Slikken, zaad is overal goed voor.quote:Op zondag 13 mei 2012 10:34 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Onzin, medicatie omdat je je stem kwijt bent bestaat niet. Gewoon kalm aan en geduld.
heb het anders al twee keer gekregenquote:Op zondag 13 mei 2012 10:34 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Onzin, medicatie omdat je je stem kwijt bent bestaat niet. Gewoon kalm aan en geduld.
http://mens-en-gezondheid(...)lijmend-ongemak.htmlquote:Op zondag 13 mei 2012 11:34 schreef STING het volgende:
Gewoon naar de huisarts gaan.
Uitsluiten dat het bijv. een infectie is.
Ik moet alleen nog af en toe kuchen maar mijn stem is bijna weer zoals het hoort. Een geluk was dat het niet zo heel druk op mijn werk was, tegenover elk gesprek stond ongeveer net zo'n lange tijd waarin ik gewoon zat te wachten op een telefoontje. Scheelde dus een hoop gepraat. Nu heb ik een lang weekend dus ik hoef pas maandag weer aan het werk. Nu kan mijn stem dus echt gaan herstellen zodat ook dat gekuch weg gaat.quote:
Maar TS is dus niet ziek, heeft alleen geen stem, dus bovenstaande slaat dus helemaal niet op TS.quote:Op zondag 13 mei 2012 10:29 schreef klipper het volgende:
PS de werkgever kan je gewoon naar huis sturen als je ziek bent en jij toch wilt werken.
Overigens ben je verkeerd bezig als je ziek bent en toch gaat werken, er bestaat ook zoiets als goed werknemersschap en werkgeverschap.
Wat min of meer inhoudt dat jij verantwoordelijk bent om je eigen gezondheid op peil te houden en je werkgever de verplichting hebt om ervoor te zorgen dat je niet ziek of zieker wordt door de werkzaamheden.
Ach wijffie tochquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:42 schreef Miendientje het volgende:
Overigens ben ik mijn stem nog niet weer kwijt geraakt, heb nu wel een vervelend kuchje
Al geprobeerd ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:11 schreef 2cv het volgende:
Het heerst een beetje.
Snipper een ui, doe het in een glazen potje, doe er een eetlepel bruine basterdsuiker overheen, laat het een nachtje op het aanrecht staan met het deksel dicht en neem vanaf de volgende dag 2 of 3 keer per dag een eetlepel van het vrijgekomen vocht.
Beterschap !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |