Voorraf, - Italiaanse loempiaatjes: Filodeeg gevuld met roomkaas, tapenade en zongedroogde tomaatjes.quote:
Heel goed! Iedereen was heel enthousiast en ze vonden het lekker! Het vlees was fantastisch, acht uur gegaard op 55/65 graden, perfect rose en malsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:11 schreef AnneX het volgende: [..] Doe niet wat ik de eerste keer deed.... De kopjes eraf snijden en weggooien !!! / shame on me. Zit te staren naar een lijstje voor boskippen en geén inspiratie even. Hoe zou het etentje voor NEGEN mensen van Lie verlopen zijn, Met name alle voorbereidingen en de 1,5 kilo rib-eye???
Dat klinkt heel goed!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heel goed! Iedereen was heel enthousiast en ze vonden het lekker! Het vlees was fantastisch, acht uur gegaard op 55/65 graden, perfect rose en mals
Ik wel bij mijn vaderquote:Op zondag 13 mei 2012 09:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat klinkt heel goed!
En dat samen met alle andere gangen !
Complimenten hoor.
Hebben jullie zelf wel eens zo uitgebreid gegeten / gedineerd bij iemand thuis.
Ik eigenlijk nog nooit !![]()
De afgelopen week al 3 x 500 gram hollandse aardbeien op.
Wat zijn ze heerlijk.
Vandaag de 4e doos.
En asperges vanavond.
En ik zie een blauwe lucht. Vandaag wordt een mooie dag
Uit eigen tuin nog het lekkerst, en van de kouwe grond.quote:Op zondag 13 mei 2012 09:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik wel bij mijn vadermijn aardbeienplantjes gaan als een speer! Vol bloemen en beginnende aardbeien.
En zijn je ouders blijde ende opgelucht ?quote:Op zondag 13 mei 2012 11:49 schreef Stereotomy het volgende:
Scriptiehektiek (besloten laatste hoofdstuk om te gooien) en straks ff trainen
Niet gevraagd hoe ze zich voeldenquote:Op zondag 13 mei 2012 11:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
En zijn je ouders blijde ende opgelucht ?![]()
dat het zo ver is ...
Leuk, Lekkerquote:Op zondag 13 mei 2012 13:02 schreef AnneX het volgende:
Had ik verteld - ja hé, want ik meen mij een reactie van Isa te herinneren -
dat ik onlangs in een kookwinkel was... Joh![]()
en dat de kok-eigenaar Rob http://www.bijonsindekeuken.nl/ mij een heerlijk geurend en vol vet vanillestokje liet zien en ruiken...
En zie http://www.nrc.nl/thuisko(...)k-zo-klein-en-droog/
quote:
Goed gedaan!quote:Op zondag 13 mei 2012 14:00 schreef golfer het volgende:
Zo. We hebben ons even kwaad gemaakt met een geleende elektrische heggenscheerder.
Halve meter heg en klimop verwijderd. Tuin is opeens weer een stuk ruimer geworden.
Nu even stofvrij worden en uitzweten.
En mooi weer ook!quote:Op zondag 13 mei 2012 17:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Even zwaaien vanuit zuid Limburgheel wat kilometertjes gedaan alles bij elkaar, heerlijk.
Het werd ook wel weer eens tijd. Ik ben 1 van de weinigen op Fok! die het vorige kampioenschap van ze nog heeft meegemaakt.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:55 schreef borisz het volgende:
City scoort 2x in blessuretijd om kampioen te worden
1866 toch?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Het werd ook wel weer eens tijd. Ik ben 1 van de weinigen op Fok! die het vorige kampioenschap van ze nog heeft meegemaakt.
zover ik weet heb ik nog nooit lijm gegeten. kan dus niet controleren of dit klopt.quote:
Zoals lijm ruikt om helemaal correct te zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:09 schreef z80 het volgende:
[..]
zover ik weet heb ik nog nooit lijm gegeten. kan dus niet controleren of dit klopt.
maar de wiskey is inderdaad niet te drinken.
Ik vond Jura 10 echt best slappe hapquote:Op zondag 13 mei 2012 20:03 schreef z80 het volgende:
een fles jura van 10 jaar oud los gemaakt. dit smaakt een stuk beter dan de Ier die ik een keer heb mee genomen om te proeven.de Jameson gaat waarschijnlijk de pan in. om te drinken vind ik het niets.
zoet valt mee. en voor zo achter de pc weg te tikken is het goed te doen.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vond Jura 10 echt best slappe hapZoet, saai, eentonig.
Hihi, kom ik even langs en kletst Krakke in dr eentje in de chat!quote:
Wij hebben ook flinke lichaamsbeweging in de tuin gehad, en heb verder ook niet gewandeld of gefietst/gehometrainerdquote:Op zondag 13 mei 2012 21:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hihi, kom ik even langs en kletst Krakke in dr eentje in de chat!![]()
Vandaag ben ik verdorie weer niet even op de fiets gestapt.
Wél het gras gemaaid...dat is ook bewegen, tóch ?
Mn.X is naar zijn ouders, die zie ik dinsdag wel weer.
De "nare" zwager is er ook en daarbij voel ik mij niet op mn gemak.
Dus lekker rustig kranten gelezen en nu het laatste katern lezen.
Goeie start weer op maandag allemaal...
Aah, leuk van je.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:00 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb trouwens nog iets gevonden voor mr AX - als ie het zelf al niet gevonden heeft : http://www.harptabs.com/
Nu zie ik dus een man met grijze krulletjes op een kringverjaardag Duitse grapjes maken en bulderlachen.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Was gisteravond op een feestje, met een Oostenrijker plat Weens zitten praten, en Ösie grappen lopen tappen. Heb nog buikpijn van het lachen.
Kompliment, Kuss die Hand!
quote:Op zondag 13 mei 2012 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
Begeleider: mja, het zou mooier zijn als je het zou aanpassen, maar het is op zich niet nodig
Stereo: Nee, dat doe ik wel ''''' even '''''
![]()
![]()
![]()
![]()
Lange nacht weer
Mijn scriptie wordt net zo purfekt als Anne's instrumententafeltje..
quote:Op zondag 13 mei 2012 23:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu zie ik dus een man met grijze krulletjes op een kringverjaardag Duitse grapjes maken en bulderlachen.
Wat 1 fake-foto niet al kan doen met het beeld van iemand.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:54 schreef Isabeau het volgende:
Nu zie ik dus een man met grijze krulletjes op een kringverjaardag Duitse grapjes maken en bulderlachen.
Nog niet en Nee hij is er nog steeds nietquote:Op zondag 13 mei 2012 23:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Aah, leuk van je.
Gelijk aan hem doorgemaild.
Is die van jou er nog steeds niet?![]()
Heb je de klassieker Bluesette van Toots al opgezocht op utjoeb.
Speelt-ie flarden mee op gehoor.
Hoe was de meiknol?
Ja, mijn hersenen hebben dat gezicht nu aan Piet gekoppeldquote:Op maandag 14 mei 2012 00:04 schreef golfer het volgende:
Wat 1 fake-foto niet al kan doen met het beeld van iemand.
Ik heb Piet nog steeds in mijn gedachten als een wat dikkige zwarte behaarde berenman.
Een echt knolgewas dusquote:Op maandag 14 mei 2012 00:08 schreef golfer het volgende:
Ik ben niet zo'n meiknol-fan, ben ik achter gekomen.
Te vlak van smaak en een beetje te melig.
Moet erg veel toevoegingen krijgen in de bereiding om het voor mij echt lekker te krijgen.
/carnivoor
Mijn eigen fantasie gekoppeld aan wat opmerkingen over Piet en gewicht en iets met Zwarte Piet en z'n bear zijn.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 00:09 schreef golfer het volgende:
Mijn eigen fantasie gekoppeld aan wat opmerkingen over Piet en gewicht en iets met Zwarte Piet en z'n bear zijn.
Ja, wij kennen elkaar al een tijdje en van jou weet ik in ieder geval dat je een klein dun zwartharig meisje bent en jij weet van mij dat ik een grote zwaar gespierde man van 1.85 ben.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan is het wel fijn als je mensen hebt ontmoet, klopt het tenminste.
Jammer dat Wendy van Dijk weer dat andere lichaam om je heen heeft gebouwd.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:16 schreef Bluezz het volgende:
En ik *zei ze met een klein lichtvoetig stemmetje* ben een heel klein slank, blond, beeldig, poppetje, een kindvrouwtje met lange wimpers die haar dagen doorbrengt met opzitten en mooi wezen
quote:Op maandag 14 mei 2012 00:14 schreef golfer het volgende:
Ja, wij kennen elkaar al een tijdje en van jou weet ik in ieder geval dat je een klein dun zwartharig meisje bent en jij weet van mij dat ik een grote zwaar gespierde man van 1.85 ben.
Niet?quote:Op maandag 14 mei 2012 00:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik associeer Bluezz alleen niet met woorden als poppetje en kindvrouwtje
lekka lekkaquote:Op maandag 14 mei 2012 00:45 schreef Bluezz het volgende:
Door hemelvaart (is dat niet wat achterhaald in onze maatschappij, al die christenfeestdagen) maar 2 dagen werken deze week
Ligt eraan wat het allemaal wasquote:Op maandag 14 mei 2012 00:45 schreef FutureFairytale het volgende:
En nu stop ik met eten, weer genoeg in mn maag gestopt vnv
Een zakje noodles (had te weinig avondeten), een plak cake en een schaaltje borrelnootjes.quote:
Heeft ie tegen die tijd ook z'n straf ongeveer uitgezeten.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Het kan nog 1 tot 1,5 jaar duren voordat F. terug is in NL, wegens verschrikkelijk langzame communicatie (aanvraag gaat zoveel tijd overheen).
je kan ook zonder tandpasta goed poetsen hoorquote:Op maandag 14 mei 2012 01:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik dacht dat ik nog een tube tandpasta had; not
Dus ik lig in bed zonder gepoetste tandjes. Morgenochtend als eerste halen.
Altijd leuk om een jaar terug te kijkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:33 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen! Ik keek op de wekker en dacht: oh, al 10 uur, snel er uit! Was het net 8 uur
P, van harte en wat jammer van die idinges. Waarom heb je hem dan ook niet in een winkel opgehaald
quote:
Nope. Geen tijd voor gehad gister na de Landmachtquote:Op maandag 14 mei 2012 08:04 schreef Isabeau het volgende:
Heb je ook wat gebakken voor je verjaardag?
Oefffquote:Op maandag 14 mei 2012 08:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope. Geen tijd voor gehad gister na de Landmacht
En we hadden daar ook ff de schrik van ons leven: neefje was opeens wegNa tien minuten rondlopen en zoeken heeft mijn zus een militair ingeschakeld en die is gaan informeren en toen bleek neefje zelf al naar een andere militair te zijn gelopen omdat-ie ons ook niet meer kon vinden. Hij kwam heeeeeeeeeeeeel hard aanlopen daarna. Dat waren ff de langste 10 minuten van mijn leven
Lekker!quote:Op maandag 14 mei 2012 09:20 schreef borisz het volgende:
Zo heb ik oma ooit een hartverzakking bezorgd in Haarlem![]()
Lekker zo'n studieweek. Even een weekje rust en rustig de tijd om zinnige dingen te doen.
quote:Op maandag 14 mei 2012 10:05 schreef AnneX het volgende:
Leuk zo'n dagje uit voor je verjaardag.
En maar zeggen dat het voor neefje was.....
Maar liefst 60 jaarquote:
Heb jij zo bij al je overlegjes gezetenquote:Op maandag 14 mei 2012 15:36 schreef PdeHoog het volgende:
ZoAlle overlegjes zijn achter de rug. Nu maar eens nuttige dingen gaan doen
Taart eten?quote:Op maandag 14 mei 2012 15:36 schreef PdeHoog het volgende:
ZoAlle overlegjes zijn achter de rug. Nu maar eens nuttige dingen gaan doen
jeetjequote:Op maandag 14 mei 2012 16:50 schreef Isabeau het volgende:
mijn neef: Dode bij steekpartij in Velp
morgen jarig
Ik heb het maar verwijderd, maar de inhoud is bedoeld om te zeggen 'het verbaast me niet'.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Ehm dit is nogal raar... volgens mij maakt niemand zo'n lijst maar goed.
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Ehm dit is nogal raar... volgens mij maakt niemand zo'n lijst maar goed.
Nou, hij heeft er vooral lol in en dat is wat teltquote:Op maandag 14 mei 2012 18:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb Rinus op FacebookEn hij post iedere dag wel wat en daar moet ik altijd om lachen. Naast foute spelling en grammatica ook gewoon de meest foute inhoud. Ik heb toch wel een zwak voor em; blij dat zo'n zwakbegaafde man zo beroemd is geworden en hij doet wat hij leuk vindt.
Bijna welquote:Op maandag 14 mei 2012 16:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb jij zo bij al je overlegjes gezeten
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:31 schreef Isabeau het volgende:
En toen ik mijn ex-schoonzus belde om te vragen hoe het me haar ging (net geopereerd) vertelde die net dat haar enige familielid (neef van begin 40) in coma ligt. En die neef ken ik veel beter dan mijn eigen overleden neef. Wat een stomme dag tot nu toe
Zie je ondertitel.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:31 schreef Isabeau het volgende:
En toen ik mijn ex-schoonzus belde om te vragen hoe het me haar ging (net geopereerd) vertelde die net dat haar enige familielid (neef van begin 40) in coma ligt. En die neef ken ik veel beter dan mijn eigen overleden neef. Wat een stomme dag tot nu toe
Ja, ben een beetje van slag merk ik. Alsof ik er niet helemaal bij ben.quote:
Waarschijnlijk niet neequote:Op maandag 14 mei 2012 19:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ben een beetje van slag merk ik. Alsof ik er niet helemaal bij ben.
En dat komt niet door Romana vermoed ik
wat stom dat hij niet met jou wilde trouwenquote:Op maandag 14 mei 2012 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Als kind was het mijn lievelingsneef, ik wilde altijd met hem trouwen
En toen hij een vriendin kreeg was ik boos
Proostquote:
Heb je eigenlijk nog meer neefjes of nichtjes?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
Wat denken jullie....zal ik mijn verjaardagsgeld nuttig besteden en deze gaan kopen met mijn neefje?
[ afbeelding ]
hij heeft het merendeel al zelf bij elkaar gespaard hoor![]()
Nope. Eentjequote:Op maandag 14 mei 2012 21:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk nog meer neefjes of nichtjes?
Lief dat je zoveel voor em over hebt/met em doet.
quote:
Ja dat was mooi hequote:Op maandag 14 mei 2012 22:28 schreef MaximusTG het volgende:
OMG, mijn vertrouwen in de Nederlander is weer eens gedaald... Zapte vanavond langs in love with sterretje (sowieso dat programma). Waren de dames boodschappen doen.. Ben je nota bene in Spanje, ga je naar een NLse winkel en vraag je: "do you have the dressing for Kip Tandoori?"
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:28 schreef MaximusTG het volgende:
OMG, mijn vertrouwen in de Nederlander is weer eens gedaald... Zapte vanavond langs in love with sterretje (sowieso dat programma). Waren de dames boodschappen doen.. Ben je nota bene in Spanje, ga je naar een NLse winkel en vraag je: "do you have the dressing for Kip Tandoori?"
Had nou toch allebei maar naar Spoorloos gekeken ipv jullie campingzenders, 't was zo'n mooi ontroerend verhaalquote:Op maandag 14 mei 2012 22:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Nu op RTL 5: "Million dollar party chef" met een chef die voor de grootste artiesten (als MJ) heeft gekookt en nog steeds op de meest exclusieve feestjes catert.
Ja de internationale variant van babi pangang: 'char siu pork belly', en dat ziet er veeeel lekkerder uit dan babi pangang.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, spek dus.Goed met de vork in de huid prikken, anders wordt het niet knapperig.
En toch ben ik niet echt geschockeerd of 'tegen' ik snap haar idee wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Uitstelgedrag voor wat? En als het over huishouden gaat is dat het minst belangrijk in een mensenlevenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Hehe
Ik vertoon al 4 dagen uitstelgedrag en ik word mezelf zat nu. Ik schop mezelf blijkbaar niet hard genoeg![]()
Maar heb mezelf (voor de 4e keer nu) belooft dat ik morgen aan de slag ga anders geef ik mezelf straf. En nu doe ik het écht!
Verder moet ik onthouden dat ik beter geen zwartwitballen (snoepjes met zoute salmiakvulling in het midden) kan eten met 2 sneden in mn verhemelteauuuu, eten (en thee drinken) doet al 4 dagen zeer
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:16 schreef golfer het volgende:
Sneetje in je tong is ook pijnlijk als je eet, kan ik je melden.Damn, gesneeden brood zal nooit meer hetzelfde zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Nee ik ook niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En toch ben ik niet echt geschockeerd of 'tegen' ik snap haar idee wel.
Jij?
En babi pangang van speenvarken wat we hier bestellen bij de steer is errug lekker
Knapperig en lekker gekruid.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:52 schreef Vork het volgende:
Nou, blijkbaar ben ik voor een simpele MBO-functie ook al niet interessant genoeg. Er moet blijbaar nog heel wat gebeuren voordat ik op gesprek mag. Ik denk dat ik al mijn opleidingen maar beter over boord kan gooien en het bij een supermarkt moet proberen. O wacht, nee dan ben ik vast overgekwalificeerd.
Niks mis met de opbouw van jouw CV.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:08 schreef Stereotomy het volgende:
Al geloof ik dat mijn CV qua structuur wel goed is zo, kan het alleen nog wat pimpen.
6 weken?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En als het over huishouden gaat is dat het minst belangrijk in een mensenleven
En voor de rest qua pijntjes etc, alles gaat over binnen 6 weken.
Zo niet raadpleeg uw huisarts.
Ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:08 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je linkedin, Vork?
Over 2 weken heb ik ook een 2-daagse assessment/cv opbouw cursus / sollicitatiepretcursus hier op de uni staan, vind ik wel geinig altijd.
Al geloof ik dat mijn CV qua structuur wel goed is zo, kan het alleen nog wat pimpen.
Ik dacht dat dat quiche-dag wasquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:09 schreef AnneX het volgende:
Wat een in-between-jobs perikelen voor een aantal.![]()
Het zijn barre tijden : de nieuwe werkelijkheid.
En sterkte voor Isa met de nare berichten.
Als je boós bent en verdrietig, niét gaan troost-eten joh !
Ga dan lege flessen héel hard in de container kletteren.
Of schreeuwen in de fietstunnel oid.
Straks deze http://kvzkookblog.blogsp(...)l#uds-search-results
En deze http://www.nrc.nl/thuisko(...)t-met-kardemomgelei/
Het is weer dinsdag
Waarom gaan jullie nog niet op het EPD over dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:35 schreef Bluezz het volgende:
Ow wat leuk Son![]()
niet van die collega
Wij schijnen er niemand bij te krijgen als we tegen de zomer iemand van 4 dagen en iemand van 3 dagen moeten missen... en ook gaan we nog niet over op het EPD terwijl het er helemaal klaar voor is![]()
Dus gaan er in de zomer poli's dicht of zo. Of we gaan staken... er moet echt iets gebeuren
Verschilt een beetje per woning, maar in onze oude flat zat hij in de douche onder de gootsteen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik moet mijn waterstand doorgeven en ik heb geen idee waar de meter zit. In de meterkast zie ik allerlei cijfertjes maar op mijn mail staat een watermeternummer dus die zoek ik maar kan ik niet vinden. In een ander hok ook niet (tenminste, ik krijg een kastdeur niet open en durf niet te hard te trekken). Daar zal ie zeker zitten?
Dit is ook " vervoerbaar" en vlees- vrij.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat quiche-dag was
Omdat onze eigenwijze medisch manager een ander computerprogramma aangekocht had vlak voor het hele ziekenhuis vorig jaar op een ander nieuwe progr. overging. (waar ik toen zo druk mee was) en hij nu met dat systeem verder wil en eigenlijk op dat EPD over wil terwijl de financiële afhandeling alleen op het EPD van het ziekenhuis kan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Waarom gaan jullie nog niet op het EPD over dan?
Dat dus.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:07 schreef Isabeau het volgende:
borisz, het is een beetje zo'n restaurant met dingen die je thuis ook zou klaarmaken op die manier.
Een gewone hap. Prima te eten, maar niets bijzonders (als je zelf al regelmatig lekker kookt, zullen vast mensen zijn die het geweldig vinden omdat ze alleen cheesecake uit het diepvriesvak kennen oid)
Het is een goede buurquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:39 schreef Bluezz het volgende:
Als ik zie wat je kreeg Boor, dan krijg ik hier elke dag veel lekkerder te eten
Maar goed, een buurman moet je te vriend houden he
Heel logisch ja, dat driedubbele werkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Omdat onze eigenwijze medisch manager een ander computerprogramma aangekocht had vlak voor het hele ziekenhuis vorig jaar op een ander nieuwe progr. overging. (waar ik toen zo druk mee was) en hij nu met dat systeem verder wil en eigenlijk op dat EPD over wil terwijl de financiële afhandeling alleen op het EPD van het ziekenhuis kan.
Conclusie, wij zitten nu als enig specialisme met 2 systemen en wachten op welk systeem we nu de papieren dossiers over kunnen gaan zetten en daar komt maar steeds geen duidelijkheid over.
We hebben 6 artsen, waarvan 2 die werken alles bij in ziekenhuis EPD én de papieren dossiers van de pat., 1 met het andere cardiosysteem en voert alles dubbel in, en die andere 3 werken alleen nog met de papieren dossiers.
Dus ze zijn onderling ook nog allemaal anders aan het werken
Behalve de DBC's die moeten ze allemaal in het ziekenhuis EPC invoeren.
Handig he?
Ik krijg quiche niet in 8 min gaarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dit is ook " vervoerbaar" en vlees- vrij.
Quiche is een " makkelijke" manier om groenten, veel groenten smakelijk
erin te stoppen en met 8 minuten in de auto op de goeie temp. op
tafel te krijgen.
Mits men de tafel dekt etc. de wijn klaarzet.
Even een nieuwe routine leren...
Knap van/voor ouwe mensen.
Als de quiche klaar is hiero in de keuken, wordt-ie ingepakt, dan springen wij in de auto en serveren het acht minuten autorijden en twee wandelminuten later...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik krijg quiche niet in 8 min gaar
Vind ik ook alleen in een brief/cv valt dat niet altijd af te lezen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind eigenlijk motivatie veel belangrijker dan CV.
CV SchmeeVee
Iemand die heel enthousiast is veel belangrijker.
Deze chaos is zooooo herkenbaarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Omdat onze eigenwijze medisch manager een ander computerprogramma aangekocht had vlak voor het hele ziekenhuis vorig jaar op een ander nieuwe progr. overging. (waar ik toen zo druk mee was) en hij nu met dat systeem verder wil en eigenlijk op dat EPD over wil terwijl de financiële afhandeling alleen op het EPD van het ziekenhuis kan.
Conclusie, wij zitten nu als enig specialisme met 2 systemen en wachten op welk systeem we nu de papieren dossiers over kunnen gaan zetten en daar komt maar steeds geen duidelijkheid over.
We hebben 6 artsen, waarvan 2 die werken alles bij in ziekenhuis EPD én de papieren dossiers van de pat., 1 met het andere cardiosysteem en voert alles dubbel in, en die andere 3 werken alleen nog met de papieren dossiers.
Dus ze zijn onderling ook nog allemaal anders aan het werken
Behalve de DBC's die moeten ze allemaal in het ziekenhuis EPC invoeren.
Handig he?
Slakjes gaan nu met zelfgemaakte kruidenboter de oven in als 4-uurtje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:20 schreef Bluezz het volgende:
Lekker gewinkeld in Haarlem Botermarkt bij Mabrouk.
Verse vijgen (voor een taartje die ik bij masterchef zag) slakjes, vijgen met geitenkaas, lamshaasjes, köfte, merquezworstjes, thee, noten allemaal mmmmm
Lekkere dingen allemaal. De vijgentaart van de MasterClass van Gary toevallig?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:20 schreef Bluezz het volgende:
Lekker gewinkeld in Haarlem Botermarkt bij Mabrouk.
Verse vijgen (voor een taartje die ik bij masterchef zag) slakjes, vijgen met geitenkaas, lamshaasjes, köfte, merquezworstjes, thee, noten allemaal mmmmm
Ja, die!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekkere dingen allemaal. De vijgentaart van de MasterClass van Gary toevallig?
Succes met je nieuwe studiequote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoorde post vallen op de mat![]()
En..... *tromgeroffel....
[ afbeelding ]
Hij is er!
Als ik de vijgentaart heb gemaakt ga ik even lekker spelen
quote:
Dankjequote:
2X mooi!!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:14 schreef Memento-Mori het volgende:
papa moest op controle bij de cardioloog, alles goed, hartfilmpje was beter dan vlak na de operatie![]()
en ik heb morgen opeens n sollicitatiegesprek, spontaan gereageerd vanmiddag en binnen no time gebeld en n gesprek
Mn sollibrieven geschrevenquote:
Wilde vanmorgen een uurtje Skyrim doen, nou dat werd dus de hele ochtendquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:57 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo, verslaving. Hoewel, Anna is er mee bezig nu
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:57 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
Wow cool!! Vond Diablo 1 en 2 erg tof toen..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:57 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteravond rond 23:30 toen ik van dansen af kwam, fietste ik langs de mediamarkt. Grote lange rijquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:57 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ja, het is als die twee stieren op de heuvel, niet?quote:
Ik heb de CEquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:57 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan nog wel 8 uur wachten, ipv in een rij te staanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gisteravond rond 23:30 toen ik van dansen af kwam, fietste ik langs de mediamarkt. Grote lange rij
Hier stonden er nog een paar om 3 uur vanmiddagquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:02 schreef Anthraxx het volgende:
Kon die niet meer krijgen. Maar de sfeer is weer als vanouds
Dat kan nog steeds hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:34 schreef Stereotomy het volgende:
2 heb ik destijds met een vriend samen helemaal uitgespeeld zonder cheats.... nachtenlang Diablo spelen, those were the times
Mij ook, geen idee waar dit nu weer over gaat. Ik word een ouwe mutsquote:
een computer spelletje. en gezien de drukte hier zijn ze het ook meteen aan het spelen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mij ook, geen idee waar dit nu weer over gaat. Ik word een ouwe muts
Niet echt, want 1) de servers zijn dood en 2) mijn vrouw wilt spelenquote:
Toch wel handig dat we allebei een eigen versie hebbenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:41 schreef Anthraxx het volgende:
Niet echt, want 1) de servers zijn dood en 2) mijn vrouw wilt spelen. Ik hang op de bank met een iPad en oude Simpsons afleveringen.
Ikke nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:27 schreef z80 het volgende:
[..]
een computer spelletje. en gezien de drukte hier zijn ze het ook meteen aan het spelen.
Ik vind het altijd zo leuk dat je echte comfortfood kooktquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:50 schreef AnneX het volgende:
Op Canvas ook wel interessant: over wonen in Dubai in de hoogste woontoren. Brrr.op de 100e verdieping wonen ?
En hoera voor Bluezz en Het mondorgel.
Ben benieuwd hoe het je afgaat ..![]()
En oh wat was het lekker vanavond.
De rabarbertaart is een aanrader.
Wél bijtijds beginnen http://www.nrc.nl/thuisko(...)t-met-kardemomgelei/
Dat is een optiequote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toch wel handig dat we allebei een eigen versie hebben
Maar Simpsons zijn ook leuk
Whyquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
En ik dacht eigenlijk dat dat met die mondorgel iedere keer een grapje was van Bluezz
Ja die rijdende rechterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:48 schreef AnneX het volgende:
Hilarisch : de rijdende rechter...![]()
En Bluezz : op het bluesharp forum !?
Vooral zielig voor die patiënte.quote:
Dat laat ik graag aan de rechter over.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoi!
De moordenaar van Isa's neef is gepakt. Nu eens aanzien hoe lang de man vast komt te zitten.
Gewoon, kan me er nog geen voorstelling maken bij jou en dat bedoel ik niet lullig. Maar ben benieuwd!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Why
Ik heb me zelfs geregistreerd op het bluesharp forum voor tips & trucs![]()
Het is gewoon een muziekinstrumentquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gewoon, kan me er nog geen voorstelling maken bij jou en dat bedoel ik niet lullig. Maar ben benieuwd!
Bedankt! Ik heb nog niks, weet nog niks. Voor moederdag wil ze nog graag een foto van haar 4 kinderen maar dat duurt nog even gezien mijn oudste zus op ontploffen staat (bevalt over 3 weken) en daarna nog ff uit wil rusten voordat we gaan shooten. Voor haar verjaardag heb ik eigenlijk nog niet gevraagd wat ze wil omdat ze in Frankrijk zitquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:19 schreef MaximusTG het volgende:
Gefeliciteerd! Krijgt ze nog wat leuks van je? Vind het zelf altijd zo leuk om cadeaus te geven en te bedenken. Eigenlijk soms nog leuker dan krijgen.
Wel een best apart muziekinstrument om zo op te komen vind ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is gewoon een muziekinstrument
En ja, ik ben ook benieuwd
Niet verwacht van die jongenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |