Het was dan ook gelijk de laatste keer van de playoffs om het kampioenschapquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:16 schreef depr0x het volgende:
Sinds ze die play-off wedstrijden om het kampioenschap daar hebben ingevoerd, neem ik de Turkse competitie niet meer serieus.
Rete boeiend!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:16 schreef depr0x het volgende:
Sinds ze die play-off wedstrijden om het kampioenschap daar hebben ingevoerd, neem ik de Turkse competitie niet meer serieus.
Doe dat lekker in het VBL hoekje knulquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:23 schreef depr0x het volgende:
[..]
Ga een discussie aan of reageer niet jonge, mongool.
Dan blijft het in Nederland....quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:30 schreef Strani het volgende:
Ik lees dat ze zelfs een tunnel geblokkeerd hebben ergens?
Waarom een Turks kampioensfeest zo massaal in Nederland vieren? Met overlast tot gevolg ook nog? Doe dat lekker ergens binnen of zo.
Inderdaad, maar dan in elk geval zonder overlast.quote:
Het is wel de beste derby van de wereld, jonguh.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dan in elk geval zonder overlast.
Zo belangrijk is de Turkse league echt niet, dat het over de hele wereld buiten gevierd moet worden.
Dat bepaal jij toch niet? Voor turken is het blijkbaar wel belangrijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dan in elk geval zonder overlast.
Zo belangrijk is de Turkse league echt niet, dat het over de hele wereld buiten gevierd moet worden.
Die site heeft gewoon heel veel Turkse stemmersquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Het is wel de beste derby van de wereld, jonguh.
http://www.footballderbies.com/
Hahah gelukkig niet, helemaal geen turkquote:
Het is geen competitie met een grote reputatie dus om het in het buitenland en masse te vieren dat jouw club in jouw land kampioen is geworden is vrij onzinnig.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat bepaal jij toch niet? Voor turken is het blijkbaar wel belangrijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |