Voorraf, - Italiaanse loempiaatjes: Filodeeg gevuld met roomkaas, tapenade en zongedroogde tomaatjes.quote:
Heel goed! Iedereen was heel enthousiast en ze vonden het lekker! Het vlees was fantastisch, acht uur gegaard op 55/65 graden, perfect rose en malsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:11 schreef AnneX het volgende: [..] Doe niet wat ik de eerste keer deed.... De kopjes eraf snijden en weggooien !!! / shame on me. Zit te staren naar een lijstje voor boskippen en geén inspiratie even. Hoe zou het etentje voor NEGEN mensen van Lie verlopen zijn, Met name alle voorbereidingen en de 1,5 kilo rib-eye???
Dat klinkt heel goed!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heel goed! Iedereen was heel enthousiast en ze vonden het lekker! Het vlees was fantastisch, acht uur gegaard op 55/65 graden, perfect rose en mals
Ik wel bij mijn vaderquote:Op zondag 13 mei 2012 09:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat klinkt heel goed!
En dat samen met alle andere gangen !
Complimenten hoor.
Hebben jullie zelf wel eens zo uitgebreid gegeten / gedineerd bij iemand thuis.
Ik eigenlijk nog nooit !![]()
De afgelopen week al 3 x 500 gram hollandse aardbeien op.
Wat zijn ze heerlijk.
Vandaag de 4e doos.
En asperges vanavond.
En ik zie een blauwe lucht. Vandaag wordt een mooie dag
Uit eigen tuin nog het lekkerst, en van de kouwe grond.quote:Op zondag 13 mei 2012 09:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik wel bij mijn vadermijn aardbeienplantjes gaan als een speer! Vol bloemen en beginnende aardbeien.
En zijn je ouders blijde ende opgelucht ?quote:Op zondag 13 mei 2012 11:49 schreef Stereotomy het volgende:
Scriptiehektiek (besloten laatste hoofdstuk om te gooien) en straks ff trainen
Niet gevraagd hoe ze zich voeldenquote:Op zondag 13 mei 2012 11:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
En zijn je ouders blijde ende opgelucht ?![]()
dat het zo ver is ...
Leuk, Lekkerquote:Op zondag 13 mei 2012 13:02 schreef AnneX het volgende:
Had ik verteld - ja hé, want ik meen mij een reactie van Isa te herinneren -
dat ik onlangs in een kookwinkel was... Joh![]()
en dat de kok-eigenaar Rob http://www.bijonsindekeuken.nl/ mij een heerlijk geurend en vol vet vanillestokje liet zien en ruiken...
En zie http://www.nrc.nl/thuisko(...)k-zo-klein-en-droog/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |