je man .quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:45 schreef ZuidGrens het volgende:
Eerste keer in jaren dat ik een CL-finale niet of slechts gedeeltelijk kan zien. Gelukkig is het ook niet het meest aantrekkelijke affiche van de afgelopen jaren, maar ik hoop dat Robben 'm pakt.
Exact mijn gedachten, maar vind het altijd leuker om dan toch voor 1 club te kiezen. Bij Chelsea gun ik het Terry niet, ongelofelijk dat hij nog captain is na alle blunders binnen en buiten het veld. De fans, drogba, di matteo gun ik het wel heel erg, ook omdat ze er zovaak zo dichtbij waren.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:47 schreef Bonobo11 het volgende:
2 kutclubs, alhoewel ik het Robben of Drogba wel gun,
ik ben dus een neutrale supporter vanavond
Tsja we gaan met groep. Als het pas na 9 uur was afgelopen ging ik niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ben benieuwd of het was is die Dictatorwel krap gepland Davy.
Waarom is Bayern een kutclubquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:47 schreef Bonobo11 het volgende:
2 kutclubs, alhoewel ik het Robben of Drogba wel gun,
ik ben dus een neutrale supporter vanavond
Ja ze mogen niet genieten van mooi attractief aanvallend voetbalquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:41 schreef tech4u het volgende:
Hoop dat Bayern em pakt. Al ben ik Chelsea ook heel dankbaar dat ze Barca eruit hebben geknikkerd. Ik was dat Barca gefap door de hele media en hier meer dan zat.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
19:00 The Dictator. Als het goed is met reclame net voor 20:45 klaar, daarna naar huis racen
[ afbeelding ]
Jawel hoor. Maar constant bij elke voetbalprogramma wat je aanzet, dat iedereen op Barca begint te kwijlen begon me een beetje de keel uit te hangen. Gelukkig is dat na de uitschakeling een stuk minder.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ze mogen niet genieten van mooi attractief aanvallend voetbal
nu lijken ze een soort van 3-3-4 te spelen, ongekend aanvallendquote:
Als Messi ooit eens onder een trein komt lassen ze bij de NOS een rouwperiode in waar het koninklijk huis niet van durft te dromen. Diep triest was het, de agelopen 2 seizoenen. Ik zou het bijna prettig vinden als Anzhi mackalachlakgachl eens de CL gaat winnen, zodat ze bij de NOS eens wat minder orgastisch in de microfoon hijgen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:52 schreef tech4u het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar constant bij elke voetbalprogramma wat je aanzet, dat iedereen op Barca begint te kwijlen begon me een beetje de keel uit te hangen. Gelukkig is dat na de uitschakeling een stuk minder.
Welke odds?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb bij Unitbet 20 euro ingezet op een 3 - 0 overwinning van Bayern. En 20 euro op een openingstreffer van Toni Kroos.
[ afbeelding ]
Handiger inderdaad, die film draait volgende week ook nog welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bios gaat niet door, we gaan wedstrijd kijken
Ik verwacht ook niet veel spektakel, hoop dat ik ongelijk hebquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:18 schreef Marsenal het volgende:
Ik vermoed 1-0 of 0-1.... Een late of een vroege goal. :p
Met Robben die de winnende maakt uiteraard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met Robben die de winnende maakt uiteraard.
Terry gaat uitglijden.Terry is geschorstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat maar.![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met Robben die de winnende maakt uiteraard.
Terry gaat uitglijden.Foutje bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rond de 16 meter of de middenlijn?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:29 schreef Anonymousz het volgende:
hoeveel keer gaat drogba op zijn bek vanavond?
beidequote:
Omdat Duitsers en ik hoogstens Schalleke sympatisch find.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom is Bayern een kutclub
Al 40 jaar europese top. Geweldige spelers zelf opgeleid. Schulden vrij. Wonnen terecht met mooi aanvallend voetbal van Real.
2009-10 nog, al kun je Barcelona ook als Cataloni zien. Ik had liever Barcelona-Real Madrid dan deze pot.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:23 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben allang blij dat er eens geen Spaanse club in de finale staat. O wat genoot ik van Chelsea - Barca.
Kunnen we ook zelf voor zorgen, dinsdag is die match toch tegen Bayern?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:02 schreef Nober het volgende:
Hopen op blessures van Gmez, Schweinsteiger, Lahm, Neuer zodat ze het EK missen.
[..]
Maar denk niet dat Bayern met hun sterkste elftal komt, drie dagen na de CL finale deceptie (0-5 Chelsea).quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kunnen we ook zelf voor zorgen, dinsdag is die match toch tegen Bayern?
sowieso spelers die geschorst zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:15 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde dat Bayern vanavond spelers gaat sparen voor die wedstrijd van dinsdag.
ai ai kapiteinquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:27 schreef kapiteintje het volgende:
Yo boelers.Bayern gaat vanavond winnen.
geen idee om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:33 schreef CasselerRIP het volgende:
Weet iemand trouwens of het champions league thema, zoals dat in de NOS-promo zat met maar twee violen, ergens te vinden is?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:33 schreef CasselerRIP het volgende:
Weet iemand trouwens of het champions league thema, zoals dat in de NOS-promo zat met maar twee violen, ergens te vinden is?
Het is een hele minimalistische versie met twee violen die het hele stuk doen lijkt het. Geen zang. Iig bedankt voor de moeite.quote:
Dat is 1.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:50 schreef Syntix het volgende:
Hoeveel keer gaat de NOS de naam Messi of de club Barca noemen denken jullie
ik hoop het niet voor al die feestgangers die dan voetbal opeens leuk vindenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:53 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Neeeeeeeee, hij moet mee naar het EK!!!!!!
Daar was nummer 1 al.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:50 schreef Syntix het volgende:
Hoeveel keer gaat de NOS de naam Messi of de club Barca noemen denken jullie
twitter:SPORT1_nl twitterde op zaterdag 19-05-2012 om 14:57:30@RalfCrutzen Ja, Sierd de Vos is commentator bij de CL-finale. Veel plezier! reageer retweet
NOS dus.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:57 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:SPORT1_nl twitterde op zaterdag 19-05-2012 om 14:57:30@RalfCrutzen Ja, Sierd de Vos is commentator bij de CL-finale. Veel plezier! reageer retweet
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:57 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:59 schreef Geo4kant het volgende:
Sjek is weer in slaap gevallen onder de zonnen bankde tering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
man city - man united 30 april was 600 miljoen kijkers in totaal?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:54 schreef tech4u het volgende:
200 miljoen kijkers vanavond. Valt me nog mee.
Lijkt mij sterkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:59 schreef sausagin het volgende:
[..]
man city - man united 30 april was 600 miljoen kijkers in totaal?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]Fok! weet wel hoe je grappen kunt verneuken, elke keer als hij in beeld is dat plaatje posten.. dan is het leuke er snel afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt bij Zenden wel ja. Die trapt alleen maar open deuren in.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
omdat Lmburgers vage idioten zijn die nooit echt zeggen wat ze egt vinden van iemand
Niet zo'n hele strenge denk ik.quote:
dit ja, Wordt nog een heel gefap daar bij de NOS met ome Sjekquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:02 schreef Syntix het volgende:
Waarom constant Robben noemen. Fuck op met Robben, alleen maar omdat ie een Nederlander is zeker
Omdat het de beste speler van Bayern is misschien?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:02 schreef Syntix het volgende:
Waarom constant Robben noemen. Fuck op met Robben, alleen maar omdat ie een Nederlander is zeker
Die van Ramos reikte tot marsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom alleen de misser van Ronaldo laten zien?
Dat is dit jaar toch echt Gomez.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Omdat het de beste speler van Bayern is misschien?
Welkom in chauvinistisch Nederlandquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:02 schreef Syntix het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:03 schreef sausagin het volgende:
[..]
http://www.voetbalkrant.c(...)-650-miljoen-kijkers
quote:zullen naar verwachting
Dat lijkt mij duidelijk Ribery. Sowieso kunnen ex-psvers niet de best evan een elftal zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Omdat het de beste speler van Bayern is misschien?
omdat NOS. wat een kinderachtige kut publieke zender hebben we tochquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom alleen de misser van Ronaldo laten zien?
Robben is veel beter dan Ribery. Je tweede opmerking is nog lachwekkender.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat lijkt mij duidelijk Ribery. Sowieso kunnen ex-psvers niet de best evan een elftal zijn
Doen ze nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
omdat NOS. wat een kinderachtige kut publieke zender hebben we toch
ben benieuwd of ze de gemiste penal van messi dan ook laten zien tegen Chelsea in de halve finale
Ribery?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat lijkt mij duidelijk Ribery. Sowieso kunnen ex-psvers niet de best evan een elftal zijn
Daley Blind schopt zichzelf nog eerder overhoop dan dat ie Messi kan rakenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Komend seizoen gaat Ajax verrassen in de CL. Dichttimmeren tegen Bara. Schoppen op Messi en Iniesta.
nee. Ribery is altijd belangrijk voor Bayern.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ribery?![]()
Die handicap is zo zwaar overschat
Ajax gaat negatief verrassen door 4e in de poule te worden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Komend seizoen gaat Ajax verrassen in de CL. Dichttimmeren tegen Bara. Schoppen op Messi en Iniesta.
Half jaar later tegen een of ander oost-europees team inde ELquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Halst geen.quote:
Geen vrees, We zetten gewoon Frank op het veld met grasmaaier incluusquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:07 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Daley Blind schopt zichzelf nog eerder overhoop dan dat ie Messi kan raken
Als hij op de bank zit jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:07 schreef tech4u het volgende:
[..]
nee. Ribery is altijd belangrijk voor Bayern.
Dan nog krijgen ze 10 keer zoveel geld als PSV.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax gaat negatief verrassen door 4e in de poule te worden.
Niet als Ajax de CL wintquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Half jaar later tegen een of ander oost-europees team inde EL
O maar niet meer dan AZ, Ado, Feyenoord, Twente etc?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:08 schreef tech4u het volgende:
[..]
Dan nog krijgen ze 10 keer zoveel geld als PSV.
Nee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV gaat gewoon weer aan de verwachtingen voldoen door volgend seizoen 3e in de competitie te eindigen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh. PSV gaat met Advocaat en Van Bommel weer heersen en worden makkelijk kampioen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:08 schreef tech4u het volgende:
[..]
Zolang kampioenswedstrijd gespeeld isquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV gaat gewoon weer aan de verwachtingen voldoen door volgend seizoen 3e in de competitie te eindigen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh. PSV gaat met Advocaat en Van Bommel weer heersen en worden makkelijk kampioen.
Real Madrid kijken, wat anders?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Bara Ajax treft. Wat moet inZanity eigenlijk dan doen?
alsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:08 schreef tech4u het volgende:
[..]
'makkelijk'quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh. PSV gaat met Advocaat en Van Bommel weer heersen en worden makkelijk kampioen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Advocaat werd ook alleen maar 1 keer kampioen met die Boeren omdat de negers van Ajax moeilijk gingen doenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af, ben benieuwd naar zijn bronquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
als
Maar niet meer dan de andere Eredivisie clubs?
Ajax heeft nu niet meer zoveel negers, dus gaat nog beterquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Advocaat werd ook alleen maar 1 keer met die Boeren omdat de negers van Ajax moeilijk gingen doen
Aha juist ja. Ik lach je over een jaar wel weer uit, niet weer gaan huilen dan he.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nu lach je nog. Zal volgend jaar wel anders zijn
Ik lach dan nog steeds. 31x landskampioen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Prima hoor. Sla mijn post maar op.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aha juist ja. Ik lach je over een jaar wel weer uit, niet weer gaan huilen dan he.
Waar komt eigenlijk die grote mond vandaan? 3x op rij 3e eindigenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan langer dan 40 jaar geleden?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lach dan nog steeds. 31x landskampioen.![]()
Komt lang geen enkele NL-club in de buurt
Ja maar Chelsea en Bayern speelt.. Nietzo rullevantquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DfB Pokal nicht geschien?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
0-5eerst in het MMA topic en nu ga je hier onzin verkopen..
Interesseert dat wat? Of is wikipedia stuk?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan langer dan 40 jaar geleden?
Vertrouwen in Advocaat en Van Bommel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar komt eigenlijk die grote mond vandaan? 3x op rij 3e eindigen
Niet bevreesd. Die zeepbel wordt stevig lek geprikt op 12 mei 2013 als Eriksen een kampioensbuikschuiver maaktquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vertrouwen in Advocaat en Van Bommel.
Knap ja, zelfs Feijenoord heeft er meer dan 10, PSV al 20... lekker boeiend in je CL topic.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeie, Ibi is backquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:14 schreef Shreyas het volgende:
Ik ben echt doodsbang dat Robben zich vandaag blesseert en daardoor het EK mist.
Een club uit Den Haag heeft zelfs 10 en een ster..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Knap ja, zelfs Feijenoord heeft er meer dan 10, PSV al 20... lekker boeiend in je CL topic.
Dude, wat doe je! Als hij nu een blessure krijgt wordt je gelynched.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:14 schreef Shreyas het volgende:
Ik ben echt doodsbang dat Robben zich vandaag blesseert en daardoor het EK mist.
laten ze ook van ramos zien?quote:
Sat Einz!?!?!?!?1quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:16 schreef Tommeke het volgende:
Jan van Halst is ook echt de ultieme clichbraker h?
ohquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Davy, de puntjes op de u bij Mnchen zijn vergeten in de TT
quote:
Bijv. idd... Lahm wordt namelijk zwaar onderschat als 1 van de beste RBs van de wereld. Of heb het over Lampard die eerst amper speelde onder Villas-Boas en nu gewoon in de basis staat...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Moeten ze het dan hebben over Gmez, Neuer of Lahm?
Danny Blind heeft ervoor gezorgd dat Ajax kampioen werdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Haten op Jonker
Die heeft het meeste aandeel in het behalen van de finale door Bayern
quote:Ryan Dominic Consuela Bertrand (born 5 August 1989) is an English footballer who plays for Chelsea as a left back.
Bertrand was born a wizard and spent his youth attending Hogwarts before getting expelled for trying to turn a Hufflepuff prefect into a pumpkin. He began his football career at Gillingham, before being signed by Chelsea in July 2005
Klopt, maar graag weer over Chelsea - Bayernquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:20 schreef vincerusso het volgende:
[..]
KNVB heeft ervoor gezorgd dat Ajax kampioen werd
Geloof dat dat de reden ook is dat beide clubs met 9 spitsen spelen, een soort basketbalwedstrijd word het, 111-99 ofzoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:21 schreef Doublepain het volgende:
We zullen iig aanvallend voetbal zien, alle belangrijke verdedigende voetballers zijn erniet
Ik denk altijd dat hij heel stoer kijkt maar stiekem de 3 J's luistert.quote:
hij keek echt als een baas:7quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:23 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat hij heel stoer kijkt maar stiekem de 3 J's luistert.
BAASquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:25 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Reclame adidas online bij HT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |