Verwacht je niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:14 schreef Scrummie het volgende:
Alles is mislukt in Griekenland, nieuwe verkiezingen. Beurzen duiken in het rood sinds een kwartiertje, euro krijgt harde klappen. Spannend.
Hier te zien: http://one.iex.nl/monitor
Nee, ik vind de veranderde perceptie gewoon grappig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:41 schreef HiZ het volgende:
[..]
Wat is het alternatief? As over het hoofd en de kleren scheuren? Komt daar dat geld van terug?
Waarom zouden de beurzen daar van in het rood schieten? Het stond toch al dagen vast dat dit ging gebeuren?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:14 schreef Scrummie het volgende:
Alles is mislukt in Griekenland, nieuwe verkiezingen. Beurzen duiken in het rood sinds een kwartiertje, euro krijgt harde klappen. Spannend.
Hier te zien: http://one.iex.nl/monitor
Zo opportunistisch zijn de beurzen toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:25 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Waarom zouden de beurzen daar van in het rood schieten? Het stond toch al dagen vast dat dit ging gebeuren?
Angst , Angstquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:25 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Waarom zouden de beurzen daar van in het rood schieten? Het stond toch al dagen vast dat dit ging gebeuren?
Maar waarom nu pas? Als ik aandelen zou verkopen omdat er geen griekse regering komt, had ik dat dagen geleden al gedaan. Dachten die handelaren dan echt dat ze eruit zouden komen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:28 schreef HD9 het volgende:
[..]
Angst , Angst
De beurs gaat pas weer omhoog als er een oplossing is
dat is Griekenland eruit of een akkoord dat nederland en duitsland jaarlijks 100 miljard storten gaan
Ja misschien hebben die mensen wel gelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:34 schreef Igen het volgende:
Wedden dat de beurzen straks weer omhoog gaan door mensen die denken nu slim laag te kunnen inkopen?
Voorlopig zijn ze flink aan het cashen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:44 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze aan het doen zijn?
Echt bezuinigen is een begrotingstekort van 0%. Als de geldverstrekkers niet meer geld willen uitlenen aan de Grieken hebben ze geen keuze, dan kunnen ze nog 100 keer verkiezingen houden maar bezuinigen zul je dan moeten. Meer uitgeven dan je binnenkrijgt zonder geld te lenen lijkt me onmogelijk....quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:44 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze aan het doen zijn?
Echt bezuinigen is een begrotingsoverschot waarmee je je leningen ook een keer kunt gaan afbouwen. Maar in economieen waarbij we dogma's leren dat schulden goed zijn is dat natuurlijk niet logisch.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:50 schreef HansvD het volgende:
[..]
Echt bezuinigen is een begrotingstekort van 0%. Als de geldverstrekkers niet meer geld willen uitlenen aan de Grieken hebben ze geen keuze, dan kunnen ze nog 100 keer verkiezingen houden maar bezuinigen zul je dan moeten. Meer uitgeven dan je binnenkrijgt zonder geld te lenen lijkt me onmogelijk....
Tuurlijk, dat is waar maar dan kun je nog je middelvinger opsteken en niks meer terug betalen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Echt bezuinigen is een begrotingsoverschot waarmee je je leningen ook een keer kunt gaan afbouwen. Maar in economieen waarbij we dogma's leren dat schulden goed zijn is dat natuurlijk niet logisch.
wat is laag hequote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:34 schreef Igen het volgende:
Wedden dat de beurzen straks weer omhoog gaan door mensen die denken nu slim laag te kunnen inkopen?
Het begint steeds grappiger te worden, deze Griekse tragediequote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nou tis weer klaar in Griekenland he? Ze mogen opnieuw gaan stemmen.
Je moet ook politicus zijn om dat te snappen, voor de rest zijn die andere 300 miljoen Europeanen gewoon te dom om het echt te begrijpenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:05 schreef Outlined het volgende:
Van de 300 miljoen Europeanen willen alleen de politici dat ze er bij blijven
Zo'n tegenstelling zou toch niet mogen bestaan. De hele EU slaat nergens op, flikker toch op met je euro en europa
We trappen die kut Grieken NU er uit of anders heb ik het er mee gehad en stem ik PVV
En de PVV gaat dat allemaal regelen in welke regering?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:05 schreef Outlined het volgende:
We trappen die kut Grieken NU er uit of anders heb ik het er mee gehad en stem ik PVV
juist, kiezers zijn dom en EU regenten zijn verstandigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:06 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Je moet ook politicus zijn om dat te snappen, voor de rest zijn die andere 300 miljoen Europeanen gewoon te dom om het echt te begrijpen
Meestal wel, kijk maar naar PVV/SP stemmersquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:08 schreef HD9 het volgende:
[..]
juist, kiezers zijn dom en EU regenten zijn verstandig
o en jij stemt Groen Rechts of Geen Democratie66 en weet het beterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:08 schreef Kirov het volgende:
[..]
Meestal wel, kijk maar naar PVV/SP stemmers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |