Jammer dat-ie in het Frans is. Niet alles, maar toch.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Cantona's documentaire over deze derby...
van die kale kippen kan je niet plukken..... je moet ze hardhandig duidelijk maken dat ze te ver gaanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:34 schreef Equites het volgende:
Elke keer claxoneren kost je 220 euro! Spekken die kas!!!!
Wapenstok erover vind ik ook prima hoor. Sla die turken maar terug waar ze horen! Achter de balie bij de kebab.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
van die kale kippen kan je niet plukken..... je moet ze hardhandig duidelijk maken dat ze te ver gaan
Net als dat een shitload mensen hier vierden dat Nederland van Uruguay had gewonnen en naar de finale ging 9000 km verderop.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:37 schreef Equites het volgende:
[..]
Wapenstok erover vind ik ook prima hoor. Sla die turken maar terug waar ze horen! Achter de balie bij de kebab.
Hoe kan je nou buiten gaan vieren dat een club 2500 km verderop kampioen is geworden.
Mensen die Galatasaray niet kunnen waarderenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:32 schreef vincerusso het volgende:
kneuzenvolk viert die shit maar in hun eigen land
oh wacht...![]()
![]()
in het vliegtuig ermee en droppen zonder parachute boven de feestende hooligans in Ottomaan landquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:37 schreef Equites het volgende:
[..]
Wapenstok erover vind ik ook prima hoor. Sla die turken maar terug waar ze horen! Achter de balie bij de kebab.
Hoe kan je nou buiten gaan vieren dat een club 2500 km verderop kampioen is geworden.
Hakan Sukerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:46 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Mensen die Galatasaray niet kunnen waarderenZelfs ik kan het, en ik ben niet eens een Turk
Ow Galatasary in NL vieren is idd hetzelfde als vieren in Nederland dat NL verder is in het WK. Sorry man.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:44 schreef WH141 het volgende:
[..]
Net als dat een shitload mensen hier vierden dat Nederland van Uruguay had gewonnen en naar de finale ging 9000 km verderop.
Volgend jaar naar Real?quote:
Met als verschil dat er een Nederlands team meedeed.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:44 schreef WH141 het volgende:
[..]
Net als dat een shitload mensen hier vierden dat Nederland van Uruguay had gewonnen en naar de finale ging 9000 km verderop.
Je bent toch Nederlander als je hier woont? Als je dat niet zo ziet ga je lekker terug naar Turkije. Een prima welvarend land.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Met als verschil dat er een Nederlands team meedeed.
Maar ook dan: Als Turkije het WK ooit wint mogen ze dat in Nederland (op een respectvolle wijze) best vieren. Maar het kampioenschap in de Turkse league waar geen Nederlandse teams aan meedoen?
Nederlanders in de rest van de wereld hebben idd automatisch schijt eraan wanneer Nederland het WK wint.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:51 schreef Equites het volgende:
[..]
Ow Galatasary in NL vieren is idd hetzelfde als vieren in Nederland dat NL verder is in het WK. Sorry man.
Dat is ook weer niet helemaal waar natuurlijk. Dat mensen met een Turkse achtergrond zich naast Nederlands ook Turks voelen begrijp ik best. Maar een binnenlands feestje hoef je niet in Nederland zo overdreven te vieren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:53 schreef Equites het volgende:
[..]
Je bent toch Nederlander als je hier woont? Als je dat niet zo ziet ga je lekker terug naar Turkije. Een prima welvarend land.
Ik woon in het buitenland en als Nederland wint zal ik dolblij zijn. Als ik dan toevallig in een Nederlandse bar ben zal ik dat vast met een oranjeshirt vieren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:55 schreef WH141 het volgende:
[..]
Nederlanders in de rest van de wereld hebben idd automatisch schijt eraan wanneer Nederland het WK wint.
Ies koeltoerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik woon in het buitenland en als Nederland wint zal ik dolblij zijn. Als ik dan toevallig in een Nederlandse bar ben zal ik dat vast met een oranjeshirt vieren.
Maar ik ga hier niet de fonteinen in of pleinen blokkeren.
Hij is gestopt in 2008.quote:
Misschien moeten we dat maar eens gewoon doen volgend jaar, om te zien wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:58 schreef Equites het volgende:
Zie je ons Nederlanders al een plein bezetten in Turkije als Ajax kampioen word? Dat is ongeveer hetzelfdeBelachelijk.
Dan krijg je met z'n allen een enkeltje Nederland.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat maar eens gewoon doen volgend jaar, om te zien wat er gebeurt.
Als er genoeg Nederlanders zijn, zou dat kunnen gebeuren. Matige vergelijking dus.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:58 schreef Equites het volgende:
Zie je ons Nederlanders al een plein bezetten in Turkije als Ajax kampioen word? Dat is ongeveer hetzelfdeBelachelijk.
Toch denk ik dat een onschuldig koninginnedagfeestje een andere indruk geeft dan wilde voetbalsupporters.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als er genoeg Nederlanders zijn, zou dat kunnen gebeuren. Matige vergelijking dus.
Zie Koninginnedag 2012 in Istanbul: http://www.nederlandersin(...)nedag-2012-istanbul/.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |